/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Matador 405227 2008. március 7. 11:23
Válasz erre
Szerintem sincs a spiten orrsegédszárny, elég vékony a szárny hozzá, macerás lett volna megoldani. de ha valaki küld egy fotót én is jól meglepődök! :)
hofi 405226 2008. március 7. 11:09
Válasz erre
Amúgy a Heller és a Matchbox szerint a Spitfire IX-esen és a XVI-oson volt orrsegédszárny, legalábbis az E szárnyon (a gépágyúktól kifele). Persze, egyik cég sem az az übermegbízható referencia... :)
hofi 405225 2008. március 7. 11:02
Válasz erre
Nem Spit volt, amin láttam, de már nem emléxem, mi volt az... Vagy 20 éve olvastam, már az sem rémlik, hogy miben. Csak ez a "paszta" nagyon megragadt, mert addig én se tudtam, miért kell.
ego 405224 2008. március 7. 10:33
Válasz erre
Bocsi !
Szerintem a spit-en nem volt orrsegédszárny!
Amennyiben tévedek , küldjél már egy fotót
róla nyitot helyzetben!
Matador 405223 2008. március 7. 10:30
Válasz erre
Az én ismereteim szerint is a belső részen keletkezik a felhajtó erő nagyobbik része, de ettől részben függetlenül a külső részen a belépő élnél az áramlás laminálisabb mint a belső részen. ezért a levegő szabályosan ráhordja rétegenként a nedvességet/jeget, míg a turbolensebb belső résznél sokkal kevésbé zajlik ez a folyamat. de én ezekről már jó régen tanultam.
Stefan 405222 2008. március 7. 10:20
Válasz erre
A felhajtóerő legnagyobb része a belső részén keletkezik a szárnynak, úgyhogy itt a legfontosabb rajta tartani az áramlást. A külső részeken már kezdi megkerülni a levegő (ezért IS alakul ki az örvénylés a szárnyvégektől hátrafelé).
hofi 405221 2008. március 7. 10:15
Válasz erre
Én is jegesedésgátlónak tudom a sárga csíkot. Sőt, amikor erről olvastam (valami angol gépnél) kifejezetten "jegesedésgátló paszta" volt a dolog neve. Hogy miért csak a belső éleken, azt nem tudom, de én pl. az orrsegédszárnyat láttam ilyenre festve, ahol tényleg turbulensebb az áramlás; ez lehet magyarázat.
ego 405219 2008. március 7. 05:46
Válasz erre
Hind 405218 2008. március 6. 21:55
Válasz erre
Szerintem meg-vizuális jegesedésjelző.Amint akkora a belépőélen a jégréteg vastagsága,hogy nem üt át a sárga szín,akkor alacsonyabbra kell mennnyi!
Matador 405217 2008. március 6. 20:22
Válasz erre
Ezt az már bukta aki egyálltalán a sárga festékhez nyúl. :) nem hiába sárga a feketedoboz is.
Toth_Gabor 405216 2008. március 6. 20:15
Válasz erre
Nem lehet, hogy a vízuális észlelhetőség csökkentése miatt?
ego 405215 2008. március 6. 20:01
Válasz erre
A jó pap is holtig ... hát még Én ! :-)
köszi !
Matador 405214 2008. március 6. 19:57
Válasz erre
Valószinűleg azért mert, a szárnyon kifelé haladva egyre inkább laminálissá válik az áramlás, míg a csatlakozásoknál - pl. a motor miatt - meglehetősen turbolens, így ott kevésbé hajlamos a jegesedésre. Nem tudom, hogy esetleg a kipufogó gáz, illetve a motorhő befolyásolhatta-e 5-6 esetleg 700km/ó-nál. mondjuk a jegesedés inkább alacsonyabb illetve közepes magasságon jelentkezik, ahol meg nem mentek ennyivel. mindenesetre tényleg érdekes téma :)
a japánoknál is főleg a légierő használta a belépőélen a sárgát a haditengerészet kevésbé, jó lenne tudni azt is miért ...
Tibcsi 405213 2008. március 6. 19:48
Válasz erre
Akkor viszont az nem egészen tiszta, hogy miért nem festették végig a szárnyon? A japán gépeknek (ha jól emlékszem), viszont csak a belső fele volt sárgára festve... nemtudom... de most már engem is kezd érdekelni. :)
Matador 405212 2008. március 6. 19:43
Válasz erre
még lehet igazad :) elég rég olvastam már erről, de emlékeim szerint akkor ezt olvastam. könnyen lehet, hogy valami olyan réteg amin kevésbé tapad meg a jég, abban nagynak tűnik az egyezség, hogy fényes sárga volt. ez elég komoly probléma lehetett az európai hadszintéren is, nagyon sok gép esett le emiatt, még késöbb is. probáltam most rákeresni a google-ban, de nem sokat találtam.

a lancesteren is sárga volt a belépőél, pedig azt nehéz lehetett lefejelni :)
Tibcsi 405211 2008. március 6. 19:31
Válasz erre
Ez viszont nekem volt újdonság. Eddig azt hittem, csak egyszerű figyelmeztető festés, hogy ne fejeljék le az emberek a szárnyat. :)
Tibcsi 405210 2008. március 6. 19:27
Válasz erre
Ok. :) csak kérdés volt, mert szokatlannak tűnt. :) A piros jelzést a géppuska torkolatok elől csak azért nem mondom, mert arról biztosan(?) tudom, hogy csak ragasztószalag volt, így jelezték, hogy be van töltve a fegyver és hogy ne menjen bele kosz.
Matador 405209 2008. március 6. 19:04
Válasz erre
Amennyire én tudom a sárga a belépőélen nem jelzés, hanem egy a szárny jegesedését gátló réteg. (nem tudom, hogy esetleg alatta fűtés lehetett vagy más módon, de úgy tudom ezzel függ össze) és valóban csak késöbb alkalmazták. hurricane mk.II-n már látható.
üdv
Balázs
ego 405208 2008. március 6. 18:48
Válasz erre
Gondos kutató munka alapján kijelenthetem, hogy nem. A szín megeggyezik az alsó szinnel.
A belépőélen a sárga csík csak késöbb került felfestésre ( Vb.) bár még nem tudtam rájönni , hogy mi értelme volt. Esetleg ha valaki tudja elmondhatná !
Tibcsi 405207 2008. március 6. 18:43
Válasz erre
Nagyon kafa! :-))

Csak két észrevétel (kérdés):
- a keréktárcsa nem fémszínű?
- a szárny belépőn nem kell felfesteni a sárga jelzést?

De amúgy gratula! :-))
ego 405206 2008. március 6. 18:32
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
008
008
009
009
014
014
016
016
017
017
018
018
019
019
020
020

Üdv szaktársak !

Az elmúlt két hétben ezen dolgoztam.
Remélem nem csak nekem tetszik ! :-)
borisz 405205 2008. március 5. 21:16
Válasz erre
imi 405204 2008. március 5. 20:57
Válasz erre
Hali,
messze nem vagyok szaki sőt elég laikus, de ha jól tudom emlékszem a rossz minőségű vagy éppen teljesen hiányzó alapozófesték miatt egyrészt. Másrészt pedig a többi nemzet gépeihez képest messze többet működtek vízfelszín fölött-melett és ez is közrejátszott.
ha hülyeségeket írok valaki gyorsan javítson ki.
üdv
imi
bloodhund. 405203 2008. március 5. 20:39
Válasz erre
Azt szeretném megkérdezni, csak ugy mellékesen érdekel a dolog, hogy mért kopnak le jobban szinte mindig a japán gépekröl az álcafestékek. Rengeteg japán repülögép makettet láttam amin a többi repülögépekkel szemben rengeteg helyen kilátszot allatta az aluminium szín. A japán repülögépeken mért van annyi fémes kopás és a többi II.vh gépen mért nincs annyi??? A japánok nem használtak alapozót??
Zoltán 405201 2008. március 5. 15:44
Válasz erre
Image00003
Image00003
Image00006
Image00006
Image00007
Image00007
Image00008
Image00008
14
14
15
15

Sziasztok.
Nálam ez a figura készült a 7végén. 1:48-as RAF figurakészletből való (van még benne 6bácsi + 1kutya). Sajnos figurafestés terén semmi tapasztalatom,de szerintem nem lett olyan rossz.
Atán nem bírtam magammal és kicsit belekontárkodtam az F-86os kabinjába is.
kékfény 405199 2008. március 4. 22:22
Válasz erre
Ice!
Tudnál róluk mutatni 1-2 közelebbi fotót? Ha nem gond. :) De jöhet magánba is!! manyi78@t-online.hu
Kékfény.
oritomi 405198 2008. március 4. 20:35
Válasz erre
Space shuttle REVELL 1:144
Space shuttle REVELL 1:144

Jelenleg ez készül.
Pár nap és befelyezem
Icebreaker 405197 2008. március 4. 20:25
Válasz erre
Kékfény!

Nekem ugyan van rendőrségi, mentő, tűzoltő, de kék villogó csak a vízi mentőmön van!
Az viszont nagyon süti!:-)

Ice
kékfény 405196 2008. március 4. 20:12
Válasz erre
Szia Ice!
Jók azok a hongwellek én azokból is csak a kéklámpásakat gyűjtöm. De Land Rover még egy sincs. :))
Kékfény.
Icebreaker 405195 2008. március 4. 18:10
Válasz erre
Helló Kékfény!

A elhivatottság a lényeg! :-) Mindenki ecsettel kezdi! :-)
A Range nekem is megvan, még dobozban, Camel-es matricák akarok szerezni hozzá egyszer. Komoly utánnajárással szerváltam 2db 1/43-as Hellert . Azokat a HongWell azonos méretarányú kész autóival fogom kicsit tuningolni. csak idő kérdése.:-)

Ice
kékfény 405193 2008. március 4. 17:00
Válasz erre
Hoppá ez kétszer ment! BOCSI :))
kékfény 405192 2008. március 4. 16:48
Válasz erre
DSCF1177
DSCF1177
DSCF1181
DSCF1181
DSCF1182
DSCF1182
DSCF1179
DSCF1179

Szia Icebreaker!
Nekem ezek a terepjárók vannak, igaz már vagy 10-12 éve készítettem őket. Ezek még ecsettel festettek, lakkot is csak a szafaris látott, azt is jóval az összerakás után. :))
Kékfény.
kékfény 405191 2008. március 4. 16:46
Válasz erre
DSCF1177
DSCF1177
DSCF1181
DSCF1181
DSCF1182
DSCF1182
DSCF1179
DSCF1179

Szia Icebreaker!
Nekem ezek a terepjárók vannak, igaz már vagy 10-12 éve készítettem őket. Ezek még ecsettel festettek, lakkot is csak a szafaris látott, azt is jóval az összerakás után. :))
Kékfény.
Hubcsi 405190 2008. március 3. 23:51
Válasz erre
DSCF2558
DSCF2558
DSCF2559
DSCF2559
DSCF2560
DSCF2560

Szasztok!
Mig-23 kabin maradékokból,ezt sikerült összehozni.
Icebreaker 405189 2008. március 3. 17:38
Válasz erre
Hali!

Ezen aztán lesz mit molyolni! :-)
Jó munkát!

Ice
Icebreaker 405188 2008. március 3. 17:36
Válasz erre
Helló!

Lesz majd dióráma hozzá, még hajkurászok valami figurát(jelzem a felajánlásokat szívesen veszem! :-) ).
Ománban, Jemenben, a Perzsa-Öbölben(nem DesertStorm), Borneón szolgált.
Inkább a stvatag a zsánere, szerintem.Van néhány korrekt pálmafám, muszáj leszek elsütni! :-)

Ice
Tibcsi 405187 2008. március 3. 17:25
Válasz erre
Lealapozva
Lealapozva

Az ígért fotó a kabinbelsőről.
barnamedve 405186 2008. március 3. 17:23
Válasz erre
Icebraker!!

Fik-Fik!! nem t'om, sztem jó lett...diorámába nem építed be? am hol szolgált a kicskocsi?

Ja, és egy másik kérdés mindenkihez: ki látta a filmet? :D
apciroby 405185 2008. március 3. 17:23
Válasz erre
Az igaz,de azért könnyebbre is készíthették volna!Az a cehszlovák fehér-szürke piros csíkkal volt az enyém,a PM-be is benne volt.Jó makettezést!Robi
Tibcsi 405184 2008. március 3. 17:15
Válasz erre
Robi,

Tudom, miről beszélsz (mint a reklámban..:)), egy ilyen Albát már összeraktam, de azt csak dobozból... ebbe belepróbálom a CMK gyantáit is, remélem, azért segít valamit a dolgon. :-))

Mert annál csak jobb lehet... :-DD
apciroby 405183 2008. március 3. 17:12
Válasz erre
Szia Kalóz!Lehet,hogy 3 ilyen asztal kellene.De addig is beszélünk majd,talán szolnokon.Üdv Robi
apciroby 405182 2008. március 3. 17:09
Válasz erre
Salou köszi szépen,most kimaradok ebből.Üdv Robi
apciroby 405181 2008. március 3. 17:07
Válasz erre
Hello Gábor!Szolnokon majd beszélünk.Robi
apciroby 405180 2008. március 3. 17:04
Válasz erre
Szia Tibcsi!Jó melót az albához!Tudom mit élhetsz át,néhány éve én is megépítettem az akkor új makettet,az akkor kapható 3 CMK cuccokat beépítve.Nem volt igazán sétagalopp.Hajrá.Üdv Robi
Icebreaker 405176 2008. március 3. 15:56
Válasz erre
DSCN0094
DSCN0094

Helló Tibcsi!

Csak azért mert látom hasonszőrűek vagyunk! :-)

Ice
Tibcsi 405174 2008. március 3. 15:38
Válasz erre
P1020072
P1020072
P1020075
P1020075

Nagyon tetszik! Érdekességképpen lefotóztam, milyen ritka vendég járt a házunk előtt a minap:
Icebreaker 405173 2008. március 3. 15:32
Válasz erre
DSCN0086
DSCN0086
DSCN0087
DSCN0087
DSCN0088
DSCN0088
DSCN0089
DSCN0089
DSCN0090
DSCN0090
DSCN0091
DSCN0091
DSCN0092
DSCN0092

Üdv mindenkinek!

Kicsit lassan, de készülgetek a Rózsaszín Párduccal(na nem egy pink Pz V.-ről van szó! :-) ).
Tessék uraim lehet fikázni!!! :-)

Ice
Zsóti 405172 2008. március 3. 12:06
Válasz erre
A hétvégén nekiálltam befejezni egy régebben elkezdett Stug 3ast. Már túl vagyok több mint 200 szemenkénti láctalpon, a görgőkről most vakarom le a rosszul sikerült sarazást:S De már kezdem látni a fényt az algút végén!talán jövőhétvégére elkészülhet!Fényképekkel sajna nem tudok szolgálni, rossza fényképezőm:(
Jó makettezést mindenkinek!;)
Tibcsi 405171 2008. március 3. 11:53
Válasz erre
Előkészületek
Előkészületek
A CMK főfutóakna közelebbről
A CMK főfutóakna közelebbről

Én az MPM Albatroszt kezdtem el a hétvégén. Időközben tovább is haladtam, de mivel nem ment az oldal, így nem fényképeztem le... lefestettem a kabinbelső dolgait a magyar kabin-zöldre. Majd otthon lefotózom és azt is beteszem. :)
bloodhund. 405170 2008. március 1. 13:50
Válasz erre
ok köszi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.