/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
rod666 409828 2009. március 6. 11:36
Válasz erre
Igen, azért is fenem rá a fogam... A Bf-109E-jük gyönyörű, és olcsó is.
rod666 409827 2009. március 6. 11:27
Válasz erre
Kb. 2 éves...
Icebreaker 409826 2009. március 6. 11:20
Válasz erre
Helló Civil!

Alapjában véve tetszik a járgány, jó áll neki ez a szín.
Észrevételem a következő lenne, a hátsó részen a közeli kép alapján a fényezés kissé narancsos lett, valamint nem egyenletes a lökhárító helyén!Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy pisztollyal fújtad és valami nem volt teljesen kerek. (A Tamiya TS spray-i között szerintem megtalálnád ezt a színt és azzal nem kell egerészni) A hátsó kerék előtti légbeömlőkbe elmaradt a festés!
Amúgy igazi vaddisznó gép lesz, ha melózol rajta még egy kicsit!:-)

Ice
Z.Pisti 409825 2009. március 6. 11:11
Válasz erre
Sajnos nem ismerem azt a készletet.Újdonság az Academynél?A mostani kiadásaik meglehetősen szépek...

Z.Pisti
Gotha 409824 2009. március 6. 11:09
Válasz erre
:D

gondoltam valami factory hatása legyen az egésznek. a géppet nem építik csak valami gond akadt az ablakkal, amit kiszedtek és újra behelyezik. szerintem ez elmegy. az üzemanyagcső lehet más színű is, ezzel kapcsolatosan nincs infóm, de ha megmondod milyen színű átfestem. az ismeretlen szerkezetet én találtam ki egy aggregátoros üzemanyagpumpa, ami hordóból tankol. mindezt csak azért mert tartálykocsim nincs. a hátsó alak még tolhat mást is, ezek akadtak a kezembe, mint szóba jöhető alkatrészek, de a tiszt is mondhatta neki hogy vigye innen a fenébe mert útban vannak. ez még javítható. ugyanez a helyzet a csapágyakkal is. Az azonosíthatatlan kütyü természetesen egy titkos repülőgép kiszerelt alkatrésze.
a figurák heller és revell kit-ek, biztosan lehetne szebben is, az én lapátkezeimmel ezeket a másfél centis figurákat igen nehéz sorjázni, a festék pedig folyton lejön róluk.

de várom a javaslatokat mert szeretnék fejlődni.
rod666 409823 2009. március 6. 10:55
Válasz erre
Arról esetleg nincs infód, hpgy az milyen?
Z.Pisti 409822 2009. március 6. 10:53
Válasz erre
Nem ez az Italeri féle 48-as Texan Eduard maratással fűszerezve.

Z.Pisti
Timur 409821 2009. március 6. 10:47
Válasz erre
No, pont ilyesmire gondoltam.
Szerintem vicc az egész :)

Ha jobban megvizsgálod, akkor már maga az alapkoncepció is nyakatekert: még építik a gépet, de már harci jelzéseket visel (taktikai szám, JG 400 századjelvény, taktikai sárga szín), és építés közben (amit természetesen tiszt felügyel komoly karszalaggal, nem egy gyári mérnök) piros(!) üzemagyagcsővel egy ismeretlen szerkezetből már fel is töltik!
A háttérben egy alak kipufogókat és hatalmas fogaskerekeket tol :)
Még hátrébb óriási kerekek és csapágyak valamint egy teljesen azonosíthatatlan kütyü :)

Így együtt viccesen szürreális vízió! (De legalább jókedvre derít!)

(A makett, a környezet és a figurák minőségéről ne essék szó, mert az építést, festést lehet gyakorolni. Előbb-utóbb lesz fejlődés, és eltűnnek az ordító hibák. Bízzunk benne...)

Üdv
Tibcsi 409820 2009. március 6. 10:07
Válasz erre
Ok, csak nagyon szemet szúrt. :) Most, hogy jobban megnéztem, van még egypár érdekes dolog azon a dión. :) Pl. a két óriáscsapágy. :)
rod666 409819 2009. március 6. 10:05
Válasz erre
Csak nem az Academy-féle Texan? Az nekem is tetszik, kacérkodom vele...
Timur 409817 2009. március 6. 09:34
Válasz erre
Tibcsi!

Szerintem kár vitatkozni a gép színein, mert teoretikus a dolog.
A jelzett lap a Monogram Close Up-ból való, olvasd el mellette a szöveget is.
A két elkészült proto: a V1-vitorlázó, és a tervezett harci változattól jelentősen eltérő V2 75/76 színű volt (Close Up-infó).
Ha a gép igazán érdekel, akkor érdemes elolvasni a Classic "HORTEN Ho 229 Spirit of Thuringia: The Horten All-Wing Jet Fighter" c. könyvét, mert ez a legkomolyabb munka, ami eddig megjelent.

Veled ellentétben én úgy gondolom, hogy közel sem a színek jelentik a legnagyobb gondot azon az ún. diorámán.

Üdv
Roadblock 409816 2009. március 6. 08:44
Válasz erre
Szia Timur,

A koromnyom a Stukán... Igen még mindig sok (talán), de most nincs hozzá lelkierőm, hogy újra kimaszkoljam, félretettem néhány napra, hétre, addig remélem gyűjtök annyi energiát, hogy nekiálljak a javításnak.

A 109esen azért "tömítettem" el a gerincvonalat, mert a két fél összerakásakor kicsit csúnya lett a megfolyt ragasztó. A gerincvonal látható lesz reményeim szerint.
Teuton 409815 2009. március 5. 22:43
Válasz erre
Szia Soca!
Lelkemből szóltál! Én is 36 vagyok és már túl pár maketten, de az hiszem a kritikát el kell tudni fogadni.
Úgy gondolom, hogy néhányan építő jelleggel, segítő szándékkal kritizáltuk Tigris barátunk munkáját és nem rossz indulattal. Ez a fórum lényege, hogy mindenki tanulhasson belőle. Egyébként meg nem kötelező senkinek elfogadni a megfogalmazódott kritikákat, max nem tanul belőle. Azért a több szem többet lát alapon jobban előtérbe kerülhetnek a hibák és ha ezen valaki megbántódik az az ő baja.
Üdv mindenkinek: Teuton
soca 409814 2009. március 5. 20:56
Válasz erre
Figyuzz ide Alien!Nekem sokat jelent a kritika sőt,amit itt hozzáértők mondtak 80%-ban megcsináltam.Pedig lehet,hogy a 40 évemmel az öregebbek közé tartozom. Én is az első diomat csinálgatom és nem sértődők meg ha egy 20 éves "gyerek" kioktat sőt tanulok belőle.Nekem most lett időm arra,hogy kicsit részletesebben foglalkozzak avval ami világ életemben érdekelt!Aki ezt(kora miatt)nem viseli el ne ossza meg a dolgait másokkal,bütyköljön otthon egymagában,de garantálom,hogy nem fog fejlődi!Itt lenni nem kötelező,de ha már itt vagy hallgasd meg mit szólnak a dolgaidhoz,mert EZ A FÓRUM ERRŐL SZÓL!
Tibcsi 409808 2009. március 5. 19:44
Válasz erre
Meg is mondom, mi a gondom vele: a kép alapján úgy tűnik, mintha angol színekkel (Dark Green, Dark Sea Gray) lenne lefestve. Találtam egy leírást a Horten színeiről. Felül RLM 81, 82, és 83. Alul RLM76.

www.ciccba.com.ar/website/articulos/horten/32.pdf

Nem tudom, ez mennyire hiteles, de ezek a színek nagyon messze állnak attól, ami a maketten látszik. Mégegyszer hangsúlyozom: lehet, hogy a kép színei torzítanak. :)

De tényleg szép munka. :)
Kefe69 409806 2009. március 5. 16:25
Válasz erre
szasz Csobi! A hangároldalát sima hullámpapírból a teteje pedig keménypapir(csokis),aminek az egyik fele alufóliázott.
Timur 409804 2009. március 5. 15:07
Válasz erre
Szia!

Ha megengedsz egy megjegyzést: a Stukán még mindig nagyon sok a kipufogó-nyom.
A Messeren pedig kár volt eltömíteni a gerincvonalat: az eredeti törzset két félből rakták össze, így a gerincen és a hason is van látható panelvonal.
Csobi21 409802 2009. március 5. 07:57
Válasz erre
Miből csináltad a hangárt Kefe?
warbirds 409801 2009. március 4. 21:10
Válasz erre
Nagyon fain lett a belső. Ha a külcsín is ilyen lesz, akkor nincs kifogásom.:)
warbirds 409800 2009. március 4. 21:09
Válasz erre
Ha nem akarsz, hát nem akarsz.:) Végtére is akármi baja is lehet annak a motornak...:)) Viszont a légcsavarkúpot kicsit befogta a sárga köd, az első képen látszik.
Civil 409799 2009. március 4. 19:13
Válasz erre
engine
engine
Fényzett kaszni
Fényzett kaszni
történelme van
történelme van
félig kész
félig kész

Sziasztok!

Jelenleg ezen a Shelby-n dolgozom, végre kiélhetem autófényezői hajlamaimat. Sajnos a legnagyobb kihívás a makett hatalmas pontatlanságainak kiküszöbölése (hihetetlen, de találtam olyan alkatrészt ami 8-10 mm-el volt rövidebb mint kellett volna).
Ha van valami ötletetek vagy észrevételetek, ne kíméljetek (még csak most tanulom a szakmát)
Z.Pisti 409798 2009. március 4. 13:36
Válasz erre
Texan
Texan
Texan
Texan
Texan
Texan
Kabin
Kabin

Sziasztok!

Tovább haladtam a Texannal.Elkészült a kabin és felfúrtam a kipufogót mert azt tömören adta a gyártó...
Roadblock,nekem tetszik a madárkád szóval hajrá!

Z.Pisti
Roadblock 409797 2009. március 4. 13:22
Válasz erre
Ju87 B2 70
Ju87 B2 70
Ju87 B2 72
Ju87 B2 72
Bf109G6 Hu 003
Bf109G6 Hu 003
Bf109G6 Hu 004
Bf109G6 Hu 004
Bf109G6 Hu 005
Bf109G6 Hu 005

Gondoltam megtöröm az OFFokat... :))

A Stuka kormozásából visszavettem kicsit, többet már nem akarok.
A 109es meg még sehol sem áll.

Inkább a makettekról mondjunk véleményt... :)
100%ig egyetértek notarius meglátásával.

Peace
Pilgrim 409789 2009. március 3. 20:59
Válasz erre
Pz 3 félkész
Pz 3 félkész
Pz 3 félkész 2
Pz 3 félkész 2
Pz 3 félkész 3
Pz 3 félkész 3

Sziasztok!

Nálam ez a Tamiya Pz III L készül.
De még csak az alapszínt kapta meg, lesz még vele munka bőven.
Alien 409788 2009. március 3. 18:06
Válasz erre
Érdekes, hogy mindenki egy embert próbál eltaposni. Egy ember mond egy véleményt, holott, akik ezt követik nem tudják, hogy valójában mi történt. Lehet másokat kritizálni annak érdekében hogy előre jussatok de ez nem megoldás. Számomra a makettezés művészete alkotást jelent és nem mások ambícióinak lerombolását jelenti. Én úgy gondolom, hogy a kezdő makettezőknek önbizalmat és hitet kellene adni, és nem hiszem, hogy a hozzászólók többsége valójában miért ítélkezik makettező kollégájuk felett. A moderálási elvről csak annyit, hogy aki mindezt létrehozta ezeket a szabályrendszereket, neki kellene mindezt megfékeznie ezen a fórumon. Én azt hiszem, tudjátok kiről van szó és ha már meghozták ezt a moderálási elv szabályzatot, akkor nem kellene már betartani? Én elismerem azokat a kollégákat, akik valóban a makettezés mesterei, de az igazság az, hogy nagyon sokan a mester címet önmaguknak adják és úgy gondolják, hogy valóban mesterei annak amit csinálnak, de valójában önmaguknak hazudnak. Egyszóval nem kellene másokat eltaposni a saját érdeketekben. A moderálási elvről csak annyit, hogy ebben az esetben nem ér semmit. Azt hiszem, hogy mindenkinek meg van adva az esély, hogy a legjobb legyen. Úgyhogy tisztelt kollégák, gratulálok a hozzáállásotokhoz.
Üdv
?
soca 409787 2009. március 2. 21:34
Válasz erre
Ez tényleg jó Kefe pláne,hogy földim vagy:)
G-cart 409786 2009. március 2. 20:31
Válasz erre
Az alaplap Intersparos vágódeszka (3in1 ~ 300 HUF) cseresznye páccal átmázolva. A reptér részlet Verlinden karton, a fű ezer éves VERO vasútmodelles fűszőnyegből van. Az átmenet faragasztóra szórt homokkal készült. Fényképezéshez készítettem, meg kiállításokon alaplapnak, állandó felszerelés nélkül.
G'
Gotha 409785 2009. március 2. 20:13
Válasz erre
Kefe69 409784 2009. március 2. 19:45
Válasz erre
Kép 228
Kép 228
Kép 232
Kép 232
Kép 246
Kép 246
Kép 253
Kép 253
Kép 486
Kép 486
Kép 495
Kép 495
Kép 496
Kép 496

Szevassz Gotha.Klassz a dió-d ehhez hasonlót már én is csináltam egy pár évvel ezelőtt.
Gotha 409783 2009. március 2. 19:03
Válasz erre
köszi, nekem is tetszik bár még lehetne fejleszteni.
A dobozról vettem a színeket, a szürke is fújva van.
www.anticsonline.co.uk/l.aspx
wittman44 409782 2009. március 2. 18:45
Válasz erre
Syerintem a képen barnás árnyalata van annak a résznek amit te szürkén hagytál. de tényleg jó a dioráma.
Gotha 409781 2009. március 2. 18:42
Válasz erre
Tibcsi 409780 2009. március 2. 17:37
Válasz erre
Nem vagyok csörömp-szakértő, de nekem kifejezetten tetszik a JS. :) A Kamov sem tragédia, ahogy látom. :))
Kiváncsi vagyok, milyenek lesznek, ha elkészülnek. :)
f2d 409779 2009. március 2. 17:33
Válasz erre
Szia!

Szépek. Az alapot miből és hogyan csináltad?
G-cart 409778 2009. március 2. 16:27
Válasz erre
JS3_01
JS3_01
JS3_02
JS3_02
JS3_03
JS3_03
JS3_04
JS3_04
ka27_01
ka27_01
ka27_02
ka27_02
f8_01
f8_01

Sziasztok! Nálam ezek készülgetnek 1:72-ben. A JS-3 Trumpeter gyártmányú, gyakorlatilag készen is van, de mindenképpen egy kis vignettán szeretném elhelyezni, jó poros környezetben. A KA-27-es Zvezda makettet jól elrontottam, a rotorlapátok hajlítása enyhén szólva gyalázatos lett, de már csakazértis befejezem. Az Italeri Crusader-je nagyon régóta készül, még abban az időben vettem, amikor nem volt Academy F-8-as. Ez sem lesz versenymakett, igaz nem is tartozik a csúcs minőségű makettek közé. A csörömpös vonalon egy ICM BTR-60-asnak álltam neki, de minden kategóriában ott vannak a követők a szekrény(ek) tetején. (Most már arra kell vigyáznom, hogy tényleg egy jó darabbal folytassam a munkát.)
G'
Tibcsi 409777 2009. március 2. 14:41
Válasz erre
Nagyon jó lesz. :) Én csak a Horten színeivel nem vagyok kibékülve... de lehet, hogy csak a kép torzít.
soca 409776 2009. március 2. 13:05
Válasz erre
Dio7
Dio7
Dio5
Dio5
Dio4
Dio4
Dio6
Dio6

Kicsit alakultam én is némi finomítás még fér rá!
wittman44 409775 2009. március 2. 09:14
Válasz erre
Kép021
Kép021

Sziasztok, nálam ez az 1/72-es méretű 813-as Tigris épül egy fényképet találtam sajna csak itt a netten azután dolgozok, szeretném egy diorámába belefoglalni csak még a többi jármű hiányzik.
Külömben ez az első dobozból épitett harckocsi makettem, a kerekeket utoljára hagytam kicsit nehezitsek a melón.
Gotha 409774 2009. március 2. 09:10
Válasz erre
P3020011
P3020011
P3020012
P3020012
P3020016
P3020016
P3020015
P3020015

sziasztok nálam egy Horten IX dio készül, 1:72ben.
Gábor166 409773 2009. március 1. 17:55
Válasz erre
Lehet, hogy csak nálam nem működik ez az URL? :-)
f2d 409772 2009. március 1. 12:43
Válasz erre
Ennek a Cserebere topicban lett volna helye, de ha jól láttam csak oda nem írtad be, viszont jópár topicot tele szemeteltél.
Commander 409771 2009. március 1. 12:34
Válasz erre
Tasnádi Zsombor, a 424-es Vasútmodellező Klub tagja pályázati felhívást ír ki modellekre és makettekre.

Feltételek:
-N (1:160) vagy 1:144 méretarány
-Bármilyen állapotú
-II. világháborúban használt (1939-1945)
-Civil mozdonyok (gőz) és vagonok (személy ill. teher)
-Katonai mozdonyok (gőz) és vagonok (személy ill. teher)
-Páncélosok (tankok, rohamlövegek, csapatszállító járművek), egyéb harcjárművek (légi ill. szárazföldi), légvédelmi ágyúk és tüzérségi lövegek
-Katonák (német és amerikai)
-Lehetőleg nyári felszerelésű, festésű
-Lehetőleg amerikai és német felségjelzésű, esetleg britt, kizárva: szovjet és japán

Ár megegyezés szerint!

Az ajánlatokat az alábbi elérhetőségekre kérjük beküldeni képpel, leírással és az Ön elérhetőségével:

elefant1234@t-online.hu

Az ajánlatot tevő pályázóval e-mailben beszéljük meg az adásvétel részleteit.
Az ajánlatra napokon belül válaszolunk!

Pályázati határidő: 2009.05.01.
vlevi 409770 2009. március 1. 12:14
Válasz erre
Most találtam egy képet, amin hasonlóképpen van bekötve. Igaz, a motor ezen alig felismerhető.
1.bp.blogspot.com/_As1gMom07-4/SFK9f0LxckI/AAAKY/kU5g026V5ME/s1600/DSCF5366.JPG
vlevi 409769 2009. március 1. 12:08
Válasz erre
Köszi a képet!
Igen, ilyen a motortér.
Hickory 409768 2009. március 1. 10:20
Válasz erre
Ugyan már,visszaködölöd az alapszínnel,és máris tip-top Stukád lesz;)
Roadblock 409766 2009. március 1. 10:17
Válasz erre
igen, ezt elbaxtam...:( Túlfújtam.:((
Most kénytelen leszek vmi olyan dioba rakni, ahol leginkább egy nagyon beteg motor cseréjéhez készülnek... Tarcsi motor ugye van hozzá..
warbirds 409765 2009. március 1. 10:16
Válasz erre
warbirds 409764 2009. március 1. 10:16
Válasz erre
Szépen alakul, de a kormozás szerintem túl erős lett. A kipufogósor alatt és felett nem hinném, hogy ennyire koszos lenne.

perthone.com/05-L-Ju87-D1-5s--best.jpg
A csatolt képen az orron lévő embléma szépen kivehető. Kicsit finomíts rajta szvsz. warbirds
Hickory 409763 2009. március 1. 10:10
Válasz erre
Szépen haladsz vele,pontos munka!
De volna egy észrevételem:a kipufogók körüli kormozódás nagyon erős és túlhangsúlyozott lett.Ha megnézel pár archív képet,az első kipufogók körül nincs ilyen erős kormozódás,a légáramlás hátrafelé teríti egy ívben a kormot a belépőél fölött,lefele és felfele nem.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/StukaRA.jpg
Roadblock 409762 2009. március 1. 09:40
Válasz erre
Ju87 B2 50
Ju87 B2 50
Ju87 B2 53
Ju87 B2 53
Ju87 B2 55
Ju87 B2 55
Ju87 B2 56
Ju87 B2 56
Ju87 B2 61
Ju87 B2 61
Ju87 B2 62
Ju87 B2 62

Kis haladást sikerült elérnem a Stukával az elmúlt 7en...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.