/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
migi 406972 2008. augusztus 24. 15:30
Válasz erre
Kép 180
Kép 180
Kép 185
Kép 185

Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni .
geeser 406971 2008. augusztus 24. 15:20
Válasz erre
M4A3 (76)W
M4A3 (76)W

Sziasztok!

Na, elkészült az M4A3-as. Be is neveztem Zalaegerszegen
a versenyre és elég szép eredményt értem el vele.
(Teljesen le voltam döbbenve, ez volt az első versenyre nevezett makettem,
ráadásul felnőtt kategóriában neveztem.)
Bármilyen kritikát szívesen fogadok,
Üdv!
Geeser
Icebreaker 406970 2008. augusztus 24. 12:35
Válasz erre
Pachi2008a
Pachi2008a
DSCN0017
DSCN0017
DSCN0019
DSCN0019
DSCN0026
DSCN0026

Üdv úrak!

Véget ért a "Pink Panther" projektem.
Ezen fellelkesülve belevágtam az M26-osba.

Ice
Tibcsi 406969 2008. augusztus 24. 10:57
Válasz erre
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :)
Fodi 406968 2008. augusztus 24. 09:39
Válasz erre
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :)
Balintka 406967 2008. augusztus 24. 09:27
Válasz erre
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem.
Horvath_Balazs 406966 2008. augusztus 24. 08:29
Válasz erre
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval.
migi 406965 2008. augusztus 24. 08:27
Válasz erre
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ?
Tibcsi 406964 2008. augusztus 24. 07:44
Válasz erre
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :(
Tibcsi 406963 2008. augusztus 24. 07:42
Válasz erre
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-))
Tibcsi 406962 2008. augusztus 24. 07:41
Válasz erre
Hawk,

Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska.

Tibcsi
Tibcsi 406961 2008. augusztus 24. 07:36
Válasz erre
Rumcájsz,

Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom...

Tibcsi
Hawk 406960 2008. augusztus 24. 00:22
Válasz erre
DSC00626
DSC00626
DSC00627
DSC00627
DSC00628
DSC00628

Ma végre rákerült a helire a terepminta második fele ha jól alakul holnap festem a gép hasát. Egyébként ha még nem találtátok volna ki magyar vonatkozású gép lesz egészen pontosan a 720-as lajstromszámú.
Rumcájsz_52 406959 2008. augusztus 23. 23:32
Válasz erre
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben.
Fodi 406958 2008. augusztus 23. 21:25
Válasz erre
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről.
Rumcájsz_52 406957 2008. augusztus 23. 21:10
Válasz erre
migi
vigyázat, a két csürőkormánylap nem jól van beállitva, a valóságban ezek ellentétesen
térnek ki, egyik fel, a másik lefelé. Ha a botkormányt balra kitérited, akkor a bal csürő fel, jobb le, a botot jobbra kitéritve értelemszerüen forditott a kormánylapok kitérése. Egyébként szép munka, gratula
üdv R.
phun 406956 2008. augusztus 23. 20:54
Válasz erre
Azt tudom, hogy a super glue, a pillanatragasztó angol megfelelője, de valószínűleg, az ő pillanatragasztója nem egyezik az enyémmel, mert nekem nem sikerült hasonló hatást elérnem. :-)
bigboy 406955 2008. augusztus 23. 19:33
Válasz erre
Csatlakozom nekem is, nagyom tetszik .Üdv bigboy
notarius 406954 2008. augusztus 23. 19:08
Válasz erre
migi 406953 2008. augusztus 23. 18:45
Válasz erre
Kép 176
Kép 176
Kép 178
Kép 178
Kép 179
Kép 179
Kép 177
Kép 177

Lassan eljutok a végére ez a gép 1/48 academy MiG-21 PF ből lett átalakitva , Köszönettel Molnár László barátunknak a szakmai segitségéért . A munka dandárja a kabin festése még most következik .
Zebi 406952 2008. augusztus 23. 11:59
Válasz erre
Szuper-ragasztó? Gondolom super glue. A pillanatragasztó egyik angol megnevezése.
phun 406951 2008. augusztus 23. 11:54
Válasz erre
A cérna valóban vékony. Damillal próbálkoztam, de nem lehet fixálni. Jártomban-keltemben láttam egy oldalt, ahol a srác damilt feszített meg, és általa szuper-ragasztónak nevezett valamivel fixálta, ami száradás után kikeményedett. Na mindegy. Most úgysem vagyok a gép közelében. De hajlok a Z63 féle megoldás felé. Csak mostanában költözés van napirenden, nem verseny. :-)
Köszönet mindenkinek ezért a kis "agymenésért".:-) Tanulságos volt.
geeser 406950 2008. augusztus 22. 19:35
Válasz erre
M4A3 (76)W
M4A3 (76)W

Sziasztok!

Már majdnem kész, Hobby Boss 1:48

Üdv!
Geeser
Podva 406949 2008. augusztus 22. 17:26
Válasz erre
nieu 003
nieu 003
nieu 004
nieu 004

Hi
Nálam ez készül lassan lassan elkezdem megpróbálni összevarrni
Üdv Podva
Ákos 406948 2008. augusztus 22. 16:35
Válasz erre
Rádióantennának tökéletes, huzalozáshoz tényleg vékony, max 72-ben jó, de akkor is több szálat kell összefogni.
borisz 406947 2008. augusztus 22. 15:12
Válasz erre
Ha a szálvastagság stimmel, akkor jó.
Máté 406946 2008. augusztus 22. 15:09
Válasz erre
Bocsi, hogy olyan dologba ütöm bele az orromat, amibe nem kéne, meg amihez nem konyítok egy kicsit se, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy huzalozáshoz tökéletesen megfelel a műszálas harisnyából kihúzott szál.Persze ha azt írjátok, hogy az Antonov huzalozásához ez túl vékony, úgy, mint a hajszál...
ÜDV
Máté
Kalóz 406945 2008. augusztus 22. 13:44
Válasz erre
A kidobált trafó- vagy fojtótekercsek, ill. mágneskapcsoló tekercsek még több, és ergyszerűbben hozzáférhető rézdrótot tartalmaznak. Villanyszerelő ismerősnél, vagy a munkahelyen ahjol van vill.szerelő műhely lehet kunyerbálni ilyen dolgokat.
Kalóz
Kalóz 406944 2008. augusztus 22. 13:42
Válasz erre
Fijjúk!
A rézdrót huzalozáshoz nem jó, mert kénye-kedve szerint megnyúlik, nem lesz feszes (saját tapasztalat, nem mese. Ha nem hiszitek, csinálok képeket is). A normál varrócérna legnagyobb hubája, hogy szőröe, és ha átfested, méginkább az. Mondjuk hajókötélnek elmegy, de az acélhuzalhoz nem valósághű. Elvileg, ha lehetne kapni nylon vagy selyem cérnát, az jó lenne, de én manapság nem találkoztam velük. A Z63 által forgalmazott anyagok viszont nagyon jók (szintén saját tapasztalat, nem reklám, de tényleg jó, és az ára sem üríti ki a pénztárcát. A bosszúság többe kerül, higgyétek el.)
kalóz
Fodi 406943 2008. augusztus 21. 22:07
Válasz erre
img1.tar.hu/greatplanes/img/10675332.jpg
Nézd meg ezt a képet, az Ancsa elég robusztus gép, a huzalok is ehhez vannak méretezve. Az átmérőjük majd' 1 cm, nem mérhető össze az első vh-s gépek huzaljaival. Hajszál, stb. ide túl vékony.
molnark 406942 2008. augusztus 21. 22:05
Válasz erre
amiről most szó van, azok használhatóak 1 vh-s gépek huzalozásánál is?
RATCUSTOM 406941 2008. augusztus 21. 21:58
Válasz erre
hát igen boccs mindenkitől húzott szálat akartam írni a kiadáshoz rézdróttal én is próbálkoztam csak mint ahogy azt írod nagyon gyűrődik és akkor próbáltam ki a cérnát nekem bevállt, ha más nem tud vele bánni akkor sajnálom pedig sztem jó
borisz 406940 2008. augusztus 21. 21:49
Válasz erre
Hjajj emberek, én próbáltam a cérnát, kalap kaki. A rézdrót jobb erre a célra de a gond az vele, hogy gyűrődik, a húzottszál ennél jobb, de nehéz jól megfeszíteni.
A Z63 féle rugalmas huzalozó cérna vált be nálam -de tényleg bevállt, jobb a többinél, nem reklámozok-
A rézdrótra nem kell "ezreket" kiadni. Nekem tönkrement fülhallgatókból van egy nagyadag. A fülhallgató meg párszáz forint.
Hawk 406939 2008. augusztus 21. 21:45
Válasz erre
Hello!
Szerintem rézdrót is fordul elő minden háztartásban pl kiszuperált elektromos vezetékekből elég nagy mennyiséget lehet kiműteni.
Üdv!
Hawk
RATCUSTOM 406938 2008. augusztus 21. 21:35
Válasz erre
lehet, de nekem nem volt rézdrótom meg semmi, cérna meg van mindenkinek és nem szeretnék kiadni makett, meg festékek után még rézdrótra is ezreket, de akinek van sok pénze akkor biztos jobb a rézdrót én csak megosztottam hogy én hogy csinálom
phun 406937 2008. augusztus 21. 21:34
Válasz erre
Na jó. :-)
Fáradt vagyok most okosan dönteni. Alszom rá egyet. Most valahogy mindenkinek igazat adok. :-) Köszönöm még egyszer!
Fodi 406936 2008. augusztus 21. 21:28
Válasz erre
Ne csináld cérnából, nem jó. Hidd el... Egyáltalán nem valósághű, rézdróttal, húzott szállal sokkal jobb eredményt lehet elérni.
molnark 406935 2008. augusztus 21. 21:25
Válasz erre
közben utánanéztem s ha jól sejtem a Ragging a huzalozást jelenti?
phun 406934 2008. augusztus 21. 21:23
Válasz erre
Fodi!
Nem lehetetlen. Gyorsan kipróbáltam. Amúgy cérnából is többféle vastagság van. Ma este már nem akarok nekiállni, mert kicsit fáradt vagyok, a hétvégét meg távol töltöm, de ki fogom próbálni cérnával is, hátha jobban megfogja a ragasztó. Ha pedig nem jön be, akkor még mindig fordulhatok Z63-hoz. ;-)
RATCUSTOM 406933 2008. augusztus 21. 21:19
Válasz erre
dolgozni kell vele XD, de nem lehetetlen
Fodi 406932 2008. augusztus 21. 21:07
Válasz erre
Cérnaszál? Na neee... Abból elég nehéz egy majdnem 1 cm-es huzalmerevítőt modellezni... :)
Emerick 406931 2008. augusztus 21. 20:57
Válasz erre
Kedves Salieri!
Még egy-két réteg, és jó lesz az. Egyenlőre sokat nem látni még belőle, csak néhány foltot száradófélben lévő felületet... ;)
Em.
RATCUSTOM 406930 2008. augusztus 21. 20:52
Válasz erre
Szerintem cérnaszál jó lesz
üdv: RATCUSTOM
molnark 406929 2008. augusztus 21. 20:46
Válasz erre
Nálam most a Roden Pflaz D.IIIa készül, 1/72esben.

kisebb problémába ütköztem, nem igazán tudom hogy a "Rigging" folyamat pontosan mi is és hogy hogyan kell csinálni...
phun 406928 2008. augusztus 21. 20:44
Válasz erre
Köszönöm!
Felveszem a kapcsolatot Z63-al.
Kalóz 406927 2008. augusztus 21. 20:41
Válasz erre
phun!
Erre a célra Z63 szok árulni különböző flexibilis madzagokat, amik megfeszítve rögzíthetők és utána természetesen nem lazulnak meg, miközben a makett alkatrészeit sem törik el. Itt a fórumon találsz hozzá elérhetőséget, de a nagyobb makettbörzéken is elő szok fordulni. Más anyagok nem mindig válnak be.
Kalóz
phun 406926 2008. augusztus 21. 20:37
Válasz erre
Eredetileg damillal próbáltam meg, amit megfeszítettem, lesúlyoztam, majd pillanatragasztóval lekentem, de sajnos száradás után nem érte el a kívánt merevséget.
Amúgy a makett 1:72-es. A hajszál valóban elég vékonynak tűnik, de azért köszönöm a javaslatot.
Fodi 406925 2008. augusztus 21. 20:26
Válasz erre
Arra az egy kicsit vékony - az Ancsákon elég emberes merevítőhuzalok vannak.
Salieri 406924 2008. augusztus 21. 20:21
Válasz erre
Kerekek(1.réteg)
Kerekek(1.réteg)
Hát ezt nem tudom hogy hívják....valami oldal panel(1.réteg)
Hát ezt nem tudom hogy hívják....valami oldal panel(1.réteg)
Preparálás:D
Preparálás:D
Moci
Moci

Sziasztok!
Még mielőtt azt hinnétek,hogy megszűntem...hát NEM!:D:D
Íme most itt tartok az Sd.Kfz.251/3-al.
Emerick a "nah de majd holnap..."eljött;)
To be continue tomorrow...
Üdv
Salieri!
makettes 406923 2008. augusztus 21. 11:18
Válasz erre
Szia!
Én jó hosszú egészséges hajszálból csináltam.
üdv.makettes
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.