<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
georch | Adatlap | 407007 | 2008. augusztus 31. 16:27 | ||
Én éppen fúróba fogva próbálom kör keresztmetszetűvé tenni az amúgy tojásdad SU-76-osom lőszereit. Nagyon izgalmas munka...:D | |||||
VonSponeck | Adatlap | 407006 | 2008. augusztus 30. 15:11 | ||
Árterület a Don kanyarban, előretolt harcálláspont folyam megfigyeléshez | |||||
borisz | Adatlap | 407005 | 2008. augusztus 30. 15:00 | ||
Jól látom, hogy ez valami lápos dolog? | |||||
VonSponeck | Adatlap | 407004 | 2008. augusztus 30. 14:20 | ||
Gipsz az alap,füvesités és két komponensü bútor lakk a "viz" | |||||
borisz | Adatlap | 407003 | 2008. augusztus 30. 10:43 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 407002 | 2008. augusztus 29. 19:33 | ||
Szia,migi szép munka, gratula, nem gondoltam,hogy a számomra elág ronda NDK gép is tud ilyen jól kinézni R. | |||||
VonSponeck | Adatlap | 407001 | 2008. augusztus 29. 19:19 | ||
migi | Adatlap | 407000 | 2008. augusztus 29. 14:49 | ||
igen olvastam anó a kérdésről akkor a topicban , de csak lesz valahol egy NDK kép amin látszik vagy nem de nagy jelentősége nincs . Köszönöm a hozzászólásokat . | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 406999 | 2008. augusztus 29. 13:40 | ||
Szia Migi! A MiG-21 topicban anno én is feltettem a kérdést a piros kilépőélekről a saját 21esünkkel kapcsolatban,ott, ha jól emléxm, azt mondták, hogy csak a nagyjavítás után lettek felfestve itthon a piros csíkok, biztonsági szempontból. SZUban nem volt jellemző. Ha van kedved,utána kereshetsz abban a topicban. Üdv:CSV | |||||
f2d | Adatlap | 406998 | 2008. augusztus 29. 13:34 | ||
Gratula! Ez a 21-esed is tetszik. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406997 | 2008. augusztus 29. 13:15 | ||
Hunyo | Adatlap | 406996 | 2008. augusztus 29. 12:53 | ||
Szia! Jól nézz ki. A kabintető ugye még nincs fixálva?Mert nekem ferdének tűnik. Amúgy tényleg szép munka gratula hozzá. | |||||
bikedoki | Adatlap | 406995 | 2008. augusztus 29. 12:29 | ||
migi | Adatlap | 406994 | 2008. augusztus 25. 21:11 | ||
Elkészültem vele pontosabban majdnem kész . Aki még nem tudná Academy 1/48 PF lett átalakitva minden féle külső átalakitó készlet nélkül ,A kabin és az ülés lett gyanta készletből átalakitva , és a beömlő nyilás órkúpja készült házilag , Notarius édesapja réz mintája után . Rumcájsz 52 barátom szakmai segitségét és rajzait ezuttal is köszönöm . De ha valaki megtudná mondani hogy az NDK gépeknél is piros volt a kilépő él mint nálunk ? A gép festése Lifecolorral készült . | |||||
phun | Adatlap | 406993 | 2008. augusztus 25. 20:29 | ||
Való igaz, mert az eredetin 2 párhuzamos merevítő fut egymás mellett. Citerahúr sajnos épp elfogyott itthon. :-) Amúgy damillal próbálkoztam az elején, meg cérnával. Utóbbi fixálható volt, de túl vékonyka, utóbbit meg nem tudtam rendesen kimerevíteni, hogy megtartsa magát. | |||||
bbloodhund | Adatlap | 406992 | 2008. augusztus 25. 20:26 | ||
phun! Elég jó,de szerintem citerahúrral jobban járnál,ez mert elég vastag, legaláábis szerintem az eredetin nem ilyen. | |||||
phun | Adatlap | 406991 | 2008. augusztus 25. 19:23 | ||
A képet elfelejtettem rendesen csatolni. Íme. makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG | |||||
phun | Adatlap | 406990 | 2008. augusztus 25. 19:22 | ||
Sziasztok! Először is köszönet mindenkinek az An-2 merevítéseire adott tanácsért. Végül ma a munkahelyemen "jött szembe" a megoldás "impli" kábel formájában. Pár tekercset le is nyúltam a selejtből. Érdekelne, mi a véleményetek. Nekem tetszik. http://makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG?rnd=1982189373&randkey=0 | |||||
geeser | Adatlap | 406989 | 2008. augusztus 24. 22:34 | ||
Köszönöm, legközelebb majd ezekre is figyelek Üdv! Geeser | |||||
batya | Adatlap | 406988 | 2008. augusztus 24. 22:15 | ||
Szia! Láttam élőben és pár dolog nem tetszett! -Sajnos tul sötét a színe az olive green nem feketezöld amire te festetted. -A tanknak matt szine volt nem fényes. -Továbbá az illesztésekre figyelj és ha ezeket megfogadod akkor még sok ilyen fényes vasad lesz. Üdv Batya | |||||
warbirds | Adatlap | 406987 | 2008. augusztus 24. 21:44 | ||
Itt a Cserebere rovatban hirdette meg valaki még tavaly valamikor. Én meg lecsaptam rá, mert a Re-2000 már megvolt. :) | |||||
hofi | Adatlap | 406986 | 2008. augusztus 24. 21:16 | ||
És hol szerezted a makettet? | |||||
warbirds | Adatlap | 406985 | 2008. augusztus 24. 20:19 | ||
Helló! A hétvégén belekezdtem a Supermodel 1:72-es Re-2001-be. Megcsináltam a kabin oldalfalait, meg valami műszerfalféleséget is, plusz bekarcoltam a törzs panelvonalait. Még elkövetek valamit a rádiótérbe és talán festésre kész is a dolog. Üdv! warbirds | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406984 | 2008. augusztus 24. 20:08 | ||
nem szélsőséges, csak egyetemista | |||||
notarius | Adatlap | 406983 | 2008. augusztus 24. 20:05 | ||
Élőben jobb, mint a fotókon. :) De mi ez a szélsőséges név? :DDD | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406982 | 2008. augusztus 24. 20:04 | ||
hupsz,ez nálatok is kétszer látszik? ennyire azért nem jó... | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406981 | 2008. augusztus 24. 20:03 | ||
Helló! Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt... Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406980 | 2008. augusztus 24. 20:02 | ||
Helló! Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt... Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért | |||||
Hawk | Adatlap | 406979 | 2008. augusztus 24. 17:57 | ||
Már megtaláltam! | |||||
Hawk | Adatlap | 406978 | 2008. augusztus 24. 17:44 | ||
Én is először furcsáltam hogy Tibcsi mit ír hogy az oldalán van két bazi nagy ágyú mivel utána néztem a dolognak, nem baj az a lényeg hogy észre vetted a tévedésed :) Amúgy meg megtudnátok adni Horváth Balázs honlapjának a címét? Előre is köszönöm! Üdv! Hawk | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406977 | 2008. augusztus 24. 16:48 | ||
Valóban, a 21-es oldalkormánya jobbra kitér, ha nincs rajta a kormánylap-rögzitő, vagy nincs rajta a pilóta/müszaki lába az oldalkormány vezérlő pedáljain. Ennek semmi köze a hidraulika-nyomáshoz, az old.k. vezérlése csak mechanikus, hidraulikus rásegités nélkül, a kitérést a pedálok és a PU-8 fék-differenciál-szelepet összekötő rugós tolórúd okozza. | |||||
migi | Adatlap | 406976 | 2008. augusztus 24. 16:44 | ||
Szerintem már megkaptad ott ragyog a képen ... | |||||
migi | Adatlap | 406975 | 2008. augusztus 24. 16:41 | ||
De igen egyszerűbb lett volna de a hátsó üveget nem tudtam kimaszkolni tökéletesen , ezért készült a festés először majd az üvegezés majd a hátfal lezárása stb... | |||||
Fodi | Adatlap | 406974 | 2008. augusztus 24. 16:09 | ||
Alalkul, de miért a kamó után festetted a kabint? Nem lett volna egyszerűbb előre elkészíteni? | |||||
migi | Adatlap | 406973 | 2008. augusztus 24. 15:58 | ||
migi | Adatlap | 406972 | 2008. augusztus 24. 15:30 | ||
Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni . | |||||
geeser | Adatlap | 406971 | 2008. augusztus 24. 15:20 | ||
Icebreaker | Adatlap | 406970 | 2008. augusztus 24. 12:35 | ||
Tibcsi | Adatlap | 406969 | 2008. augusztus 24. 10:57 | ||
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 406968 | 2008. augusztus 24. 09:39 | ||
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :) | |||||
Balintka | Adatlap | 406967 | 2008. augusztus 24. 09:27 | ||
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 406966 | 2008. augusztus 24. 08:29 | ||
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval. | |||||
migi | Adatlap | 406965 | 2008. augusztus 24. 08:27 | ||
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406964 | 2008. augusztus 24. 07:44 | ||
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406963 | 2008. augusztus 24. 07:42 | ||
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406962 | 2008. augusztus 24. 07:41 | ||
Hawk, Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska. Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406961 | 2008. augusztus 24. 07:36 | ||
Rumcájsz, Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom... Tibcsi | |||||
Hawk | Adatlap | 406960 | 2008. augusztus 24. 00:22 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406959 | 2008. augusztus 23. 23:32 | ||
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben. | |||||
Fodi | Adatlap | 406958 | 2008. augusztus 23. 21:25 | ||
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |