| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| mcs | Adatlap | 403556 | 2007. október 8. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 403555 | 2007. október 8. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Szép! :) Ez a Revell 48-asa? (csak zárójelben: szerintem túlságosan csillog, egy réteg matt lakk még nem ártana rá.) | |||||||||||||||||||||||||||||
| borisz | Adatlap | 403554 | 2007. október 8. 21:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Örülnék, ha én is tudnék ilyet. Másik oldaláról nincs kép? | |||||||||||||||||||||||||||||
| mcs | Adatlap | 403553 | 2007. október 8. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Üdv Mindenkinek, Szerintetek milyen? .. és akkor a kritika.. | |||||||||||||||||||||||||||||
| xcraft | Adatlap | 403552 | 2007. október 8. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Bundesign | Adatlap | 403551 | 2007. október 8. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Matyi jó lesz a másín! jó kezekbe került ;) csak igy tovább! Bund | |||||||||||||||||||||||||||||
| borisz | Adatlap | 403550 | 2007. október 8. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Nekem akabin tetszik nagyon, talán azért, mert én még ilyet nem tudtam. Ha lenne jó gépem zaklatnálak benneteket a készülő Ef-11esemmel:) De végre talán-talán emberi halytőművek lesznek rajta, hogyha jó lesz, elviszem a Bolyaira, meg talán-talán egy angol telivér is születik addigra | |||||||||||||||||||||||||||||
| MrChef | Adatlap | 403548 | 2007. október 8. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Hajrá, imádom a szovjet repülőket! Nálam egy 1:32 Trumpeter MIG-3 várakozik, BigEd maratásokkal. De majd csak a Mirage IIIc után (1:48: Hobbyboss). | |||||||||||||||||||||||||||||
| MattHeafy | Adatlap | 403547 | 2007. október 8. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Ma is haladtam a Jak-7tel! Képek itt: www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php Kritikák jöhetnek!:) Matyi | |||||||||||||||||||||||||||||
| Sonka_papa | Adatlap | 403546 | 2007. október 8. 15:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Látom a többiek nagyon elvannak foglalva a jelzéssel, de senki sem beszélt a makettedről.Mint már mondtam múltkor is, nekem nagyon bejön és nagyon szép :) Tudod én még nem törődöm az ilyen dolgokkal, hogy éppenséggel fél miliméterrel ez odébb volt-e vagy sem :D | |||||||||||||||||||||||||||||
| Balu | Adatlap | 403545 | 2007. október 8. 15:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Szia Batya! Qurva jó lett :) Egyedül a talaj színével nem vagyok kibékülve. Nekem kicsit természetellenes. De lehet hogy csak a fényképeken ilyen. Hozod a Bolyaira? Szivesen megnéznénk élőben is... :) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
| Vadász | Adatlap | 403544 | 2007. október 8. 12:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Hickory! M-ről még nincs anyagom kérlek, ha van akkor juttasd el nekem is. Még csak az E változatról van fotóm. Vadász | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hickory | Adatlap | 403543 | 2007. október 8. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Az orosz P-40M-ek egyes példányai az M-105 motorral szereltek.Hosszabb az orruk,a kipufogók előtt van egy-egy áttört kopoltyúszerűség,néhány pilonban és az antennahuzal elvezetésében különböznek az E variánstól. | |||||||||||||||||||||||||||||
| ChevyG | Adatlap | 403542 | 2007. október 8. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Szia! Engem sose zavart, hogy egyesek politikai vagy vallási meggyőződését sérti-e a munkám, vagy sem. én speciel ha készitek valaha ruszki repülőt, akkor azt a piros csilagok nélkül fogom tenni... mert az is politikai jelkép! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
| Vadász | Adatlap | 403541 | 2007. október 8. 11:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
sys! A finn zsákmánygép hosszú törzsű volt. Vadász | |||||||||||||||||||||||||||||
| sys | Adatlap | 403540 | 2007. október 8. 08:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Szia Samee! Csak egy észrevétel és kérdés: A P-40M változata hosszú törzsű volt az erősebb motor miatt, míg az Aca E változata a rövid törzs. A finn M rövid törzsű volt? Üdv Ui. vmelyik fórumban már volt erről észrevétel, nem akarom a vitát itt is újrakezdetni | |||||||||||||||||||||||||||||
| Vadász | Adatlap | 403539 | 2007. október 8. 08:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Samee! Lényegében milyen átalakítást végeztél? Nekem ez továbbra is csak E változatnak tűnik. Légy nyugodt a Finn, indiai, és indián svasztikák senkit sem zavarnak, ameddig nem politikai célzata van. A makettezésben még a németek által kreáltat is fel szokás rakni, Ez alól csak a német nyelvterület a kivétel. Vadász | |||||||||||||||||||||||||||||
| notarius | Adatlap | 403538 | 2007. október 8. 08:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Némi kifogás a finn Kittyhawk-hoz. (KH = kittyhawk. :) ) Amerikai eredeti színek (olive drab - neutral grey) volt rajta eredetileg, arra jöttek a szovjet jelzések. Az egész oldalkormány fehér volt. A zsákmányolás után egy más árnyalatú olivvel átfújták az törzs hátsó részét, az más árnyalatú és kevésbé kopott. Az eredeti csillagok máshová estek, mint a finn jelzések: ott is volt a más árnyalatú festékből. | |||||||||||||||||||||||||||||
| pistike | Adatlap | 403537 | 2007. október 8. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Samee! Csak hogy ne aggódj: Az Általad használt horogkereszt - finn lévén - korántsem nem náci jelkép! olyannyira, hogy a finn köztársasági elnök zászlaján - bár kissé indirekt formában - egészen a mai napig szerepel. 1963-ig (!) állami kitüntetéseken is alkalmazták. A svasztika egy egyszerű de nagyon látványos jel, amit a történelem során rengeteg nép használt a sajátjaként, változatos, de a legtöbbször pozitív tartalommal. Sajnálatos, hogy mostanság csak a zavaros germán eszmék pecsétnyomójaként imerjük. Üdv: pistike | |||||||||||||||||||||||||||||
| Nowotny | Adatlap | 403536 | 2007. október 7. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Hi Batya. Nekem eszméletlenül tetszik,nagyon profi. A Jagdtiger-ed jól látom,hogy Dragon talán. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||
| Samee | Adatlap | 403535 | 2007. október 7. 22:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Vmennyire már mi készült éppen, de azért van pár dolog még rajta, plusz az alapra is rá kell tenni... Szal Academy 1:72 P-40E Warhawk átalakítás a finn légierő P-40M-jére. Felhasználtam még az Eduard M változathoz készített Zoom-ját, illetve ittott akad egy kis házituning (póttartálytartók, futóakna kábelezés célzókészülék(igaz a fotón még a gyári van...)). Végre mégegy "kész" makett...:D:D U.i.: A gép felségjelzései sérthetik egyesek politikai vagy vallási meggyőződését, szal ne nézzék meg a kész gépről készült képeket...:D:D (retusálni meg nem fogom az ő kedvükért...) A történelmi hűség miatt azonban szükség volt rájuk... Samee | |||||||||||||||||||||||||||||
| Batya | Adatlap | 403534 | 2007. október 7. 22:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Végre sikerült körbefotóznom az elkészűlt diorámámat a képek... További képek itt: www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||
| MattHeafy | Adatlap | 403532 | 2007. október 7. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 403527 | 2007. október 7. 00:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Szia Ákos! Az valami nagyszerű amit csinálsz! Nagyon tetszik az Opel! A Roncstelepedet is többször megnéztem! Ez még profibb munka lesz! Nagyon látszik mindenen a sok munka! Le a kalappal az ötleteid és a kész műveid előtt!! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
| Ákos | Adatlap | 403524 | 2007. október 6. 23:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Solo! A géped nemcsak külsőleg szép, de jó fotókat is lehet vele csinálni:) Kíváncsi voltam, milyen lesz a fotón. | |||||||||||||||||||||||||||||
| xcraft | Adatlap | 403523 | 2007. október 6. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Ez a rozsdás kerék... Ákos tud valamit a makettépítésről. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
| Solo2 | Adatlap | 403522 | 2007. október 6. 23:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Toth_Gabor | Adatlap | 403521 | 2007. október 6. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
A harmadik linken F-16 van | |||||||||||||||||||||||||||||
| jaffa | Adatlap | 403520 | 2007. október 6. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
hali 24be nincs még elado teherautod ? | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hickory | Adatlap | 403519 | 2007. október 6. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Bonyolódik a Corsair-rejtély. A doboz tartalmazza az "N" éjszakaivadász változat valamennyi elemét (radar,lángrejtők,IFF antenna) is,tehát megfelelő útmutatás alapján akár az is megépíthető,persze ekkor nem használhatóak a kithez adott jelzések.A dobozfestmény egy szimpla 5-öst ábrázol.A kipufogók fölé a művész úr odapingálta a lángrejtőket is.Ennyi kavar után nem csodálom,hogy ő is megzavarodott:))) A műszerfalat már építem,mert nyitott kabinnál tökéletesen fog látszani.Vékony rézlemezt vágok formára,a műszerek helyét kifúrom,alá egy lapra felragasztom majd a megfelelő műszerek matricáit.Pótolni kell a célzóberendezést,a fegyverzetkapcsoló konzolokat,egy sor kart,táblákat,valamint a kabin két oldalán elhelyezkedő kevés műszert,zárat,kapcsolót. Hogy Hofi Géza művész urat idézzem:"Fogpiszkáló lesz,ha el nem b@szom":))) | |||||||||||||||||||||||||||||
| papgyuri | Adatlap | 403518 | 2007. október 6. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Matróz | Adatlap | 403517 | 2007. október 6. 12:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Helló Köszönöm!Mintha ha a harmadik címen lévő műszerfalak különböznének az első kettőtől. Vagy esetleg kétüléses J-10 hátsó műszerfala? | |||||||||||||||||||||||||||||
| bikedoki | Adatlap | 403516 | 2007. október 6. 11:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Matróz | Adatlap | 403515 | 2007. október 6. 11:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Helló Tud valaki a kínai J-10-eshez kabinfotót? | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kumancs | Adatlap | 403514 | 2007. október 6. 08:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Ákos Nagyon komoly az Opel. Egy Kérdés: 1/24-ben mindig csak roncsot készitesz? Semmi szép csicsás gyári álapotu autó? | |||||||||||||||||||||||||||||
| Ákos | Adatlap | 403513 | 2007. október 5. 23:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Smoke | Adatlap | 403512 | 2007. október 5. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
akkor főnyeremény ez a makett :) | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hickory | Adatlap | 403511 | 2007. október 5. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Ma nekifogtam a Revell-féle 48-as F4U-5 Corsairnek.Hasegawa átvétel.Yeah:) A "dash 5" változatot nevezik "hosszúorrú Corsair"-nek is.A kabin előtti szekciót hosszabították meg.Mivel a háború után készült,alig 300 példány a 2.vh-s ütött-kopott Corsair-imidzset mellőzni kell.A gépek eleve egy sötét kék festést kaptak,ellentétben a korábbi világosabb színekkel.Koreát megjárt kalóz lesz belőle,a Navy jelzéseivel.A dark sea blue festést majd egy kis sárga töri meg a légcsavaragyon,a 20mm-es gépágyúknál és a póttartályokon. A szárazpróbák során semmiféle illesztési hibát nem találtam.Különösen jól oldották meg a törzs-szárnytő találkozását.Szép madár lesz. DE. Nézzétek csak: | |||||||||||||||||||||||||||||
| Solo | Adatlap | 403507 | 2007. október 5. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Köszi. A talp az olyan amilyen. :) Próbáltam nem túl feltünőre csinálni. | |||||||||||||||||||||||||||||
| xcraft | Adatlap | 403506 | 2007. október 5. 17:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Hello Solo! A makett baró, a finom barnás koszolás is marha jó lett, a piros csíkok félelmetesek.:) A tartóoszlop... Mint az Eiffel-torony lába. :( | |||||||||||||||||||||||||||||
| Solo | Adatlap | 403505 | 2007. október 5. 14:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Helló! Elkészült a Tie Interceptor. A két vörös sáv a hírhedt birodalomi 181-es elit vadászszázadának a jelzése. Azok a pilóták festhették fel a vörös csíkokat akik elérték a 10 "légi" győzelmet. Lényegében mindenki. :) A lázadó pilóták (még a legjobbak is) félelemmel vegyes tisztelettel tekintenek eme egység gépeire. Leghíresebb parancsnokuk Soontir Fel báró, aki történetesen Wedge Antilles sógora. :) (Wedge a lázadók egyik legjobb pilótája). A makett Finemolds. Dobozból összerakva. | |||||||||||||||||||||||||||||
| pipi | Adatlap | 403504 | 2007. október 4. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Üdv Kalóz! Műgyanta, az alvázon DES 1/35éme felirat olvasható. Ákos, Mekett köszönöm a segítséget! Hello pipi | |||||||||||||||||||||||||||||
| Ákos | Adatlap | 403503 | 2007. október 3. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Mekett | Adatlap | 403502 | 2007. október 3. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Kalóz | Adatlap | 403501 | 2007. október 3. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| borisz | Adatlap | 403500 | 2007. október 2. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
háborús veterán | |||||||||||||||||||||||||||||
| pipi | Adatlap | 403499 | 2007. október 2. 22:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| Bill | Adatlap | 403498 | 2007. október 2. 09:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Köszönöm mindenkinek a véleményét. Kalóz! Én is így látom, egyáltalán nem terveztem rá koszolást. Egy frissen felújított, a mai körülményeknek megfelelő változatot (pl. radarral) képzeltem el amin még a festék sem száradt meg. Azért remélem a maketten meg fog...:) Üdv! Bill | |||||||||||||||||||||||||||||
| bikedoki | Adatlap | 403497 | 2007. október 2. 06:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Toth_Gabor Igen, én is főleg a motorburkolat környékén gondoltam koszolásra. A felverődő sárról az a véleményem, hogy maketten én még nem láttam ennek az élethű megjelenítését, ezek inkább úgy néztek ki, mintha ráfröccsent volna a barna festék. Hangsúlyozom, azokon amiket én láttam. A vásznazott felületek bordáit átmostam fehér művészfestékkel, ez eredetiben kicsit hangsúlyosabban látszik. Nem biztos, hogy csak a monitorodban van a hiba ugyanis a képek telefonnal készültek. A munkaórák számát nem tudom megmondani ugyanis másfél év után vettem elő újra ezt a gépet. Végül pedig köszönöm a dícsérő szavakat. Üdv:bikedoki | |||||||||||||||||||||||||||||
| Toth_Gabor | Adatlap | 403496 | 2007. október 1. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
|
Bikedoki! Szerintem ne vidd túlzásba, végül is csak futárgép volt, lényegesen alacsonyabb terheléssel. Én a kerekeről felverődő sárfoltokat próbálnám valahogy érzékeltetni (bár ezeket is letörölgették valamennyire) Gondold át, hogy beszálláskor, hogy másztak fel a gépre, és a motor körül melyik paneleket nyitották sűrűbben. Ott lehet még némi koptatást eszközölni, és a motorburkolatnál apró olajfolyásokat. Inkább kevesebbet, mint ami a valóságbanis rajta volt. Esetleg a vászonborítású felületek kiálló bordáin nagyon enyhe fakó szárazecsetelés. Az a baj, hogy a gépem monitora kezd öregedni, és sokat torzít, kicsi a színmélység. A fotók is túl világos hátterűek, de nekem nagyon tetszik eddig is. Meg tudod mondani, hogy a makett menny munkaórát igényelt? Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Igen ez Revell, a csillogás pedig a képkészítéstől is eredhet nemtudom, majd a következőnél majd méskép ...