/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Zoltán 406211 2008. július 8. 19:28
Válasz erre
Helló

Nagyon ígéretesnek tűnik! Szerintem ha elkészülsz vele erőteljesen hanyagolni fogod a 72-es méretarányt :-)
Kockabob 406210 2008. július 8. 18:57
Válasz erre
Köszi a leírást nagyon sokat tanultam belőle,anno én is épitetem egy Italeri Humveet, én inkább nem ragasztotam rá az álcahálót és a ponyvát mert annyira gáz volt ahogy kinézet, de most hogy meg van a teknyika elkészítem rá.A hálózsákok is nagyon jók, a tükröknek csak a tartóját javitod fel, ennek a Humveenek ki a gyártója?
Köszi a segitséget.
Podva 406209 2008. július 8. 17:20
Válasz erre
spit 015
spit 015
spit 014
spit 014
spit 008
spit 008

Hi
Nálam életem első 1/48-as makettje egy Academy Spitfire Mk.XIV készül
Üdv Podva
Husky87 406208 2008. július 8. 16:35
Válasz erre
mondhatni bátor. :)
Husky87 406207 2008. július 8. 16:34
Válasz erre
Ecsettel nekiállni egy repcsinek dícséretes dolog.
zvereb 406206 2008. július 8. 16:25
Válasz erre
fúlyás=fújás

agyamra megy a meleg..
zvereb 406205 2008. július 8. 16:25
Válasz erre
MattHeafy!

A fúlyásnál a te egészséged érdekében döntő lenne, hogy jól szellőztess!
Szóval mivel még most építkezel, ha lehet egy olcsóbb elszívót szerelj be a fújóasztal felé!Hidd el megéri!

Amúgy gratula, nekem még marad a pakolás..:D

Üdv:Z
Ákimáki 406204 2008. július 8. 16:11
Válasz erre
Köszönöm Husky87. Szavaidat elismerésnek veszem, bár ez csak gyenge próbálkozás volt a részemről. De előttem a fejlődés lehetősége.
Amúgy igen, ecsettel dolgoztam. Egyenlőre. :-)
Husky87 406203 2008. július 8. 15:40
Válasz erre
Mivel a tudásom egyáltalán középhalaónak sem mondható, egy laikus szavaival élve nekem tetszik a dioráma összhangja, és hangulata. Kis magányos komor szürke gép szervízre vár... Amúgy ecsettel festetted?:)
Ákimáki 406202 2008. július 8. 15:25
Válasz erre
DSC06695
DSC06695
DSC06700
DSC06700
DSC06701
DSC06701
DSC06702
DSC06702

Esetemben Mi készült éppen topic cím kellene, merthogy ezek a képek egy projekt végkifejletét illusztrálják.
Ami nincs a kész művön:
1. A készítés során nélkülözhetetlen szakértelem nyomai
2. Záró lakkréteg
Ezektől eltekintve készítése sok örömet okozot.
A képeket most megosztom veletek.
husky87 406201 2008. július 8. 11:23
Válasz erre
HMMWV
HMMWV

CSináltam rá még tegnap gét hálózsákot is, vagy nevezzétek aminek akarjátok tekercset:D
ezek már egy kiszuperált kifordított alsógatyeszból készültek. A bőrszíj ugyanaz, valamint látható a készülőben lévő visszapillantó, aminél megfigyelhető a technika amivel az álcaháló felfüggesztő kapcsok készültek.
husky87 406200 2008. július 8. 11:09
Válasz erre
Igazából a gyári műanyag álcarongyot nem lett volna szívem felrakni rá ennyi meló után.
husky87 406199 2008. július 8. 11:07
Válasz erre
Helló! Megtisztelő, hogy elnyerte a tetszésed!
1. A háló maga egy összetekert gézlap, melyet átitattam egy tetszőleges színnel, elég ha ecsettel felhordod rá, majd miután megfestetted, összelapítod, hogy ne egy tömör hengert alkosson.
2. A rögzítéshez előbb fúrtam a kasznira 8 lyukat, melyekbe majd a kapcsokat fogod rögzíteni, ezeket injekciós tűvel csináltam.
3. A felfogató kapcsokat egy viszonylag vékony drótból hajlítottam ez lehet szögletes, vagy "U" alakú izlés és makett szerint én szögletesre hajlítottam. Ezeket a kapcsokat beragasztottam az előre kifúrt lyukakba, majd festékszáradás után lefestettem őket.
4. és végül a szíjjak, melyeket sima celuxból vágtam ki, kb 2x olyan hosszú méret, mint a kapcsok közti távolság. a vékony szalagot előbb átfűztem az egymással szemben lévő kapcsokon, úgy, hogy a ragasztós része felfelé mutasson, majd a két kapocs között kihúztam annyira, hogy a már megszáradt gézlap átférjen rajta, ezután kétoldalról a szallagot meghúzod, és szépen összejatod a végeit. Ennek a technikának köszönhetően a szallagokkal jól rá tudod húzni az álcahálót a helyére, valamint dupla réteget adnak, ami az élethűségért felel. És végül, de nem utolsó sorban a celux szíjakat mattfeketére festettem. Tetszés szerint lehet rá csatot stb-t ragasztani.

Jó étvágyat kívánok hozzá! :D
MattHeafy 406198 2008. július 7. 21:04
Válasz erre
Szia!

hát tavasszal,nyáron és ősszel leköltözök ez szinte biztos:) télen csak fújni fogok lejárni, meg hőszigetelve is, bár mondjuk egy erős tél melett kb mint szarnak a pofon...
Emerick 406197 2008. július 7. 20:57
Válasz erre
Szia!
Kezdek irigykedni, hogy külön helyiséged, sőt épületed lesz a makettezéshez. :) Viszont innen nem látszik túl biztosítottnak, hogy minden évszakban megfelel majd. Nem akarom azt mondani, hogy nem látok hibát -építőipari szakközépbe jártam :) -, de hirtelen nem láttam semmit. :)
Üdv:
Em.
MattHeafy 406196 2008. július 7. 20:40
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06
07
07
08
08
09
09
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18

Sziasztok!

Nem éppen makett, de köze van hozzá.
Tavasszal adodott egy lehetőség, hogy épüljön a garázsunk mellett egy házikó, amiben kedvemre makettezhetek, fújogathatok(mivel a ház ilyenkor büzlött a szagtől).Elöszőr az alap elkészítésére került sor, majd szép lassan az összes többi, utóbbi időben elég gyorsan épülgetett a ház, márcsak pár "apróság" és elkezdhetem a parkettázást, bebútorozást, tapétázást stb-stb.!
Tudatosan úgy terveztem, hogy 2 asztal legyen benne, egyik az építéshez, egy meg a fújáshoz(itt a házban nagyon zavaró tud néha lenni, mikor pakolgatnom kell jobbra-balra fújás előtt).Az "építő" asztal közvetlen az ablak alatt lesz, faltól falig fog érni, alul a két oldalt 2 kisszekrénnyel, fiókokkal, illetve az asztal fölött két oldalt 2-3 polc is helyet kap majd.Az ajtótól jobb oldalt közvetlen lesz egy plafonig érő szekrény, ajtó nélkül(helyhiány miatt), polcokkal, balra mellette(ahol most a gyapottzsákok vannak) pedig a kisebb fújóasztal lesz, alatta a kompresszorral!
Persze csinosítani kell még(lámpabúra, lambériára díszléc, stb-stb.) és kész is.Célnak a július végi befejezés van kitüzve, addig nem is kivánok makettezni, csak ebbe a házba fogom elkezdeni illetve folytatni eddigi makettejeimet is, addig pedig 1:1ben makettezek:)

Matyi
Kockabob 406195 2008. július 7. 18:04
Válasz erre
Szia
Végre egy szép álcaháló és rögzités, miből csináltad?
husky87 406194 2008. július 7. 17:34
Válasz erre
Köszi a véleményt, megfogadom, bár írtam, hogy a kerekek még félkészek. Amúgy én úgy csinálom, hogy mattfeketével lefújom, száradás után átdörzsölöm egy zsepivel amitől a felület selyemfényű lesz, a mélyedésekben pedíg marad matt, ahogy az a valóságban is majdhogynem érintetlenül öregszik, vulkanizálódik, majd az egészet koszolom, porolom, stb...
balaton 406193 2008. július 7. 17:21
Válasz erre
Ha megengeded, hogy véleményezzem: a kerékabroncsok láthatóan matt feketével vannak festve. Ha megnézel egy (bármilyen) gumikerekes járművet, amit jó ideje használnak, látszani fog, hogy nem fekete már, hanem a sötétszürke és egyéb kosz színek különböző árnyalatai láthatók rajta. Csak ennyi.
Aces 406192 2008. július 7. 13:58
Válasz erre
husky87 406191 2008. július 7. 13:18
Válasz erre
hmmwv1
hmmwv1
hmmwv2
hmmwv2
hmmwv3
hmmwv3

Na lassan befejezem a humvee-met itt van néhány kép, a kopások, horzsolódások már késznek mondhatóak, most jön majd rá a kosz, por, stb... Az eddígiekkel kapcsolatban nyugodtan kérdezzetek, valamint ha valakinek van jótanácsa, vagy tippje, az kifejtheti nekem, megköszönném! (ja a kerekek még félkészek...)
Hawk 406190 2008. július 6. 22:38
Válasz erre
Szia!
Nem lesz alatta a tűzoltótartály de az. Az Ericsson team helije lesz, egészen pontosan az Incredible Hulk becenevű helikopter.
Krisi 406189 2008. július 6. 22:33
Válasz erre
Hawk 406188 2008. július 6. 22:07
Válasz erre
DSC00402
DSC00402
DSC00403
DSC00403
DSC00406
DSC00406
DSC00407
DSC00407
DSC00410
DSC00410
DSC00411
DSC00411
DSC00414
DSC00414
DSC00417
DSC00417

Sziasztok!
Ma idáig jutottam, nemsokára kész :) eddig 4 réteg festék és egy fényes lakk, most várja a matricákat.
Salieri 406187 2008. július 6. 21:39
Válasz erre
Én a múltkor a plusba vettem a városba.:)24db-s
f2d 406186 2008. július 6. 21:36
Válasz erre
Aces 406185 2008. július 6. 20:15
Válasz erre
Kösz a segítséget!
De sajnos nincsen semilyen pigmentem! Nem tudja valaki hol lehet olcsó beszerezni?
balaton 406184 2008. július 6. 19:33
Válasz erre
Szerintem az enamel alapra is lehet folyatni, visszamosni. Ha legalább három rétegben le van festve, nem marná fel a hígító. Bocs, hogy beleugattam.
Ákos 406183 2008. július 6. 19:18
Válasz erre
Meg lehet, de ahhoz akril festékkel kellett volna az alapszínt festeni, vagy akril lakkal átfújni, erre mehet az enamel befolyatás, koszolás majd visszatörlés. De a pigment sokkal szebb. A maketted mostani állapotán az segíthet, ha jól felhígított porszínnel átködölöd a maketted oldalát és a kerekeket.
balaton 406182 2008. július 6. 16:46
Válasz erre
S3700059
S3700059
S3700060
S3700060

Hígított porszínnel befolyathatod főleg az oldalán. Az aljánál legyen több, felfelé haladva egyre kevesebb, átmenetesen.
Sarazásnak jó berohadt festék is, vastag, régi ecsettel bepamacsolni ott, ahová a valóságban is felverődhet a sár. De akkor a sárvédők belsejét és az alvázat is így kéne koszolni. Vagy lehet sűrű művészolaj-festékkel, de ez lassan fog megszáradni.
A képeken látható 1/35-ös Dodge is művészolajjal van sarazva. Ezt kb. 5-6 éve csináltam.(Lehet, hogy a profik majd leszólnak, hogy nem voltam elég mértékletes. De létezhet ilyen mértékben sáros autó.)
A pigment is biztosan jó, vagy jobb, de én még nem próbáltam.
Aces 406181 2008. július 6. 14:28
Válasz erre
Festéssel valahogy nem lehet megoldani hasonlót?
Ákos 406180 2008. július 6. 14:23
Válasz erre
Az a bajom, hogy amit csináltál koszolást, először le kellene szedni.
A fotón látható koszolást én vízzel elkevert porszínű pigmentpor ráecsetelésével majd visszatörlésével csinálnám meg.
sarkanyhuzo 406179 2008. július 6. 13:03
Válasz erre
felülről
felülről
szemből
szemből
bal oldal
bal oldal
nézeti oldal
nézeti oldal

Hali!
Jelenleg ezen dolgozgatom, amikor van a vizsgáim között egy kis szabadidõm.
1944. októberében Csökmõn egy ilyen Stuart jobb oldali lánctalpát robbantották le a védõk kézigránáttal, aminek következtében az az árokba futott. A sebesült harckocsizó fogságba esett, a többiek kereket oldottak a kukoricásban.
A makett az Academy Stuartja, a figurák Masterbox menekülõ szovjetek.
Üdv: Joe
Aces 406178 2008. július 6. 12:34
Válasz erre
A figurák még csak alapozva vannak mert még nem nagyon tudom hogy mihez kezdjek velük.
Az autó koszolásának a nagy része is még hátravan. Esetleg tudnál adni valami tippet hogy hogyan csináljam?
Ákos 406177 2008. július 6. 12:02
Válasz erre
Amin változtatni kellene, az a koszolás.
Ott koszos, ahol nem kellene, ott meg nem, ahol minden autó igazán koszos, pl. kerekek futófelülete és belső oldala, sárvédők belseje, felnik. Látszik, hogy a koszolást úgy csináltad, hogy fogtál egy ecsetet, belemártottad egy világos homokszínbe és végigecsetelted vele a makettet. Ez azt eredményezi, hogy a kiálló részek lesznek koszosak, a valóságban pedig a bemélyedések.
A figurák még csak alapozva vannak, vagy ez már a kész állapot?
Jó kép, hogy koszolódtak:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Hmmwv-036.jpg
Aces 406176 2008. július 6. 05:38
Válasz erre
P7050179
P7050179
P7050181
P7050181
P7050177
P7050177

Üdv!
Lassan elkészül az M-966-osom.Ha valaki észrevesz rajta valamit amin változtatni vagy javítani kell kérem szóljon!
Előre is kösz!
Aces
xcraft 406175 2008. július 5. 21:59
Válasz erre
Ó, mennyei manna ez a pár kép. :)
És milyen szép kis virágos réten áll, ez már a végleges alap? :DD
Z63 406174 2008. július 5. 21:32
Válasz erre
Kedves Baltaface Barátom!
Végre megint a szakmádnak megfelelő gépen dolgozol! Gyönyörű, remélem hamar fenn lesznek a képek a végeredményről! Suszter maradjon a kaptafánál!
Üdv,Z63
Propellerfanatic 406173 2008. július 5. 20:51
Válasz erre
P1010491
P1010491
P1010500
P1010500
P1010546
P1010546

Nekem egy Pfalzom festés előtt áll.
Azaz már festve van, csak most a szekrényben kuksol, várva a száradást.
f2d 406172 2008. július 5. 20:37
Válasz erre
borisz 406171 2008. július 5. 20:11
Válasz erre
Ezek nem jók. Az eredeti színnek egy világosabb árnyalatával érdemes a fakítást csinálni, pl.: zöldet világos zölddel, aztán mégegyszer átködölni az eredeti zölddel, csak annyit, hogy kicsit tompítson.
f2d 406170 2008. július 5. 12:40
Válasz erre
Világos színek megfelelenek ennek a célnak, pl fehér, viágosszürke, krémszín, stb.
barnamedve 406169 2008. július 5. 12:28
Válasz erre
F2d!
a szineket hogyan lehet fakiani?
KormosP 406168 2008. július 5. 07:24
Válasz erre
7. A szellőző nyílások azok, amik körbe vannak a felnin, lekerekített sarkú háromszög szerű formák. Nehéz eltéveszteni... :-) Elég ha jó sok feketét befolyatsz oda.

Üdv:

kp
f2d 406167 2008. július 4. 21:41
Válasz erre
Tamiya Nato Colors
Tamiya Nato Colors

Hsználj NATO színeket. Szerintem alapnak nagyon jók, témának megfelelően világosítani fakítani lehet őket. Sajnos a Tamiyán kívül senki nem gyártja ezeket a színeket.
emerson 406166 2008. július 4. 21:21
Válasz erre
HALI!

Mondjuk van rajta egy reteg fenyes lakk is,de koszolas vegesztevel mar nem tunt anyira fenyesnek.Sajnos a fenyviszonynak tudhato be a rikito sarga szin digitalis geppel lett csinalva valoszinu nem lett jo bealltiva,de majd megprobalok jobb kepet feltenni rola.Majd nem sokara kezdem festeni az SLT-50-est,arrol is teszek fel kepet es elfogadok minden fajta epito jellegu kritikat.Szoval te a Revell 84-est ajanlod inkabb?
borisz 406165 2008. július 4. 20:50
Válasz erre
Ezeken a képeken már nem látom annyira rikítónak az HMMWV barnáját, viszont a Fuchs-é nem tetszik. Túl narancssárgás, és túl intenzív. Csak a fényviszonyok miatt, vagy tényleg ilyen?
Sulyok 406164 2008. július 4. 20:47
Válasz erre
Én éppen egy T34/75 9n dolgozok meg egy sd.kfz.251/1 ausf. B dolgozok
emerson 406163 2008. július 4. 20:41
Válasz erre
kep 073
kep 073
kep 074
kep 074
kep 009
kep 009
kep 008
kep 008

Sziasztok!

Koszonom az oszinte kritikat,ezek az elso Hmmwv-aim de szeretnek meg csinalni.Igen a ponyvahoz kellene csat de itt most csak az elkeszites modjat gyakoroltam.Rezdrotokbol forrasztottam a keretet majd arra tettem ra a vizes Pzs-t.Eduard arul hozza fotomaratott csatokat.De majd legkozelebb.Egyebkent revell termek,a pancelozott hmmwv alvaza nagyon deformalodott volt.Igy is meg vagy 1mm-t elall az egyik kerek a foldtol.Na igen az ablaktorlo lapatokat azt beneztem!Par technikat ezenken a gepeken probaltam ki eloszor es kaptam kedvet az 1/72 modern harcjarmuvekhez es egyebb puhatestuekhez.Meg egyszer kosz.
Zebi 406162 2008. július 4. 20:37
Válasz erre
Ez az Ultracast féklap a legfeleslegesebb termékük szerintem :-) Egy kis tömítővel, minimális munkával ugyanazt ki lehet hozni a gyári alkatrészből is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.