<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 406972 | 2008. augusztus 24. 15:30 | ||
geeser | Adatlap | 406971 | 2008. augusztus 24. 15:20 | ||
Icebreaker | Adatlap | 406970 | 2008. augusztus 24. 12:35 | ||
Tibcsi | Adatlap | 406969 | 2008. augusztus 24. 10:57 | ||
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 406968 | 2008. augusztus 24. 09:39 | ||
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :) | |||||
Balintka | Adatlap | 406967 | 2008. augusztus 24. 09:27 | ||
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 406966 | 2008. augusztus 24. 08:29 | ||
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval. | |||||
migi | Adatlap | 406965 | 2008. augusztus 24. 08:27 | ||
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406964 | 2008. augusztus 24. 07:44 | ||
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406963 | 2008. augusztus 24. 07:42 | ||
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406962 | 2008. augusztus 24. 07:41 | ||
Hawk, Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska. Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406961 | 2008. augusztus 24. 07:36 | ||
Rumcájsz, Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom... Tibcsi | |||||
Hawk | Adatlap | 406960 | 2008. augusztus 24. 00:22 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406959 | 2008. augusztus 23. 23:32 | ||
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben. | |||||
Fodi | Adatlap | 406958 | 2008. augusztus 23. 21:25 | ||
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406957 | 2008. augusztus 23. 21:10 | ||
migi vigyázat, a két csürőkormánylap nem jól van beállitva, a valóságban ezek ellentétesen térnek ki, egyik fel, a másik lefelé. Ha a botkormányt balra kitérited, akkor a bal csürő fel, jobb le, a botot jobbra kitéritve értelemszerüen forditott a kormánylapok kitérése. Egyébként szép munka, gratula üdv R. | |||||
phun | Adatlap | 406956 | 2008. augusztus 23. 20:54 | ||
Azt tudom, hogy a super glue, a pillanatragasztó angol megfelelője, de valószínűleg, az ő pillanatragasztója nem egyezik az enyémmel, mert nekem nem sikerült hasonló hatást elérnem. :-) | |||||
bigboy | Adatlap | 406955 | 2008. augusztus 23. 19:33 | ||
Csatlakozom nekem is, nagyom tetszik .Üdv bigboy | |||||
notarius | Adatlap | 406954 | 2008. augusztus 23. 19:08 | ||
Nekem nagyon tetszik! | |||||
migi | Adatlap | 406953 | 2008. augusztus 23. 18:45 | ||
Zebi | Adatlap | 406952 | 2008. augusztus 23. 11:59 | ||
Szuper-ragasztó? Gondolom super glue. A pillanatragasztó egyik angol megnevezése. | |||||
phun | Adatlap | 406951 | 2008. augusztus 23. 11:54 | ||
A cérna valóban vékony. Damillal próbálkoztam, de nem lehet fixálni. Jártomban-keltemben láttam egy oldalt, ahol a srác damilt feszített meg, és általa szuper-ragasztónak nevezett valamivel fixálta, ami száradás után kikeményedett. Na mindegy. Most úgysem vagyok a gép közelében. De hajlok a Z63 féle megoldás felé. Csak mostanában költözés van napirenden, nem verseny. :-) Köszönet mindenkinek ezért a kis "agymenésért".:-) Tanulságos volt. | |||||
geeser | Adatlap | 406950 | 2008. augusztus 22. 19:35 | ||
Podva | Adatlap | 406949 | 2008. augusztus 22. 17:26 | ||
Ákos | Adatlap | 406948 | 2008. augusztus 22. 16:35 | ||
Rádióantennának tökéletes, huzalozáshoz tényleg vékony, max 72-ben jó, de akkor is több szálat kell összefogni. | |||||
borisz | Adatlap | 406947 | 2008. augusztus 22. 15:12 | ||
Ha a szálvastagság stimmel, akkor jó. | |||||
Máté | Adatlap | 406946 | 2008. augusztus 22. 15:09 | ||
Bocsi, hogy olyan dologba ütöm bele az orromat, amibe nem kéne, meg amihez nem konyítok egy kicsit se, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy huzalozáshoz tökéletesen megfelel a műszálas harisnyából kihúzott szál.Persze ha azt írjátok, hogy az Antonov huzalozásához ez túl vékony, úgy, mint a hajszál... ÜDV Máté | |||||
Kalóz | Adatlap | 406945 | 2008. augusztus 22. 13:44 | ||
A kidobált trafó- vagy fojtótekercsek, ill. mágneskapcsoló tekercsek még több, és ergyszerűbben hozzáférhető rézdrótot tartalmaznak. Villanyszerelő ismerősnél, vagy a munkahelyen ahjol van vill.szerelő műhely lehet kunyerbálni ilyen dolgokat. Kalóz | |||||
Kalóz | Adatlap | 406944 | 2008. augusztus 22. 13:42 | ||
Fijjúk! A rézdrót huzalozáshoz nem jó, mert kénye-kedve szerint megnyúlik, nem lesz feszes (saját tapasztalat, nem mese. Ha nem hiszitek, csinálok képeket is). A normál varrócérna legnagyobb hubája, hogy szőröe, és ha átfested, méginkább az. Mondjuk hajókötélnek elmegy, de az acélhuzalhoz nem valósághű. Elvileg, ha lehetne kapni nylon vagy selyem cérnát, az jó lenne, de én manapság nem találkoztam velük. A Z63 által forgalmazott anyagok viszont nagyon jók (szintén saját tapasztalat, nem reklám, de tényleg jó, és az ára sem üríti ki a pénztárcát. A bosszúság többe kerül, higgyétek el.) kalóz | |||||
Fodi | Adatlap | 406943 | 2008. augusztus 21. 22:07 | ||
img1.tar.hu/greatplanes/img/10675332.jpg Nézd meg ezt a képet, az Ancsa elég robusztus gép, a huzalok is ehhez vannak méretezve. Az átmérőjük majd' 1 cm, nem mérhető össze az első vh-s gépek huzaljaival. Hajszál, stb. ide túl vékony. | |||||
molnark | Adatlap | 406942 | 2008. augusztus 21. 22:05 | ||
amiről most szó van, azok használhatóak 1 vh-s gépek huzalozásánál is? | |||||
RATCUSTOM | Adatlap | 406941 | 2008. augusztus 21. 21:58 | ||
hát igen boccs mindenkitől húzott szálat akartam írni a kiadáshoz rézdróttal én is próbálkoztam csak mint ahogy azt írod nagyon gyűrődik és akkor próbáltam ki a cérnát nekem bevállt, ha más nem tud vele bánni akkor sajnálom pedig sztem jó | |||||
borisz | Adatlap | 406940 | 2008. augusztus 21. 21:49 | ||
Hjajj emberek, én próbáltam a cérnát, kalap kaki. A rézdrót jobb erre a célra de a gond az vele, hogy gyűrődik, a húzottszál ennél jobb, de nehéz jól megfeszíteni. A Z63 féle rugalmas huzalozó cérna vált be nálam -de tényleg bevállt, jobb a többinél, nem reklámozok- A rézdrótra nem kell "ezreket" kiadni. Nekem tönkrement fülhallgatókból van egy nagyadag. A fülhallgató meg párszáz forint. | |||||
Hawk | Adatlap | 406939 | 2008. augusztus 21. 21:45 | ||
Hello! Szerintem rézdrót is fordul elő minden háztartásban pl kiszuperált elektromos vezetékekből elég nagy mennyiséget lehet kiműteni. Üdv! Hawk | |||||
RATCUSTOM | Adatlap | 406938 | 2008. augusztus 21. 21:35 | ||
lehet, de nekem nem volt rézdrótom meg semmi, cérna meg van mindenkinek és nem szeretnék kiadni makett, meg festékek után még rézdrótra is ezreket, de akinek van sok pénze akkor biztos jobb a rézdrót én csak megosztottam hogy én hogy csinálom | |||||
phun | Adatlap | 406937 | 2008. augusztus 21. 21:34 | ||
Na jó. :-) Fáradt vagyok most okosan dönteni. Alszom rá egyet. Most valahogy mindenkinek igazat adok. :-) Köszönöm még egyszer! | |||||
Fodi | Adatlap | 406936 | 2008. augusztus 21. 21:28 | ||
Ne csináld cérnából, nem jó. Hidd el... Egyáltalán nem valósághű, rézdróttal, húzott szállal sokkal jobb eredményt lehet elérni. | |||||
molnark | Adatlap | 406935 | 2008. augusztus 21. 21:25 | ||
közben utánanéztem s ha jól sejtem a Ragging a huzalozást jelenti? | |||||
phun | Adatlap | 406934 | 2008. augusztus 21. 21:23 | ||
Fodi! Nem lehetetlen. Gyorsan kipróbáltam. Amúgy cérnából is többféle vastagság van. Ma este már nem akarok nekiállni, mert kicsit fáradt vagyok, a hétvégét meg távol töltöm, de ki fogom próbálni cérnával is, hátha jobban megfogja a ragasztó. Ha pedig nem jön be, akkor még mindig fordulhatok Z63-hoz. ;-) | |||||
RATCUSTOM | Adatlap | 406933 | 2008. augusztus 21. 21:19 | ||
dolgozni kell vele XD, de nem lehetetlen | |||||
Fodi | Adatlap | 406932 | 2008. augusztus 21. 21:07 | ||
Cérnaszál? Na neee... Abból elég nehéz egy majdnem 1 cm-es huzalmerevítőt modellezni... :) | |||||
Emerick | Adatlap | 406931 | 2008. augusztus 21. 20:57 | ||
Kedves Salieri! Még egy-két réteg, és jó lesz az. Egyenlőre sokat nem látni még belőle, csak néhány foltot száradófélben lévő felületet... ;) Em. | |||||
RATCUSTOM | Adatlap | 406930 | 2008. augusztus 21. 20:52 | ||
molnark | Adatlap | 406929 | 2008. augusztus 21. 20:46 | ||
Nálam most a Roden Pflaz D.IIIa készül, 1/72esben. kisebb problémába ütköztem, nem igazán tudom hogy a "Rigging" folyamat pontosan mi is és hogy hogyan kell csinálni... | |||||
phun | Adatlap | 406928 | 2008. augusztus 21. 20:44 | ||
Köszönöm! Felveszem a kapcsolatot Z63-al. | |||||
Kalóz | Adatlap | 406927 | 2008. augusztus 21. 20:41 | ||
phun! Erre a célra Z63 szok árulni különböző flexibilis madzagokat, amik megfeszítve rögzíthetők és utána természetesen nem lazulnak meg, miközben a makett alkatrészeit sem törik el. Itt a fórumon találsz hozzá elérhetőséget, de a nagyobb makettbörzéken is elő szok fordulni. Más anyagok nem mindig válnak be. Kalóz | |||||
phun | Adatlap | 406926 | 2008. augusztus 21. 20:37 | ||
Eredetileg damillal próbáltam meg, amit megfeszítettem, lesúlyoztam, majd pillanatragasztóval lekentem, de sajnos száradás után nem érte el a kívánt merevséget. Amúgy a makett 1:72-es. A hajszál valóban elég vékonynak tűnik, de azért köszönöm a javaslatot. | |||||
Fodi | Adatlap | 406925 | 2008. augusztus 21. 20:26 | ||
Arra az egy kicsit vékony - az Ancsákon elég emberes merevítőhuzalok vannak. | |||||
Salieri | Adatlap | 406924 | 2008. augusztus 21. 20:21 | ||
makettes | Adatlap | 406923 | 2008. augusztus 21. 11:18 | ||
Szia! Én jó hosszú egészséges hajszálból csináltam. üdv.makettes |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni .