/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Newman 410343 2009. április 6. 15:03
Válasz erre
f-86
f-86

Sziasztok!
Az én műhelyemben ez készülget 144ben.
Üdv.:
Péter
georch 410342 2009. április 6. 09:24
Válasz erre
Szép munka! Szerintem jó a T-34 alapszíne így, ha fogod filterezni, meg koszolni, úgyis sokat fog sötétedni!
kezdõ111 410341 2009. április 6. 07:56
Válasz erre
Szia!
Köszi a képet, az árnyalatok nem igazán ezek, a festékeket nem kevertem, csak a megadott színkódok alapján festettem.
Tibcsi 410340 2009. április 6. 04:49
Válasz erre
Szia,

Ez a görög festés akar lenni? Ha igen, akkor tudod, hogy nem jók a színek? Amúgy nem rossz, én is csak a törzsfelek illesztését tudom felróni neki. :)

Egy kép az eredetiről: www.airliners.net/photo/Greece---Air/North-American-Rockwell/1340565/L/
tomek 410339 2009. április 6. 04:46
Válasz erre
Hali!
Nekem tetszenek! A mercin pedig a fehér csík hamar javítható. T-34 pedig gondolom még nincs kész de eddig rendben van. Én elég lassan haladok az elefánttal, kivácsi leszek mi jön ki belőle.
Tyimosenko 410338 2009. április 6. 01:18
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
merci
merci
wirbel
wirbel

Hello!

Haladtam a hétvégén a makettjeimmel. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre a T-34 festésével kapccsolatban. Humbrol 117-et használtam. Kicsit világos, bár a koncepcióm is az volt, hogy minél fakultabb legyen. Szerintetek? Kicsit a kép azért csal, nem jön át a valódi árnyalata, de tényleg eléggé közelít a fű színéhez.
A teherautó matricázásra és koszolásra kész lenne, ha nem rontottam volna el az elején a fehér csíkok festését...
Köszönöm a véleményeket!

Üdv.
Fodi 410337 2009. április 5. 21:39
Válasz erre
Persze, hogy tegyél fel.
A kabin mögött is látszik kicsit.
kezdõ111 410336 2009. április 5. 21:35
Válasz erre
Köszönöm a hozzászólást!
Az egész gépet mattítani fogom lakkal, a kabinbelsőt is. A tömítés az elején nem jó ugye. Ha haladok tegyek fel még képet?
Bubu 410335 2009. április 5. 20:40
Válasz erre
sdkfz 410334 2009. április 5. 20:12
Válasz erre
üdv
ez anyira jó hogy én sem tartalékolom tovább megcsinálom én is az ényémet.
Fodi 410333 2009. április 5. 20:06
Válasz erre
Szia,

a tömítés lehetett volna alaposabb a törzsfelek illesztésénél. Nem ismerem a típust, de nekem furának tűnik a fényes festés a pilótafülkében. Az álcázófestésről nehéz mondani bármit, talán egy kicsit vastagon lett festve, bár ez lehet a fotó csalása is.
kezdõ111 410332 2009. április 5. 19:56
Válasz erre
Buckeye
Buckeye

Egy régi matchbox Buckeye készülget nálam, ecsetes festéssel. Első nekifutásra itt tartok... Mondjatok róla valamit. Segítő jellegű kritikákat kérnék!
atis76 410331 2009. április 5. 18:50
Válasz erre
Bocs meghülyültem kétszer ment el.
atis76 410330 2009. április 5. 18:49
Válasz erre
Köszi skacok! A csillag szabadkezi munka még elvileg lehet rajta javítani, megpróbálom szabályosabbá tenni. A sárvédők asszem maradnak majd a következőn gyűrök, kalapálok, rezezek. Amúgy ez a 2. csörömpösöm. Dragon 6066 számú, házilag feljavítva, friul lánccal.
Mégegyszer köszi: Attila
atis76 410329 2009. április 5. 18:49
Válasz erre
Köszi skacok! A csillag szabadkezi munka még elvileg lehet rajta javítani, megpróbálom szabályosabbá tenni. A sárvédők asszem maradnak majd a következőn gyűrök, kalapálok, rezezek. Amúgy ez a 2. csörömpösöm. Dragon 6066 számú, házilag feljavítva, friul lánccal.
Mégegyszer köszi: Attila
halaci 410328 2009. április 5. 18:37
Válasz erre
Nagyon jól néz ki, tetszik ez a mérsékelten koptatott, "laktanyakoszos" állapot. Viszont akkor talán a csillagnak szabályosabbnak kellene lennie, de ezen vitatkozzanak majd a hozzáértők.
grifx 410327 2009. április 5. 18:26
Válasz erre
atis76
Szép
Nem akkarok beleszolni de a sárvédóket nem akkarod meg gyüretni?
wittman44 410326 2009. április 5. 18:08
Válasz erre
pipi 410325 2009. április 5. 17:30
Válasz erre
Nekem nagyon tetszik!Jó szín, koptatás, rozsda!
Ha nem teszed alá a vágólapot, azt mondanám 1:1-es.
Gratulálok!
atis76 410324 2009. április 5. 16:43
Válasz erre
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34

Helló!
Egy többször újrafestett koszolt T-34/85-ös. Még egy kis kopás,rozsda, és lakk.
tomek 410323 2009. április 3. 17:47
Válasz erre
Elefant1
Elefant1
Elefant2
Elefant2
Elefant3
Elefant3
Elefant4
Elefant4

hali!
Lassan haladok az sdkfz 184 elefant belsejevel.
Tyimosenko 410322 2009. április 2. 13:15
Válasz erre
T34
T34
Kübel
Kübel
Kübel2
Kübel2
L3000
L3000
ML3000
ML3000
wirbel
wirbel
wirbel2
wirbel2

Hello!

Nálam ezek készülnek párhuzamosan. Régi Tamiya T-34, régi Tamiya Kübelwagen, Italeri Mercedes L3000 és az Academy kiváló Wirbelwindje. A Kübelen kívül igyekeztem a maketteket többé-kevésbé házilag feljavítani. Az L3000 fakítása nem lett túl jó, kicsit világos, még javítani kell. Meg a bal ajtót a szórópisztoly leköpte sajna. Kübel porozás elött és után. Ez a makett tényleg csak hulladék, ezen próbálom ki az új módszereket. A Wirbelwindnél eldöntöttem, hogy megpróbálom saját feljavítással a legjobbat kihozni belőle. Zimmerit Tamiya, majd Revell puttyval. A Revell jobban bejött, de még így se kielégítő az eredmény, majd a következőnél talán...
T-34/85-öt kivéve a makettek olyan gyenge minőségűek, hogy igazából nagy energiabefektetést szerintem nem érdemeln(én)ek.
Üdv.
hofi 410321 2009. április 1. 23:00
Válasz erre
Azt hiszem, akkor kihagyom a gyűrűket, oszt kész. Mármint még el se kezdtem, de ha el fogom, akkor gyűrűk nélkül.
hoekloos 410320 2009. április 1. 17:50
Válasz erre
Igen, a Tamiya kódja pedig X-21.
halaci 410319 2009. április 1. 15:01
Válasz erre
Bocsánat, Tigrisnek írt hozzászólásom utolsó mondta természetesen: de NE feketével!
Szapi 410318 2009. április 1. 14:58
Válasz erre
Ugyanez a Gunze -nél H 40 kóddal szerepel
CrazyCharlie 410317 2009. április 1. 13:01
Válasz erre
Féltem, hogy megerősíted az én tippemet...:-)
Muzzy 410316 2009. április 1. 12:22
Válasz erre
Szia Hofi!
Néztem egy-két leírást, de nem sok mindent találtam, esetleg a 44-45-ben a barát ellenség felismerő rendszer rádiójához lehetett még köze, ugyanis egyes források szerint beépítették a SzCs-3 (Szvoj-Csuzsoj- barát-ellenség - IFF)rádiót a gépekbe.
esetleg rádiókompasz antennája lehetett még, de az a törzsre volt rögzítve. Egyébként csak a maratást láttam, az összeállítási útmutatót nem.
Muzzy
vlevi 410315 2009. április 1. 11:18
Válasz erre
"Óvatos munkával kerülni kell a termékkel való közvetlen érintkezést, annak bőrre,... kerülését"
Azért ezt egy körömlakklemosónál leírni elég brutál :)))
hofi 410313 2009. április 1. 11:13
Válasz erre
No, akkor ezt kihagyom. Jó lesz hurokantennának 5 másik géphez :)

Köszi!
hoekloos 410312 2009. április 1. 10:46
Válasz erre
Caola III: Az egészséget nem veszélyeztető munkavégzés feltételei**
A munkavégzés során megfelelő szellőztetést, szükség esetén légzésvédelmet, elszívást (szikramentes szellőzési rendszer) kell alkalmazni. Az anyag gőzei a levegőnél nehezebbek. Óvatos munkával kerülni kell a termékkel való közvetlen érintkezést, annak bőrre, szembe kerülését, gőzeinek belélegzését, lenyelését, kiömlését. Munka közben étkezni, dohányozni, pipázni tilos. Olyan munkakörülményeket kell teremteni, hogy a dolgozók munkazónájában a levegő szennyezése az előírt határértékeket ne haladja meg. A munka utáni melegvizes fürdésről gondoskodni kell.
Védőfelszerelés: zárt védőruha, védőkesztyű, védőlábbeli, védőszemüveg. Havária, a megengedettnél magasabb légtéri koncentráció esetén szűrőbetétes gázálarc (A jelű barna).

Bakker! Ez egy körömlakk lemosó, vagy egy harci gáz?:))
hoekloos 410311 2009. április 1. 10:43
Válasz erre
Caola II: 10. Stabilitás, reakcióképesség
A készítmény éghető folyadék. Könnyen párolog, gőzei a levegővel robbanó elegyet képeznek, amely a levegőnél nehezebb. Oxidálószerekkel, savakkal, bázisokkal érintkezve hevesen reagálhat. Sokfajta műanyagot megtámadhat. Erős oxidálószerekkel (nitrátok, perklorátok) összereagál. Erős savak (kénsav, óleum, klórszulfonsav) hidrolízist idézhet elő, amely folyamat hőtermelő, exoterm. Lítium-alumínium-hidriddel robbanás következhet be.
Az észter komponens vizes közegben sav hatására hidrolizál.
Kalóz 410310 2009. április 1. 10:40
Válasz erre
hofi!
Megnéztem a cikket, meg a maratás képét is. Ha hajóról lenen szó, akkor lenne értelme, mert ott szoktak olyan antennaárbocokat használni, ahol több huzal van egymással párhuzamosan, és azok helyükön tartásához használnak ilyen gyűrűket, amik egy hengeralakot adnák az antennának. Repülőben még nem találkoztam ilyennel, bár ugye semmi nem lehetetlen! Ha mégis így van, akkor nem irígylem azt, aki belefog az elkészítésébe, mert szépen megcsinálni ilyen kis méretekkel, biztosan okoz párezer ősz hajszálat az illetőnek.
Kalóz
hoekloos 410309 2009. április 1. 10:39
Válasz erre
Hát, a búvónyílás elötti lemezt és csavarokat sztirol lapból, húzott szálból újra lehetne gyártani, a többit pedig tömíteni (mármint a megmart sík részeket), síkba csiszolni.
CrazyCharlie 410308 2009. április 1. 10:34
Válasz erre
P1000944
P1000944

Köszönöm a hsz.-eket Uraim, egyszóval rossz terméket választottam! Azért lökök egy képet, mintegy elrettentésképp. Itt már picit csiszolva van; várok ötleteket, tanácsokat a javításhoz.
hoekloos 410307 2009. április 1. 10:30
Válasz erre
Caola körömlakk lemosó:Etil-acetát 83%,Izopropil-alkohol 13%,izopropil-palmitát 3%
hofi 410306 2009. április 1. 10:27
Válasz erre
Írtam egy dobozbontást az Il-2T-ről, és van némi problémám az antennával. Nem néznéd meg?
vlevi 410305 2009. április 1. 10:23
Válasz erre
Igen, azért írtam, hogy a Caola sokkal durvább.
Van benne valami, ami megmarja a műanyagot, nem vagyok kémikus, de szerintem annak van az az acetonra hasonlító szaga.
hoekloos 410304 2009. április 1. 10:21
Válasz erre
A Tamiyának nincs kifejezett matt lakkja, létezik viszont akril flat base. Flat base-t kell keverni a clearhez - kész a matt lakk. Kódját fejből nem tudom, talán x-22 v. 23.
Kalóz 410303 2009. április 1. 10:18
Válasz erre
A festékeltávolításhoz hasonló esetekben tegnapelőtt véletlenül adódott egy durvának tűnő, de - legalábbis egyszer - működő eljárás.
Ecsetmosáshoz régi hígítós üvegben tartok lakkbenzint és Palma lemosót. Mivel nem sikerült a mattlakkozás (valamiért fehéres réteget képzett a felületen), és még viszonylag friss volt, le akartam törülni lakkbenzinnel (ilyenkor még leoldja). Csakhogy figyelmetlenségből a másik üvegbe mártottam az ecsetet, és csak amikor kezdte finoman felmarni a festéket, akkor vettem észre, hogy gáz van! Viszont a festéklejövetel csak arra a felületre terjedt ki, amit átkentem, mivel a pálmalemosó igen gyorsan elillant a felületről. Kis mechanikus rásegítéssel eltávolítottam a festéket a lehgközelebbi panelvonalig, és óvatosan újra festettem (itt jön be az ecsetelés előnye!). Szépen összeérett, és még a matrica sem bánta (alatta nem marta fel a festéket), mert mondanom sem kell, matricázás után lakkoztam volna.
Persze mázlim is volt, meg az első döbbenet után nem kezdtem el kapkodni, szerencsére. Minden esetre némi gyakorlattal használható megoldás lehet belőle. Viszont csak nagyon óvatosan és kis mennyiségben szabad alkalmazni, mert egyébként ezzel a folyadékkal a sztirolt ragasztani is lehet, ha elég mennyiség jut a felületre (gondolom, a festék ezúttal szinte egy védőréteget képzett a felületen, azért nem marta meg).
Azért persze az a jobb, ha ilyen műveletekre nem kerül sor!
Kalóz
Kferro 410302 2009. április 1. 10:12
Válasz erre
Én Ebelint használok, és azzal semmi ilyen gondom nem volt.
Kalóz 410301 2009. április 1. 10:01
Válasz erre
Köszi!
Pedig az első csörömpjeim között volt! :-)
Kalóz
CrazyCharlie 410300 2009. április 1. 09:50
Válasz erre
Én tegnap kaptam idegbajt, mert az acetonmentes (Caola) is megmarta a sztirolt!
atis76 410299 2009. április 1. 09:40
Válasz erre
Figyu!
Szép lett a makett, csak nincs kész.Ezeket a munkák amiket leírtál nem nehéz elsajátítani. Befolyatás enamel festékkel ,szárazecsetelés stb... Itt az infón is találsz leírást. Szerintem keresgélj nézz körül, próbálkozz.
Üdv. Jeney Attila
Vörösfenyõ 410298 2009. április 1. 08:41
Válasz erre
P1000525
P1000525
P1000526
P1000526
P1000527
P1000527

Gyakorlatilag elkészült a Krupp Protzém. Mostmár csak a lakkozás van hátra. Tudom, nincs koszolva, koptatva, sőt még szárazecsetelve sem. Azonban a jelenlegi tudásommal még nem éreztem biztosnak magam ezekben a műfajokban. :)
Lenne még egy kérdésem is: a Tamiya Akril matt lakkja milyen kódszám alatt található?
vlevi 410297 2009. március 31. 23:59
Válasz erre
Természetesen rossmanosból is az acetonmentest szabad csak használni, az aceton a festékkel együtt a műanyagot is megmarja!
halaci 410296 2009. március 31. 23:58
Válasz erre
Tigris

amik a technikától függetlenül is problémásak, de csak odafigyelés kell hozzá:

1. általában túl vastag a festék. Pl. a kerekek mintázata gyakorlatilag eltűnt alatta. Híg festékkel, több rétegben fess, akkor nem lesz ilyen lemázolt jellege (szerintem így értették a marcipánt is). A Tigrisen minden csupa él, szöglet, a tiéden ezek az élek szépen legömbölyödtek.

2. A sár, koszolás a festés fölött, nem alatta van (pl. a teknő homloklemezén). A figura kezét már írták...

3. A kerekek futófelülete (az, ami a lánctalppal érintkezik) soha nem festett, hanem fémszínű.

4. Ha találat-nyomot akarsz imitálni a maketten (homlokpáncél, oldalsó kötény), akkor annak azt se fesd le, inkább próbáld kiemelni (de feketével!)
vlevi 410295 2009. március 31. 23:58
Válasz erre
"én előszőr majdnem kidobtam a taccsot a szagától"
A Caola körömlakklemosó tényleg brutál.
De a Rossmanos sokkal barátságosabb szagú, nincs az a durva, acetonra hasonlító szaga.
CrazyCharlie 410294 2009. március 31. 20:19
Válasz erre
"u.i:tescos lefolyó tisztítóba áztatva bírod lemosni az elrontott festést:)" - kiegészítve azzal, hogy ha csak egy-két ponton rontottál( megfolyt a festék, eltömített valamit, amit nem kellett volna, stb.) azt acetonmentes körömlakklemosóval tudod leszedni. Csak arra figyelj, hogy minden réteget felmar és szellőztess!(én előszőr majdnem kidobtam a taccsot a szagától :-))
Boeing 410293 2009. március 31. 20:15
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.