/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Spike 411113 2009. május 28. 18:34
Válasz erre
100_2586
100_2586
100_2590
100_2590

Na kész az M60A1. A tank Academy, a kannák és dobozok az Academy kiegészítője, a ponyvák és a kannákon a szíjak sajátok. A figurák a Dragontól vannak.
juge75 411112 2009. május 27. 18:54
Válasz erre
A Silka nem 4M, hanem V1, mert nekünk az volt, a többi nagyjából oké.
juge75 411111 2009. május 27. 18:52
Válasz erre
20090527947
20090527947
20090527948
20090527948
20090527949
20090527949
20090527950
20090527950

Legelső trófeámat bevonulásom után szereztem, két nappal.
Gyakorlóban vettem át :-).
Roadblock 411110 2009. május 27. 18:41
Válasz erre
Kösz, de +1x nem állnék neki a közeljövőben, mostanság csak WWII német páncélosokban utazom... :))
juge75 411109 2009. május 27. 18:37
Válasz erre
Volt 19PM-je is, DAALA barátom örült is neki.
juge75 411108 2009. május 27. 18:37
Válasz erre
Ismerősnél van eladó, orosz vontatós.
juge75 411107 2009. május 27. 18:36
Válasz erre
Az nem Volhov, hanem az elődje a Dvina.
juge75 411106 2009. május 27. 18:35
Válasz erre
1992 körül Mig-21MF(KP) makettből átalakítottam jó pár változatot, volt köztük F-13, U, UM, PF, BIS.
Barátaim vitrinében fellelhető még pár. :-)
Csináltam Mig-23 UB-t is, Mig-15 A, Uti és Bisz, 17 PF, majd ebből F, 19 S-ből PM.
Mi-24 D és V, Mi-8, 17 és van a múzeumban egy Mi-2 nagyjavítás utáni festéssel, azt is én követtem el, csak nem létezett hozzá oldalszám akkoriban.
Nekifogtam matricákat gyártani Mi-24-re, Mi-2-re, Mig-15 szögletes számsort is szerkesztettem, aztán elküldtem a Hunkit-nek, de lenyelték a festésekkel, filmekkel együtt.
Bánt, mert nem kis melóm volt benne, delfin és felderítő mig 15 festések eredeti fotók alapján pontosan elkészítve (delfin nagyjavítás előtti magyar és azt követő Trencsényi festéssel, 15 három és két színű közöttük UTI is.
Rengeteget segítettek nyomdász kollégáim, valamint akkor még aktív Nagy András őrnagy úr, és a néhai Béler Gyula bácsi.
Ilyen az élet, mit tehetek ellene?
Még egy "köszönöm"-öt sem kaptam.
Roadblock 411105 2009. május 27. 18:30
Válasz erre
Volhovom nekem is van, igaz, hogy 1:35ben a Trumpetertől. A tréler sajna a kínai verzió, nem a mienk.
juge75 411104 2009. május 27. 18:24
Válasz erre
Előtte 1/72 repcsik, magyar vonatkozásban 1939-napjainkig.
Követte pár 1/72-es magyar légvédelmi eszköz, van közte saját készítésű is (Volhov és Kub).
Rákaptam a nagyra.(1/35)
juge75 411103 2009. május 27. 18:21
Válasz erre
Annyira még nem értek hozzá, ez a második 1/35-ös járművem, jó tíz év kihagyás után.
juge75 411102 2009. május 27. 18:20
Válasz erre
A matricákat védő papír olyan.
juge75 411101 2009. május 27. 18:19
Válasz erre
Jól néz ki, és egyszerű megcsinálni.
Selyempapír és valamivel átitatta.
Roadblock 411100 2009. május 27. 18:12
Válasz erre
A Barracuda hálót nem egy svéd lapon találtad?
Az valami eszméletlen jól néz ki.

Nem is azt mondtam, hogy koszold össze csak azt hogy kicsit át kellene mosni, hogy a mélyebb részek sötétebbek legyenek, majd az éleket áthúzni szárazon.
Szerintem nagyot dobna rajta... ;)
juge75 411099 2009. május 27. 18:08
Válasz erre
Jellemző ez a két oldalra felpakolt álcaháló, amit gézlapból csináltam, bár tudom nem ilyet használnak.
A négy darab (sátorrúd?) régi kerékpár küllőből van, miniplexnek nem okozott gondot daradolni és sorjázni.
Láttam megoldást NATO-álcaháló készítésre (vagy inkább barracuda), legközelebb olyat készítek.
Papírlap átitava valamilyen ragasztóval, vagy lakkszerűséggel, aztán lyukasztó (2mm-es csődarab fele leköszörülve és élezve, azzal csinálta a hullámszerű mintákat bele, végül szét húzgállta, nagyon élethű.
juge75 411098 2009. május 27. 18:03
Válasz erre
Talán, de nem akartam koszolni.
Roadblock 411097 2009. május 27. 17:35
Válasz erre
Nagyon világos akkor is. :)
A rozsdával nekem (is) mindig bajom van, mert a világos, narancssárgás árnyalattól egészen a vörösesbarnásig mindenféle előfordul. Innentól kezdve viszont ízlés kérdése a szín.

Átmosás, szárazecsetelés?
juge75 411096 2009. május 27. 17:32
Válasz erre
Például a sivatagi homok fémtisztára csiszolja.
juge75 411095 2009. május 27. 17:30
Válasz erre
images
images
new-1
new-1

Amúgy változó, mert attól is függ, mennyi ideig koptatják a fém részeket és milyen összetételű a a sár vagy víz ahol ment.
A levegő összetétele is változó.
juge75 411094 2009. május 27. 17:27
Válasz erre
Ilyen a rozsdás lánctalp.
Egyébbként narancssárga.
Roadblock 411093 2009. május 27. 17:21
Válasz erre
Szép lett, de egy kis fakítást, átmosást és élek szárazecsetelését még elbírna.
A lánctalp rozsda színe nekem kicsit harsány, lehet hogy át kellett volna mosnod sötétbarnával, hogy sötétebb legyen.

Ja nekem is megvan, kb 8-10 éve raktam össze elég hányaveti módon.
juge75 411092 2009. május 27. 16:52
Válasz erre
20090527917
20090527917
20090527920
20090527920
20090527922
20090527922
20090527923
20090527923
20090527924
20090527924
20090527921
20090527921
20090527926
20090527926
20090527927
20090527927
20090527925
20090527925
20090527926
20090527926
20090527928
20090527928
20090527929
20090527929
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_11
M163_Vulcan_USA_11
3263350565_395bed393d
3263350565_395bed393d
2818289930_e1c63996a9_b
2818289930_e1c63996a9_b
20090510870
20090510870
20090525899
20090525899
20090510871
20090510871
20090527934
20090527934
20090525902
20090525902
20090525904
20090525904
20090527938
20090527938
20090527939
20090527939
20090527941
20090527941
20090527942
20090527942
20090525912
20090525912

Academy 1/35 M163 Vulcan szintén szemenkénti láncal van megáldva, 5-7 tagonként össze ragasztottam, a feszítő és hajtó kerekekre feltettem alakra formálni.
Amikor megszáradt lefestettem és szépen felkerült a helyére, bár én frissen mosott és rozsdás láncút csináltam, ahogyan a Verlinden kiadvány képeken látni.
Jó édes drága a...á-t én is emlegettem párat, de be kell vallanom, megéri.

Ja az SA-6 KUB-projektből pár alkatrész és módosításról fotók.
Átalakított és mérethű vezérsíkok és korrekt torlósugár hajtómű beömlő rendszer.
Módosított teknő, ezzel helyére kerültek a görgők.
Mellé tettem a gyári rakétát és vezérsíkokat, hogy látható legyen miben rosz a Trumpeter.
vlevi 411091 2009. május 26. 10:52
Válasz erre
Igen. A Revell tűs ragasztója ui. feloldja a festéket is. Úgy képzeld el, hogy egymáshoz toltam őket abban az állapotban, ahogy véglegesen kell lenniük. Ekkor, ment közéjük egy kevés ragasztó, lehetőleg középre, de lehet több helyen is. A híg Revell ragasztó nagyon szépen befolyik a résekbe, teljesen eltűnik a felületről. Ilyenkor még egy kicsit lehet, hogy igazgatni őket, hogy a lánc alakja mégjobb legyen. De annyit tartani fog, amennyit kell. És ha még a ragasztó teljes megkötése előtt felrakod, akkor a tankon is tudod igazgatni, persze óvatosan, odafigyelve arra, hogy ne csússzon szét.
Ram 411090 2009. május 26. 09:36
Válasz erre
Érdekes kis gyűjtemény lett itt hirtelen a "hogyan készítsd a lánctalpat" témában :) Vlevi, ezek szerint neked a már lefestett szemek gond nélkül egymáshoz ragadnak a sima Revell tűs ragasztóval?
vlevi 411089 2009. május 25. 21:51
Válasz erre
Én viszont a Tamiyát szemenként festettem.
blutacból feragasztottam hosszú csíkokat egy doboz tetejére, erre raktam 25-ösével sorba a lánctalpszemeket. Kapott egy rozsdabarna réteget, majd acélszínnel ecsettel átkentem. Így csak a legmélyebb részeken maradt rozsdás. Aztán krómezüsttel szárazecseteltem, ettől az élei, ahol állandóan súrlódik, még fényesebbek lettek.
Aztán megfordítottam, és ugyanúgy a másik oldalát is.
Amikor megszáradt, akkor kb 95 darabot összeragasztottam, úgy, hogy egymásba toltam a lánctalpszemeket, és közé cseppentettem 1-1 csepp ragasztót, a Revell tűs fajtából. Természetesen belülről, így egyáltalán nem látszik. Kb félóra várás után a ragasztó már kicsit megszikkadt, már elég jól tart, de még nem szárad meg teljesen, ezért még nem merev. A lánctalp így egyben van, és elég jól hajlítható. Óvatosan betoltam a helyére, és ráfordítottam a görgőgre. Ezt a technikát egyébként a youtube-on láttam, egy japán csávótól. A végét az első lánckerékre hagytam, mert ott pontosan lehet tartani az 1-1 szemnyi hézagot, mivel a fogaskerékre máshogy úgyse tudod rárakni. A fogaskerékhez is csak 1-1 csepp ragasztóval rögzítettem, természetesen belülről. Ezután a néhány kimaradt lánctalpszemet is rögzítettem az első görgőre.
A gyakorlatban azért nem sikerült ilyen tökéletesre, mint ahogy itt leírtam. Ha egyszer megvadulok, leszedem, széttöröm és felrakom szebben :)))
Zsola 411088 2009. május 25. 21:37
Válasz erre
Köszi!
A következő áldozaton megpróbálom majd így is.
Én is homokszínnel kezeltem.
Kicsit gáz volt a nehezen hozzáférhető helyekre hígított formában bejuttatni a festéket.
Persze rossz nem lett,de most hogy tudom ki hogyan csinálja,pár dologgal kísérletezhetek.
mszl 411087 2009. május 25. 21:35
Válasz erre
HA gondolod nekem van alkalmi áras mü.anyag szemenkénti, most nem tudom hogy korai v. késői de megnézem neked. (talány Academy készítette) nagyon a szekrény mélyén van ha kell bebújok a szekrénybe
Roadblock 411086 2009. május 25. 21:25
Válasz erre
Dragon MagicTrackhoz annyit, hogy én a következő módon csinálom:
1. Összerakom az egyik oldal kb harmadát negyedét majd a következő részeket amíg körbe nem ér.
2. Amíg még hajlítható rárakom a görőkre és alakra hajlítom.
3. Finoman leveszem a részeket és hagyom megszáradni.
4. Jöhet a festés fekete alap majd fémszínnel koptatom.
5. A részeket összeillesztem már a maketten és ahol kell javítom a festést.

Az említett Dragon Tigris nekem is meg van, éppen zimmeritezem.
A gumilánctalpat tuti nem teszem fel, van egy Friul kései Tigris lánctalpam, azt kapja, ha eljutok odáig 1x. A Tamyia Tigrisemen is Friul lánctalp van.
Kisrozi 411085 2009. május 25. 21:08
Válasz erre
Szia van egy tigrisem lánctalp nélkül,Szeretném tőled elkunyizni, ha lehet a gumit.
rrrozi kukac hotmail pont komon légyszi vedd fel velem a kapcsolatot.
Hálás volnék.
üdv
vlevi 411084 2009. május 25. 20:02
Válasz erre
Én viszont sajnálom, hogy már nem futottam össze a Magic Trackal, mert a Dragon mostanában a kisebbfajta vagyonba kerülő Tigriséhez gumilánctalpat mellékel.
Én viszont azt nem voltam hajlandó felrakni, Friul-ért meg nem akartam annyit adni, így maradt a Tamiya, ami már több mint 20 éves lánctalp, de azért egész tűrhetően néz ki.

Ide kapcsolódik a dolog, hogyha valakinek mégis kell 1 pár gumilánctalp késői Tigris I-hez, akkor szóljon.

Valent Levente
vlevi70@gmail.com
Marci7 411083 2009. május 25. 19:22
Válasz erre
juge75 411082 2009. május 25. 18:17
Válasz erre
Farkaskoma 411081 2009. május 24. 22:08
Válasz erre
Szia... láttam valahol fotómaratást ilyen célra, oléyan mont valami fésű amit légcsavartollakra lehet ragasztrani... rákeresek, és belinkelem...
Ram 411080 2009. május 24. 21:42
Válasz erre
Szia!
Én is féltem eleinte... de aztán belevágtam, lesz ami lesz alapon. A lánctalpat a Revell tűs ragasztójával ragasztottam össze - kicsit igyekezni kellett, de így a teljes hosszában össze lehetett ragasztani az aktuális oldalra, és mégis alakítható (formára igazítva, belógással együtt) maradt.
A magic track egyébként nem lenne rossz, nekem viszont némi fejfájást okozott most, mert eddigi "praxisom" során először próbálkoztam a lánctalp külön festésével, majd a kész makettre felhelyezésével, eddig én is készre szerelt állapotban kezdtem a festést... hát a festés így, leszedett lánctalppal nagyságrendekkel könnyebb volt, de a végleges lánctalp-felszerelés megizzasztott rendesen, egy helyen el is törött a jobb oldalon, de nagy nehezen össze bírtam "heggeszteni".
Maga a lánctalp festése pedig: sötétbarna (majdnem fekete) festékkel lefújtam, aztán humbrol homok és földszínekkel kencefice, teljes véletlenszerűséggel, majd a végén pigmentek, szintén "random" felpamacsolva... legeslegvégül pedig a futófelületen acél színű enamellel szárazecsetelés.
Üdv,
Ram
Hawk 411079 2009. május 24. 21:32
Válasz erre
Az csirketoll, de ezt már lejjebb leírtam :D
kogi76 411078 2009. május 24. 21:22
Válasz erre
Hönö,Bubu kösz!

Carius!A por felhordását így csináltam:
-elgondolja az ember,hogy hol marad meg a por
-pigment port keményebb ecsettel a megfelelő helyre "tunkolni"
-a felesleges mennyiséget puhább ecsettel leszedni
Hönö 411077 2009. május 24. 21:18
Válasz erre
Zsola 411076 2009. május 24. 21:14
Válasz erre
Zseniális:)
Csak nem csirketoll?:)
Zsola 411075 2009. május 24. 21:11
Válasz erre
Szia
Remekül néz ki.Gratula.
Nekem is megvan,polcon,de szinte félek hozzányúlni:)
A lánctalp festését hogy oldottad meg? Külön ragasztottad össze oldalanként egy csíkba,és festés után helyezted fel?
Vagy másképp?
Csak azért kérdezem,mert csak nemrég volt szerencsém élben is megküzdeni a Magic Track-el,és szó szerint megizzasztott,de végül is megoldottam.
Én festés előtt ragasztottam fel,és mivel ecsettel festek...
Carius 411074 2009. május 24. 20:59
Válasz erre
Szia kogi 76!
A porolást hogyan készítetted?
Ram 411073 2009. május 24. 20:54
Válasz erre
DSC05342
DSC05342
DSC05346
DSC05346
DSC05348
DSC05348
DSC05339
DSC05339

A hétvégén végre be tudtam fejezni (bár egy makett szerintem soha nincs teljesen készen...) a Dragon Pz II F-emet. Egy valamikor a távoli jövőben, egy messzi-messzi galaxisban elkészülő Barbarossa-dioráma része lesz, harcot még nem látott, néhány hónapos jármű elkészítése volt a cél :) A készletet egyébként ajánlom mindenkinek, nagyon élvezetes kis darab, kidolgozott belső térrel, szép részletezettséggel.
üdv,
Ram
kogi76 411072 2009. május 24. 20:53
Válasz erre
Szia Roadblock.
Nagyon tetszik,hogy ennyire alaposan megnézted a munkámat,köszönöm.
Egy pár kiigazítás:
-a filterezés megvolt(talán 2. képen a testen látszódik),túl sok fénynél fényképeztem
-az alapozószín a hiányzó sárvédők helyén megszokott megjelenítési forma
-hogy a koptatás milyen,sok dolog befolyásolja
-a sarazás a görgőkön elég,a futófelületet nem akartam bekenni
-a teknő alja nem látszódik a képeken,de megnyugtatlak ott is van sár
Mégegyszer köszi az észrevételeket!Jó makettezést,üdv.
Bubu 411071 2009. május 24. 20:46
Válasz erre
Hawk 411070 2009. május 24. 20:38
Válasz erre
DSC01527
DSC01527
DSC01529
DSC01529
DSC01525
DSC01525

A képeket miért nem küldte el :-O
Hawk 411069 2009. május 24. 20:36
Válasz erre
Sziasztok!
Ma is tudtam haladni, itt vannak a képek!
Várom továbbra is a véleményeket ! Az eddigieket pedig köszönöm!
Üdv!
Hawk
f2d 411068 2009. május 24. 19:57
Válasz erre
Nagyon jó lett, gratulálok a díjhoz. Jászberényben is vonzotta az ember tekintetét.
Don 411067 2009. május 24. 19:48
Válasz erre
DSC02197_resize
DSC02197_resize
DSC02203_resize
DSC02203_resize
DSC02212_resize
DSC02212_resize

Sziasztok!

Azt hiszem elkészültem az RSO-val. Minimális hibák elképzelhetők, szóljatok, javítom, de lényeges változtatást nem akarok már. További képek a cikkeim közt, vagy itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Don
Roadblock 411066 2009. május 24. 19:37
Válasz erre
kogi szép lett a cica, nekem a következő hozzáfűznivalóim lennének,
1. túl homogén a torony és a felépítmény színe... Lehet, hogy egy filterezést elbírt volna. Élethűbbé teszik a kopást, koszolást.
2. Az alapozószínt nem értem teljesen a hiányzó sárvédőknél, mert azoknak is panzer gray színűeknek kellene legyen.Szerintem.
3. A kopásokhoz használhattál volna legalább két színt, azzal mélységi tagolást is el lehet érni. Meg kicsit talán sok, a németek ugyanis olyan jó minőségű festékeket használtak, hogy csak a sűrűn használt helyeken koptak.
4. Ha ennyire akarod koszolni akkor a görgőket is meg kellene kinálni nem kis mennyiségű sárral, valamint a teknő alsó, elülső részét is.
5. ÉLeket szárazecsetelhetnéd még.
kogi76 411065 2009. május 24. 19:17
Válasz erre
Szia Laac.
Teljesen igazad van,de korábban már tettem fel képeket ,ott volt róla szó.
Laac 411064 2009. május 24. 19:08
Válasz erre
Szia!
Szerintem is nagyon profi munka. Amit én egy picit még átgondolnék az az, hogy mikor nem látszik, mikor nem villan ki a lánctalp fémes színe? Szerintem csak akkor, ha nagyon híg dagonyás úton halad. Ezen levő sár száradóban levőnek tűnik- akkor viszont meg kellene villannia néhol a lánctalp fémes színének.
Üdv:Laac
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.