<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vlevi | Adatlap | 410879 | 2009. május 14. 11:08 | ||
Amon | Adatlap | 410878 | 2009. május 14. 10:41 | ||
de sok függ a fény viszonyoktól | |||||
Amon | Adatlap | 410877 | 2009. május 14. 10:41 | ||
Amon | Adatlap | 410876 | 2009. május 14. 10:40 | ||
Szia! A zimmerit a cavalier gyártotta gyanta. Gyárilag ilyen és ennek örülök ha nem null kilóméteres gépet építek. és kemény 3000Huf volt postával a hobbyról és pontosak a méretei az attak által gyártott meg álltslában pár milivel kisebbek. Pl a model master színei is ilyenek legalábbis a csokibarna 2096 vagy 97? | |||||
Amon | Adatlap | 410875 | 2009. május 14. 10:31 | ||
A sárhányókkal nem vagy egyedül(még senkit nem ismerek akit megkürödd volna a sárhányókkal, meg képeket sem nagyon) a deforimtás nálam is ott jelenkezett. Én a H-047 alapózónak használom a zimmerit lepattógzódáshoz lásd lenti képek a gunze a h-4XX sorozatott direk a 2.vh német gépekhez adta ki. Állítólag színhelyesek. A 2.vh német harcjármúves topikba be is tettem a színkódokat pár napja. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410874 | 2009. május 14. 10:31 | ||
Szerintem ezzel a színnel nagyon mellélőtt a gunze. Extrém sötét és inkább barna, mint vörösesbarna. Légyszives cáfoljátok, ha nincs igazam. Nem is értem miért ezt adják meg az színtáblázatok. Az XF-64 se ilyen. A makett nekem tetszik. Jók a zimmeriten a lepattogzások. üdv. | |||||
Roadblock | Adatlap | 410873 | 2009. május 14. 10:19 | ||
Nem túl barna a H406? Én H47es vörösbarnát használok... | |||||
Roadblock | Adatlap | 410872 | 2009. május 14. 10:15 | ||
A maratott sárhányók nem kerültek fel, mert amikor elkezdtem meghajlítani, akkor valahogy nem álltak össze úgy, ahogy szerettem volna. Az összekötő kapocs kissé valóban ferde...Este raktam fel, amikor elmentem aludni még egyenes volt, reggelre megereszkedett kissé viszont úgy megkötött a ragasztó, mint a beton. Deformálódási problémám egyetlen helyen volt, a torony hátsó és bal oldali részénél, puttyal korrigáltam. | |||||
Amon | Adatlap | 410871 | 2009. május 14. 10:07 | ||
tyimosenko | Adatlap | 410870 | 2009. május 14. 10:06 | ||
Hello Amon! Mivel festetted a barnát? Csak nem gunze 406 vagy TC6? üdv. | |||||
Amon | Adatlap | 410869 | 2009. május 14. 09:56 | ||
Amon | Adatlap | 410868 | 2009. május 14. 09:48 | ||
Szia! Ahogy elnézem te sem raktad fel a maratott sárhányókat. mithe kicsit ferde lenne a 26os képen a páncéltest és a "torony" összekötő kapocs. Neked voltak deformitási problémáid? Ha lesz időm lejom az enyémet is több mint egy évig készült szívtam vele rendesen. Jó párszor félre volt téve. Szép munka! Üdv: Amon | |||||
Roadblock | Adatlap | 410867 | 2009. május 14. 09:24 | ||
Kimaradt egy nem szócska .. de nem mindegyiken volt Zimmerit. | |||||
Roadblock | Adatlap | 410866 | 2009. május 14. 09:23 | ||
Köszi, de mindegyiken volt Zimmerit. A fellelhető források kb 95%ban zimmeritesek, de vannak olyan képek is, ahol sima az oldalfal...Majd talán 1x megépítem a zimmerites verzióját is. | |||||
moki89 | Adatlap | 410865 | 2009. május 14. 07:03 | ||
ICM kitbe eleve van full motorbelső és félbe vannak a motorburkok meg az alja is. Még valahonnan szerezni akarok egy gyanta kabinbelsőt, ez lenne az első kiegészítős feljavítós 1:48as maketom :D rem jó lesz | |||||
bikedoki | Adatlap | 410864 | 2009. május 14. 06:48 | ||
Roadblock! Szuper lett. Én azonban a zimmeritet hiányolom, ha már elefánt. De amúgy tényleg szép. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 410863 | 2009. május 13. 23:59 | ||
Szia avirex! Ezt a könyvet ismered? Tuti, hogy segitene... | |||||
avirex | Adatlap | 410862 | 2009. május 13. 22:52 | ||
Samee | Adatlap | 410861 | 2009. május 13. 21:42 | ||
Ok, mennek nemsokára; ma kicsit haladtam is vele. Hát sajna nem ismerem a makettet; Timur tudna segíteni, ő a Messerek tudora. Meg persze gugli a barátod, wiki a barátnőd;) Annyi biztos, hogy egy jó pilka fűrésze szükséged lesz a motorburkolathoz, azt Berényben sztem kapsz Z63 kollégánál. | |||||
moki89 | Adatlap | 410860 | 2009. május 13. 21:34 | ||
Jöhetnek a képek :D majd küldj a freemail-re. Én meg kaptam egy 1:48as gyanta me 109 motort :D Találtam hozzá egy 1:48as ICM 109est abba bele tudom építeni. Majd tudnál tanácsot h smint tegyem össze, meg h varázsoljam bele a makettbe? | |||||
Roadblock | Adatlap | 410859 | 2009. május 13. 21:22 | ||
Higított művész olajfestékkel 80-90% terpentin - 10-20% olajfesték... A befolyatásokat fekete+sötétbarna keverékével, az oldalakra ezen felül többféle világosabb festéket vittem fel és alig terpentines ecsetttel körkörösen illetve függöleges mozdulatatokkal "elkentem" a panelen... | |||||
Gyurma | Adatlap | 410858 | 2009. május 13. 20:32 | ||
Üdv Roadblock! Nekem tettszik! Lenne egy kérdésem: mivel mostad át az elephantot? | |||||
Roadblock | Adatlap | 410857 | 2009. május 13. 20:01 | ||
tyimosenko | Adatlap | 410856 | 2009. május 13. 15:18 | ||
Üdv. Vadász! Erről a technikáról még nem is hallottam, érdekes. Az nagyon jó, Gersére én is megyek. Köszönöm a válaszokat. | |||||
Kferro | Adatlap | 410855 | 2009. május 13. 14:36 | ||
Kb. másfél hónapja fejeztem be az én Academy Mustangomat. Hát nem egyszerű darab. A fékszárnyak illeszkedése valami iszonyat. Annyit kellett belőle faragni, hogy az már botrányos. | |||||
Samee | Adatlap | 410854 | 2009. május 13. 14:14 | ||
Hali. Mint említettem hadilábon. :) Egy a sok elkezdett és majd egyszer befejezendő projektek közül. Meg még a gyanta kipufogó sincs meg hozzá. Most más makett van asztalon; ha egy kicsit előrehaladottabb állapotban lesz; majd teszek fel róla képeket. Vagy ha gondolod; küldök a jelenlegi állapotáról mailben. Holla: Szemi | |||||
Gavallér | Adatlap | 410853 | 2009. május 13. 13:35 | ||
Sziasztok, Köszönöm a véleményeket és köszönöm Zolinak, hogy felhívta az antennákra a figyelmemet. Sajnos csak szigonyantennám van amit oda tudok rakni. A másikra kiokoskodok majd valamit. A kép véletlenül lett tükrözve és sikerült úgy hagyni:S. Nemsokára végleg kész lesz és rakok fel képeket. Remélem jobbak lesznek mint az előző. Üdv és jó makettezést: Gábor | |||||
Vadász | Adatlap | 410852 | 2009. május 13. 06:17 | ||
A két szin találkozását többször átfújom mind a két szinnel, egy hígabb keverékkel. Magyarul elmosom az átszoródásokat. Vadász | |||||
Vadász | Adatlap | 410851 | 2009. május 13. 06:12 | ||
Gersekaráton valószínűleg ott leszek, vasárnap Ákos is. A cikkek között találsz egy festékekről szolót. Vannak az Acryl festékek desztvizes higítással, Valeo, Aeromaster, Testors)ezeket kb 1:4 arányban stzoktam hígitani, és vannak műgyanta alapú Acrylok ( Gunze, Tamiya), ezeknek a higítása kb 1:2 Természetesen a higítás függ a festék sürüségétől. Vadász | |||||
moki89 | Adatlap | 410850 | 2009. május 13. 00:29 | ||
Samee, hogy állsz a P51essel? Nekem lassan kész! Majd lökök fel képet, rem nem égek be vele | |||||
vlevi | Adatlap | 410849 | 2009. május 12. 23:09 | ||
Ja. De az is lehet, hogy olyan P-38 forma :))) | |||||
vrauko | Adatlap | 410848 | 2009. május 12. 22:41 | ||
Furcsa ez a Bf-110-es. Inkább Mosquitora hasonlít. :) | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410847 | 2009. május 12. 22:36 | ||
Hello Ákos, Sajnos nem megyek Berénybe, de majd Egerszegen feltétlenül hozom az addig felgyülemlett festésre váró maketteket. :) | |||||
Hawk | Adatlap | 410846 | 2009. május 12. 22:17 | ||
Ákos | Adatlap | 410845 | 2009. május 12. 22:16 | ||
tyimosenko Ha jössz Jászberénybe, hozd magaddal a pisztolyod. Nálam lesz kompresszor és minden kellék. Akár a maketted is hozhatod :) Megtaláljuk a hiba okát. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410844 | 2009. május 12. 22:02 | ||
Igen, kb. 1:2 a higítónak, néha ennél is több higítóval. Ákos írt régebben egy technkiát, mely szerint rendkívül híg akrilt úgy fest, hogy nagyon vékony rétegeket fúj egymás után közvetlenül, akár 10 réteget is. Ez nálam csak kis felületen működött, nagynál hiába fújkáltam, nem volt fedés. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410843 | 2009. május 12. 22:00 | ||
Vadász, mit jelent az a többszöri visszafújás? Ezt nem értem. | |||||
Hickory | Adatlap | 410842 | 2009. május 12. 21:58 | ||
Tyimosenko! A tartály alatti csavar valszeg a pisztolyból kiáramló levegő mennyiségét szabályozza.Ergó ha jobban betekered,olyan eredményt kapsz,mintha kisebb nyomáson festenél. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410841 | 2009. május 12. 21:57 | ||
Szerintem biztos, hogy a kezemben van a hiba, nem régóta festek pisztollyal. Van a pisztolyomon a tartály alatt egy finomhangoló csavar, elvileg ez is segíthetne a festésben, de még nem jöttem rá hogy tudom összeharmonizálni a működését a többi összetevővel. Hát gyakorlás, gyakorlás... Köszönöm a segítséget! üdv | |||||
Amon | Adatlap | 410840 | 2009. május 12. 21:55 | ||
Milyen arányban higítod a festéket? 1:2 jó szokot lenni a higító javára. | |||||
Vadász | Adatlap | 410839 | 2009. május 12. 21:47 | ||
A rücskös (érdes)felületet 2500-as csiszolópapírral lehet kezelni. | |||||
Vadász | Adatlap | 410838 | 2009. május 12. 21:45 | ||
Ez azt is jelentheti, hogy túlhígítod a festéket. Éles festékhatárt csak többszöri visszafújással tudsz elérni. Vadász | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410837 | 2009. május 12. 21:44 | ||
Sajna nincs vastagabb dűznim per pillanat. Tudom, a 0,2 túl vékony ilyen nagyobb munkákra. Az a baj, hogy viszont ha nem higítom erősebben, brutál rücskös lesz a felület. Felrakok egy képet mindjárt elrettentésnek. :)) | |||||
Vadász | Adatlap | 410836 | 2009. május 12. 21:43 | ||
Elöször fúj egy vékony alapozást, ami megfogja a következő réteget, mert a sima felületen elcsúszik a festék. A nyomtató papír beszivja a hígítót, ezért nem csúszik szét a festék. Magyarán megtéveszt. Az a jó ha el tudod olvasni a szöveget. Az még gond lehet,hogy túl nyagyra nyitod a festék adagolóját (túl hátra húzod a ravaszt). Ebben az esetben a kezedben van a hiba. Ezt egy kis gyakorlással könnyen lehet orvosolni. Keress otthon régi maketteket. Ha van tűhatároló a pisztolyon az segithet, bár én nem szeretem. Vadász | |||||
Lala | Adatlap | 410835 | 2009. május 12. 21:42 | ||
Hu de jó lesz az Tu-154-es!szép munka!GY.Ö.R.GY! | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410834 | 2009. május 12. 21:40 | ||
Hello, Retardert még nem szereztem, de egy ideje már tervbe van véve. Ha messzebről fújom, akkor olyan mintha ködölnék, szinte semmi fedés. Alapozónál a speciális alapozórétegre gondolsz, vagy simán festék alapozásra? Utóbbit mindig szoktam. Köszönöm, üdv. | |||||
f2d | Adatlap | 410833 | 2009. május 12. 21:39 | ||
Túlhígítod a festéket. Próbáld meg sűrűbb festékkel és 0,3-as düznivel fújni. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 410832 | 2009. május 12. 21:34 | ||
Iwata MC-B másolat, 0,2-es dűznivel. Simam makettező kompresszorral. 0,5-2 bár között szoktam variálni a nyomást, Hobby Colort kb. 1,1 báron tudtam eddig legelfogadhatóbban fújni. Majd kipróbálom ezt az újságra csíkozást. Melyik a jó, ha látszik vagy ha nem? Érdekes, de mikor próbafújást csinálok nyomtatópapírra, semmi gond, hibátlanul megy a kukacminta is, aztán átmegyek műanyagra és szétmegy a festék. Köszönöm a választ! üdv. | |||||
Amon | Adatlap | 410831 | 2009. május 12. 21:08 | ||
Szia! Retardert miért nem használod? Illetve milyen nyomáson fújsz? Lehet csökkentei kéne vagy csak messzerbről fújni, mintha rápaszíroznád a felületre a festéket. Azért olyan mintha szétválna. Meg nem árt ha használsz alapózót. Üdv: Amon | |||||
Vadász | Adatlap | 410830 | 2009. május 12. 21:07 | ||
Milyen pisztolyod van? Milyen kompresszorod van? Mekkora nyomással fújsz? Ha a bekevert festékkel (ecsettel) húzol egy vonalat újságpapírra, akkor olvasható alatta a szöveg? Vadász |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Egy ideig sárga volt az alapszín, erre jött az olívzöld+csokoládébarna álcázás.
A háború vége felé pedig vörösoxid lett az alapozó, és erre jött a sárga+zöld álcázás.
A pontos dátumokat most nem tudom, mert otthon van a táblázat, de valahova ide is beraktam.