/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
georch 407007 2008. augusztus 31. 16:27
Válasz erre
Én éppen fúróba fogva próbálom kör keresztmetszetűvé tenni az amúgy tojásdad SU-76-osom lőszereit. Nagyon izgalmas munka...:D
VonSponeck 407006 2008. augusztus 30. 15:11
Válasz erre
Árterület a Don kanyarban, előretolt harcálláspont folyam megfigyeléshez
borisz 407005 2008. augusztus 30. 15:00
Válasz erre
Jól látom, hogy ez valami lápos dolog?
VonSponeck 407004 2008. augusztus 30. 14:20
Válasz erre
Gipsz az alap,füvesités és két komponensü bútor lakk a "viz"
borisz 407003 2008. augusztus 30. 10:43
Válasz erre
aaajha:O
Nekem nagyon tetszik.
Miből hogy?
Rumcájsz_52 407002 2008. augusztus 29. 19:33
Válasz erre
Szia,migi
szép munka, gratula, nem gondoltam,hogy a számomra elág ronda NDK gép is tud ilyen jól kinézni
R.
VonSponeck 407001 2008. augusztus 29. 19:19
Válasz erre
Kép 039
Kép 039

Készül a "viz"
migi 407000 2008. augusztus 29. 14:49
Válasz erre
igen olvastam anó a kérdésről akkor a topicban , de csak lesz valahol egy NDK kép amin látszik vagy nem de nagy jelentősége nincs .
Köszönöm a hozzászólásokat .
Csillagvadász 406999 2008. augusztus 29. 13:40
Válasz erre
Szia Migi!
A MiG-21 topicban anno én is feltettem a kérdést a piros kilépőélekről a saját 21esünkkel kapcsolatban,ott, ha jól emléxm, azt mondták, hogy csak a nagyjavítás után lettek felfestve itthon a piros csíkok, biztonsági szempontból. SZUban nem volt jellemző. Ha van kedved,utána kereshetsz abban a topicban.
Üdv:CSV
f2d 406998 2008. augusztus 29. 13:34
Válasz erre
Gratula! Ez a 21-esed is tetszik.
Tibcsi 406997 2008. augusztus 29. 13:15
Válasz erre
Migi,

Le a kalappal! Szép munka! :)
Hunyo 406996 2008. augusztus 29. 12:53
Válasz erre
Szia!

Jól nézz ki. A kabintető ugye még nincs fixálva?Mert nekem ferdének tűnik. Amúgy tényleg szép munka gratula hozzá.
bikedoki 406995 2008. augusztus 29. 12:29
Válasz erre
DSC02251
DSC02251
DSC02254
DSC02254

Sziasztok!

Éppen ez készül(t). Pár apróság felragasztása van hátra és "fertig".
migi 406994 2008. augusztus 25. 21:11
Válasz erre
21-F-13 ,1
21-F-13 ,1
21-F-13 ,2
21-F-13 ,2
21-F-13 ,3
21-F-13 ,3
21-F-13 ,6
21-F-13 ,6
21-F-13 ,4
21-F-13 ,4
21-F-13 ,5
21-F-13 ,5

Elkészültem vele pontosabban majdnem kész . Aki még nem tudná Academy 1/48 PF lett átalakitva minden féle külső átalakitó készlet nélkül ,A kabin és az ülés lett gyanta készletből átalakitva , és a beömlő nyilás órkúpja készült házilag , Notarius édesapja réz mintája után . Rumcájsz 52 barátom szakmai segitségét és rajzait ezuttal is köszönöm . De ha valaki megtudná mondani hogy az NDK gépeknél is piros volt a kilépő él mint nálunk ? A gép festése Lifecolorral készült .
phun 406993 2008. augusztus 25. 20:29
Válasz erre
Való igaz, mert az eredetin 2 párhuzamos merevítő fut egymás mellett.
Citerahúr sajnos épp elfogyott itthon. :-)
Amúgy damillal próbálkoztam az elején, meg cérnával. Utóbbi fixálható volt, de túl vékonyka, utóbbit meg nem tudtam rendesen kimerevíteni, hogy megtartsa magát.
bbloodhund 406992 2008. augusztus 25. 20:26
Válasz erre
phun!
Elég jó,de szerintem citerahúrral jobban járnál,ez mert elég vastag, legaláábis szerintem az eredetin nem ilyen.
phun 406991 2008. augusztus 25. 19:23
Válasz erre
A képet elfelejtettem rendesen csatolni. Íme.
makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG
phun 406990 2008. augusztus 25. 19:22
Válasz erre
Sziasztok!

Először is köszönet mindenkinek az An-2 merevítéseire adott tanácsért. Végül ma a munkahelyemen "jött szembe" a megoldás "impli" kábel formájában. Pár tekercset le is nyúltam a selejtből. Érdekelne, mi a véleményetek. Nekem tetszik.

http://makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG?rnd=1982189373&randkey=0
geeser 406989 2008. augusztus 24. 22:34
Válasz erre
Köszönöm, legközelebb majd ezekre is figyelek
Üdv!
Geeser
batya 406988 2008. augusztus 24. 22:15
Válasz erre
Szia!

Láttam élőben és pár dolog nem tetszett!

-Sajnos tul sötét a színe az olive green nem feketezöld amire te festetted.
-A tanknak matt szine volt nem fényes.
-Továbbá az illesztésekre figyelj és ha ezeket megfogadod akkor még sok ilyen fényes vasad lesz.

Üdv
Batya
warbirds 406987 2008. augusztus 24. 21:44
Válasz erre
Itt a Cserebere rovatban hirdette meg valaki még tavaly valamikor. Én meg lecsaptam rá, mert a Re-2000 már megvolt. :)
hofi 406986 2008. augusztus 24. 21:16
Válasz erre
warbirds 406985 2008. augusztus 24. 20:19
Válasz erre
Re-2001 001
Re-2001 001
Re-2001 002
Re-2001 002
Re-2001 003
Re-2001 003
Re-2001 004
Re-2001 004
Re-2001 005
Re-2001 005

Helló! A hétvégén belekezdtem a Supermodel 1:72-es Re-2001-be. Megcsináltam a kabin oldalfalait, meg valami műszerfalféleséget is, plusz bekarcoltam a törzs panelvonalait. Még elkövetek valamit a rádiótérbe és talán festésre kész is a dolog. Üdv! warbirds
student_jgpz. 406984 2008. augusztus 24. 20:08
Válasz erre
nem szélsőséges, csak egyetemista
notarius 406983 2008. augusztus 24. 20:05
Válasz erre
Élőben jobb, mint a fotókon. :)

De mi ez a szélsőséges név? :DDD
student_jgpz. 406982 2008. augusztus 24. 20:04
Válasz erre
hupsz,ez nálatok is kétszer látszik?
ennyire azért nem jó...
student_jgpz. 406981 2008. augusztus 24. 20:03
Válasz erre
Crusarder II.
Crusarder II.
Crusarder II_2
Crusarder II_2
Crusarder II_3
Crusarder II_3
Crusarder II_4
Crusarder II_4
Crusarder II_5
Crusarder II_5
Crusarder II_6
Crusarder II_6

Helló!

Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt...
Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért
student_jgpz. 406980 2008. augusztus 24. 20:02
Válasz erre
Crusarder II.
Crusarder II.
Crusarder II_2
Crusarder II_2
Crusarder II_3
Crusarder II_3
Crusarder II_4
Crusarder II_4
Crusarder II_5
Crusarder II_5
Crusarder II_6
Crusarder II_6

Helló!

Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt...
Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért
Hawk 406979 2008. augusztus 24. 17:57
Válasz erre
Hawk 406978 2008. augusztus 24. 17:44
Válasz erre
Én is először furcsáltam hogy Tibcsi mit ír hogy az oldalán van két bazi nagy ágyú mivel utána néztem a dolognak, nem baj az a lényeg hogy észre vetted a tévedésed :)
Amúgy meg megtudnátok adni Horváth Balázs honlapjának a címét?
Előre is köszönöm!
Üdv!
Hawk
Rumcájsz_52 406977 2008. augusztus 24. 16:48
Válasz erre
Valóban, a 21-es oldalkormánya jobbra kitér, ha nincs rajta a kormánylap-rögzitő, vagy nincs rajta a pilóta/müszaki lába az oldalkormány vezérlő pedáljain. Ennek semmi köze a hidraulika-nyomáshoz, az old.k. vezérlése csak mechanikus, hidraulikus rásegités nélkül, a kitérést a pedálok és a PU-8 fék-differenciál-szelepet összekötő rugós tolórúd okozza.
migi 406976 2008. augusztus 24. 16:44
Válasz erre
Szerintem már megkaptad ott ragyog a képen ...
migi 406975 2008. augusztus 24. 16:41
Válasz erre
De igen egyszerűbb lett volna de a hátsó üveget nem tudtam kimaszkolni tökéletesen , ezért készült a festés először majd az üvegezés majd a hátfal lezárása stb...
Fodi 406974 2008. augusztus 24. 16:09
Válasz erre
Alalkul, de miért a kamó után festetted a kabint? Nem lett volna egyszerűbb előre elkészíteni?
migi 406973 2008. augusztus 24. 15:58
Válasz erre
Kép 191
Kép 191

Azért egy csak sikerült, minden a megvilágitáson múlik.
migi 406972 2008. augusztus 24. 15:30
Válasz erre
Kép 180
Kép 180
Kép 185
Kép 185

Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni .
geeser 406971 2008. augusztus 24. 15:20
Válasz erre
M4A3 (76)W
M4A3 (76)W

Sziasztok!

Na, elkészült az M4A3-as. Be is neveztem Zalaegerszegen
a versenyre és elég szép eredményt értem el vele.
(Teljesen le voltam döbbenve, ez volt az első versenyre nevezett makettem,
ráadásul felnőtt kategóriában neveztem.)
Bármilyen kritikát szívesen fogadok,
Üdv!
Geeser
Icebreaker 406970 2008. augusztus 24. 12:35
Válasz erre
Pachi2008a
Pachi2008a
DSCN0017
DSCN0017
DSCN0019
DSCN0019
DSCN0026
DSCN0026

Üdv úrak!

Véget ért a "Pink Panther" projektem.
Ezen fellelkesülve belevágtam az M26-osba.

Ice
Tibcsi 406969 2008. augusztus 24. 10:57
Válasz erre
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :)
Fodi 406968 2008. augusztus 24. 09:39
Válasz erre
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :)
Balintka 406967 2008. augusztus 24. 09:27
Válasz erre
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem.
Horvath_Balazs 406966 2008. augusztus 24. 08:29
Válasz erre
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval.
migi 406965 2008. augusztus 24. 08:27
Válasz erre
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ?
Tibcsi 406964 2008. augusztus 24. 07:44
Válasz erre
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :(
Tibcsi 406963 2008. augusztus 24. 07:42
Válasz erre
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-))
Tibcsi 406962 2008. augusztus 24. 07:41
Válasz erre
Hawk,

Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska.

Tibcsi
Tibcsi 406961 2008. augusztus 24. 07:36
Válasz erre
Rumcájsz,

Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom...

Tibcsi
Hawk 406960 2008. augusztus 24. 00:22
Válasz erre
DSC00626
DSC00626
DSC00627
DSC00627
DSC00628
DSC00628

Ma végre rákerült a helire a terepminta második fele ha jól alakul holnap festem a gép hasát. Egyébként ha még nem találtátok volna ki magyar vonatkozású gép lesz egészen pontosan a 720-as lajstromszámú.
Rumcájsz_52 406959 2008. augusztus 23. 23:32
Válasz erre
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben.
Fodi 406958 2008. augusztus 23. 21:25
Válasz erre
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.