/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
vlevi 410879 2009. május 14. 11:08
Válasz erre
Ha igazak azok a táblázatok, amiket valamikor az IPMS Stockholmról szedtem, akkor elvileg mindkettőtöknek igaza van.
Egy ideig sárga volt az alapszín, erre jött az olívzöld+csokoládébarna álcázás.
A háború vége felé pedig vörösoxid lett az alapozó, és erre jött a sárga+zöld álcázás.
A pontos dátumokat most nem tudom, mert otthon van a táblázat, de valahova ide is beraktam.
Amon 410878 2009. május 14. 10:41
Válasz erre
de sok függ a fény viszonyoktól
Amon 410877 2009. május 14. 10:41
Válasz erre
Amon 410876 2009. május 14. 10:40
Válasz erre
Szia!

A zimmerit a cavalier gyártotta gyanta.
Gyárilag ilyen és ennek örülök ha nem null kilóméteres gépet építek.
és kemény 3000Huf volt postával a hobbyról és pontosak a méretei az attak által gyártott meg álltslában pár milivel kisebbek.
Pl a model master színei is ilyenek legalábbis a csokibarna 2096 vagy 97?
Amon 410875 2009. május 14. 10:31
Válasz erre
A sárhányókkal nem vagy egyedül(még senkit nem ismerek akit megkürödd volna a sárhányókkal, meg képeket sem nagyon) a deforimtás nálam is ott jelenkezett.
Én a H-047 alapózónak használom a zimmerit lepattógzódáshoz lásd lenti képek
a gunze a h-4XX sorozatott direk a 2.vh német gépekhez adta ki. Állítólag színhelyesek.
A 2.vh német harcjármúves topikba be is tettem a színkódokat pár napja.
tyimosenko 410874 2009. május 14. 10:31
Válasz erre
Szerintem ezzel a színnel nagyon mellélőtt a gunze. Extrém sötét és inkább barna, mint vörösesbarna. Légyszives cáfoljátok, ha nincs igazam. Nem is értem miért ezt adják meg az színtáblázatok. Az XF-64 se ilyen.

A makett nekem tetszik. Jók a zimmeriten a lepattogzások.

üdv.
Roadblock 410873 2009. május 14. 10:19
Válasz erre
Nem túl barna a H406?
Én H47es vörösbarnát használok...
Roadblock 410872 2009. május 14. 10:15
Válasz erre
A maratott sárhányók nem kerültek fel, mert amikor elkezdtem meghajlítani, akkor valahogy nem álltak össze úgy, ahogy szerettem volna.
Az összekötő kapocs kissé valóban ferde...Este raktam fel, amikor elmentem aludni még egyenes volt, reggelre megereszkedett kissé viszont úgy megkötött a ragasztó, mint a beton.

Deformálódási problémám egyetlen helyen volt, a torony hátsó és bal oldali részénél, puttyal korrigáltam.
Amon 410871 2009. május 14. 10:07
Válasz erre
tyimosenko 410870 2009. május 14. 10:06
Válasz erre
Hello Amon!

Mivel festetted a barnát? Csak nem gunze 406 vagy TC6?

üdv.
Amon 410869 2009. május 14. 09:56
Válasz erre
HPIM3587
HPIM3587
HPIM3592
HPIM3592
HPIM3589
HPIM3589
HPIM3571
HPIM3571

jelenleg így áll a king tigerprojektem
Amon 410868 2009. május 14. 09:48
Válasz erre
Szia!

Ahogy elnézem te sem raktad fel a maratott sárhányókat.
mithe kicsit ferde lenne a 26os képen a páncéltest és a "torony" összekötő kapocs.
Neked voltak deformitási problémáid?
Ha lesz időm lejom az enyémet is több mint egy évig készült szívtam vele rendesen. Jó párszor félre volt téve.
Szép munka!

Üdv: Amon
Roadblock 410867 2009. május 14. 09:24
Válasz erre
Kimaradt egy nem szócska
.. de nem mindegyiken volt Zimmerit.
Roadblock 410866 2009. május 14. 09:23
Válasz erre
Köszi, de mindegyiken volt Zimmerit.
A fellelhető források kb 95%ban zimmeritesek, de vannak olyan képek is, ahol sima az oldalfal...Majd talán 1x megépítem a zimmerites verzióját is.
moki89 410865 2009. május 14. 07:03
Válasz erre
ICM kitbe eleve van full motorbelső és félbe vannak a motorburkok meg az alja is. Még valahonnan szerezni akarok egy gyanta kabinbelsőt, ez lenne az első kiegészítős feljavítós 1:48as maketom :D rem jó lesz
bikedoki 410864 2009. május 14. 06:48
Válasz erre
Roadblock!

Szuper lett. Én azonban a zimmeritet hiányolom, ha már elefánt.
De amúgy tényleg szép.
Zéé74 410863 2009. május 13. 23:59
Válasz erre
r36_000_tn
r36_000_tn

Szia avirex!
Ezt a könyvet ismered? Tuti, hogy segitene...
avirex 410862 2009. május 13. 22:52
Válasz erre
sd7 019
sd7 019
sd7 018
sd7 018
sd7 003
sd7 003

sziasztok! Haladtam egy kicsit az sdkfz 7-el,a motort megkínáltam 1-2 házilag tákolt alkatrésszel, a kábelezésről sajnos eddig elég kevés referencia anyagot találtam. A képek minőségéért előre is elnézést kérek:)
üdv: Robi
Samee 410861 2009. május 13. 21:42
Válasz erre
Ok, mennek nemsokára; ma kicsit haladtam is vele.
Hát sajna nem ismerem a makettet; Timur tudna segíteni, ő a Messerek tudora. Meg persze gugli a barátod, wiki a barátnőd;) Annyi biztos, hogy egy jó pilka fűrésze szükséged lesz a motorburkolathoz, azt Berényben sztem kapsz Z63 kollégánál.
moki89 410860 2009. május 13. 21:34
Válasz erre
Jöhetnek a képek :D majd küldj a freemail-re. Én meg kaptam egy 1:48as gyanta me 109 motort :D Találtam hozzá egy 1:48as ICM 109est abba bele tudom építeni. Majd tudnál tanácsot h smint tegyem össze, meg h varázsoljam bele a makettbe?
Roadblock 410859 2009. május 13. 21:22
Válasz erre
Higított művész olajfestékkel 80-90% terpentin - 10-20% olajfesték... A befolyatásokat fekete+sötétbarna keverékével, az oldalakra ezen felül többféle világosabb festéket vittem fel és alig terpentines ecsetttel körkörösen illetve függöleges mozdulatatokkal "elkentem" a panelen...
Gyurma 410858 2009. május 13. 20:32
Válasz erre
Üdv Roadblock!
Nekem tettszik!
Lenne egy kérdésem: mivel mostad át az elephantot?
Roadblock 410857 2009. május 13. 20:01
Válasz erre
Sd.kfz 184 Elephant 024
Sd.kfz 184 Elephant 024
Sd.kfz 184 Elephant 026
Sd.kfz 184 Elephant 026
Sd.kfz 184 Elephant 028
Sd.kfz 184 Elephant 028
Sd.kfz 184 Elephant 029
Sd.kfz 184 Elephant 029
Sd.kfz 184 Elephant 034
Sd.kfz 184 Elephant 034

Haladtam kicsit az Elephant-tal...
A fényviszonyok nem a legtökéletesebbek. :(

Vélemények?
tyimosenko 410856 2009. május 13. 15:18
Válasz erre
Üdv. Vadász!

Erről a technikáról még nem is hallottam, érdekes.

Az nagyon jó, Gersére én is megyek.

Köszönöm a válaszokat.
Kferro 410855 2009. május 13. 14:36
Válasz erre
Kb. másfél hónapja fejeztem be az én Academy Mustangomat. Hát nem egyszerű darab. A fékszárnyak illeszkedése valami iszonyat. Annyit kellett belőle faragni, hogy az már botrányos.
Samee 410854 2009. május 13. 14:14
Válasz erre
Hali.

Mint említettem hadilábon. :)
Egy a sok elkezdett és majd egyszer befejezendő projektek közül. Meg még a gyanta kipufogó sincs meg hozzá.
Most más makett van asztalon; ha egy kicsit előrehaladottabb állapotban lesz; majd teszek fel róla képeket. Vagy ha gondolod; küldök a jelenlegi állapotáról mailben.

Holla:
Szemi
Gavallér 410853 2009. május 13. 13:35
Válasz erre
Sziasztok,

Köszönöm a véleményeket és köszönöm Zolinak, hogy felhívta az antennákra a figyelmemet. Sajnos csak szigonyantennám van amit oda tudok rakni. A másikra kiokoskodok majd valamit.
A kép véletlenül lett tükrözve és sikerült úgy hagyni:S.
Nemsokára végleg kész lesz és rakok fel képeket. Remélem jobbak lesznek mint az előző.

Üdv és jó makettezést: Gábor
Vadász 410852 2009. május 13. 06:17
Válasz erre
A két szin találkozását többször átfújom mind a két szinnel, egy hígabb keverékkel.
Magyarul elmosom az átszoródásokat.

Vadász
Vadász 410851 2009. május 13. 06:12
Válasz erre
Gersekaráton valószínűleg ott leszek, vasárnap Ákos is.
A cikkek között találsz egy festékekről szolót.
Vannak az Acryl festékek desztvizes higítással, Valeo, Aeromaster, Testors)ezeket kb 1:4 arányban stzoktam hígitani, és vannak műgyanta alapú Acrylok ( Gunze, Tamiya), ezeknek a higítása kb 1:2
Természetesen a higítás függ a festék sürüségétől.

Vadász
moki89 410850 2009. május 13. 00:29
Válasz erre
Samee, hogy állsz a P51essel? Nekem lassan kész! Majd lökök fel képet, rem nem égek be vele
vlevi 410849 2009. május 12. 23:09
Válasz erre
Ja. De az is lehet, hogy olyan P-38 forma :)))
vrauko 410848 2009. május 12. 22:41
Válasz erre
Furcsa ez a Bf-110-es. Inkább Mosquitora hasonlít. :)
tyimosenko 410847 2009. május 12. 22:36
Válasz erre
Hello Ákos,

Sajnos nem megyek Berénybe, de majd Egerszegen feltétlenül hozom az addig felgyülemlett festésre váró maketteket. :)
Hawk 410846 2009. május 12. 22:17
Válasz erre
DSCF4160
DSCF4160
DSCF4161
DSCF4161
DSCF4164
DSCF4164
DSCF4165
DSCF4165

Sziasztok!
Elég jól haladok azt hiszem :D
Jászberénybe remélem el tudom vinni.
Várom a véleményeket, hozzászólásokat, tudjátok amit ilyenkor szokás :D
Üdv!
Hawk
Ákos 410845 2009. május 12. 22:16
Válasz erre
tyimosenko
Ha jössz Jászberénybe, hozd magaddal a pisztolyod. Nálam lesz kompresszor és minden kellék. Akár a maketted is hozhatod :)
Megtaláljuk a hiba okát.
tyimosenko 410844 2009. május 12. 22:02
Válasz erre
Igen, kb. 1:2 a higítónak, néha ennél is több higítóval. Ákos írt régebben egy technkiát, mely szerint rendkívül híg akrilt úgy fest, hogy nagyon vékony rétegeket fúj egymás után közvetlenül, akár 10 réteget is. Ez nálam csak kis felületen működött, nagynál hiába fújkáltam, nem volt fedés.
tyimosenko 410843 2009. május 12. 22:00
Válasz erre
Vadász, mit jelent az a többszöri visszafújás? Ezt nem értem.
Hickory 410842 2009. május 12. 21:58
Válasz erre
Tyimosenko!
A tartály alatti csavar valszeg a pisztolyból kiáramló levegő mennyiségét szabályozza.Ergó ha jobban betekered,olyan eredményt kapsz,mintha kisebb nyomáson festenél.
tyimosenko 410841 2009. május 12. 21:57
Válasz erre
Szerintem biztos, hogy a kezemben van a hiba, nem régóta festek pisztollyal. Van a pisztolyomon a tartály alatt egy finomhangoló csavar, elvileg ez is segíthetne a festésben, de még nem jöttem rá hogy tudom összeharmonizálni a működését a többi összetevővel. Hát gyakorlás, gyakorlás...

Köszönöm a segítséget!

üdv
Amon 410840 2009. május 12. 21:55
Válasz erre
Milyen arányban higítod a festéket?
1:2 jó szokot lenni a higító javára.
Vadász 410839 2009. május 12. 21:47
Válasz erre
A rücskös (érdes)felületet 2500-as csiszolópapírral lehet kezelni.
Vadász 410838 2009. május 12. 21:45
Válasz erre
Ez azt is jelentheti, hogy túlhígítod a festéket.
Éles festékhatárt csak többszöri visszafújással tudsz elérni.

Vadász
tyimosenko 410837 2009. május 12. 21:44
Válasz erre
Sajna nincs vastagabb dűznim per pillanat. Tudom, a 0,2 túl vékony ilyen nagyobb munkákra. Az a baj, hogy viszont ha nem higítom erősebben, brutál rücskös lesz a felület. Felrakok egy képet mindjárt elrettentésnek. :))
Vadász 410836 2009. május 12. 21:43
Válasz erre
Elöször fúj egy vékony alapozást, ami megfogja a következő réteget, mert a sima felületen elcsúszik a festék. A nyomtató papír beszivja a hígítót, ezért nem csúszik szét a festék. Magyarán megtéveszt.
Az a jó ha el tudod olvasni a szöveget.
Az még gond lehet,hogy túl nyagyra nyitod a festék adagolóját (túl hátra húzod a ravaszt). Ebben az esetben a kezedben van a hiba. Ezt egy kis gyakorlással könnyen lehet orvosolni. Keress otthon régi maketteket. Ha van tűhatároló a pisztolyon az segithet, bár én nem szeretem.

Vadász
Lala 410835 2009. május 12. 21:42
Válasz erre
Hu de jó lesz az Tu-154-es!szép munka!GY.Ö.R.GY!
tyimosenko 410834 2009. május 12. 21:40
Válasz erre
Hello,

Retardert még nem szereztem, de egy ideje már tervbe van véve.
Ha messzebről fújom, akkor olyan mintha ködölnék, szinte semmi fedés.
Alapozónál a speciális alapozórétegre gondolsz, vagy simán festék alapozásra? Utóbbit mindig szoktam.

Köszönöm, üdv.
f2d 410833 2009. május 12. 21:39
Válasz erre
Túlhígítod a festéket. Próbáld meg sűrűbb festékkel és 0,3-as düznivel fújni.
tyimosenko 410832 2009. május 12. 21:34
Válasz erre
Iwata MC-B másolat, 0,2-es dűznivel. Simam makettező kompresszorral. 0,5-2 bár között szoktam variálni a nyomást, Hobby Colort kb. 1,1 báron tudtam eddig legelfogadhatóbban fújni.
Majd kipróbálom ezt az újságra csíkozást. Melyik a jó, ha látszik vagy ha nem?

Érdekes, de mikor próbafújást csinálok nyomtatópapírra, semmi gond, hibátlanul megy a kukacminta is, aztán átmegyek műanyagra és szétmegy a festék.

Köszönöm a választ!
üdv.
Amon 410831 2009. május 12. 21:08
Válasz erre
Szia!

Retardert miért nem használod?
Illetve milyen nyomáson fújsz?
Lehet csökkentei kéne vagy csak messzerbről fújni, mintha rápaszíroznád a felületre a festéket. Azért olyan mintha szétválna.
Meg nem árt ha használsz alapózót.

Üdv: Amon
Vadász 410830 2009. május 12. 21:07
Válasz erre
Milyen pisztolyod van?
Milyen kompresszorod van?
Mekkora nyomással fújsz?
Ha a bekevert festékkel (ecsettel) húzol egy vonalat újságpapírra, akkor olvasható alatta a szöveg?

Vadász
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.