/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
windischz 407127 2008. szeptember 7. 14:07
Válasz erre
Nagyon lecsó az állvány!
Nagyon tetszik! Váron rá az F-4U-t!
Ákos 407126 2008. szeptember 7. 14:00
Válasz erre
F4U
F4U
F4U
F4U

A korábban elkezdett gyártósori F4U Corsair állványzata kész. Teljesen saját építés, öntőkeret-darabok, húzott szál, forrasztóón szál és balsafa felhasználásával készült.
oritomi 407125 2008. szeptember 6. 14:38
Válasz erre
a hajó
a hajó
1 az alkatrészek
1 az alkatrészek

Sikerült igen jutányos áron (cka 6000Ft-nyi font) megvenni ezt a szép vitrorlást.
735 alkatrész,80 fős legénység tartozik a maketthez.
83 centi hosszú és 45 centi magas lessz ha egyszer elkészül :)
HUJBI 407123 2008. szeptember 5. 21:35
Válasz erre
Salieri 407122 2008. szeptember 5. 21:20
Válasz erre
-bó:D
Salieri 407121 2008. szeptember 5. 21:19
Válasz erre
Ha ez egy igaz történet lenne akkor a jenkiknek nagy cumi lenne mert addig nem mehetbónek még a fricek ott vannak:D:D
HUJBI 407120 2008. szeptember 5. 21:12
Válasz erre
mikor jöttök már rá, hogy az amik nem lesben állnak, hanem elbújtak? :)
borisz 407119 2008. szeptember 5. 21:11
Válasz erre
Szerintem a jenkik.
És szeretnének nagyon hamar eltűnni onnan. vagy nagyon sokad magukkal ott lenni.
Salieri 407118 2008. szeptember 5. 20:47
Válasz erre
Szia!
Nekem még az nem tiszta h ki lehetett ott hamarabb?:D
Üdv
Salieri!
rittal 407117 2008. szeptember 5. 20:47
Válasz erre
ja, és télen egy jeep lehajtott szélvédövel? :))
rittal 407116 2008. szeptember 5. 20:45
Válasz erre
Szia!
Nekem is tetszik ez a dio, jó az ötlet! Engem egy picit az zavarna a jelenetben, hogy amig a kukkoló és a rádiós jenkik leguggolnak, hogy belapuljanak a takarásba, addig a jeep soförje olyan kényelmesen terül el volán mögött minta ivócimboráit várná egy bár elött! Nem t'om én a helyében egy ilyen szituban jobban behúznám a nyakam, mert ha kiszúrnak a friccek az elsö golyót tuti bekapom... :)))
notarius 407114 2008. szeptember 5. 19:33
Válasz erre
Szerintem a makettezés a valóság lekicsinyítése és fő kritérium az élethűség. Ez alól talán a különböző festési iskolák jelenthetnek kivételt, pl. az olaszok rendkívül nagy kontraszttal festenek, ami nem élethű, de nagyon látványos. Szóval az én véleményem az, hogy ami nem élethű, az a fantasy-kategóriában indulhat csak.
Romsits kolléga jól mondja: a fotók ihletet adnak. Viszont az ihlet alapján olyat célszerű építeni, ami legalább elképzelhető.
romsitsa 407113 2008. szeptember 5. 17:24
Válasz erre
Szia Gébics,

A környezet szép lett, a figurákon lehetne módosítani, a legegyszerűbb egy-két testrész átpozicionálása vagy cseréje lenne, de idővel úgy is rá fogsz érezni.

Ami nagyon nem tetszik és számomra lehúzza az összhatást az a részleges festés, a képeidbe belenagyítva nagyon sok helyen látszik a szürke műanyag. Legközelebb szerintem darabokban fesd a maketteket, összeállítás után még lehet rajta javítani, de így biztos, hogy nem marad csupasz folt.

"Csakhogy nem biztos, hogy én azt a helyzetet azzal a járművel képzelem el és az sem biztos, hogy azt a konkrét járművet össze tudom-e állítani. "
A fényképek egy aprócska szeletet őriznek a történelemből, ne másold őket, csak ihletnek használd.

Hajrá!

ad
Gébics 407112 2008. szeptember 5. 16:07
Válasz erre
Szia!

Igazad van. :)
Már le is vettem a tankról.

Gábor
Gébics 407111 2008. szeptember 5. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az észrevételeket és a dícséreteket.

Néhány dolgot szeretnék csak megemlíteni.

1. Vizes, várom a leveledet. Én éppen azért tettem fel a képeket, mert kíváncsi vagyok nálam jobb makettezők véleményére, így nem sértődök, nem sértődhetek meg semmilyen-jogos-kritikán, úgyhogy írj bátran! :)

2. Még egy dolog, az elrendezésről. Tisztában vagyok vele, hogy logikátlannak tűnhet ilyen távolságról távcsővel szemlélni egy menetoszlopot. Ugyanakkor az is igaz, hogy akármekkora diorámát nem lehet építeni, tehát korlátokat kellett szabnom a méreteket illetően. Persze ezt biztos nem veszik jónéven azok a makettezők, akiknek a történelmi hűség a mindenük. Tudom, hogy igazuk van. De én még nem tartok azon a szinten, hogy minden apróság passzoljon a valósággal, egyenlőre csak a magam szórakoztatására csinálom. (Másrészről a távcsőves amerikai előtt van egy bevágás, pontosan az általad említett "fölénézés" elkerülése miatt, úgy látszik rossz fotókat készítettem, mert élőben teljesen jól látható.)

3. Voltam már versenyen (Mosonmagyaróvár-2008, Bolyai-2007), így tudom, milyen különbségek vannak az én munkáim és a jobbakéi között. Azzal is tisztában vagyok, hogy még évekig tart eljutnom az ő szintjükre (kidolgozás, történelmi hűség, stb.)

4. Az eredeti fotókról. Nekem csak ennek a diorámának az elkészülte után sikerült hozzájutnom (digitális formában, nem feltétlenül törvényesen...-kár, hogy joghallgató vagyok :) ) a Concord kiadó néhány könyvéhez. Ezekben rengeteg olyan kép van, ami megtetszett, mint diorámatéma. Csakhogy nem biztos, hogy én azt a helyzetet azzal a járművel képzelem el és az sem biztos, hogy azt a konkrét járművet össze tudom-e állítani. Pl. ahhoz a Shermanhoz, ami az egyik fotón szerepel, három különböző készletre van szükség, mert az alapkészletben nem olyan a lánctalp, a frontpáncél, futógörgők, stb. Ismerjük el, hogy nem könnyű dönteni aközött, hogy makettezek-e vagy élethű lesz-e, amit csinálok.

Elnézést, hogy sokat írtam, remélem nem gond.

Üdv:
Gábor

Ui.:Itt az e-mail címem: buzgab@freemail.hu.
Hubcsi 407110 2008. szeptember 5. 16:02
Válasz erre
ltom74 407109 2008. szeptember 5. 15:41
Válasz erre
Gyurma 407108 2008. szeptember 5. 15:13
Válasz erre
szerintemcsak annyi a gáz, hogy a jpz hátulján lévő panzerfaust "nyitott" állásban van.
Nem sül el az úgy egy zöttyenésnél?
Hubcsi 407106 2008. szeptember 5. 14:54
Válasz erre
DSCF2913
DSCF2913
DSCF2914
DSCF2914
DSCF2915
DSCF2915
DSCF2916
DSCF2916
DSCF2917
DSCF2917

Sziasztok!
Elkészült a Me-110-es,remélem tetszik!
Palkó 407105 2008. szeptember 5. 14:49
Válasz erre
Szerintem azok titkos fejlesztésű periszkópos távcsövek,épp teszteli a két amcsi,hogy látják-e a tisztek kezében lévő térképet:)))

Amúgy nekem nekem tetszik,gratula.

Plkó
Vizes 407104 2008. szeptember 5. 14:21
Válasz erre
Gébics!

Sok hibát találtam a diorámádon amit inkább építő jelleggel említek meg. Hogy elkerüljem a felesleges lebunkózásomat inkább e-mailban küldöm el ezeket képenként lebontva.
Mégegyszer szeretném kihangsúlyozni, hogy ezek építő kritikák. Ha versenyen szeretnél indulni akkor ezeket a hibákat érdemes lenne kijavítanod, mert ha ezt nem teszed meg akkor rengeteg munkád kárbavész és nem fogod érteni, hogy miért.

Egy nagyon fontos dologra viszont felhívnám itt a figyelmedet ami megítélheti egy munka elbírálását. Ez a dolog az "élethűség,logika,elrendezés".
Mit értek ez alatt:

1.
Amerikai katonák távcsővel szemlélnek egy német hadoszlopot ami kb 8-10 méterre van tőlük. Mivel mindezt nem párhuzamosan hanem merőlegesen teszik és az út teljes szélessége látható, így nem feltételezhető, hogy az oszlop hosszát szemlélik.

2.
A németek egy völgyben vonulnak. Az amerikaiak egy domb mögötti kisebb völgyben vannak elöttük farakás,stb.(ez jól látható a dioráma kereten)
Mivel az amerikai katonák nem a dombtetőn vannak igy a németeket egyálltalán nem tudnák megfigyelni. Konkrétan ha látnak a farakástól akkor is elnéznek a németek felett.

A festésről és összeépítésről majd e-mailben.

Üdv Zsolt
notarius 407103 2008. szeptember 5. 13:54
Válasz erre
Nem rossz a témaválasztás, a tálalás is tetszik.
Mindenkor és mindenbe bele lehet kötni, de én inkább azt mondanám, hogy a történelmi hűséget kell mindig követni (bár ez lehet, hogy csak az én álláspontom). Legyen ez meg az adott járművek, egyenruhák, festési variációk, útjelzőtáblák, alakulatjelzések vonatkozásban egyaránt. Ergo fotók alapján induljon az alapötlet, és a részletek szintén.

A fentieken túl a megjegyzésem még talán annyi, hogy a színek kicsit világosabbak lehetnének.
hegyiember 407102 2008. szeptember 5. 10:12
Válasz erre
Gébics!
Nem kevés munka van benne az látszik elsőre!
Csak gratulálni tudok!Ötletes!

üdv.hegyiember
bigboy 407101 2008. szeptember 5. 09:02
Válasz erre
Gébics igy elsö ránézésre tetszik a diód ,ötletes szép munka.Talán a jeep kerekeire meg a harcjármüvek lánctalpaira ,tettem volna több sarat .de csak mértékel ,meg picit a talajt tettem volna egyenetlenebbé.DE nagyon jó kis dió ez .Gratula üdv bigboy
Tibcsi 407100 2008. szeptember 5. 08:14
Válasz erre
Én nem értek hozzá, de nekem tetszik a diorámád alapötlete. :)

A Jeep kormányát pedig akárhogy is lehet fogni, ha áll. :)
Gébics 407099 2008. szeptember 5. 07:57
Válasz erre
1
1
3
3
4
4
5
5
11
11
12
12
17
17
20
20
21
21
25
25
26
26

Sziasztok!

Több napi gondolkodás után végülis úgy döntöttem, felteszem a legutóbbi diorámámról készült képeimet.

Nagyon sok munkám van benne, csak sok olyan hiba található rajta, amin utóbb nem tudok javítani, viszont a véleményetek nagyon érdekelne. Ha a fogadtatás kedvező, megírom róla a cikket is, mert van benne saját készítésű kiegészítő. :)

Néhány dolog, amiről tudom, hogy hibás:

1. Néhány figura csillog. (Mindegyiket lefújtam matt lakkal és csak azután kezdtek csillogni, miután a helyükre rögzítettem őket, meg a fényképezőgép is erősíti ezt a hatást.)

2. A JagdPz.-en a négyes szám csillog. (Ezt nem értem, mert fújtam alá Lifecolor fényes lakkot.)

3. A Hetzeren nem éleskontúros az álcázófestés. (Próbáltam, de nem volt türelmem a maszkolásra, meg a szórópisztolyom pont akkor rakoncátlankodott, így örülök, hogy legalább nem rontottam el a festést.)

4. A Jeep sofőrjének a keze nem illeszkedik rendesen a kormányra. (Ez sajnos az én hibám, de már nem tudom korrigálni...)

Üdv:
Gábor
student_jgpz. 407098 2008. szeptember 4. 22:14
Válasz erre
Azért nem irigyellek a zsanérok, illeszkedések miatt...
Lesz vele melód.
VonSponeck 407097 2008. szeptember 4. 21:10
Válasz erre
Talán hasonlóan gondolkodunk illetve ugyanazt nézzük és látjuk.Halak,békák,madarak,vízisikló,teknősbékák egyenlőre.Ha van ötleted szivesen veszem.
romsitsa 407096 2008. szeptember 4. 21:03
Válasz erre
Felfelé nem állhat a kipufogó, mert akkor nem lehet lenyitni a motortér farlemezét.
Fordítsd nyugodtan vissza.

ad
borisz 407095 2008. szeptember 4. 20:59
Válasz erre
Akkor nagy az egyetértés köztünk:)
Nagyon tetszik.
Tőkésréce lesz?:)
VonSponeck 407094 2008. szeptember 4. 20:53
Válasz erre
borisz 407093 2008. szeptember 4. 20:37
Válasz erre
Sokszoroznám a kiterjedését.
Több növényt tennék oda.
RPG 407092 2008. szeptember 4. 20:01
Válasz erre
20080903104
20080903104
20080903105
20080903105
20080903106
20080903106

Sziasztok!

Nálam most ez van gyártósoron Dragon 1:35 Brdm-2 bár még van rajt mit csiszolni de talán hétvégén le tudom festeni.
ui: Elnézést a képek mindőségért sötétben már nemvalami jó :S
Üdv:RPG
VonSponeck 407091 2008. szeptember 4. 19:46
Válasz erre
Azt értem de hogyan nagyitanád?
borisz 407090 2008. szeptember 4. 19:45
Válasz erre
VonSponeck 407089 2008. szeptember 4. 19:32
Válasz erre
VonSponeck 407088 2008. szeptember 4. 19:31
Válasz erre
A tiszt a viszonyítás miatt van
bbloodhund 407087 2008. szeptember 4. 19:18
Válasz erre
Tudjátok mit, leveszem... Szombat vagy vasárnap jönnek az új képek
borisz 407086 2008. szeptember 4. 19:18
Válasz erre
Szép, igéretes, viszont én nagyítanám a susnyást.
Mty 407085 2008. szeptember 4. 18:42
Válasz erre
Bocs mostanában hanyagoltam eme gyönyörű fórumot,és ez mi akar lenni? tó,német tiszt
szabad a gazda!
Tibcsi 407084 2008. szeptember 4. 18:12
Válasz erre
Én sem vagyok csörömpszakértő, de nekem lánctalp tagoknak tűnnek.

A kipufogó megfordításával kapcsolatban osztom Kalóz kolléga véleményét: az csak a maketten egyszerű. Nem emlékszem olyan fotóra, vagy filmrészletre, hogy T-34-ekkel olyan gázlókon keltek volna át, amelyek mélyebbek a sárvédő magasságánál.

Ekkor nem csak a kipufogókat kellene átfordítani, hanem a légyszűrő szívónyílását is a víz fölé kell kivezetni. A legénység levegőellátásáról nem is beszélve. :)

De majd az igazi tankosok kijavítanak, ha hülyeséget írtam :))
szezsolt 407083 2008. szeptember 4. 18:10
Válasz erre
Köszönöm szépen!

A ház méretei: 14cm X 11cm és 12cm magas. Kartont, írásvetítő fóliát, balzafát, drótot, hurkapálcikát, alumínium lapokat használtam fel az építés során. Az ereszcsatornát vásároltam, mert az elkészítéséhez már nem lett volna türelmem.

A diorámán szerepelni fog egy elhagyott jugoszláv T-34/85, egy zsákmányolt horvát T-55, egy repeszlyuggatta Volkswagen Beetle, valamit egy UAZ és még 10 ZNG-s harcos az 1. Tigrovi Gardijska Brigada-ból, ja meg egy kutya.

Az UAZ, a bokrok és a fák kivételével minden készen van. Kisebb-nagyobb megszakításokkal már 2006 ősze óta készül.

üdv
zsolt
bbloodhund 407082 2008. szeptember 4. 17:48
Válasz erre
Az a sok szegecs? az esetleg lánctalp lenne?
bbloodhund 407081 2008. szeptember 4. 17:47
Válasz erre
Én nem azt kérdőjelezem meg hogy valóban így állt-e a kipfugó, hanem hogy így is állhatna esetleg ha mély "gázló áthaladásra"(van ilyen szó?:) kellett volna felkészíteni.
VonSponeck 407080 2008. szeptember 4. 16:16
Válasz erre
Kép 179
Kép 179
Kép 180
Kép 180
Kép 190
Kép 190

A kép meg lemaradtt
VonSponeck 407079 2008. szeptember 4. 16:14
Válasz erre
eddig jutottam
Roadblock 407077 2008. szeptember 4. 15:03
Válasz erre
Pak40 pic1
Pak40 pic1
Pak40 pic2
Pak40 pic2
Pak40 pic3
Pak40 pic3
Pak40 pic4
Pak40 pic4
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic1
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic2
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic3
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic4
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic5
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika
Pz.Kpfw IV Aus.f E North Afrika '41 Spring Pic6

Az elmúlt hetek termései...
Tibcsi 407078 2008. szeptember 4. 15:03
Válasz erre
t34ct
t34ct

Igaz, ez zsákmányolt, de T-34 :))
f2d 407076 2008. szeptember 4. 14:57
Válasz erre
A fotó kedvéért egy kicsit összepakoltam.:-)
bbloodhund 407075 2008. szeptember 4. 14:54
Válasz erre
JA, bocs hogy kétszer írok de mi a makett hátulján a juk meg ilyen kábelszerű izé? A lyuk sztem nem hiba mert másikon is ilyen. De akkor mi?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.