/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.
hofi 407499 2008. október 6. 09:06
Válasz erre
Több géppel is repült, többféle festéssel, de szinte mindig olyan volt a légcsavarkúp, amilyen az oldalkormányon és a svancon az a ferde mező. Tehát szerintem itt is jó a fehér.
Tibcsi 407498 2008. október 6. 08:59
Válasz erre
Igen, az akar lenni. A fehér orrkúp lehet, hogy nem autentikus, de nekem így jobban tetszik. De ha azon múlik az élethűség, akkor átfestem pirosra. :))
Tibcsi 407497 2008. október 6. 08:58
Válasz erre
Lehet, hogy a valódi kabinnak még hézagosabb az illesztése. :-))

Mit értesz azon, hogy furán áll?
hofi 407496 2008. október 6. 08:44
Válasz erre
f2d 407495 2008. október 6. 08:29
Válasz erre
Jól néz ki ez így is.
Bár nem asztalom a motorosgépek, de lenne egy aprócska észrevételem: a kabintető nekem egy nagyon kicsit furán áll. Én pl csukott kabin esetén mindig egybe fújom a géppel a tetőt (kilehet tömíteni festés előtt, homogénebb a festése, stb).
Tibcsi 407494 2008. október 6. 05:15
Válasz erre
Szia Gábor,

Ez egy Academy 48-as dobozból építve. Az egyetlen házilag készült alkatrésze a huzalantenna. :) A panelezés még hátravan, de a koszolás-koptatással kissé bajban vagyok: egyrészt, mert nem igazán tudom, hogy mi hogyan kopott rajta, másrészt, mert így tisztán nekem sokkal jobban tetszik. :)

Üdv,
Tibcsi
Toth_Gabor 407493 2008. október 5. 20:53
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Szép lesz ez, de azért panelezed/kormozod/koptatod egy kicsit ugye? Kicsit lemaradtam, milyen méret és makett ez?

Üdv,
T.G.
Zoltán 407492 2008. október 5. 20:50
Válasz erre
Tibcsi 407491 2008. október 5. 20:04
Válasz erre
P1040146
P1040146

Nakérem... egy kicsit még dolgoztam rajta. Már csak a kerekek és néhány apróság festése van vissza. :)
hoekloos 407490 2008. október 5. 18:50
Válasz erre
Remek! Kiváncsian várom a folytatást!
Ram 407489 2008. október 5. 18:35
Válasz erre
Pedáns rend, tisztaság
Pedáns rend, tisztaság
Használtan, koszosan...
Használtan, koszosan...
ütötten, kopottan...
ütötten, kopottan...
és mégegy
és mégegy
radio
radio

Sziasztok! A Dragon Pz II ausf F járművét rakosgatom már néhány hete, a belső tér elég korrekt, bár az összeszerelt makett két aprő nyílásán át ebből szinte semmit sem lehet majd látni... mindegy, koszolás gyakorlására kiválóan alkalmas, főleg hogy a harcjárműveknek a belseje tízszer kopottabb, mint a külső festés. :) Magát a makettet is ajánlom mindenkinek, eddig egy-két apróbb hibával találkoztam csak az összeszerelés során (de ezt meg időben észrevettem a planetarmor.com néhány "vbench" blogjának nézegetése során).
üdv,
Ram
HUJBI 407488 2008. október 5. 14:59
Válasz erre
Fél éve még azt sem tudtam, hogy létezik (na jó, tudtam, csak nem érdekelt). :)

Köszi!
Macal 407487 2008. október 5. 14:39
Válasz erre
Úgy látom neked ez a típus a picid:) Sok sikert az építésekhez!
Üdv:
Macal
HUJBI 407486 2008. október 5. 14:23
Válasz erre
VABsanitaire
VABsanitaire

http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119170_09280_VABsanitaire.jpg?rnd=958453350

ez a mentős. kicsit nagyképűen hangzik, mi készül éppen, hiszen alig kezdtem hozzá.

érdekes a belső elrendezés, csak az egyik oldalon vannak hordágyak (ezt is adják, mást sajnos nem), a másikon megmarad a pad, gondolom a szanitécnek.
HUJBI 407485 2008. október 5. 14:16
Válasz erre
viszont más meg nem csinálja. az új generációs VAB gyantából 30 ezer körül van, de a Blast és az Aziumt elég sok átalakítót és feljavítót gyárt a Heller-hez. megint más kérdés, hogy azt is szinte lehetetlen beszerezni. az előbb kihagytam, de az M113-as izraeli változatából is van 4-5 darab (Zelda, Nagman, Kasman). :)
Hubcsi 407484 2008. október 5. 14:05
Válasz erre
Sziasztok!
Ez úton köszönöm a hozzászólásokat és jótanácsokat!
A lánctalpat Revell 82-sel festettem,Testors gunmetallal szárazecseteltem.
Üdv!
Macal 407483 2008. október 5. 13:59
Válasz erre
Biztos a hígító szag miatt:D
Amúgy ha heller akkor nem kell meglepődni...sajna van egykét igencsak "érdekes" makettjük...érdekes hogy makett:D
HUJBI 407482 2008. október 5. 13:52
Válasz erre
szabadidőm az nem sok, de a gyerek akkor nem sír, ha itt vagyok mellette. néha már én sem tudom, hogy ami a kezemen van, az festék vagy esetleg más. :)
HUJBI 407481 2008. október 5. 13:51
Válasz erre
Heller. eszméletlen gány. Blast Models műgyanta feljavító (alap, fülke, géppuska), Azimut málha és belső, Eduard maratás. a mentős VAB ugyancsak Heller, de Azimut átalakítóval.
Tibcsi 407479 2008. október 5. 13:49
Válasz erre
P1040145
P1040145

Nálam most ő van terítéken. Elvileg Kozsedub La-7-ese.

Még nincs kész, de már látszik, hogy milyen lesz. A festésnél Vadász mester tanácsait követtem, ami valahogy így hangzott: Tibcsi! Magadnak makettezel, olyanra fested amelyik neked a legmeggyőzöbb. A fehér légcsavarkúp még lehet később piros, ha így fehéren túlságosan nagy közfelháborodást okozna. :))
HUJBI 407480 2008. október 5. 13:49
Válasz erre
egy nagy dio része lesz.

közben készül két Leclerc, egy izraeli Hummer, egy Magach 6B Gal Batash, egy mentős VAB, jön nemsokára egy Panhard VBL és egy Peugeot P4-es. ezen kívül dobozban fekszik egy Merkava II-es, valamint egy Centurion alváz Nagmashot-nak. 3 részletben szeretném megcsinálni folytatólagosan. központi téma egy francia bázis széle egy út mellett, ahol éppen fehérre festik az egyik frissen érkezett Leclerc-et. ha lesz időm és kedvem, csinálok még külön egy spanyol TOW Hummer-t és egy LVTP-t. kell sok betonfal, szögesdrót, hordó, akadály, sorompó...
HUJBI 407478 2008. október 5. 13:44
Válasz erre
libanonit én sem láttam ilyet, de koszovóit és afrikait igen. azokon még lövésnyomok is vannak, de az már nagyon hatásvadász lett volna. :) vannak képeim pár hete érkezett Leclerc-ekről, akár egy roncsderbi. olyat akartam, amelyik már leszolgált valahol és onnan vezényelték a térségbe, a többi már nem lesz ilyen.
Macal 407477 2008. október 5. 13:35
Válasz erre
Szeva Hujbi!
Szép idáig:) Szerintem tegyél alá egy picike alapot valami kis nagyon egyszerű tájrészlettel, mégjobban feldobná az összeképet:)
Az alapkészlet kinek a gyártmánya? Revell?
borisz 407476 2008. október 5. 12:54
Válasz erre
Hujbi, elég sok szabadidőd lehet, mert ilyet összerakni nem egy hétvége!
Gratula hozzá! Nekem az a palack tetszik nagyon, olyan pluszt ad hozzá, amitől sokkal élet telibbnek tűnik nekem.
Dmiller 407475 2008. október 5. 12:18
Válasz erre
Szia Hujbi!
Hát nem spóroltál az efektekkel! szerintem max a roncstelepen találhatsz ennyire leharcolt járműveket. Főleg az ENSZ-ben. Még Magyarországon is csak kevés ilyen ütött kopott járművet találsz. szerintem kicsit túlzásba vitted. De ha ettől eltekintek akkor egész jó.
Üdv
Dmiller
HUJBI 407474 2008. október 5. 10:52
Válasz erre
Hát itt tartunk. Tamiya matricából zászló, Azimut málha és egy Tamiya ásványvizes palack az előző óta. Hátsó ajtót kinyitottam, a padokat kikaptam és az Eduard öveket beragasztottam. Revell 85-össel csináltam még egy kis rozsdát, de az alap továbbra is a Lifecolor világos földbarnája. Sasban találtam Eduard UN sablont, elég öregecske lehetett, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A látszat ellenére még elképesztően sok munka van vele (UN felirat az ajtókra, sziréna, sár, géppuska, maratások, lámpák...).
HUJBI 407473 2008. október 5. 10:47
Válasz erre
VABside
VABside
VABup
VABup

http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119140_96352_VABside.jpg?rnd=1543747928
http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119140_96398_VABup.jpg?rnd=1543747928
Ram 407472 2008. október 4. 21:24
Válasz erre
Szia Hubcsi!
A fényképek alapján szép munka, ami különösen tetszett, az a lánctalp megoldása, jól eltalált szín, és nincs agyonrozsdásítva, és az eszközök (lapát, kalapács, stb) is szépek. Amit én esetleg javítanék rajta még, az
- a koszolás, például a letört elemeknél nagyon "szabályos" a sár felverődés, valamint hacsak nem frissen került le a szalagról, szerintem minden tank poros (vagy saras, ha nedves az időjárás), a tiéd vízszintes felületeiről viszont akár falatozhatna is a legénység. Egy kis pasztellporral (vagy pigmenttel) még átecsetelném, csak úgy, szárazon...
- a búvónyílások környékén még szaporítanám a lepattogzódást-kopást...
- a barna szín fújásakor kicsit mintha itt-ott híg lett volna, vagy legalábbis gonosz volt a fényképezőgéped, mert a kinagyított képeken például a torony tetején úgy tűnik, mintha picit megfolyt volna a festék (ez koszolással kiválóan "álcázható" , tapasztalatból mondom, hehe)
üdv,
Ram
persing 407471 2008. október 4. 11:59
Válasz erre
üdv
Nagyon jó munkát véeztél.
Gratulálok hozá
üdv
Krisi 407470 2008. október 4. 10:56
Válasz erre
Az Apache nagyon zsír!Tudnál még felrakni egy-két képet róla?
A B-26-ról majd nyilatkozom,ha kész lesz!:)))
windischz 407469 2008. október 4. 00:49
Válasz erre
Szevasz Hubcsi!

Nagyon szép a festés!
Milyen színt használtál a lánctalp koszolásához? (gyártó, kód?)
KeyPi 407468 2008. október 3. 23:13
Válasz erre
Szép lett! Gratulálok!
Üdv. KeyPi
HUJBI 407467 2008. október 3. 23:10
Válasz erre
ezeket azonnal fejezd be és csinálj 48-ast! :)
Hubcsi 407466 2008. október 3. 23:07
Válasz erre
DSCF2936
DSCF2936
DSCF2934
DSCF2934
DSCF2931
DSCF2931
DSCF2933
DSCF2933
DSCF2935
DSCF2935

Sziasztok!
Elkészűlt a Király Tigris,szigoruan dobozból.
Mindenkinek jó makettezést!
Üdv!
hoekloos 407465 2008. október 3. 20:27
Válasz erre
Hopp, most látom, hogy az Apache 1:144, szuper!
Dmiller 407464 2008. október 3. 20:13
Válasz erre
A B-26-n még csak az első réteg lakk van fent ami még nem fed tökéletesen. Az alatta lévő színek is eltérő fényűek voltak. Majd homogén lesz. Eccer :)
hoekloos 407463 2008. október 3. 20:08
Válasz erre
Ez lehet a fényviszonyoktól is.
hoekloos 407462 2008. október 3. 20:07
Válasz erre
Szia! Jó lesz! Zsírtalanítottad festés elött? Kissé inhomogénnak tűnik a felület...
Dmiller 407461 2008. október 3. 19:58
Válasz erre
DSCN0776
DSCN0776
DSCN0777
DSCN0777
DSCN0778
DSCN0778
DSCN0782
DSCN0782
DSCN0783
DSCN0783
DSCN0784
DSCN0784

Sziasztok!
Nálam ezek készülnek (készültek) mostanában. Az Apache a Revell 1/144 készlete, a B-26K pedig az Italeri 1/72 munkája. Mindkettő dobozból készült, csak a saját szórakoztatásomra. Alapvetően nem rossz készletek de van mit mókolni rajtuk. Elég hosszú ideig készítgettem őket, mert nem vagyok az a minden este nekiülök típus.
A színeket próbáltam a megadottakból átváltani Gunzéba, majd kicsit kevergettem őket és így sikerült :) Szerintem annyira nem sikerültek rosszul.
Elég sok új technikát és anyagot kipróbáltam rajtuk. Pl blue tack kal való maszkolás (néhol föl is szedte a festéket), fülpucoló pálcából cső húzása...
Az észrevételeket kritikákat szívesen veszem.
Üdv
Dmiller
apcyrobi 407460 2008. október 3. 19:22
Válasz erre
Szia Zoli! Azóta lemostam a 66-ost és 02 lett.Sajnos a gépem sokat csal a szinekből;majd élőben lesz az igazi.Űdv. Apcyrobi
hoekloos 407459 2008. október 2. 18:29
Válasz erre
Értem. Eléggé buheráltnak tűnik(markolat-nyél csatlakozása). Ergonómikusabb is ha függőlegesen áll a kapcsoló... Majd átszerkesztem. Köszönöm a hozzászólást.
Most vettem észre: a vezeték sem az alján jön ki.
KormosP 407458 2008. október 2. 15:54
Válasz erre
hoekloos: Az a gégecső nem sokkal volt vastagabb mint a hüvelykújjam átmérője, de értem én hogy esetleg a maketten a kis méretek miatt ezt nehéz kivitelezni.

A refenciád szerintem OK, bár ennek a dél afrikai gépnek a gázkar konfigurációja inkább kivétel mint az átlag volt - szerintem ezen valamiért 90 fokkal el van forgatva maga a henger.
hoekloos 407457 2008. október 2. 15:15
Válasz erre
FW190A6_10
FW190A6_10

KormosP!
A gázkar nyelét illetően igazad van, de mivel a kabinmozgató sín alatt lesz, úgy gondoltam meghagyom. A gégecső a valóságban vékonyabb, a széleslátószögű objektív miatt torz a kép. A billenőkapcsolót ez alapján gyártottam, lehet, hogy a referenciám nem stimmel(kicsit korlátozott).
KormosP 407456 2008. október 2. 15:04
Válasz erre
hoekloos:

Gratulálok, nagyon örülök, hogy van itt mégegy fóka megszállott, de.

A gázkar nem teljesen így nézett ki (a fémlap és a henger között nem volt ennyi hézag, és a henger végén sem ilyen volt a billenőkapcsoló), a gégecső a botkormánynál meg szerintem túl vastagra sikerült..

Üdv:

kp
ego 407455 2008. október 2. 14:22
Válasz erre
Apukám !

Ilyenkor nyugszom meg és tartom magam normálisnak amikor
ilyet látok ! Az a gázkar nagyon komoly! Minden elismerésem !
Persze a többi is TOP-os !
hoekloos 407454 2008. október 2. 14:05
Válasz erre
Botkormány1
Botkormány1
Botkormány2
Botkormány2

+ a délelötti termés...
hoekloos 407453 2008. október 2. 13:51
Válasz erre
Aha, rájöttem. Köszönöm, megtisztelő!
Krisi 407452 2008. október 2. 13:44
Válasz erre
Ezen már orvos sem tud segíteni!:DDD

Gratula!
hoekloos 407451 2008. október 2. 13:33
Válasz erre
Köszönöm! Szégyen, de nem vagyok tisztában a "kormospetienzisz" kifejezés jelentésével. Megosztanád velem?
Varjúbácsi 407450 2008. október 2. 13:15
Válasz erre
Hoekloos!
Gratula, nagyon szép! Bár úgy látom terjed a kormospetienzisz, erre már keresik az oltóanyagot! :-)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.