/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.
f2d 408724 2009. január 4. 10:38
Válasz erre
Más buktató építés közben?
Én még nagyon az elején tartok és van egy sanda gyanúm, hogy még sok helyen megfog szívatni ez a makett. Pl a 4 részből álló főfutóaknát alig bírtam a helyére befeszegetni akkora vetemedés volt a törsz alsó felében. A szárnytöveknél is (alul/felül, jobb/bal) vannak jó nagy szögletes dudorok amiket elcsiszolva lehet újra karcolni a panelvonalakat. Pluszba még hozzá jön az alkatrészek nem egyforma felületi minősége.
Épphogy csak belekezdtem és el is ment tőle a kedvem. Lehet, hogy ez 2010-es projekt lesz.
f2d 408723 2009. január 4. 10:02
Válasz erre
Picit mintha vastag lenne rajta a festék, és a színek sem olyanok mint azon a képen amit referencia ként beraktál.
pepe 408722 2009. január 4. 07:21
Válasz erre
wittman44 408721 2009. január 4. 05:34
Válasz erre
Kép020
Kép020
drw
drw

Szerintem nem magas a képek szerint
Satyak 408720 2009. január 4. 00:17
Válasz erre
szerintem a plató falai túl magasak.De amúgy szépen alakul.csak így tovább
wittman44 408719 2009. január 4. 00:07
Válasz erre
Kép000
Kép000
Kép006
Kép006

Sziasztok!

Készül a karton Opel Blitzem lassan de biztosan, bár a képek kissé homályosak de élőben elég jó, még az ablakokra is ügyeltem, hogy le legyen engedve. Természetesen 1/87 méretben és saját tervek alapján :))

Üdv mindenkinek Wittman
mcs 408716 2009. január 3. 18:36
Válasz erre
f2d!
Tömítéssel és vágással, hogy a p.vonalak találkozzanak.
Volt vele meló, de meg lehet csinálni.
Üdv: mcs
f2d 408715 2009. január 3. 18:31
Válasz erre
Az A változatba én is belekezdtem, szemét egy makett. A hátát hogy hoztad össze?
mcs 408714 2009. január 3. 18:23
Válasz erre
F-16 1
F-16 1
F-16 2
F-16 2
F-16 3
F-16 3
F-16 függesztmény
F-16 függesztmény

Hali!

Készül az Italeri 1/48 Falcon-ja dobozból, matricázás, lskkozás után.
Véleményeket várok.

Üdv: mcs
zsola 408713 2009. január 3. 17:53
Válasz erre
szia!
magával a makettel sok gondom nem volt leszámítva a beszívódásokat,de az amugy sem olyan nagy kunszt.
mikor megvettem nem igazán ismertem a makettet,néhány töredékes infót találtam csak róla,és nem is számítottam nagy durranásra. az ára miatt "szkreccselgetni" tökéletes valóban. én mondjuk az üléseket ugy csináltam hogy neoflex-et neki és a varratokat meg a többit majd kifaragom valahogy. az első lábtartók körüli részt szanaszét cincáltam,és próbálom fotók alapján reprodukálni...de áhh egyhamar nem lesz kész:)
az enyém tervszerint egyszínű sárga lesz,kopott(hajlakkos) téli kamóval.
a hátsó ülésekkel még megpróbálkozom,ha a pedálok mögötti részt sikerült tűrhetően megcsinálnom,akkor az ez sem lesz gond.
Ákimáki 408711 2009. január 3. 17:19
Válasz erre
Szia Laac!
Köszönöm az elismerést. Valószínüleg átmegyek rajta még egyszer egy kicsit jobban felkevert lakkal.Hátha... Aztán ha nem változik a végeredmény, akkor elfogadom ilyennek.
Úgy fest, hogy a koszolás rögzítésével még nekem is kell jócskán kísérleteznem, de remélem legközelebb már jobban fog sikerülni!
Üdv: Ákimáki
Ákimáki 408710 2009. január 3. 17:17
Válasz erre
Köszönöm a tanácsot Satyak.
Nekem is túl feketének tűnnek a kerekek, úgyhogy lehet, hogy javítok rajtuk egy kicsit.
Üdv.
Laac 408709 2009. január 3. 16:07
Válasz erre
Szia!
Tetszetős a makett még így is. A lakkozást feltehetően a fel nem keveréssel rontottad el, de sebaj azt bármikor javíthatod egy újabb réteg (most már tényleg) matt lakkal.A koszolás rögzítése az már nehezebb dió azzal én is mostanság kísérletezem.Jav: művészellátó bolt klf. pigment hozzá kapható rögzítő spay. Én ezt csinálom ha kész még beszámolok róla.
Üdv: Laac
Satyak 408708 2009. január 3. 15:59
Válasz erre
szia.Lakknak inkább a gunzét használd.ahogy elnéztem az ülések és a kerék feketék, Szerintem inkább antracittal 09 essel próbáld meg.
Ákimáki 408707 2009. január 3. 15:55
Válasz erre
Szia Zsola!

Remélem csak a makettal akadt egy-két gondod és nem mással!
Való igaz, hogy az összehajtott ponyva is elég gázul lett kialakítva, de most nem akartam azzal kísérletezni. Szerintem majd legközelebb megvalósítom azt is, mert vannak rá elképzeléseim.De mint írtam, nem nagyon akartam "hozzányúlni", csak olyan dobozból építős ujjgyakorlatnak tekintettem.
A hátsó üléseket az elsők alapján sztirol lapból formáztam meg. Egy kis hajtogatás, farigcsálás. Sokat segítettek a neten fellelt fotók. És persze az elsők is igényeltek egy kis figyelmet, hisz nem volt rajtuk "mélyedés" a varrások mentén. Amúgy lehetne alakítani tisztességesen az egész maketten, mert az alap, hogy úgy mondjam, inkább egy erős kiindulási alapnak felel csak meg. Nem tudom, te hogy vélekedsz erről...
Egyébként köszönöm a véleményedet és az elismerést! :)
Üdv: Ákimáki
zsola 408706 2009. január 3. 15:29
Válasz erre
szevasz!
én is ezen dolgozgatom,bár egy jó ideje félretettem,akadt 1-2 gondom...
amúgy szerintem remekül néz ki a fényesre sikerült lakk ellenére is.
én mondjuk személy szerint az összehajtott ponyvát még kezelésbe vettem volna,és a felnikre se festettem volna 2 színt,de egyébként gratula...az enyém biztos gányabb lesz:)
egy apró kérdés...a hátsó üléseket miből készítetted?
sajnos az 5 képből valamiért csak hármat tudtam megnézni.
mszl 408705 2009. január 3. 13:47
Válasz erre
Tiger_kormámyséma
Tiger_kormámyséma
Tiger_kormány
Tiger_kormány
Tigerkormány2
Tigerkormány2
Tigerváltó
Tigerváltó
Tigermeghajtás
Tigermeghajtás
Tiger_oldalhajtás
Tiger_oldalhajtás

Itt van pár kép a kormányműről és a hajtásról, váltóról

A kormányzáson még nem rágódtam sose, de szerintem differenciálmű van középen a kormányműben, kimenőtengelyeken poedig vagy tárcsás tengelykapcsolók, v fékek és ha ezekkel az egyik kimenő tengelyt fékezik csökkentik a fordulatszámát akkor a másik többet fordul, így amelyik oldal kevesebbet fordul arra felé kanyarodik majd.
Pont mint az autó differencálműben csak itt mi idézzük elő a tengelyek fordulatszám különbségét és nem az utkanyarulat.

A Tigriseknek ez eléggé gyenge pontjuk volt nagyon sok állt le váltómű v. kormány probléma miatt és ezt a konstrukciót elég nehéz volt javítani a harcmezőn sok ott is maradt.
Ellenkezője pedig az amcsi sherman volt az sem volt sokkal megbízhatóbb konstrukció,
de harckörülmények között megis kapta mindkettő a terhelést tisztességesen.
Shermannél "secc perc" alatt kicserélték az egész meghajtást, a tank elején elöl az "ezer csavar ki", hajtómű ki, új hajtómű begurít, csavaroz és már mehet is tovább.
Persz könnyebb leírni mint a prérin megcsinálni, de a tigrisénél ezerszer könnyebb volt cserélni, az övé csak a torony helyén jött ki, a párduc szerencsésebb volt ott a vezető ülés fölött lévő fedelet le tudták venni és a torony előtt kiemelni.
mszl 408704 2009. január 3. 12:56
Válasz erre
Anno már a Tigrisben is az volt
Ákimáki 408703 2009. január 3. 12:44
Válasz erre
DSC07364
DSC07364
DSC07350
DSC07350
DSC07371
DSC07371
DSC07376
DSC07376
DSC07377
DSC07377

Kedves Mindenki!

Jelenleg az Italeri 1:35-ös Schwimmjén dolgozgatok. Illetve a végéhez közelít a projekt.
Nagy dolgokat nem műveltem vele, mondhatni dobozból. Amit fel kellett tupíroznom, az a gyártó által készített hátsó üléssor, valamint a ponyvatető vázszerkezete. Mindkettő úgy sikerült, ahogy... :)
Festése Humbrol enamellel,fújva, átmosás fekete és barna tempera keverékével. Karcolások, kopások szintén enamellel, a rozsda pedig piros, sárga és barna olajfesték gondolomformán történt kikeverésével.
Aztán jöttek a gondjaim. Pigmentnek krétaport használtam, melyet ecsettel vittem fel a felületre. Az összkép nagyon tetszett, aztán jött a lakkozás. Is itt rosszra fordultak a dolgok. Lakkozás során a pigmentjeim eltűntek, mintha a festékszóró lefújta volna őket, aztán a száradás során már kezdett megmutatkozni, hogy a Humbrol Matt Cote fényes felületet hagy maga után, melyet láthattok a képeken.
Kérdésem az lenne, hogy mit rontottam el? Lehet, hogy nem kevertem fel elég jól a lakkot? Vagy máshol hibáztam? A lakkot kb. 20-25%-ban higítottam humbrol higítóval.
És még egy kérdés a munkámmal és az összképpel kapcsolatban... Mi a véleményetek rőla?
vlevi 408702 2009. január 3. 11:18
Válasz erre
CRW_2875 (Large)
CRW_2875 (Large)

Csak azért, hogy én is rakjak már ide valamit. Egy kis műanyag Red-Flag gyakorlat :)
f2d 408701 2009. január 3. 11:15
Válasz erre
ht_leclerc_3
ht_leclerc_3

Az újakban már szervokormány van.
Pl a képen a Leclerc-é.
Peti347 408700 2009. január 3. 11:03
Válasz erre
Ákos 408699 2009. január 3. 11:00
Válasz erre
A tankok jó része a mai kis négykerekű homlokrakodókkal(Bobcat) egy elven kormányozható (jó móka):
Két bot van, a bal oldali a bal, a jobb oldali a jobb oldal sebességét szabályozza. Nyugalmi helyzetben nulla a sebesség, előretolva előre indul, hátrahúzva hátra indul a megfelelő oldal. A sebességet a mozgatás nagysága határozza meg. A kanyarodás egyszerű, a kanyar külső íve fele eső boton nagyobbat kell mozdítani. Ha egyik bot előre, amásik hátra van mozgatva, akkor helyben fordul.
pilotka 408698 2009. január 3. 08:39
Válasz erre
Amikor még én mozgattam őket egyedül fennt, így működtek: -De még most is így csinálják...:
Botkormány balra "csűrve": kitolva bal combhoz: balra dőlt a gép: bal csűrőlap felfelé tért ki, jobb csűrőlap lefelé. Balra döntöd, magad alá nézel a levegőben pl.
Jobbra "csűrve": jobb combhoz kitolva a bot: jobbra dől a gép: jobb csűrőlap felfelé tér ki, bal csűrőlap lefelé "lóg". Ez a hossztengely körüli elfordulásra szolgál.
Mikor billegtet egy gép repülés közben, jobbra-balra mozgatja a botot.

Bot előre-hátra: előre tolva, magadtól eltolva, műszerfal felé mozgatva: "botot fejre nyomod", vagy "botot nyomni": orrát a gép leadja, süllyed: a vízszintes vezérsíkon a magassági kormánylap LEFELÉ TÉR KI. Fordítva: "hasra húzni", "botot húzni": hasad felé húzod: a gép orra emelkedik, a magassági kormánylap a vízszintes vezérsíkon FELFELÉ TÉR KI. Ez a kereszttengely körüli elfordulás. Kereszttengyely: a szárnyvégeket összekötő egyenes legegyszerűbben.

Pedálok: lábbal: ellentétesen mozognak a kabinban: "balra léped be": a bal lábaddal nyomod a bal pedált, ekkor a jobb pedál feléd mozog. Ekkor a függőleges vezérsíkon az oldalkormány lap BALRA tér ki, a repcsi BALRA FORDUL.
JOBBRA léped be: ekkor a bal pedál feléd jön: a gép jobbra fordul, a függőleges vezérsíkon az oldalkormány lap jobbra tér ki. Jobbra fordul a gép. Index nincs :)
Ez a függőleges tengely körüli elfordulást szolgálja.

Amikor a Besenyei repül, kavar a kabinban, mint mama lekvárfőzés közben.
A botot fel-le nem lehet mozgatni. Ha már igen, az igen-nagy bajság.

-A klasszikus esetek ezt produkálják a kabinban. Sztem érthető voltam...

Álló repcsiknél terepen(motorosoknál rendszeresen) hasrahúzzák a botot és kikötik, rögzítik a hevederekkel, hogy a parkolás biztonságosabb legyen, szembefúvásnál(szembeszélben) ne vágja orra a gépet, vagyis a magassági kormánylap felfelé van ekkor kitérülve a vízszintes vezérsíkon. Gép farkát a földre szorítja a szél, az orra pedig felfelé kényszerül. Maketteknél fontos a parkolási állapot, sőt, ha kormánylapok vannak kitérítve, azonnal a kabinba nézek, jól áll-e a bot, ha látom, a pedálokat is nézem. Zsűrizésnél bukott már el e hibák miatt kiválóan épített repcsi sajna. DE ha a bot hasra van húzva és kikötve hevederrel, akkor a csűrők sem mozognak a szélben. Mer' nem bííírnak.
Ha segítettem, örülök!

Csörömpösök! Hogy műxik a tank kormányozása?
MattHeafy 408697 2009. január 3. 01:29
Válasz erre
köszi, mindkettőtöknek.

emm
tankos_srac 408696 2009. január 3. 00:32
Válasz erre
Köszi! Én is megkaptam a választ.
ego 408695 2009. január 3. 00:27
Válasz erre
MattHeafy !

Itt minden le van írva !

http://www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/1998/9819/repul/repul.html
Ákos 408694 2009. január 3. 00:16
Válasz erre
A vízszintes vezérsíkok (egy normál elrendezésű gépen) szimmetrikusan dolgoznak.
Egyszerű, csak tudni kell mit csinál a gép, mikor a pilóta a botot mozgatja a kabinban :)
Bot előre-hátra: a vízszintes vezérsíkok dolgoznak
Bot balra-jobbra: a csűrők dolgoznak a szárnyvégen
Pedál: oldalkormány a függőleges vezérsíkon
HUJBI 408693 2009. január 3. 00:00
Válasz erre
és amit a Clint Eastwood ellopott!
ego 408692 2009. január 2. 23:56
Válasz erre
Igen !

Ilyen kivételekre gondoltam én is, de ha már itt járunk
van egy kevésbé ismert gép is aminek "össze-vissza" dolgoznak
a kormányfelületei : F-117 , F-22 stb.
Zebi 408691 2009. január 2. 23:47
Válasz erre
Az is jó lehet. Én a Bf-109E-re gondoltam. Kicsit ismertebb gép ;-)
Ha a fékszárnyak teljesen ki voltak engedve, a csűrők is lementek 15 fokot.
Solo 408690 2009. január 2. 23:37
Válasz erre
Holnap klubban elmesélem a kormányfelületek működését és szerepét. :)
Kis aerodinamika óra. Persze csak ha érdekel. :)
HUJBI 408689 2009. január 2. 23:35
Válasz erre
most jön az a rész, hogy miért repül a repülő. :)
MattHeafy 408688 2009. január 2. 23:34
Válasz erre
Mit?
a vízszintes vezérsíkoknál is csak ellentétes irányba lehet kitéríteni őket(egyszerre)?
Bocs nem vagyok mindenttudó...
Ákos 408687 2009. január 2. 23:26
Válasz erre
Zebi!
Megfejtés: Horten Ho-229.

MattHeafy!
Ezt komolyan kérdezted?
tankos_srac 408686 2009. január 2. 23:26
Válasz erre
Elfelejetettem megköszönni az észrevételt mindnekinek, szóval kösz! Most felvágom az ereimet... :-)
ego 408685 2009. január 2. 23:19
Válasz erre
ego 408684 2009. január 2. 23:18
Válasz erre
:-)))

Ez jó ! Nagyon Jó !

- javitashoz/ellenorzeshez kikotottek -

Szeretném látni a zsűri arcát mikor ezt beadod nekik :-)))

( most nem kötekedek, nehogy félreérts )
MattHeafy 408683 2009. január 2. 23:15
Válasz erre
Ezek a kitérítési lehetőségek a vezérsíkokra is érvényesek?

emm
tankos_srac 408682 2009. január 2. 23:15
Válasz erre
3 havi munka... Gyakorlatilag javíthatatlan. :-(
ego 408681 2009. január 2. 23:14
Válasz erre
:-)

Igen ! De ha megnézed az egyik lefele , a másik felfele áll.
Lásd itt : re2000_3
Ez nem csak a héján hanem MAJDNEM minden repülőgépen így van.
Ez alól vannak kivételek de ezt már a modern, ma használatos
gépeken alkalmazzák ezt pedig már tényleg hosszú lenne itt
ecsetelni.
Fodi 408680 2009. január 2. 23:13
Válasz erre
Aaa, bele lehet magyarazni, hogy javitashoz/ellenorzeshez kikotottek a kormanylapokat. Bar elkepzelhet szitu, de azert eleg eroltetett magyarazat. :) Jobb lett volna elotte jobban korulnezni, korbekerdezni. Majd legkozelebb jobb lesz. :)
f2d 408679 2009. január 2. 23:11
Válasz erre
A második képen látszik, hogy miről beszélnek a többiek.:-)
tankos_srac 408678 2009. január 2. 23:11
Válasz erre
Fodi 408677 2009. január 2. 23:10
Válasz erre
A jobboldali kepen egyertelmuen ellenkezo iranyba vannak kiteritve.
tankos_srac 408676 2009. január 2. 23:09
Válasz erre
Opsz azt hiszem ebben a pillanatban észrevettem, hogy mi van elszabva a gépen... :-(((
tankos_srac 408675 2009. január 2. 23:08
Válasz erre
re2000_1
re2000_1
re2000_3
re2000_3

Látaam több fotón is így állni földön Héjákat, igaz azok olasz Re-2000-esek, de így álltak.
Zebi 408674 2009. január 2. 23:07
Válasz erre
Azért volt olyan II.vh-s gép, amin nem hiba, hogy mind a két csűrő lefelé áll.
Megfejtéseket ide :-)
ego 408673 2009. január 2. 22:58
Válasz erre
Röviden ! Így nem lehet irányítani semmilyen repülőgépet.
Ha komolyabban érdekel keress meg magánban és elmagyarázom,
az aerodinamikai ismeretek nem biztos hogy mindenkit érdekelnek.
Természetesen nem a repülősökre gondoltam.
tankos_srac 408672 2009. január 2. 22:55
Válasz erre
Igen lefelé van az összes kormányfelület. Szegényesek az aerodinamikai ismereteim, ez miért is baj?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.