<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
phun | Adatlap | 406993 | 2008. augusztus 25. 20:29 | ![]() | |
bbloodhund | Adatlap | 406992 | 2008. augusztus 25. 20:26 | ![]() | |
phun! Elég jó,de szerintem citerahúrral jobban járnál,ez mert elég vastag, legaláábis szerintem az eredetin nem ilyen. | |||||
phun | Adatlap | 406991 | 2008. augusztus 25. 19:23 | ![]() | |
A képet elfelejtettem rendesen csatolni. Íme. makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG | |||||
phun | Adatlap | 406990 | 2008. augusztus 25. 19:22 | ![]() | |
Sziasztok! Először is köszönet mindenkinek az An-2 merevítéseire adott tanácsért. Végül ma a munkahelyemen "jött szembe" a megoldás "impli" kábel formájában. Pár tekercset le is nyúltam a selejtből. Érdekelne, mi a véleményetek. Nekem tetszik. http://makettinfo.hu/upload/200808/97878_84788_S3010001.JPG?rnd=1982189373&randkey=0 | |||||
geeser | Adatlap | 406989 | 2008. augusztus 24. 22:34 | ![]() | |
Köszönöm, legközelebb majd ezekre is figyelek Üdv! Geeser | |||||
batya | Adatlap | 406988 | 2008. augusztus 24. 22:15 | ![]() | |
Szia! Láttam élőben és pár dolog nem tetszett! -Sajnos tul sötét a színe az olive green nem feketezöld amire te festetted. -A tanknak matt szine volt nem fényes. -Továbbá az illesztésekre figyelj és ha ezeket megfogadod akkor még sok ilyen fényes vasad lesz. Üdv Batya | |||||
warbirds | Adatlap | 406987 | 2008. augusztus 24. 21:44 | ![]() | |
Itt a Cserebere rovatban hirdette meg valaki még tavaly valamikor. Én meg lecsaptam rá, mert a Re-2000 már megvolt. :) | |||||
hofi | Adatlap | 406986 | 2008. augusztus 24. 21:16 | ![]() | |
És hol szerezted a makettet? | |||||
warbirds | Adatlap | 406985 | 2008. augusztus 24. 20:19 | ![]() | |
Helló! A hétvégén belekezdtem a Supermodel 1:72-es Re-2001-be. Megcsináltam a kabin oldalfalait, meg valami műszerfalféleséget is, plusz bekarcoltam a törzs panelvonalait. Még elkövetek valamit a rádiótérbe és talán festésre kész is a dolog. Üdv! warbirds | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406984 | 2008. augusztus 24. 20:08 | ![]() | |
nem szélsőséges, csak egyetemista | |||||
notarius | Adatlap | 406983 | 2008. augusztus 24. 20:05 | ![]() | |
Élőben jobb, mint a fotókon. :) De mi ez a szélsőséges név? :DDD | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406982 | 2008. augusztus 24. 20:04 | ![]() | |
hupsz,ez nálatok is kétszer látszik? ennyire azért nem jó... | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406981 | 2008. augusztus 24. 20:03 | ![]() | |
Helló! Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt... Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért | |||||
student_jgpz. | Adatlap | 406980 | 2008. augusztus 24. 20:02 | ![]() | |
Helló! Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt... Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért | |||||
Hawk | Adatlap | 406979 | 2008. augusztus 24. 17:57 | ![]() | |
Már megtaláltam! | |||||
Hawk | Adatlap | 406978 | 2008. augusztus 24. 17:44 | ![]() | |
Én is először furcsáltam hogy Tibcsi mit ír hogy az oldalán van két bazi nagy ágyú mivel utána néztem a dolognak, nem baj az a lényeg hogy észre vetted a tévedésed :) Amúgy meg megtudnátok adni Horváth Balázs honlapjának a címét? Előre is köszönöm! Üdv! Hawk | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406977 | 2008. augusztus 24. 16:48 | ![]() | |
Valóban, a 21-es oldalkormánya jobbra kitér, ha nincs rajta a kormánylap-rögzitő, vagy nincs rajta a pilóta/müszaki lába az oldalkormány vezérlő pedáljain. Ennek semmi köze a hidraulika-nyomáshoz, az old.k. vezérlése csak mechanikus, hidraulikus rásegités nélkül, a kitérést a pedálok és a PU-8 fék-differenciál-szelepet összekötő rugós tolórúd okozza. | |||||
migi | Adatlap | 406976 | 2008. augusztus 24. 16:44 | ![]() | |
Szerintem már megkaptad ott ragyog a képen ... | |||||
migi | Adatlap | 406975 | 2008. augusztus 24. 16:41 | ![]() | |
De igen egyszerűbb lett volna de a hátsó üveget nem tudtam kimaszkolni tökéletesen , ezért készült a festés először majd az üvegezés majd a hátfal lezárása stb... | |||||
Fodi | Adatlap | 406974 | 2008. augusztus 24. 16:09 | ![]() | |
Alalkul, de miért a kamó után festetted a kabint? Nem lett volna egyszerűbb előre elkészíteni? | |||||
migi | Adatlap | 406973 | 2008. augusztus 24. 15:58 | ![]() | |
migi | Adatlap | 406972 | 2008. augusztus 24. 15:30 | ![]() | |
Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni . | |||||
geeser | Adatlap | 406971 | 2008. augusztus 24. 15:20 | ![]() | |
Icebreaker | Adatlap | 406970 | 2008. augusztus 24. 12:35 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 406969 | 2008. augusztus 24. 10:57 | ![]() | |
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 406968 | 2008. augusztus 24. 09:39 | ![]() | |
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :) | |||||
Balintka | Adatlap | 406967 | 2008. augusztus 24. 09:27 | ![]() | |
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 406966 | 2008. augusztus 24. 08:29 | ![]() | |
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval. | |||||
migi | Adatlap | 406965 | 2008. augusztus 24. 08:27 | ![]() | |
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406964 | 2008. augusztus 24. 07:44 | ![]() | |
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406963 | 2008. augusztus 24. 07:42 | ![]() | |
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406962 | 2008. augusztus 24. 07:41 | ![]() | |
Hawk, Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska. Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 406961 | 2008. augusztus 24. 07:36 | ![]() | |
Rumcájsz, Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom... Tibcsi | |||||
Hawk | Adatlap | 406960 | 2008. augusztus 24. 00:22 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406959 | 2008. augusztus 23. 23:32 | ![]() | |
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben. | |||||
Fodi | Adatlap | 406958 | 2008. augusztus 23. 21:25 | ![]() | |
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 406957 | 2008. augusztus 23. 21:10 | ![]() | |
migi vigyázat, a két csürőkormánylap nem jól van beállitva, a valóságban ezek ellentétesen térnek ki, egyik fel, a másik lefelé. Ha a botkormányt balra kitérited, akkor a bal csürő fel, jobb le, a botot jobbra kitéritve értelemszerüen forditott a kormánylapok kitérése. Egyébként szép munka, gratula üdv R. | |||||
phun | Adatlap | 406956 | 2008. augusztus 23. 20:54 | ![]() | |
Azt tudom, hogy a super glue, a pillanatragasztó angol megfelelője, de valószínűleg, az ő pillanatragasztója nem egyezik az enyémmel, mert nekem nem sikerült hasonló hatást elérnem. :-) | |||||
bigboy | Adatlap | 406955 | 2008. augusztus 23. 19:33 | ![]() | |
Csatlakozom nekem is, nagyom tetszik .Üdv bigboy | |||||
notarius | Adatlap | 406954 | 2008. augusztus 23. 19:08 | ![]() | |
Nekem nagyon tetszik! | |||||
migi | Adatlap | 406953 | 2008. augusztus 23. 18:45 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 406952 | 2008. augusztus 23. 11:59 | ![]() | |
Szuper-ragasztó? Gondolom super glue. A pillanatragasztó egyik angol megnevezése. | |||||
phun | Adatlap | 406951 | 2008. augusztus 23. 11:54 | ![]() | |
A cérna valóban vékony. Damillal próbálkoztam, de nem lehet fixálni. Jártomban-keltemben láttam egy oldalt, ahol a srác damilt feszített meg, és általa szuper-ragasztónak nevezett valamivel fixálta, ami száradás után kikeményedett. Na mindegy. Most úgysem vagyok a gép közelében. De hajlok a Z63 féle megoldás felé. Csak mostanában költözés van napirenden, nem verseny. :-) Köszönet mindenkinek ezért a kis "agymenésért".:-) Tanulságos volt. | |||||
geeser | Adatlap | 406950 | 2008. augusztus 22. 19:35 | ![]() | |
Podva | Adatlap | 406949 | 2008. augusztus 22. 17:26 | ![]() | |
Ákos | Adatlap | 406948 | 2008. augusztus 22. 16:35 | ![]() | |
Rádióantennának tökéletes, huzalozáshoz tényleg vékony, max 72-ben jó, de akkor is több szálat kell összefogni. | |||||
borisz | Adatlap | 406947 | 2008. augusztus 22. 15:12 | ![]() | |
Ha a szálvastagság stimmel, akkor jó. | |||||
Máté | Adatlap | 406946 | 2008. augusztus 22. 15:09 | ![]() | |
Bocsi, hogy olyan dologba ütöm bele az orromat, amibe nem kéne, meg amihez nem konyítok egy kicsit se, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy huzalozáshoz tökéletesen megfelel a műszálas harisnyából kihúzott szál.Persze ha azt írjátok, hogy az Antonov huzalozásához ez túl vékony, úgy, mint a hajszál... ÜDV Máté | |||||
Kalóz | Adatlap | 406945 | 2008. augusztus 22. 13:44 | ![]() | |
A kidobált trafó- vagy fojtótekercsek, ill. mágneskapcsoló tekercsek még több, és ergyszerűbben hozzáférhető rézdrótot tartalmaznak. Villanyszerelő ismerősnél, vagy a munkahelyen ahjol van vill.szerelő műhely lehet kunyerbálni ilyen dolgokat. Kalóz | |||||
Kalóz | Adatlap | 406944 | 2008. augusztus 22. 13:42 | ![]() | |
Fijjúk! A rézdrót huzalozáshoz nem jó, mert kénye-kedve szerint megnyúlik, nem lesz feszes (saját tapasztalat, nem mese. Ha nem hiszitek, csinálok képeket is). A normál varrócérna legnagyobb hubája, hogy szőröe, és ha átfested, méginkább az. Mondjuk hajókötélnek elmegy, de az acélhuzalhoz nem valósághű. Elvileg, ha lehetne kapni nylon vagy selyem cérnát, az jó lenne, de én manapság nem találkoztam velük. A Z63 által forgalmazott anyagok viszont nagyon jók (szintén saját tapasztalat, nem reklám, de tényleg jó, és az ára sem üríti ki a pénztárcát. A bosszúság többe kerül, higgyétek el.) kalóz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Citerahúr sajnos épp elfogyott itthon. :-)
Amúgy damillal próbálkoztam az elején, meg cérnával. Utóbbi fixálható volt, de túl vékonyka, utóbbit meg nem tudtam rendesen kimerevíteni, hogy megtartsa magát.