<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kumancs | Adatlap | 403635 | 2007. október 19. 11:25 | ![]() | |||||||||||||
Stefan | Adatlap | 403634 | 2007. október 19. 11:23 | ![]() | |||||||||||||
Mint a fó Rum mi? :DDD | |||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 403633 | 2007. október 19. 11:23 | ![]() | |||||||||||||
Mégis k5exem 1 kicsit, csak most Coccolínóval: a régi Matchbox ugyanis nem a híres nyolcas. Hanem kilences. | |||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 403632 | 2007. október 19. 11:07 | ![]() | |||||||||||||
Úgyértem munkáját. Unka az egy békafajta, és az nincs a képen. | |||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 403631 | 2007. október 19. 11:06 | ![]() | |||||||||||||
Már soxor vitatkoztunk itten a különböző fó rumokon az átalszóródásról. Hogy mekkora az átalszóródás, ha 72edére kicsinyítjük a témát. Ha fújjuk. Ha mókusszőr pemzlivel visszük fel. Nem akarok k5ekedni, de a fényképek alapján sehogy sem tűnnek a valós foltok ennyire elmosódottnak és homályosnak. Átalszóródás ide, korabeli photótechnika oda, azok a foltok a valóságban 1xűen élesebbek, kontúrosabbak, és kisebbek valának. Evvel világér' sem a ma kettező érdemjeit akarom kisebbíteni, unkáját ócsárlani, istenmencs, sőt minden elösmerésem, csak engemet ez a dolog jobban zavar mint pl. az alap kicsinysége. Ettől még persze lehet positiofényeket applikálni a szárny végire, leharcoltabbá tenni a földabroszt, stb. | |||||||||||||||||
ego | Adatlap | 403630 | 2007. október 19. 10:57 | ![]() | |||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 403629 | 2007. október 19. 10:57 | ![]() | |||||||||||||
Hat ez nagyon jol nez ki! Gratula! | |||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 403628 | 2007. október 19. 10:41 | ![]() | |||||||||||||
Ákos! _Most igazán...nem óhajtassz egy kis időre nyaralni menni??? :D | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403627 | 2007. október 19. 10:34 | ![]() | |||||||||||||
Szép darab. Illetve csúnya. :) | |||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 403626 | 2007. október 19. 10:18 | ![]() | |||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403625 | 2007. október 19. 10:11 | ![]() | |||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 403624 | 2007. október 19. 09:00 | ![]() | |||||||||||||
A 8-as pilótája: Werner Schroer | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403623 | 2007. október 19. 08:49 | ![]() | |||||||||||||
Azon többen gondolkodnak. ;) Kár hogy nincs róla minden nézetből folttérkép. Illetve fotó. | |||||||||||||||||
Coccolino | Adatlap | 403622 | 2007. október 18. 21:58 | ![]() | |||||||||||||
Én egy D-ben gondolkozom magyarszínekben természetesen | |||||||||||||||||
Coccolino | Adatlap | 403620 | 2007. október 18. 20:07 | ![]() | |||||||||||||
a híres 8-as(a pilótájának neve nem jut eszembe) nekem a régi matchboxos van meg. Nagyon szép lett, elismerésem.Az alap tényleg talán kicsi lett. | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403619 | 2007. október 18. 20:00 | ![]() | |||||||||||||
Szép gép, látványos festés, grat! Néhány apróság, amit pótolnék a helyedben: - pozíciófények, - a kabin kibukásgátlója, - a térkép a kübelen kicsit életszerűtlenül merev: egy kicsit meggyűrném még, - látványosabb, ha nagyobb alapot választassz máskor, olyat, amiről nem lóg le semmi. Üdv: András | |||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403617 | 2007. október 18. 19:40 | ![]() | |||||||||||||
Matyi,ez nekem nagyon tetszik! Úgy látom,Te is Afrikában kalandoztál,míg én az olasz sütimet csináltam:))) | |||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 403616 | 2007. október 18. 19:35 | ![]() | |||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 403615 | 2007. október 18. 19:15 | ![]() | |||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 403614 | 2007. október 18. 15:29 | ![]() | |||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403613 | 2007. október 18. 10:30 | ![]() | |||||||||||||
Általában nem szoktam feljavítót használni (hacsak nem a gyártó mellékeli a maketthez) Nekem azok túl drágák, és bízom a kézügyességemben. (A botkormány különben húzott szál + rézdrót, egyéb nincs is a fülkében) Kalóz | |||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 403612 | 2007. október 18. 10:08 | ![]() | |||||||||||||
Sejthettem volna :( Nem is értem, miért gondoltam, hogy valaki gyárt ehhez feljavítót. Na, mindegy, innen szép nyerni. | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403611 | 2007. október 18. 09:58 | ![]() | |||||||||||||
hofi | Adatlap | 403610 | 2007. október 18. 09:16 | ![]() | |||||||||||||
Mongya kollega, a Jak-6 kabinja saját gyártmány? | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 403609 | 2007. október 17. 21:00 | ![]() | |||||||||||||
Néhány kép a készülgető makettekről. Az I-15 kipufogója még kap egy matt lakkot, hogy élethűbb legyen, aztán az egész el fog tűnni a motorbukolat alatt, és többé semmi nem látszik belőle a motorral együtt. Kalóz | |||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 403608 | 2007. október 12. 18:04 | ![]() | |||||||||||||
A Hanriot 1:48-as Eduard. Hát, az Apacs, az meg Apacs. Megtetszett. | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403607 | 2007. október 12. 17:52 | ![]() | |||||||||||||
pistike | Adatlap | 403605 | 2007. október 12. 15:30 | ![]() | |||||||||||||
Propellerfanatic! Icipici kétfedelű Apache? :-) | |||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 403603 | 2007. október 12. 14:30 | ![]() | |||||||||||||
Az a Hanriot HD.1 milyen készlet? | |||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 403602 | 2007. október 12. 14:07 | ![]() | |||||||||||||
Vadász | Adatlap | 403601 | 2007. október 12. 06:17 | ![]() | |||||||||||||
Samee! Az interneten mindent megtaláláltál volna, csak keresni kell. Az E és az M között nem az orrbhoszban van a külömbség. www.airwar.ru/other/draw/pict/p40ap.jpg Keress hozzá egy festést és kend át. Vadász | |||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 403600 | 2007. október 12. 00:23 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Köszi a hozzászólásokat! A megjegyzést csak azok kedvéért tettem be akiknek a hajuk égnek áll az ilyen dolgoktól, mert nem igazán látnak tovább mint a horogkereszt nemzetszocialista jelképként való értelmezése... Egyébként meg szánom bánom a pontatlanságot, de előzetes infók hiányában nem igazán állt megfelelő referenia a rendelkezésemre az E és az M változatok közötti orrhosszbéli különbségről, de talán ha legközelebb a megfelelő helyen kérek és ne adj isten kapok is érdemi válaszokat, ilyen hibát nem követek el. Mindenesetre arra jó volt, h kipróbáljak pár technikát,meg hogy 1 hét alatt teljesen felborítsan a jólmegszokott napirendem:D:D Úgy döntöttem h a gépet nem folytatom, inkább újra megépítem majd vmikor a megfelelő kitből. Még azért pár képet felrakok emlékeztetőül. Samee | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403599 | 2007. október 11. 23:05 | ![]() | |||||||||||||
Pardon, von Rosen gróf. | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403598 | 2007. október 11. 23:01 | ![]() | |||||||||||||
Én úgy tudom, az a svasztika von Rosen báró családjának szerencse-szimbóluma volt. Ő adományozta az első gépet 1918-ban a finn hadseregnek, így került a szimbólum a gépre. Később ez lett a hivatalos jelzés. | |||||||||||||||||
Rizi | Adatlap | 403597 | 2007. október 11. 22:53 | ![]() | |||||||||||||
Helló Samee! Mégeggy hozzászólás a Finn gépedhez,no para a Finn horogkereszt két egy lócán egymással szemben űlő kalevalát előadó énekes jelképe,semmi köze a Náci horogkereszthez. Üdv Rizi. | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403594 | 2007. október 11. 19:50 | ![]() | |||||||||||||
Aha. Azért kérdeztem, mert régebben símán én is használtam ezt a két színt, de önmagában nem nagyon hasonlítanak a RAF színeire, főleg a zöld. Így viszont nagyon jó lett. Végre egy szép angol gép.:-) | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403593 | 2007. október 11. 19:41 | ![]() | |||||||||||||
Gunze akrillal festettem a gépet. A sötétszürke H331 + némi fekete és kékesszürke, a zöld H330 és egy kevés homok és sötétszürke. | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403590 | 2007. október 11. 19:29 | ![]() | |||||||||||||
Ezekről írtad, hogy majdnem kidobtad?:-) Milyen RAF színeket használtál? A szürke és a zöld érdekel. | |||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403589 | 2007. október 11. 19:25 | ![]() | |||||||||||||
salou | Adatlap | 403586 | 2007. október 11. 18:53 | ![]() | |||||||||||||
Ugyan már, nehogy elhidd!!! Ákosnak van egy csomó előre összerakott makettje, amiket egy nagy sósvizzel teli hordóban tart. Aztán néhány évenként csak kiveszi és kész. Ez biztos mert láttam. | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403585 | 2007. október 11. 18:39 | ![]() | |||||||||||||
Egyszerű a dolog, vízzel elkevert pigmentporok ecsetel felfestve. | |||||||||||||||||
BÉPÉ | Adatlap | 403584 | 2007. október 11. 18:24 | ![]() | |||||||||||||
Szia Ákos! Mesteri a rozsdás utánfutó. Ha nem államtitok, mondanál valamit arról, hogyan varázsolod ezt a látványt? Őszintén kíváncsi vagyok rá, és előre is nagyon köszönöm a segítségedet. Üdv: BÉPÉ (Ha akarod, küldheted e-mailben is=peterbud47@t-online.hu) | |||||||||||||||||
busi | Adatlap | 403583 | 2007. október 10. 17:58 | ![]() | |||||||||||||
Hello Ram! Köszi a hozzászolást.A fü mivel másom nem volt,díszcsokrok dekorácios szalagja. | |||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 403582 | 2007. október 10. 17:28 | ![]() | |||||||||||||
Rászórni, majd rálakkozni matt lakkal,de csak annyira, hogy "összetartsa" a dolgot. Csakködölni kell a krétaport, de azt többször, inkább még kelljen hozzá, mint túl sok legyen! Én csináltam már úgy repülő állóhelyet, hogy a fomokot összekevertem földel és tapéta ragasztóval, ez lett az alap, aztán mikor megszáradt szórható műfő, de azt is egyenetlenül, aztán mikor megszáradt a tapétaragasztó matt akril lakkal párszor átködöltem, és nem úgy nézett ki, mint valami golfpálya, hanem amin terepjárók meg repülők gürülnak. Ritkás fű, néhol homokosabb másutt földesebb talajjal. | |||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 403581 | 2007. október 10. 16:30 | ![]() | |||||||||||||
Csatlakozom az előttem szólóhoz,szeretnénk erről a gyönyörűségről olvasni. Hol lesz kint élőben? | |||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 403580 | 2007. október 10. 16:07 | ![]() | |||||||||||||
Ákos, te meg mit művelsz?! Ez valami pazar! Lehet majd arról olvasni, hogyan készül? | |||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 403579 | 2007. október 10. 13:41 | ![]() | |||||||||||||
Hello Timur! Köszönöm az infót, valóban nagy kár a Revell pontatlansága, de én is jobban utánajárhattam volna.. mivel szinte csak bobozból építettem, kivéve a kabint és a futómű környékét, ahová próbáltam becsempészni némi saját pluszt... és nagyon megtetszett a doboz grafikája talán ezért sikerült így.. a lakkozást majd még gyakorolom.. Köszönöm | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 403577 | 2007. október 10. 11:42 | ![]() | |||||||||||||
Méghogy a német korrozióvédelem... :) | |||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 403576 | 2007. október 10. 11:38 | ![]() | |||||||||||||
Amon | Adatlap | 403575 | 2007. október 10. 10:16 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Az obiban vettem elég jó kis nyövényeket a dioráma topikban a 6ik oldalon megtalálod. Nagyon jól használhatóak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A multkor már kérdeztem csak nem montál semmit. Nem csinálsz egyszer egy szép csicsás ép polgárijármüvet?