<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MattHeafy | Adatlap | 403615 | 2007. október 18. 19:15 | ||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 403614 | 2007. október 18. 15:29 | ||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403613 | 2007. október 18. 10:30 | ||||||||||||||
Általában nem szoktam feljavítót használni (hacsak nem a gyártó mellékeli a maketthez) Nekem azok túl drágák, és bízom a kézügyességemben. (A botkormány különben húzott szál + rézdrót, egyéb nincs is a fülkében) Kalóz | |||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 403612 | 2007. október 18. 10:08 | ||||||||||||||
Sejthettem volna :( Nem is értem, miért gondoltam, hogy valaki gyárt ehhez feljavítót. Na, mindegy, innen szép nyerni. | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403611 | 2007. október 18. 09:58 | ||||||||||||||
hofi | Adatlap | 403610 | 2007. október 18. 09:16 | ||||||||||||||
Mongya kollega, a Jak-6 kabinja saját gyártmány? | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403609 | 2007. október 17. 21:00 | ||||||||||||||
Néhány kép a készülgető makettekről. Az I-15 kipufogója még kap egy matt lakkot, hogy élethűbb legyen, aztán az egész el fog tűnni a motorbukolat alatt, és többé semmi nem látszik belőle a motorral együtt. Kalóz | |||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 403608 | 2007. október 12. 18:04 | ||||||||||||||
A Hanriot 1:48-as Eduard. Hát, az Apacs, az meg Apacs. Megtetszett. | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403607 | 2007. október 12. 17:52 | ||||||||||||||
pistike | Adatlap | 403605 | 2007. október 12. 15:30 | ||||||||||||||
Propellerfanatic! Icipici kétfedelű Apache? :-) | |||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 403603 | 2007. október 12. 14:30 | ||||||||||||||
Az a Hanriot HD.1 milyen készlet? | |||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 403602 | 2007. október 12. 14:07 | ||||||||||||||
Vadász | Adatlap | 403601 | 2007. október 12. 06:17 | ||||||||||||||
Samee! Az interneten mindent megtaláláltál volna, csak keresni kell. Az E és az M között nem az orrbhoszban van a külömbség. www.airwar.ru/other/draw/pict/p40ap.jpg Keress hozzá egy festést és kend át. Vadász | |||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 403600 | 2007. október 12. 00:23 | ||||||||||||||
Üdv! Köszi a hozzászólásokat! A megjegyzést csak azok kedvéért tettem be akiknek a hajuk égnek áll az ilyen dolgoktól, mert nem igazán látnak tovább mint a horogkereszt nemzetszocialista jelképként való értelmezése... Egyébként meg szánom bánom a pontatlanságot, de előzetes infók hiányában nem igazán állt megfelelő referenia a rendelkezésemre az E és az M változatok közötti orrhosszbéli különbségről, de talán ha legközelebb a megfelelő helyen kérek és ne adj isten kapok is érdemi válaszokat, ilyen hibát nem követek el. Mindenesetre arra jó volt, h kipróbáljak pár technikát,meg hogy 1 hét alatt teljesen felborítsan a jólmegszokott napirendem:D:D Úgy döntöttem h a gépet nem folytatom, inkább újra megépítem majd vmikor a megfelelő kitből. Még azért pár képet felrakok emlékeztetőül. Samee | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403599 | 2007. október 11. 23:05 | ||||||||||||||
Pardon, von Rosen gróf. | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403598 | 2007. október 11. 23:01 | ||||||||||||||
Én úgy tudom, az a svasztika von Rosen báró családjának szerencse-szimbóluma volt. Ő adományozta az első gépet 1918-ban a finn hadseregnek, így került a szimbólum a gépre. Később ez lett a hivatalos jelzés. | |||||||||||||||||
Rizi | Adatlap | 403597 | 2007. október 11. 22:53 | ||||||||||||||
Helló Samee! Mégeggy hozzászólás a Finn gépedhez,no para a Finn horogkereszt két egy lócán egymással szemben űlő kalevalát előadó énekes jelképe,semmi köze a Náci horogkereszthez. Üdv Rizi. | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403594 | 2007. október 11. 19:50 | ||||||||||||||
Aha. Azért kérdeztem, mert régebben símán én is használtam ezt a két színt, de önmagában nem nagyon hasonlítanak a RAF színeire, főleg a zöld. Így viszont nagyon jó lett. Végre egy szép angol gép.:-) | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403593 | 2007. október 11. 19:41 | ||||||||||||||
Gunze akrillal festettem a gépet. A sötétszürke H331 + némi fekete és kékesszürke, a zöld H330 és egy kevés homok és sötétszürke. | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403590 | 2007. október 11. 19:29 | ||||||||||||||
Ezekről írtad, hogy majdnem kidobtad?:-) Milyen RAF színeket használtál? A szürke és a zöld érdekel. | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403589 | 2007. október 11. 19:25 | ||||||||||||||
salou | Adatlap | 403586 | 2007. október 11. 18:53 | ||||||||||||||
Ugyan már, nehogy elhidd!!! Ákosnak van egy csomó előre összerakott makettje, amiket egy nagy sósvizzel teli hordóban tart. Aztán néhány évenként csak kiveszi és kész. Ez biztos mert láttam. | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403585 | 2007. október 11. 18:39 | ||||||||||||||
Egyszerű a dolog, vízzel elkevert pigmentporok ecsetel felfestve. | |||||||||||||||||
BÉPÉ | Adatlap | 403584 | 2007. október 11. 18:24 | ||||||||||||||
Szia Ákos! Mesteri a rozsdás utánfutó. Ha nem államtitok, mondanál valamit arról, hogyan varázsolod ezt a látványt? Őszintén kíváncsi vagyok rá, és előre is nagyon köszönöm a segítségedet. Üdv: BÉPÉ (Ha akarod, küldheted e-mailben is=peterbud47@t-online.hu) | |||||||||||||||||
busi | Adatlap | 403583 | 2007. október 10. 17:58 | ||||||||||||||
Hello Ram! Köszi a hozzászolást.A fü mivel másom nem volt,díszcsokrok dekorácios szalagja. | |||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 403582 | 2007. október 10. 17:28 | ||||||||||||||
Rászórni, majd rálakkozni matt lakkal,de csak annyira, hogy "összetartsa" a dolgot. Csakködölni kell a krétaport, de azt többször, inkább még kelljen hozzá, mint túl sok legyen! Én csináltam már úgy repülő állóhelyet, hogy a fomokot összekevertem földel és tapéta ragasztóval, ez lett az alap, aztán mikor megszáradt szórható műfő, de azt is egyenetlenül, aztán mikor megszáradt a tapétaragasztó matt akril lakkal párszor átködöltem, és nem úgy nézett ki, mint valami golfpálya, hanem amin terepjárók meg repülők gürülnak. Ritkás fű, néhol homokosabb másutt földesebb talajjal. | |||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 403581 | 2007. október 10. 16:30 | ||||||||||||||
Csatlakozom az előttem szólóhoz,szeretnénk erről a gyönyörűségről olvasni. Hol lesz kint élőben? | |||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 403580 | 2007. október 10. 16:07 | ||||||||||||||
Ákos, te meg mit művelsz?! Ez valami pazar! Lehet majd arról olvasni, hogyan készül? | |||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 403579 | 2007. október 10. 13:41 | ||||||||||||||
Hello Timur! Köszönöm az infót, valóban nagy kár a Revell pontatlansága, de én is jobban utánajárhattam volna.. mivel szinte csak bobozból építettem, kivéve a kabint és a futómű környékét, ahová próbáltam becsempészni némi saját pluszt... és nagyon megtetszett a doboz grafikája talán ezért sikerült így.. a lakkozást majd még gyakorolom.. Köszönöm | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403577 | 2007. október 10. 11:42 | ||||||||||||||
Méghogy a német korrozióvédelem... :) | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403576 | 2007. október 10. 11:38 | ||||||||||||||
Amon | Adatlap | 403575 | 2007. október 10. 10:16 | ||||||||||||||
Szia! Az obiban vettem elég jó kis nyövényeket a dioráma topikban a 6ik oldalon megtalálod. Nagyon jól használhatóak. | |||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 403574 | 2007. október 10. 09:50 | ||||||||||||||
Szia busi! Nekem tetszik, a füvet miből készítetted? Talán amit változtatnék rajta, az a fűcsomók távolsága és elrendezése, első ránézésre egy picit "túl szabályosnak" tűnik ahogy egymás mellett vannak a 205-ös képen... a moha két hét alatt nem rohad el, viszont marha jól mutat - ennyi tapasztalatom van saját PzJager alapom alapján, az "öregek" tapasztalatára én is kíváncsi lennék mohaügyileg. Borisz, a pasztellport csak "simán" rászórva gondolod a homogenitás megtörésére? vagy hígítóval? vagy mi a technikája? üdv, Ram | |||||||||||||||||
Timur | Adatlap | 403573 | 2007. október 10. 09:21 | ||||||||||||||
Szia mcs! Az építés érdemeit nem kisebbítve, de a történelmi hűség kedvéért néhány problémára szeretném felhívni a figyelmedet a 109-el kapcsolatban: 1,A gép nem tartozhat a JG 27-hez. A JG 27 ugyanis nem volt a Luftflotte 4 része. Az orrgyűrű felfestése pedig a Luftflotte 4 megkülönböztető jele volt. 2,A törzssáv nem a JG 27 RVD band-ja, hanem az előző sárga taktikai jelzés (együtt az alsó szárny "V"-jével) átfestése -az orrgyűrű taktikai felfestésével egy időben. 3,A maketten látható "kicsi" számok a II/JG 52-re jellemzőek (amely viszont a Luftflotte 4 része volt, így pontos a sárga orrgyűrű). 4,A neubibergi fotókon látható egy ilyen gép (II./JG 52, sárga orr,átfestett törzssáv, a jelzésből csak a második tag látszik, az kicsi fekete 1), -a JaPo könyvben is publikálták. 5,A maketten használt zöld -amennyire a fotókról kivehető- 82. A Bf 109 festésére használt zöld viszont a 83 volt. (Az már csak hab a tortán, hogy a II./JG 52 G-10-i többségükben 75/83 színűek.) Nagy kár, hogy a Revell ennyire pontatlan és félrevezető festési rajzot mellékelt. Sajnálom. P.S. Egy adag matt lakk tényleg nem ártana neki. Üdv. FS | |||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 403572 | 2007. október 9. 22:27 | ||||||||||||||
Használnék a helyedben pasztelport, hogy az út pora kevésbé legyen homogén. esetleg valami szemét az út szélére, hasonló-már, ha érdekel a véleményem | |||||||||||||||||
busi | Adatlap | 403571 | 2007. október 9. 21:08 | ||||||||||||||
Szia Emerick Köszi a véleményt.Az még hozzá tartozik a történethez hogy ez a harmadik verzio a dionak,elötte 2* is szétvertem mert nem tetszett.Elöször egy mezön képzeltem el a tankom,de valahogy nem akart "élö" lenni a környezet.Mert túl egyhangú volt túl egyforma növényekkel/amiröl Te is beszéltél/.Igy kuka lett a vége.Ezért döntöttem az utas változat mellett, itt kisebb helyen kell nönényzetet produkálni.DE meg szívlelem amit mondtál csak azt szeretném kérdezni hogy a moha,gyökér nem korhad e el egyidö után?Meg szerinted milyem szinekkel tehetném még élethűbé a terpet? Egyébként most megfogadtam hogy mostanában men csinálok diorámát. üdv busi | |||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 403570 | 2007. október 9. 20:29 | ||||||||||||||
Szia! Kicsit sűríted még a növényzetet, változatosabb színekkel, és különféle magasságokban (pl mohával és gyökerekkel), akkor még jobb lesz, mint most! Azaz nekem tetszik! :) Üdv: E. | |||||||||||||||||
busi | Adatlap | 403569 | 2007. október 9. 20:24 | ||||||||||||||
Batya | Adatlap | 403568 | 2007. október 9. 20:17 | ||||||||||||||
Balu! Köszönöm szépen. A Dio. Ausztriába lesz a hétvégén.Legközelebb Szolnokon látható. Üdv Batya | |||||||||||||||||
vermate | Adatlap | 403567 | 2007. október 9. 20:07 | ||||||||||||||
Ákos! Köszönöm szépen! Nagyon szellemes ötlet, és jó megvalósítás. Tényleg szép... Köszi mégegyszer! Vermate | |||||||||||||||||
sharky | Adatlap | 403566 | 2007. október 9. 09:12 | ||||||||||||||
Ákos! Ez már nem is makett, ez a valóság! Nagyon pazar! sharky | |||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 403565 | 2007. október 9. 08:04 | ||||||||||||||
Szerintem az nem tömítási hiba, hanem egy jellegzetes Bf-109 lemezosztás. A csillogás meg vsz. a vakutól van - egyébként sem volt ezeknek krétamatt festésük, nézz meg pár képet. Inkább matt-selyemfényű volt. | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403564 | 2007. október 8. 23:18 | ||||||||||||||
Titok, de csak neked elárulom:) Pigmenttel kevert festék az alap, erre jön a világos szín, és vissza van kaparva. A rozsda egyszerűen vízzel felvitt több rétegű pigment. Mindegyik le van lakkozva a végén mattlakkal, hogy megszilárduljon. | |||||||||||||||||
vermate | Adatlap | 403563 | 2007. október 8. 23:10 | ||||||||||||||
Ákos! Gyönyörű! Pontosan úgy néz ki, ahogy kell!!! Nem is tudom szavakban kifejezni, mennyire tetszik... Elárulnád, hogy készült? ( a többi rozsdás rész elkészítésének módja is érdekelne) Remélem, nem "szakmai titok" :) Üdv.: Vermate | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403562 | 2007. október 8. 23:01 | ||||||||||||||
mcs | Adatlap | 403561 | 2007. október 8. 22:11 | ||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403560 | 2007. október 8. 21:24 | ||||||||||||||
Szép fűrész lett mcs! A kabin miféle portéka? FM Detail? | |||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 403559 | 2007. október 8. 21:17 | ||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403558 | 2007. október 8. 21:16 | ||||||||||||||
Vadász! Én is csak korábbi olvasmányaimra hagyatkoztam,nincs róla komolyabb anyagom sajnos.Nem szeretem a P-40-est:) De a Samee Kittyhawkja nekem ettől a változatokkal kapcsolatos mizéria nélkül is tetszik! Közben én a Corsair műszerfalával haladtam.Belegondolva,mivel egy F4U-5N a készlet a sima 5-ös dobozában és matricáival,könnyebb lett volna az éjszakai vadászt építeni.De az nekem nem tetszik a szárnyán lévő bütyök miatt:) A műszerfal sablonját sztirolból készítettem el,aztán nem szerencsétlenkedtem lemezzel,hanem írásvetítő fóliából készítettem el. | |||||||||||||||||
RPG | Adatlap | 403557 | 2007. október 8. 21:15 | ||||||||||||||
Szia mcs! Szép a gép és a festése is nagyon látványos, szerintem is csillog egy kicsit, és mintha a kabin mögött lenne egy kis tömítési hiba, de amugy nagyon szép le a kalappal én nemtok ilyen szépet csinálni.:) Üdv:RPG |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Elkészültem a Bf 109cel végleg!:)
Matyi