<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tamas.nemeth | Adatlap | 409270 | 2009. január 31. 21:13 | ![]() | |||||||||||
vlevi | Adatlap | 409269 | 2009. január 31. 20:10 | ![]() | |||||||||||
Szép lesz! Nemutolsósorban kaptam egy tippet a kabinbelső kitakarásához! Hogy fested le utólag a kabintetőt? Mert én, amikor utólag, ecsettel nekiestem, egy kicsit más árnyalatú lett. Az utóbbi maketteket ezért inkább úgy csináltam, hogy feltettem és maszkoltam a kabintetőt. Ez mondjuk nem járható, ha nyitva akarod hagyni :) | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 409268 | 2009. január 31. 19:52 | ![]() | |||||||||||
Tyű ez nagyon gyönyörű lesz, Gratula! | |||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 409267 | 2009. január 31. 19:23 | ![]() | |||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409266 | 2009. január 31. 18:55 | ![]() | |||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409264 | 2009. január 31. 18:37 | ![]() | |||||||||||
Podva | Adatlap | 409263 | 2009. január 31. 18:30 | ![]() | |||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409262 | 2009. január 31. 18:19 | ![]() | |||||||||||
Pedig a Sherman majdnem hasonlít a Somuára. :)) Én egyébként a szép harckocsik mellet szeretem a bumfordi,csűnyákat is.A fene tudja miért.Talán mert a lányok szépek én meg ronda vagyok,de ezek szerint egoista is. :))) | |||||||||||||||
Gébics | Adatlap | 409261 | 2009. január 31. 16:47 | ![]() | |||||||||||
Szia! Hát nem tudom. Igazából nem tetszenek nekem, kivéve talán a Somua 35-öst. Móváron láttam tavaly egy szép diorámát, az adta az ötletet. Meg aztán nem jó mindig ugyanazt építeni (van egy pár Sherman itthon...). :) Gábor | |||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409260 | 2009. január 31. 10:15 | ![]() | |||||||||||
csinos. én jelenleg erőt gyűjtök egy URO Vamtac-hoz. jobban szeretem a "keménytetőset", mert lusta vagyok a belső ilyen mélységű kialakításához. | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409259 | 2009. január 31. 10:12 | ![]() | |||||||||||
BBalázs, Amilyen festéseket találtam a Junkers Ju-87 Stukageschwader of Noth Afriac and the Medditerranen könyvben, abban van elég sok féle sárga csíkos. Sajna szkennelni nem tudok jelen pillanatban, megpróbálom leírni: 1. orrkúp első 50% és a motor kb fele sárga, alul nincs sárga 2. Orrkúp első 50% a motor teljesen és a függ. vezérsík mozgó része sárga, alul ez is kék, 3. Sárga gyűrű a törzs hátsó részén, ami a felnyúlik a függ. vezérsík teljes belépőélére, 4. motor teljesen sárga és a törszön van egy keskenyebb sárga + a teljes függ. vezérsík is súrga Ezek persze csak az Olaszországban, Görögországban, Ausztriában és Bulgáriában 41-52-ben szolgált gépek fetései... | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 409258 | 2009. január 30. 23:57 | ![]() | |||||||||||
Nálam ez készül többek között: Land Rover VAV (Veicolo d'Attaco Veloce) a Historica Productions műgyanta makettje (1:35), egy speciálisan átalakított Land Rover. Ezt a típust az olasz hadsereg speciális alakulata (Col Moschin) használja, különféle háborús helyszíneken, így Afganisztánban és Irakban lehet találkozni vele. Pár kép: corpidelite.info/ColMoschinOperativa.htm A makettet a rozsdás StuG III aranyérme mellé kaptam az AMB Brescia versenyen, Olaszországban. makettinfo.hu/index.php A makett nem a legjobb minőségű, elég buborékos, a géppuska csővázas tartóját újra kellett csinálnom, mert az öntéskor a két félből öntött csövek elcsúsztak egymáshoz képest. Az alvázat egy angol Defender klub fotói alapján feljavítottam, a futóműveket kidolgoztam, kanyarstabilizátorokat, lengéscsillapítókat építettem be. Közel 100 db saját alkatrész készült a kit feljavításához. Az alapfestékek Humbrol és Revell, erre Gunze akril lakk került, majd vízzel hígított porszín pigmenttel (CMK) ecseteltem be az egész autót, majd visszatöröltem a felesleget előbb szárazon, majd vízzel. Végül egy újabb lakkréteggel fixáltam. | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 409257 | 2009. január 30. 23:43 | ![]() | |||||||||||
Szép egyenletes, tiszta munka. Eddig nagyon jó. | |||||||||||||||
Samee | Adatlap | 409256 | 2009. január 30. 23:35 | ![]() | |||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409255 | 2009. január 30. 19:53 | ![]() | |||||||||||
Köszi a jó kívánságot!Neked is hasonlókat és kötél idegeket! :) A Somuát egyszer már meg csináltam,nem volt olyan nagyon gáz.Persze mai fejjel biztos lesz mit igazítani rajta.Megéri,mert olyan bumfordian szépek ezek a franciák!Nem? Csaba | |||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 409254 | 2009. január 30. 19:22 | ![]() | |||||||||||
A sárga törzscsík a keleti front jelzése volt.A keleti front megnyitása elötti képeken nem szerepel. | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 409253 | 2009. január 30. 18:55 | ![]() | |||||||||||
Keresgéltem képeket a JU-87 B-ről és létezik, hogy nem mindegyiken volt sárga csik a törzsön? Ezt a képet találtam többek közt: www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/kepek/planes/pics/ju-87_stuka2.jpg Ha a törzsön nem volt, akkor a szárny alján sem gondolom? Ergo nekem fel kell festenem rá... Egyébként színes képek mennyire megbizhatóak, pl a légcsavarlapátok zöldek v feketék voltak? | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409252 | 2009. január 30. 16:57 | ![]() | |||||||||||
A motor az AIRES egyik műgyanta kittje, 4001 a száma és a www.modelchoice.net - ről rendeltem. | |||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409251 | 2009. január 30. 16:43 | ![]() | |||||||||||
ami megállítja a tüzet. mondjuk a pont a talpad alatt van, akkor buktad. :) | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 409250 | 2009. január 30. 16:06 | ![]() | |||||||||||
Szia! Köszönöm, hát elég ügyes bajos ez a Stuka, dehát gyakorlás teszi a mestert. Roadblock! Azt a motort honnét szerezted? Az enyémhez nem volt ilyen, bár úgyis teljesen zártra készítem madaram. Az aljához a 2086-os MM használtam, fura hatást kelt, mert félfényes, de sztem türhető, sajnos a szárnyvégeknél a sárga festésnél kicsit pontatlan lett, de nem nyúlok hozzá, mert tapasztalatból tudom, hogy csak elrontanám. Jelenleg igy fest, de az alsó motorburkolat sincs lefestve, csak a sötétzölddel. Az ablaknál kicsit csaltam, merthát belekéne lógnia a baloldalon a világoszöldnek az ablakba is... remélem nem köveztek meg ezért. Úgy fest, hogy mégsem sárga motoros verziót készítem, mert lehet igy szebb, és nem törne meg a sziluettje, valamint - a propellerek zöldek voltak? Az orrkúp, zöld és fehér, ill zöld és sárga lehet, ha jól tudom... | |||||||||||||||
Amon | Adatlap | 409246 | 2009. január 30. 12:17 | ![]() | |||||||||||
Szia! Ezért jók a 2.VH-s tankok. Ha valami kiseb nem létfontosságú alkatrész lemarad akkor azt elhagyhatta. :-) Én nemsokára neki állok egy EDU 1/48 I-16 type 24. Szerintem hasonló dolgokba simán belefutok. Üdv: Amon | |||||||||||||||
Timur | Adatlap | 409245 | 2009. január 30. 12:15 | ![]() | |||||||||||
Samee, BBalázs,Roadblock! Mail ment magánban. Üdv | |||||||||||||||
Gébics | Adatlap | 409244 | 2009. január 30. 08:16 | ![]() | |||||||||||
Szia! Köszönöm, még nagyon sok munka van vele. Egyszínű sötétsárga lesz, nem az első képen lévő tankot építem meg. Az csak azért volt a monitoron, mert azon látszott a legjobban a farrész, amit teljesen át kellett alakítanom. Közvetlenül nem tudom belinkelni a kiválasztott harckocsi képét, az a weboldal úgy van megoldva, de majd kitlálok valamit. :) Kitartás a Hellerhez, az az a makett, amihez hozzá sem kezdenék, pedig ezen is van minden: sorja (mondjuk nem sok), beszívódás, stb. Üdv: Gábor | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409243 | 2009. január 29. 22:13 | ![]() | |||||||||||
Ja arra a ferde lapra gondoltok... :)) Ma is tanultam valamit. Ott még van mit tennem, ráadásul eltörtem a konzolt, amikor levágtam a keretről. Ha most állnék neki, akkor tuti, hogy azt a részt más sorrendben csinálnám.. Egyébként hiányzik még pár vezeték is, amit fel kell még tenni ugyancsak a tűzfal és a motorblokk közé. | |||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409242 | 2009. január 29. 22:09 | ![]() | |||||||||||
Ez valóban az. :) Ami a motorteret elválasztja a kabintól. | |||||||||||||||
Amon | Adatlap | 409241 | 2009. január 29. 22:08 | ![]() | |||||||||||
Szia! ha minden igaz akkor a motor és a pilota közötti elválsztó panel. | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409240 | 2009. január 29. 22:04 | ![]() | |||||||||||
Köszi, hülye kérdés, de mi a frász az a tűzfal? | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 409239 | 2009. január 29. 21:52 | ![]() | |||||||||||
Szép, de egy probléma van vele: a tűzfal nem illeszkedik rendesen, először a törzsbe kellett volna beépíteni, körbetömíteni, aztán festeni, majd a motort ráépíteni... | |||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409238 | 2009. január 29. 20:07 | ![]() | |||||||||||
Szia Gébics! Szépnek néz ki!Kíváncsian várom a folytatást!Milyen lesz a színe?Az nem derül ki a monitoros képből. Nekem a Hellertől van még dobozban egy Somua-m és egy R35-ösöm. Csaba | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409237 | 2009. január 29. 19:48 | ![]() | |||||||||||
Nem bírtam magammal és csak nekiálltam annak a Stuka motornak... Ez az első AIRES cucc, amit elkezdtem összerakni, tanulópénznek nem olcsó, de a cél, mely a szemem előtt lebeg, elfogadhatóvá teszi. :)) Most, hogy eddig eljutottam, pár dolgot más csinálnék, de majd a következőnél. | |||||||||||||||
Gébics | Adatlap | 409236 | 2009. január 29. 09:53 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ha már szóba került a Tamiya Char B1-e, akkor megmutatom az én készülő Hotchkiss 35-ösömet a Trumpeter gondozásban. A maketthez beszereztm az Eduard maratását, amivel mindent fel lehet javítani, még az elég szegényesen kialakított belső teret is. Amit ki kell emelni ennél a makettnél, hogy sok ponton eltér a valóságtól. A www.chars-francais.net/ oldalon nagyon sok archív képet találtam a harckocsiról, amik közül kiválasztottam a nekem leginkább szimpatikus kisharckocsit. Viszont a fotók áttanulmányozása alapján komoly átalakítások váltak szükségessé a kínai maketten. Pl. új kitekintőnyílások építése a toronyra, teljesen új farrész-az első képen látszik a különbség az igazi és a készletben szereplő között-ill. emiatt új kipufogó építésére is szükség lesz, csakhogy néhány példát említsek. Remélem lassan elkészülök vele és a hozzá való diorámával, akkor majd írok róla egy cikket is. Addig is várom a véleményeteket! :) Gábor | |||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 409235 | 2009. január 29. 02:42 | ![]() | |||||||||||
papgyuri | Adatlap | 409234 | 2009. január 28. 22:47 | ![]() | |||||||||||
MAZHL2005! Készítsd el a fogantyúkat vékony rézlemezből. Annak hiányában Piros Arany vagy Globus mustár fémtubusa, szétvágva, kisimítva, gázláng felett festék leégetve... Ollóval gyönyörűen vágható, kis lapos fogóval hajlítható, pillanatragsztóval ragasztható. Üdv.: papgyuri | |||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 409233 | 2009. január 28. 22:34 | ![]() | |||||||||||
Nem tudja valaki, a pillanatragasztó " fogja " a Friul lánc-Meghajtó kerekeit ? Mert egy ISZ-2-sen dolgozom, ma fejeztem be a lánctalpat holnap nekiállhatok a makettnek. Melessleg nem tudna valaki segíteni, miből csináljak füleket a külső pót üzemanyatartályakra, hogy még élethűbb legyen. a segítséget előreis köszönöm! | |||||||||||||||
kogi76 | Adatlap | 409231 | 2009. január 28. 22:21 | ![]() | |||||||||||
Szia Bubu! Közöltél már képeket az 1.72-es tigrisedrűl készülőfélben.Azóta készülget a dioráma hozzá? Kiváncsian várom! Üdv, | |||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409230 | 2009. január 28. 22:19 | ![]() | |||||||||||
Szia Bubu! Természetesen rakok majd fel a festésről is.Nem lesz egyszerű azt hiszem. | |||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 409229 | 2009. január 28. 22:07 | ![]() | |||||||||||
Szia Csaba! Szépen alakul, remélem a továbbiakban is publikálsz róla képeket.További jó munkát hozzá!Üdv:Bubu | |||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 409228 | 2009. január 28. 22:02 | ![]() | |||||||||||
Picit korábban írogattunk a Csörömpösben a Char B1-ről,valamint a nyitólapon kint van egy dobozbontásom róla.Karácsony óta építgetem dobozból.Még néhány alkatrész kerül fel rá és jön az alapozás.A dobozbontás óta van néhány tapasztalatom vele.Gyönyörű,pontos csak negy-két apróság felett siklottak el a japcsik.Érdemes nézegetni az eredeti képeit!A tornyon az öntés mintát kicsit durvábbra martam,bár nem tudom mennyire látszik a képeken.A szintén készülő JS-3 csak a méret miatt van mellette.Öröm építgetni őket! :) | |||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 409227 | 2009. január 28. 15:57 | ![]() | |||||||||||
Gaben | Adatlap | 409226 | 2009. január 28. 15:56 | ![]() | |||||||||||
Elkészült a házi gyártmányú napellenző. | |||||||||||||||
Timur | Adatlap | 409225 | 2009. január 28. 15:55 | ![]() | |||||||||||
Urak! Kis türelmet, kb. egy hét múlva tudok csak szkennelni. | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 409224 | 2009. január 28. 15:40 | ![]() | |||||||||||
Timur! Akkor epekedve várom a fotókat és infókat. A Te Stukáidról tudnál nekem képeket küldeni? Üdv.:Balázs | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409223 | 2009. január 28. 15:18 | ![]() | |||||||||||
A motorról kellene inkább (annak áltam neki), de ha van a kabinról is, akkor az is jöhet. Előre is köszi. | |||||||||||||||
Timur | Adatlap | 409222 | 2009. január 28. 14:57 | ![]() | |||||||||||
A motorról kell anyag, vagy a kabinról? | |||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 409221 | 2009. január 28. 14:39 | ![]() | |||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409220 | 2009. január 28. 13:45 | ![]() | |||||||||||
Kis segítségre lenne szükségem... Jelen pillanatban egy AIRES 4001-es kitten (JU87-B2 belső motor+cockpit) kezdtem el foglalatoskodni és van pár értelmezheteten rész, amit nem tudok összepasszintani. Ha valakinek lenne képe akár az eredetiről, akár pedig esetleg a már összerakott makettről, azt nagyon megköszönném. | |||||||||||||||
hofi | Adatlap | 409219 | 2009. január 28. 13:37 | ![]() | |||||||||||
Z.Pisti | Adatlap | 409214 | 2009. január 28. 12:47 | ![]() | |||||||||||
Timur! Sok anyagot kaptam a szakállas embertől(is)a Texan-ról,de sajnos az olasz verzió nincs benne...Egyelőre a múzeumi kiglancolt példány fotóit használom.A makett azért használtan fog kinézni,szándékaim szerint... Zépisti | |||||||||||||||
Timur | Adatlap | 409211 | 2009. január 28. 11:59 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Samee:A D- és G-Stuka gyári kamuflázs-mintázata megegyezik egymással. (Már, ha egyáltalán elfogadsz tőlem tanácsot.) hofi: a zöld RLM 25 BBalázs: Egy (német) B-Stukát építettem eddig '48-ban, de már nincs nálam a madár. Viszont vár még a polcon '48-ban egy A, egy sítalpas B, egy R, egy G-2; '32-ben pedig egy G és egy D-8. Szeretem a Stukát, de a nappali- és éjszakai vadászok a kedvenceim. A Model Master-színkódokban Ákos már segített -én úgy sem tudtam volna, mert más festékeket használok. (Xtracolor, Xtracrylix, Gunze.) Elég sok anyagom van a Stukáról, (könyvek, monográfiák, fotóalbumok, stb.) Ha tényleg a kedvenc típusod, akkor ajánlom figyelmedbe a Classic két kötetes Ju 87 Stuka c. munkáját. Színes fotóim is vannak, de ezek nem mindig túl pontosak ("elmásztak" a színek, stb.) Ha jól értem, akkor Neked a Balkánon szolgált Stukákról kellene fotó. Megnézem, de kérek néhány napot, míg szkennelni tudok. ((Z. Pisti! A szakállas embernek nincs anyaga a Texanról? :) | |||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409209 | 2009. január 28. 11:23 | ![]() | |||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Végre elkészült a Hanriot motorja.