<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 409638 | 2009. február 23. 19:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem jó, egyre jobb. Előzmény: (409634) pipi 2009. február 23. 19:20 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
proo0 | Adatlap | 409637 | 2009. február 23. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409636 | 2009. február 23. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409635 | 2009. február 23. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jók a színei. Szerintem a port töröld vissza azokon a helyeken, ahol ki-beszállásnál a személyzet mozgása törölheti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 409634 | 2009. február 23. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 409633 | 2009. február 23. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pontosítok 558 van ráírva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 409632 | 2009. február 23. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De van rajta egy szám.A homlok páncél közepén.A szám:559 és be van keretezve.Fehér betűkel van írva és a kerete is fehér. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409631 | 2009. február 23. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na igen: nem kellett volna rá jelzés. Tény, hogy sárga. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409630 | 2009. február 23. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, a "másik" fórumon láttam. :) Nem a te Párducodra gondoltam, hanem a mostani divathullámra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 409629 | 2009. február 23. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nah itt az előbbi fotó másik fele. A szöveg szerint ez egy kései Panther G (Berlin, 1944. decembere), amit a Volksturm egységek páncélelhárítási gyakorlatokat tanultak meg rajta. Se felségjelzés, se szám. (Jó tudom én itt buktam, de a vitrinem ennyi csalás elbír...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 409628 | 2009. február 23. 18:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kiadványt én is megnéztem e-book formájában, igaz, hogy 99%-ban terepmintás Párducokat láttam benne... A végletekig világosított színeket gondolom nem az én kitemre értetted, mert épp a másik fórumon "túl sötétezték" le. :-D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409627 | 2009. február 23. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom hová tettem a jó kis párducos könyvemet, így pontosat nem tudok mondani. Lényeg a lényeg: alvázszám alapján a legtöbb azonosítható gyártási időt, gyárat, és gyári módosításokat tekintve. Ugyanígy gyár szerint a szabvány festést is. Az egyik ok, hogy leszoktam a német technikáról az, hogy gyakorlatilag alig van olyan jármű, ami eredeti és körbefotózott, így minimum két oldala a gépezeteknek sci-fi kategóriás. :) A szabvány festések ugyan sokat segítenek, de nem az igazi. A másik dolog, amivel nem értek egyet - bár nagyon látványos - az a végletekig világosított színek alkalmazása. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 409626 | 2009. február 23. 17:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy másik fórumon írták, hogy pár sárga késői Panther azért létezett, állításuk bizonyításaképp az alábbi képet csatolták. Persze a pontos altípust erről nem biztos, hogy megállapítható, de alapjában véve szerintem ez inkább egyszínű sárga, mint egyszínű sötétzöld, vagy terepmintás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Repy | Adatlap | 409625 | 2009. február 23. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409624 | 2009. február 23. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is a sárgával van bajom. "A háború végén akár megtörténhetett" dolog inkább legenda mint valóság. A Párducok gyártása viszonylag jól dokumentált, és ez a szakállas blendés késői széria, ha jól emlékszem kizárólag zöld alapszínnel és gyári kamo-val készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 409623 | 2009. február 23. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Őőőő...ne hozz zavarba a kérdéseiddel! :-D Azért sárga, mert az építés elején volt olyan ötletem, hogy zöld csíkos lesz, de aztán feladtam. (nem megfelelő zöld színem..., meg ecsettel nem tudtam volna azt a mintát megfesteni, ami tetszett :-D) Így maradt az alapszín. Amúgy a háború végén megtörténhetett akár ez is. (Jó ez csak feltételezés...) Átmosásra már bizti nem fog sor kerülni, a rozsda viszont élőben kevésbé "látványos", mint a fotókon, így azt hiszem, hogy hagyom azt is. Egy csomó új technikát próbáltam ki ezen a kiten, így fenntartom a hibázás lehetőségét, de összességében elégedett vagyok magammal. :-) Persze ízlések és pofonok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 409622 | 2009. február 23. 14:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még nem tudom mi lesz a vége,dio vagy vignetta, de jó ötletet adtál! Most megoperálom a kezét az embernek :-)) köszi az észrevételt üdv: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 409620 | 2009. február 23. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A vezető kezét igazítsd hozzá a kormányhoz, a többi nekem teszik. A figurák beállítása olyan, mintha a nagyvezír pózolna a fotósnak, miközben a hátsó két katona az eget nézi ellenséges repülőgép-tevékenységet észlelvén. Ez szándékos? Mert akkor lehetne egy dió belőle "Te Szása, az ott nem egy messzer!" címmel. :DD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 409619 | 2009. február 23. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 409618 | 2009. február 23. 13:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem tetszik, én egy kicsit koszolnám, mondjuk egy-két réteg átmosással... A rozsda kicsit sok lett, szerintem. Miért festetted sárgára? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 409617 | 2009. február 23. 12:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409616 | 2009. február 23. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz. :) Cikk nem valószínű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 409615 | 2009. február 23. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én viszont ha nem tetszik, donornak használom fel valami máshoz. Fűrészt neki és indul is a saját építés. :) Ahhoz épp jó az Academy és az Italeri is. (Academy Wirbelwindem és Italeri Pz IV J-m van, utóbbinak semmi köze az eredeihez... Max a G-hez, de elég sok pluszmunkával) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laac | Adatlap | 409614 | 2009. február 23. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem így elsőre soknak tűnik a mész. Sz-tem sokkal vékonyabb rétegbe vidd fel! Üdv: Laac | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 409613 | 2009. február 22. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74! Hát... nem tom mit mondjak... Szerintem nagyon jók a fotók alapjául szolgáló izék... Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 409612 | 2009. február 22. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koszi mindenkinek. Igen 1/48-as. Hat igyekszem. Remelem 1 honapon belul csak kesz leszek vele :-) HUJBI :-) Az nem ehez kell, hanem 1 alaszkai vagy kadenai (meg nemtom melyik lesz) f-15oshoz :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 409611 | 2009. február 22. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 409610 | 2009. február 22. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép,gratulálok!Cikk lesz belőle? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409609 | 2009. február 22. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ha végre odaadom hozzá a fegyvereket. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 409608 | 2009. február 22. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A figura is nagyon szép,de a szívem csücske a 16-os.Szuper! Mikor láthatjuk talpon? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 409607 | 2009. február 22. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nagyon faintos! 48-as? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409606 | 2009. február 22. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 409605 | 2009. február 22. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 409604 | 2009. február 22. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 409603 | 2009. február 22. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nohát végre elkészült. Már kezdett kicsit frusztrálni, hogy nem haladok vele. A matricák hál' Istennek nem okoztak gondot, szépen felsimultak mindenhová. Most már a polcon várja a bevetést. :) Közben kitakarítottam a sarkomat is. Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 409602 | 2009. február 22. 19:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 409601 | 2009. február 22. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ugyan nem izraeli, de tetszik. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sdkfz | Adatlap | 409600 | 2009. február 22. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pedig úgy volt jön szolnokra de inkább félre tettem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziluboy | Adatlap | 409599 | 2009. február 22. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én ugyanezt építem Italeriben. Hasonlóan rögös úton járok vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gábor166 | Adatlap | 409598 | 2009. február 22. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d: A Revell útmutatóban szó sincs lengéscsillapító átalakításról. Valószínű az egyik csillapítón módosítottak kicsit. De nem eleget. Végül átalakítottam azt is. notarius: Termelékenységed fantasztikus. A makett is szép lett. Gratulálok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Satyak | Adatlap | 409597 | 2009. február 22. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:D:D:D Gondolkodom rajta hogy előkapom aszekrényböl és gyors elárverezem :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sdkfz | Adatlap | 409596 | 2009. február 22. 16:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 409595 | 2009. február 22. 16:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Már többször is felmerült bennem a kérdés: A virágok (növények) boltiak vagy Te csinálod valamiből? GYÖNYÖRŰ MAKETT! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 409594 | 2009. február 22. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409593 | 2009. február 22. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Direkt steril: agyonkopott német technika (talán a teherautókat kivéve) nem nagyon volt. Aki máshogy csinálja, az szerintem nem nézegetett fotókat. :) A 234/4-esek a háború végén bő fél éves járművek voltak. Épp tegnap láttam olyan eredeti festéseket, amiről a 1994-ben készültek. Azok néznek ki úgy, mint a ma divatos agyonfakított gépezetek. 50 éves festékkel. A fű borotvált fűszőnyeg, a virágok Aber maratott cuccból vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 409592 | 2009. február 22. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kicsit sterill, de nekem nagyon tetszik! Hogyan, miből készült a fű, a virágok? Üdv. KeyPi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 409591 | 2009. február 22. 15:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz. :) Nincs korszakváltás: unom a német technikát már, de van néhány típus, ami tetszik. Pl. ez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 409590 | 2009. február 22. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elkészült a Italeri párduc is.Itt vannak a képek.Véleményeket várok,és életem első meszelési próbálkozása is készen van.Arról is kérnék véleményeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 409589 | 2009. február 22. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ismét szép munka, ahogy eddig mindig. Mi ez a korszak váltás?:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 409588 | 2009. február 22. 14:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem volt az építéssel probléma, én mindent az összeállítási útmutató alapján csináltam. Annyi volt az első lengéscsillapítóknál, hogy szimetrikus alkatrészek vannak alapból a dobozban amit át kell alakítani, de az összállításiban ez már jól szerepel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |