/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
vrauko 403644 2007. október 19. 20:24
Válasz erre
Mi sem áll távolabb tőlem, mintsem hogy bárkinek elvegyem a kedvit (le is írtam, asszem). Javít6atlan hiba szerintem nincs, legfeljebb az egész makettel 1ütt javítjuk a hibát, azaz legközelébb elkerüljük. Én a hasonló (csak 9-es rajtszámú) sivatagi gépezetemnek, ha visszaolvasod, elébb a nóziját rontottam, mer' nem h1es orral csináltam, így utólag plasztikázni kellett. Aztán a régi matric már nem fedett eléggé, a fehér törzscsíkon átsejlenek a foltok. Aztán lehetne tovább folyatni, mennyi kínja van. Majd legközelébb jobb lesz. Erre van 1 újabb sivatagi gépem á la ICM, itt várja a láda fiában, hogy elkészüljék. A következő Messerem egy G6AS volt, Revellből elővezetve. Egész örültem, mer' aszittem jól sikerült. Aztán elolvastam Horváth András cikkelyét a makettről; ő avval kezdi, hogy a lépcsős a kabintető illeszkedése, mer' a kabintető keskenyebb, mint a törzs. Affene - tényleg ott volt a lépcső az ablak körül, én + észre sem vettem. Csiszolás, újrakezdés, még most sincs kész. De nem ment teljesen el a kedvem tőle, és nem szeretném senki másnak sem kedvit szegni... szóval sajnálnám, ha bárki így értette volna.
Kumancs 403643 2007. október 19. 19:40
Válasz erre
Vagy inkább az alvást hanyagolja.
Alte 403642 2007. október 19. 16:40
Válasz erre
Hali Ákos,
mond csak te egyáltalán nem melozol sehol,hogy ennyi "szabad" idöd van?;o)
Alte
notarius 403641 2007. október 19. 14:44
Válasz erre
Természetesen ezek a dolgok nem csak neked tűnnek fel, de a javíthatatlan hibák kategóriájába tartoznak. Ezekről is lehet regélni természetesen, de az lesz a vége, hogy az elkövető kedve elmegy, netán megsértődik.
f2d 403638 2007. október 19. 12:51
Válasz erre
Ez a könyv nem egy rossz ötlet, én is vevő lennék rá. Jó kis humoros formában kellene szerkezteni. Szerintem Ákos gondolkozz el rajta, könyvet még úgysem írtál.
Bill 403637 2007. október 19. 12:40
Válasz erre
Ákos!

Maximális tiszteletem, az ilyen minőségű építést tanítani kellene! Nem gondoltad, hogy kiadsz egy könyvet a makett építés rejtelmeiről? Én biztosan vevő lennék rá...

Bill
Ákos 403636 2007. október 19. 12:37
Válasz erre
Köszönöm!
Az ép és csillogó valahogy nem tetszik, többet látok roncs állapotút.
Bár lehet, hogy egyszer csinálok egy Opel Blitz fantázia hot truck-ot, az tiszta lesz :)
Kumancs 403635 2007. október 19. 11:25
Válasz erre
Ákos le akalpal. A látványátol is vérmérgezést kapok.
A multkor már kérdeztem csak nem montál semmit. Nem csinálsz egyszer egy szép csicsás ép polgárijármüvet?
Stefan 403634 2007. október 19. 11:23
Válasz erre
vrauko 403633 2007. október 19. 11:23
Válasz erre
Mégis k5exem 1 kicsit, csak most Coccolínóval: a régi Matchbox ugyanis nem a híres nyolcas. Hanem kilences.
vrauko 403632 2007. október 19. 11:07
Válasz erre
Úgyértem munkáját. Unka az egy békafajta, és az nincs a képen.
vrauko 403631 2007. október 19. 11:06
Válasz erre
Már soxor vitatkoztunk itten a különböző fó rumokon az átalszóródásról. Hogy mekkora az átalszóródás, ha 72edére kicsinyítjük a témát. Ha fújjuk. Ha mókusszőr pemzlivel visszük fel. Nem akarok k5ekedni, de a fényképek alapján sehogy sem tűnnek a valós foltok ennyire elmosódottnak és homályosnak. Átalszóródás ide, korabeli photótechnika oda, azok a foltok a valóságban 1xűen élesebbek, kontúrosabbak, és kisebbek valának. Evvel világér' sem a ma kettező érdemjeit akarom kisebbíteni, unkáját ócsárlani, istenmencs, sőt minden elösmerésem, csak engemet ez a dolog jobban zavar mint pl. az alap kicsinysége. Ettől még persze lehet positiofényeket applikálni a szárny végire, leharcoltabbá tenni a földabroszt, stb.
ego 403630 2007. október 19. 10:57
Válasz erre
Örület ez a rozsdatemető !

Gratulálok ! :-)
ltom74 403629 2007. október 19. 10:57
Válasz erre
Hat ez nagyon jol nez ki! Gratula!
Elektrolakatos 403628 2007. október 19. 10:41
Válasz erre
Ákos!

_Most igazán...nem óhajtassz egy kis időre nyaralni menni??? :D
notarius 403627 2007. október 19. 10:34
Válasz erre
Stefan 403626 2007. október 19. 10:18
Válasz erre
Ákos 403625 2007. október 19. 10:11
Válasz erre
Opel Blitz firetruck 1
Opel Blitz firetruck 1
Opel Blitz firetruck 2
Opel Blitz firetruck 2

Készül a roncs Opel Blitz...
Propellerfanatic 403624 2007. október 19. 09:00
Válasz erre
notarius 403623 2007. október 19. 08:49
Válasz erre
Azon többen gondolkodnak. ;) Kár hogy nincs róla minden nézetből folttérkép. Illetve fotó.
Coccolino 403622 2007. október 18. 21:58
Válasz erre
Én egy D-ben gondolkozom magyarszínekben természetesen
Coccolino 403620 2007. október 18. 20:07
Válasz erre
a híres 8-as(a pilótájának neve nem jut eszembe) nekem a régi matchboxos van meg.
Nagyon szép lett, elismerésem.Az alap tényleg talán kicsi lett.
notarius 403619 2007. október 18. 20:00
Válasz erre
Szép gép, látványos festés, grat!

Néhány apróság, amit pótolnék a helyedben:
- pozíciófények,
- a kabin kibukásgátlója,
- a térkép a kübelen kicsit életszerűtlenül merev: egy kicsit meggyűrném még,
- látványosabb, ha nagyobb alapot választassz máskor, olyat, amiről nem lóg le semmi.

Üdv: András
Hickory 403617 2007. október 18. 19:40
Válasz erre
Matyi,ez nekem nagyon tetszik!
Úgy látom,Te is Afrikában kalandoztál,míg én az olasz sütimet csináltam:)))
borisz 403616 2007. október 18. 19:35
Válasz erre
Hűű, a hétszázát!:D
Mesélnél róla?
MattHeafy 403615 2007. október 18. 19:15
Válasz erre
09
09
10
10
11
11
12
12
13
13

Sziasztok!

Elkészültem a Bf 109cel végleg!:)

Matyi
gábor76 403614 2007. október 18. 15:29
Válasz erre
Makettek 1
Makettek 1
Makettek 2
Makettek 2

Ezek:
Kalóz 403613 2007. október 18. 10:30
Válasz erre
Általában nem szoktam feljavítót használni (hacsak nem a gyártó mellékeli a maketthez) Nekem azok túl drágák, és bízom a kézügyességemben.
(A botkormány különben húzott szál + rézdrót, egyéb nincs is a fülkében)
Kalóz
hofi 403612 2007. október 18. 10:08
Válasz erre
Sejthettem volna :( Nem is értem, miért gondoltam, hogy valaki gyárt ehhez feljavítót. Na, mindegy, innen szép nyerni.
Kalóz 403611 2007. október 18. 09:58
Válasz erre
Bizonyos része igen,az ülések az eredetiek.
Kalóz
hofi 403610 2007. október 18. 09:16
Válasz erre
Mongya kollega, a Jak-6 kabinja saját gyártmány?
Kalóz 403609 2007. október 17. 21:00
Válasz erre
Aca Spad XIII-2
Aca Spad XIII-2
Aca Spad XIII-3
Aca Spad XIII-3
I15bis
I15bis
I-15 bis motor2
I-15 bis motor2
I-4
I-4
Jak-6
Jak-6
Medicopter
Medicopter
Chaudron Renault 1
Chaudron Renault 1

Néhány kép a készülgető makettekről. Az I-15 kipufogója még kap egy matt lakkot, hogy élethűbb legyen, aztán az egész el fog tűnni a motorbukolat alatt, és többé semmi nem látszik belőle a motorral együtt.
Kalóz
Propellerfanatic 403608 2007. október 12. 18:04
Válasz erre
A Hanriot 1:48-as Eduard.
Hát, az Apacs, az meg Apacs. Megtetszett.
notarius 403607 2007. október 12. 17:52
Válasz erre
DSCN3757
DSCN3757
DSCN3756
DSCN3756

Kezd alakot ölteni a Phantom.
pistike 403605 2007. október 12. 15:30
Válasz erre
Propellerfanatic!

Icipici kétfedelű Apache?
:-)
Stefan 403603 2007. október 12. 14:30
Válasz erre
Propellerfanatic 403602 2007. október 12. 14:07
Válasz erre
P1000623
P1000623
P1000627
P1000627
P1000630
P1000630
P1000643
P1000643
P1000645
P1000645

Hali!
Én a Sopwith vásznazásával görcsölök, amit időről-időre megunok. Ezért közben készülget egy titkos valami, és Vickers géppuska Part előadásban.
Vadász 403601 2007. október 12. 06:17
Válasz erre
Samee!

Az interneten mindent megtaláláltál volna, csak keresni kell.
Az E és az M között nem az orrbhoszban van a külömbség.
www.airwar.ru/other/draw/pict/p40ap.jpg

Keress hozzá egy festést és kend át.

Vadász
Samee 403600 2007. október 12. 00:23
Válasz erre
2007-10-12_001741
2007-10-12_001741
2007-10-12_001822
2007-10-12_001822
2007-10-12_001841
2007-10-12_001841
2007-10-12_001850
2007-10-12_001850
2007-10-12_001857
2007-10-12_001857
2007-10-12_001904
2007-10-12_001904

Üdv!

Köszi a hozzászólásokat!
A megjegyzést csak azok kedvéért tettem be akiknek a hajuk égnek áll az ilyen dolgoktól, mert nem igazán látnak tovább mint a horogkereszt nemzetszocialista jelképként való értelmezése...

Egyébként meg szánom bánom a pontatlanságot, de előzetes infók hiányában nem igazán állt megfelelő referenia a rendelkezésemre az E és az M változatok közötti orrhosszbéli különbségről, de talán ha legközelebb a megfelelő helyen kérek és ne adj isten kapok is érdemi válaszokat, ilyen hibát nem követek el.

Mindenesetre arra jó volt, h kipróbáljak pár technikát,meg hogy 1 hét alatt teljesen felborítsan a jólmegszokott napirendem:D:D

Úgy döntöttem h a gépet nem folytatom, inkább újra megépítem majd vmikor a megfelelő kitből. Még azért pár képet felrakok emlékeztetőül.

Samee
Zebi 403599 2007. október 11. 23:05
Válasz erre
Zebi 403598 2007. október 11. 23:01
Válasz erre
Én úgy tudom, az a svasztika von Rosen báró családjának szerencse-szimbóluma volt. Ő adományozta az első gépet 1918-ban a finn hadseregnek, így került a szimbólum a gépre. Később ez lett a hivatalos jelzés.
Rizi 403597 2007. október 11. 22:53
Válasz erre
Helló Samee!

Mégeggy hozzászólás a Finn gépedhez,no para a Finn horogkereszt két egy lócán egymással szemben űlő kalevalát előadó énekes jelképe,semmi köze a Náci horogkereszthez.

Üdv Rizi.
f2d 403594 2007. október 11. 19:50
Válasz erre
Aha. Azért kérdeztem, mert régebben símán én is használtam ezt a két színt, de önmagában nem nagyon hasonlítanak a RAF színeire, főleg a zöld. Így viszont nagyon jó lett. Végre egy szép angol gép.:-)
Zebi 403593 2007. október 11. 19:41
Válasz erre
Gunze akrillal festettem a gépet.
A sötétszürke H331 + némi fekete és kékesszürke,
a zöld H330 és egy kevés homok és sötétszürke.
f2d 403590 2007. október 11. 19:29
Válasz erre
Ezekről írtad, hogy majdnem kidobtad?:-)
Milyen RAF színeket használtál? A szürke és a zöld érdekel.
Zebi 403589 2007. október 11. 19:25
Válasz erre
spit 1
spit 1
spit 2
spit 2

Lefestettem a Spitet, szép lassan elkészül ez is. Ez az 1/48-as Italeri (ex-Ocidental) készlet.
salou 403586 2007. október 11. 18:53
Válasz erre
Ugyan már, nehogy elhidd!!!
Ákosnak van egy csomó előre összerakott makettje, amiket egy nagy sósvizzel teli hordóban tart. Aztán néhány évenként csak kiveszi és kész. Ez biztos mert láttam.
Ákos 403585 2007. október 11. 18:39
Válasz erre
Egyszerű a dolog, vízzel elkevert pigmentporok ecsetel felfestve.
BÉPÉ 403584 2007. október 11. 18:24
Válasz erre
Szia Ákos!
Mesteri a rozsdás utánfutó. Ha nem államtitok, mondanál valamit arról, hogyan varázsolod ezt a látványt? Őszintén kíváncsi vagyok rá, és előre is nagyon köszönöm a segítségedet. Üdv: BÉPÉ (Ha akarod, küldheted e-mailben is=peterbud47@t-online.hu)
busi 403583 2007. október 10. 17:58
Válasz erre
Hello Ram!
Köszi a hozzászolást.A fü mivel másom nem volt,díszcsokrok dekorácios szalagja.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.