<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
warbirds | Adatlap | 407731 | 2008. október 20. 13:17 | ||||||||||||||||||||
Tyühh... Aztamindenit, de jó lesz! Előzmény: (407730) M.Pisti 2008. október 20. 12:49 | |||||||||||||||||||||||
M.Pisti | Adatlap | 407730 | 2008. október 20. 12:49 | ||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407728 | 2008. október 19. 23:29 | ||||||||||||||||||||
Nem vonultam vissza, csak táborok, lányok, iskola, tudod, ki bírja:D. A képeket nézve vetem észre, hogy kell még tömködni bizony. Úgy tervezem, hogy a Bolyaira (remélem így kell írni) kiviszek pár dolgot. A Sky-crane nem akar készülni sehogysem... Egyszer összelegóztam azt a szép tengelyt ami a farokrotorhoz fut, biztosítótűkből, egész jól, aztán egyszercsak a levegőben darabokra hullott, ezért pár hétig csak mint a véres rongyra, úgy néztem rá. Jórészt saját építés lesz, mert elég humbuk volt, amit a revell becsomagolt... | |||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 407727 | 2008. október 19. 22:52 | ||||||||||||||||||||
Szia! Látom nem vonultál vissza, nagyon helyes! Ez a makett a képek alapján fényévekkel jobb, mint az eddigiek, komoly előrelépés a tömítéseknél! Ha még nem álltál neki a festésnek, szánj rá még egy kis munkát. A szárny-törzs csatlakozásnál felül elbírna némi tömítést, két réteg surfacer 500 felecsetelve, szárazon hagyot vízpapírral becsiszova, és már el is tűnt az illesztés. (orrsegéd és fékszárnyat nem eltömíteni:)) Lejjebb az 01094-2 képen az orr bal oldalán is kicsit beszívódott a tömítés, illetve a függőleges vezérsík -törzs csatlakozásnál kívül. Jó lesz, ne kapkodd el. Valami kiállításon látni szeretném. :) | |||||||||||||||||||||||
ego | Adatlap | 407724 | 2008. október 19. 19:54 | ||||||||||||||||||||
WARNING ! alex-KA már megint itt van ! Csak az hívja akinek a havi számlája az általa fizetni kívánt összeg alatt van ! | |||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 407721 | 2008. október 19. 19:10 | ||||||||||||||||||||
Borisz ! Én is csak csatlakozni tudok Matyi kollégához, jól néz ki eddig és kíváncsi vagyok a folytatásra :P Üdv:Sonka | |||||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 407719 | 2008. október 19. 18:51 | ||||||||||||||||||||
jó lesz, kiváncsi leszek hogy tudod lefesteni, eddig tetszik:) emm | |||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407718 | 2008. október 19. 18:44 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 407717 | 2008. október 19. 18:27 | ||||||||||||||||||||
Ez szokás szerint megint nagyon jó lett. | |||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 407716 | 2008. október 19. 18:12 | ||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407715 | 2008. október 19. 13:29 | ||||||||||||||||||||
Ez azért jó, mert simán lehet nekimenni 300-as papírral, és mire átsimogatjuk le is vezettük a dühünket:D | |||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407714 | 2008. október 19. 13:27 | ||||||||||||||||||||
Bele két gyanta ülés, ennyi. Az olaszok valami buszsöfőr széket adtak bele, nevettem egyet, aztán kidobtam. Zárt kabinnal készül, úgyhogy szerintem jó ez így. | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 407713 | 2008. október 19. 13:15 | ||||||||||||||||||||
Amodel JAK-28R kiváló gyakorlási lehetőség... :) (ragasztva eddig csak a szárny nem látszó alsó felén van két rész, de már szépen összeállt a sárkány) | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 407712 | 2008. október 19. 13:08 | ||||||||||||||||||||
Szia borisz! Szép lesz az a "hasfal". Az illeszkedési problémákra van megoldás: ne Revell Hurricane-t rakj össze, hanem valami keményebb diót, valami orosz short run-t, tele deformálódással és illesztési hibával! Szétcsiszolod, faragod, összeragasztod, tömíted, stb... Utána öröm lesz dolgozni az Italeri alkatrészekkel. :) A kabint mennyire dolgoztad ki? Házilag lett berendezve, vagy kiegészítőkkel? (Gondolom mgy üléseket használsz majd) Üdv | |||||||||||||||||||||||
alex | Adatlap | 407711 | 2008. október 19. 11:58 | ||||||||||||||||||||
szia gratulálok az f 16 hoz ha lehet konzultalnék veled én is éppen tamiya f 16 on dolgozom volna pár kérdésem 06205545129 | |||||||||||||||||||||||
Misike | Adatlap | 407710 | 2008. október 19. 11:54 | ||||||||||||||||||||
Folytatódik a BR52-es cikk. | |||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407709 | 2008. október 18. 22:54 | ||||||||||||||||||||
Apcyrobi köszi! Matyi: ajjaj, annak érdekes vége lenne:D holnap fényképezek úgy is. Peti: Kössz, ez jól esett...:D Az a baja, hogy öblös. Akor vettem észre, amikor a középre való kannát próbálgattam bele. Nem passzolt sehogy sem. Nem értetem miért. Néztem képeket, okosabb ne lettem. Aztán megnéztem a bontóban a revell migjét(ami jóval nagyobb ennél!), annak sima volt a hasa. Rákérdeztem itt. Azt mondták sima. fűrészeltem, tettem egy PS lapota belsejébe, ami tartja a javításokat, aztán még sztirol lapokat, hogy nagyjából jó legyen, aztán jött a kenegetés. Eddig írd és mond semmi nem illeszkedett jól. A képet köszönöm. Egyszer összeraktam a nyáron egy revell Hurricanet kb. két hétben, nagyobb gebasz nélkül, és el is szoktam az ilyen rettenetektől... | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 407708 | 2008. október 18. 21:39 | ||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 407707 | 2008. október 18. 21:12 | ||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 407706 | 2008. október 18. 21:11 | ||||||||||||||||||||
Koszi a kepet de azert legkozelebb lightosabban fogom csinalni. | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 407705 | 2008. október 18. 21:08 | ||||||||||||||||||||
borisz! Az igazi pofára esés az Italeri UB-nél az orr rész rossz formája... Ezt nem tudom hogyan lehet kijavítani, de az eredetinél kisebb, túl hamar "elfogy". Én most az együlésest kezdtem el, ott nincs ilyen probléma. A hasával mi a gond? Egyébként az utolsó fotón jól néz ki a madárka! :) | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 407704 | 2008. október 18. 21:07 | ||||||||||||||||||||
borisz! Az igazi pofára esés az Italeri UB-nél az orr rész rossz formája... Ezt nem tudom hogyan lehet kijavítani, de az eredetinél kisebb, túl hamar "elfogy". Én most az együlésest kezdtem el, ott nincs ilyen probléma. A hasával mi a gond? Egyébként az utolsó fotón jól néz ki a madárka! :) | |||||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 407703 | 2008. október 18. 21:01 | ||||||||||||||||||||
Téged a sonkával összekéne zárni:) Ennyi tömítőt felhasználni, amindenit:) Megprobálnád az UB-t lefényképezni természetes fénybe v úgy h ne vakuzzon a masinkád? emm | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407702 | 2008. október 18. 20:37 | ||||||||||||||||||||
Hello Borisz! Ne add fel! Menj tovább a megkezdett úton! Nálam is ez van a mütő asztalon,csak az 1 személyes változat.A haditengerészetibe fogtam bele a messzer után;van mit tenni-átalakítani! Képek majd később róla. Apcyrobi | |||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407701 | 2008. október 18. 20:30 | ||||||||||||||||||||
Szevasztok, én sem tétlenkedem folyton. A PZH-2000-en saját gyártású a kötény és a két vontatókábel. Ehhez már nem akarok hozzányúlni. Az M-998asoknak meg a csőszerkezet házi, meg pár zárólemez, hogy a csomagtérből ne lehessen látni az első tengelyt és környékét. A csöveken van még mit javítani, tudom. Bár úgyis ponyva lesz rajtuk. Dragon termékek, újrahasználat alatt. Régebben összeraktam, majd szétszedtem, hogy átépíthessem őket. Az UB a 28as rajtszámú lesz, ha végre elkészül. Italeri kit. Csalódtam benne. Azt tudtam, hogy a kabint hasalták hozzá, de aztán az is kiderült, hogy a hasa sem jó, már húztam a szám. Aztán jöttek az illeszkedések... köszönet nem volt bennük. A kabin belső meg be sem akart férni a helyére ülésestül. Azzal vigasztalom magam, hogy ez az igazi makettezés. Nem panaszkodásból írom, de tényleg kib**zásnak éreztem. szépen tálalva, látszólag részletes, de az egész csak látszat:S | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407700 | 2008. október 18. 20:19 | ||||||||||||||||||||
Hello Itom! Köszi szépen. | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407699 | 2008. október 18. 20:12 | ||||||||||||||||||||
Ok. Ákos ,azt megköszönném. Csaó! | |||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 407698 | 2008. október 18. 12:48 | ||||||||||||||||||||
ltom! Nagyon szép a vipera! Grat, T.G. | |||||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 407697 | 2008. október 17. 18:30 | ||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 407696 | 2008. október 17. 17:20 | ||||||||||||||||||||
Szerintem - a fotóid alapján - jók a panelek, a szürke gépeken a valóságban is sokkal karakteresebben látszanak a panelvonalak. Pl. ezen, amiről tudom, hogy nem F-16, de szürke. | |||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 407695 | 2008. október 17. 13:59 | ||||||||||||||||||||
Persze, írd meg, felteszem: (Jó pár éve írtam) lwcolorskukacfreemailponthu | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 407694 | 2008. október 17. 13:45 | ||||||||||||||||||||
Lehet oda írni kiegészítést a makettlistához? | |||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 407693 | 2008. október 17. 13:04 | ||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 407692 | 2008. október 17. 12:23 | ||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407691 | 2008. október 17. 11:40 | ||||||||||||||||||||
Köszi! Sikerült "rábeszélned",szerintem is jobb így.Apcyrobi | |||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 407690 | 2008. október 17. 11:33 | ||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon jó, hogy átfestetted végül a futóművet! | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407689 | 2008. október 17. 11:23 | ||||||||||||||||||||
köszi Warbirds! | |||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 407688 | 2008. október 17. 11:08 | ||||||||||||||||||||
Na én most megemelem a kalapom...:) | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407687 | 2008. október 17. 11:07 | ||||||||||||||||||||
Hello Itom. Ez már most nagyon ütős.Gratulálok,szép munka! Apcyrobi | |||||||||||||||||||||||
apcyrobi | Adatlap | 407686 | 2008. október 17. 11:03 | ||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 407685 | 2008. október 17. 10:43 | ||||||||||||||||||||
zoli1989, tankos_srac Koszi, igyexem :-) Azert sajna van rajta 1-2 hiba. Szvsz tul sotet szinnel folyattam be a vilagos rezseken, ennek a SP wing commander gepnek nem ilyen modon fekete korbe a kabin stb. | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 407684 | 2008. október 16. 22:37 | ||||||||||||||||||||
Hú ez nagyon jól néz ki már most is! Tényleg nagyon szép lesz! Így tovább ;-) | |||||||||||||||||||||||
mig-29 | Adatlap | 407683 | 2008. október 16. 22:14 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szükségem lenne 1/72 méretarányban gbu-12 v. -16 v. -24 bombákra jó minőségben ha valaki tud nekem ilyet küldeni persze nem ingyen az jelezzen legyen szíves a kaszab.t@freemail.hu címre! ui.: remélem jó helyen kérdezem:) | |||||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 407682 | 2008. október 16. 22:03 | ||||||||||||||||||||
Nagyon szép lesz! | |||||||||||||||||||||||
Gyöngyösi | Adatlap | 407681 | 2008. október 16. 21:26 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kinek vannak tapasztalatai az Academy 1/72-es Fi-156 "Afrika Korps" with Kübelwagen-nel kapcsolatban? E-mailben is válaszolhattok, és ha tudtok képeket is mellékeljetek. Előre is köszönöm a válaszokat. | |||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 407680 | 2008. október 16. 21:07 | ||||||||||||||||||||
Pedig gondolhatod, hogy nem raktam rá extra páncélt... :)) A panzerkeil szerint 8-14,5mm páncéllal készültek viszont a tetején az oldalfal dőlése miatt vastagabbnak tűnik a páncél. | |||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 407679 | 2008. október 16. 20:52 | ||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 407678 | 2008. október 16. 20:37 | ||||||||||||||||||||
Üdv: Ami nekem rögtön szemet szúrt, az a félhernyósnak a lemezvastagsága. Bár nem vagyok csörömpös de ez nekem irgalmatlanul vastagnak tűnik. | |||||||||||||||||||||||
Salieri | Adatlap | 407677 | 2008. október 16. 20:28 | ||||||||||||||||||||
Holnap én is teszek az én Rádiósomról:) | |||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 407676 | 2008. október 16. 20:25 | ||||||||||||||||||||
Az elmúlt hetekben fejeztem be az Sd.kfz 251/10 Aus.f C-met, majd gyorsan bele is kezdtem egy STUG III Aus.f G-be... Várom a véleményeket... Jöhet hideg is, meleg is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |