<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hubcsi | Adatlap | 407466 | 2008. október 3. 23:07 | ||
hoekloos | Adatlap | 407465 | 2008. október 3. 20:27 | ||
Hopp, most látom, hogy az Apache 1:144, szuper! | |||||
Dmiller | Adatlap | 407464 | 2008. október 3. 20:13 | ||
A B-26-n még csak az első réteg lakk van fent ami még nem fed tökéletesen. Az alatta lévő színek is eltérő fényűek voltak. Majd homogén lesz. Eccer :) | |||||
hoekloos | Adatlap | 407463 | 2008. október 3. 20:08 | ||
Ez lehet a fényviszonyoktól is. | |||||
hoekloos | Adatlap | 407462 | 2008. október 3. 20:07 | ||
Szia! Jó lesz! Zsírtalanítottad festés elött? Kissé inhomogénnak tűnik a felület... | |||||
Dmiller | Adatlap | 407461 | 2008. október 3. 19:58 | ||
Sziasztok! Nálam ezek készülnek (készültek) mostanában. Az Apache a Revell 1/144 készlete, a B-26K pedig az Italeri 1/72 munkája. Mindkettő dobozból készült, csak a saját szórakoztatásomra. Alapvetően nem rossz készletek de van mit mókolni rajtuk. Elég hosszú ideig készítgettem őket, mert nem vagyok az a minden este nekiülök típus. A színeket próbáltam a megadottakból átváltani Gunzéba, majd kicsit kevergettem őket és így sikerült :) Szerintem annyira nem sikerültek rosszul. Elég sok új technikát és anyagot kipróbáltam rajtuk. Pl blue tack kal való maszkolás (néhol föl is szedte a festéket), fülpucoló pálcából cső húzása... Az észrevételeket kritikákat szívesen veszem. Üdv Dmiller | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407460 | 2008. október 3. 19:22 | ||
Szia Zoli! Azóta lemostam a 66-ost és 02 lett.Sajnos a gépem sokat csal a szinekből;majd élőben lesz az igazi.Űdv. Apcyrobi | |||||
hoekloos | Adatlap | 407459 | 2008. október 2. 18:29 | ||
Értem. Eléggé buheráltnak tűnik(markolat-nyél csatlakozása). Ergonómikusabb is ha függőlegesen áll a kapcsoló... Majd átszerkesztem. Köszönöm a hozzászólást. Most vettem észre: a vezeték sem az alján jön ki. | |||||
KormosP | Adatlap | 407458 | 2008. október 2. 15:54 | ||
hoekloos: Az a gégecső nem sokkal volt vastagabb mint a hüvelykújjam átmérője, de értem én hogy esetleg a maketten a kis méretek miatt ezt nehéz kivitelezni. A refenciád szerintem OK, bár ennek a dél afrikai gépnek a gázkar konfigurációja inkább kivétel mint az átlag volt - szerintem ezen valamiért 90 fokkal el van forgatva maga a henger. | |||||
hoekloos | Adatlap | 407457 | 2008. október 2. 15:15 | ||
KormosP! A gázkar nyelét illetően igazad van, de mivel a kabinmozgató sín alatt lesz, úgy gondoltam meghagyom. A gégecső a valóságban vékonyabb, a széleslátószögű objektív miatt torz a kép. A billenőkapcsolót ez alapján gyártottam, lehet, hogy a referenciám nem stimmel(kicsit korlátozott). | |||||
KormosP | Adatlap | 407456 | 2008. október 2. 15:04 | ||
hoekloos: Gratulálok, nagyon örülök, hogy van itt mégegy fóka megszállott, de. A gázkar nem teljesen így nézett ki (a fémlap és a henger között nem volt ennyi hézag, és a henger végén sem ilyen volt a billenőkapcsoló), a gégecső a botkormánynál meg szerintem túl vastagra sikerült.. Üdv: kp | |||||
ego | Adatlap | 407455 | 2008. október 2. 14:22 | ||
Apukám ! Ilyenkor nyugszom meg és tartom magam normálisnak amikor ilyet látok ! Az a gázkar nagyon komoly! Minden elismerésem ! Persze a többi is TOP-os ! | |||||
hoekloos | Adatlap | 407454 | 2008. október 2. 14:05 | ||
hoekloos | Adatlap | 407453 | 2008. október 2. 13:51 | ||
Aha, rájöttem. Köszönöm, megtisztelő! | |||||
Krisi | Adatlap | 407452 | 2008. október 2. 13:44 | ||
hoekloos | Adatlap | 407451 | 2008. október 2. 13:33 | ||
Köszönöm! Szégyen, de nem vagyok tisztában a "kormospetienzisz" kifejezés jelentésével. Megosztanád velem? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 407450 | 2008. október 2. 13:15 | ||
Hoekloos! Gratula, nagyon szép! Bár úgy látom terjed a kormospetienzisz, erre már keresik az oltóanyagot! :-))) | |||||
hoekloos | Adatlap | 407449 | 2008. október 2. 12:43 | ||
Emerick | Adatlap | 407448 | 2008. október 2. 12:30 | ||
hoekloos | Adatlap | 407447 | 2008. október 1. 20:30 | ||
Szép lesz Ram! Gratulálok! | |||||
Ram | Adatlap | 407446 | 2008. október 1. 13:55 | ||
Sziasztok! Nálam ő az egyik összeszerelés alatt álló páciens, jelenleg 99%-os készültségben, még a hátsó világítást kell kifestenem, a két golyószórót felhelyeznem, és nagyjából meg is lenne a kis drága. Warriors figurák (Condor Legion) lesznek hozzá, valami egyszerű kis beállítás, inkább "vinyetta" lesz, mint dioráma. üdv, Ram | |||||
MattHeafy | Adatlap | 407445 | 2008. szeptember 30. 21:35 | ||
Szia! Igen matton volt, valószínű az lehetett a baj. Utánna kiprobáltam egy sztirollapon ahova fényes felületet fújtam próbaképp, rányomtam jó erősen egy hétig hagytam és alig hagyott nyomott(mert azért itt is hagyott egy keveset, de nem vészeset). Matyi | |||||
tankos_srac | Adatlap | 407444 | 2008. szeptember 30. 21:20 | ||
Hi! Köszi! A Bluetac volt ahol egy hétig is festett felületen volt, de nem hagyott semmi nyomot, pedig rendesen rányomkodtam. Gunze félfényes festéken volt, lehet, hogy azért nem hagyott nyomot. Te nem matt festékre tetted? | |||||
Z63 | Adatlap | 407443 | 2008. szeptember 30. 21:17 | ||
Szia Robi! Látom szépen alakul a madár! A futóműaknák többnyire 02 színűek voltak végig, illetve előfordultak eloxált alu, illetve mogyoróbarna( Ar 234) aknák.Itt-ott 76-os, vagy sima világosszürke is látható. Jók lettek a színek, talán a zöldet még olívosítottam volna, de majd az átmosás úgyis rendbeteszi. Gratula! Üdv,Z63 | |||||
Hickory | Adatlap | 407441 | 2008. szeptember 30. 20:06 | ||
Matyi! Ha a Blu-Tac nem jött be,próbáld ki a kölyköknek gyártott búzaalapú gyurmákat.A leghíresebb a play-doh,jól gyúrható,nem hagy nyomot,nem ragad túlságosan. Az egyetlen negatívum a mesterséges "illat".Az enyémnek valami áfonyaszaga van.Pompás,ha keveredik a hígítóval.:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 407440 | 2008. szeptember 30. 19:58 | ||
Az enyém is csak új üléseket kapott. Abban az időben, amikor készült, az internet csak modemen keresztül létezett és azt sem nálam. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 407439 | 2008. szeptember 30. 19:35 | ||
Hááát... már jó régi, az tény. :) | |||||
sainz | Adatlap | 407438 | 2008. szeptember 30. 19:25 | ||
Nálam csak üléseket fog kapni az Esci, zárt kabinnal készül. A tiéd tetszik, talán csak annyi, hogy a Tan-nal festett területeken nem volt fehér stencil. Gondolom amikor készítetted, még nem volt hozzáférhető a sokezer fotó a Neten a Phantomról. | |||||
MattHeafy | Adatlap | 407437 | 2008. szeptember 30. 19:17 | ||
Szia! Szerintem nagyon szép lett.Blu Tack-kel probálkoztam már én is, de miután leveszedtem a makettről érdekes módon ott maradt a nyoma. Nálad ezt nem veszem észre, hogy csináltad, mennyire nyomtad rá a felületre és mennyi ideig volt rajta? Matyi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 407436 | 2008. szeptember 30. 19:07 | ||
De legalább gravírozott. És egy új kabint is megérdemel, de legalábbis másik üléseket. Ez az én ESCI F-4C-m, 48-ban. | |||||
tankos_srac | Adatlap | 407435 | 2008. szeptember 30. 18:57 | ||
sainz | Adatlap | 407434 | 2008. szeptember 30. 14:39 | ||
sainz | Adatlap | 407433 | 2008. szeptember 30. 14:25 | ||
Közelről látva mást mondanál, ecsettel, jó sűrű Humbrollal festettem anno, a hasa csíkos is rendesen. Le lett fújva silicon spray-vel - akkor erre esküdtünk - azért nem látszik mennyire gagyi a festése. | |||||
sainz | Adatlap | 407432 | 2008. szeptember 30. 14:22 | ||
A Hasegawa C nem gravírozott, ami ezért a pénzért nem esik túl jól, de szuper matricát adnak hozzá. Még vergődöm, h a képeken látható festések melyikét válasszam. Valószínűleg a korai változat lesz, abból még nem sokat láttam maketten, bár a taxikockás is nagyon kelleti magát. | |||||
f2d | Adatlap | 407431 | 2008. szeptember 30. 14:19 | ||
Jó gyorsan megérkezett hozzá a matrica (~18 év).:-DDD Nekem tetszik így eredeti állapotában is, én biztos nem meszelném át. | |||||
sainz | Adatlap | 407430 | 2008. szeptember 30. 14:10 | ||
sainz | Adatlap | 407429 | 2008. szeptember 30. 14:03 | ||
Zoltán | Adatlap | 407428 | 2008. szeptember 29. 15:08 | ||
Szia. Igen kívülről van fújva a belső szín is.Nekem sem tetszik túlságossan ez a megoldás. Belülről is kellett volna maszkolni és úgy fújni.Így nagyon fényes lett.Ennél a tipusu kabintetőnél sajnos külünösszen szembetűnő ez a jelenség.De ez a gép így is hatalmas előrelépés az eddigiekhez képest.Majd a legközelebbinél figyelek ezekre az apróságokra is. | |||||
Zebi | Adatlap | 407427 | 2008. szeptember 29. 14:57 | ||
Azért ezt emeltem ki, mert talán ezt a legkönnyebb javítani. Valójában alul még feleslegesek az MG131 kivetői is, de ezt jókor mondom, festés után :-) Az alsó színnek nem 65-nek kellene lennie? Nem ismerem a gépet, de ehhez a sémához az szokott lenni a logikus választás. A Montex maszk útmutatójában ( www.montex-mask.com/images/1_48/K48045.jpg ) van még egy érdekesség: szerintük a törzs hátsó részén nincs is alsószín, ott a felső minta folytatódik. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407426 | 2008. szeptember 29. 14:39 | ||
...de azért megpróbálom korrigálni...hátha sikerül. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407425 | 2008. szeptember 29. 14:28 | ||
Akár így,akár úgy, már így marad!(Jó lenne,ha majd ezen bukna!) | |||||
Zebi | Adatlap | 407424 | 2008. szeptember 29. 14:19 | ||
Szia! Azt hiszem a 66 csak a kabinra vonatkozik, a futóakna és a többi belső rész még sokáig 02 maradt. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407423 | 2008. szeptember 29. 14:18 | ||
Hello notarius.Sokat beszélgettem a téma ismerőivel és arra jutottunk,hogy a Krajer és Tsa cég által gyártott festékek színeihez a korai RLM 61,62,63 hasonlít a legjobban.Én ezekhez hasonlót próbáltam kikeverni DEKA és Gunze akrylokból,csapvízzel hígítva.Üdv. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407422 | 2008. szeptember 29. 14:12 | ||
Ne szerénykedj Zoltán! Ami szép az szép;élőben remélem közelebbről is megnézhetjük a Stefánián. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407421 | 2008. szeptember 29. 14:10 | ||
Szia Zebi!Igen 02 volt,csakúgy mint a kabin;nálam hozzáértőbb viszont tájékoztatott,hogy ekkor már 66 volt a helyes szín,de a 02 belső alapozásként megmaradhatott.pl.: szárnyhűtők-,orrsegédszárnyak belső felülete.Így ezeket átfestettem,hogy jobban hasonlítson az eredetihez.A légcsavartollakat keskenyítettem,a kerekeket kicseréltem egy "E"-ből kölcsönzöttre,a futószárakat is feljavítottam.Ezekről hamarosan teszek fel képeket.Üdv. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 407420 | 2008. szeptember 29. 14:02 | ||
köszi tankos srác!Amint írod,nagyon jó ez a készlet a Propagteamtól;már használtam belőle más maketthez.Most viszont kipróbáltam a fújást élesben is.Nem lett tökéletes,de az igaziak sem voltak mindig azok.Üdv. | |||||
notarius | Adatlap | 407419 | 2008. szeptember 29. 13:51 | ||
Szép madár! Milyen színeket használtál? | |||||
notarius | Adatlap | 407418 | 2008. szeptember 29. 13:50 | ||
Szép gép! Hogy valamit kifogásoljak is: a nyitott kabintető kerete olyan élettelen, műanyaghatású. Lehet, hogy kívülről fújtad az ezüst alá a kromátot? | |||||
Zoltán | Adatlap | 407417 | 2008. szeptember 29. 13:45 | ||
Köszönöm szépen mindenkinek,de azért nem kell túlozni.Nem olyan jó szerintem. apcyrobi! Nemsemmi ez a gép. A következő Mustangot átküldöm,hogy fújd fel ra a csillagokat :-) Nagyon tetszik. További jó munkát. | |||||
Zebi | Adatlap | 407416 | 2008. szeptember 29. 13:42 | ||
Szépen sikerült az átalakítás, igazi kuriózum. A futóaknában szerintem 02 a valószínűbb, először olyanra is festetted, aztán 66 lett? A légcsavarral és a kerekekkel mit fogsz csinálni? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Elkészűlt a Király Tigris,szigoruan dobozból.
Mindenkinek jó makettezést!
Üdv!