/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Ram 411822 2009. július 23. 09:38
Válasz erre
Lehet kapni az általam gyártott ládát is lézervágott, egész jól kinéző szettben: www.historexagents.com/shop/hxproductdetail.php

Még azt se mondanám, hogy hazavágná a családi költségvetést, ha rendelnék belőle (most kábé 1500 lenne forintban)... de az a hozzáadott elégedettségérzet, amit balsafából farigcsálás-ragasztás, és nekem tetsző végeredmény elérése után érez az ember, na az többet ér mint 4,65 font + postaköltség :) Egyébként még a pántokon gondolkodom, miből és hogyan kellene megoldani rajta...
Bubu 411821 2009. július 22. 22:44
Válasz erre
Ja és az "egyenvackot" nem az adott kiegészítők minőségére értettem!
Bubu 411820 2009. július 22. 22:42
Válasz erre
Ez rendben van , de ha nincs odahaza akkor gondolom te is legyártod?
Ákos 411819 2009. július 22. 22:22
Válasz erre
FIBA
FIBA

Jó példa a gyári egyenvacakra: FIBA model lézervágott láda...
vereri05d 411818 2009. július 22. 22:15
Válasz erre
A kép elég khaki, de valami látszódik, vélemény?
vereri05d 411817 2009. július 22. 22:15
Válasz erre
DSC00002
DSC00002

Pl. itt egy vontatókábel, még nincs kész de szerintem sokkal jobb mint egy gyári.
vereri05d 411816 2009. július 22. 22:09
Válasz erre
Nekem a modellezés sosem szenvedés. Vannak izzasztó kitek az tuti, sőt amit tudok én is inkább megcsinálom én amit csak tudok.
Bubu 411815 2009. július 22. 21:55
Válasz erre
Akkor hol marad a makettezés öröme?Ez a legjobb az egészben , hogy nem a gyári egyenvackot használja hanem megcsinálja filléres alapanyagokból!Hajrá Ram csak így tovább!
Üdv:Bubu
joci232 411814 2009. július 22. 21:50
Válasz erre
Ram sztem felesleges a kis dobozokkal szenvedni ugyanis nevetséges áron lehet készleteket kapni különböző kiegészítökböl:)
borisz 411813 2009. július 22. 21:46
Válasz erre
Háát, borzalom, hogy mered feltölteni ide?:D:D
joozsyka 411812 2009. július 22. 21:28
Válasz erre
DSCF0923
DSCF0923

Na ma elkezdtem pacsmagolni a Heinkelt.
grifx 411811 2009. július 22. 20:58
Válasz erre
15492 / 15553 matemas 13-nak szólt az üzenetem
grifx 411810 2009. július 22. 20:57
Válasz erre
ne haragudj de ezen a maketten meg is látszik hogy elkapkodta.
Ram 411809 2009. július 22. 17:26
Válasz erre
2cm_ammobox
2cm_ammobox

... és ha már mikészül, akkor a frissen összetákolt és "antikolt" lőszeresláda a kwk30-as 2cm-es lőszerekhez. Az eredetiről fotó itt: wehrmachts.kisten.free.fr/2cmbois.htm
Mivel egészen elégedett vagyok az eredménnyel (első próbálkozásom balsafával), csinálok még párat, és rendelek hozzá az Archertől feliratozást is, ha már lúd...
Ram 411808 2009. július 22. 17:11
Válasz erre
Szerintem a koszolás mértékét csak az határozza meg, milyen környezetben akarod ábrázolni a járgányt... ha sáros-szutyok idő van, akkor a tetejétől az aljáig nyugodtan lehet rajta kosz. Én csak azért szoktam visszafogottabban koszolni, mert nem szeretem, ha a hosszú órák alatt összehozott részletek egy redva-réteg alatt tűnnek el örökre :)
^Sunrise^ 411807 2009. július 22. 16:35
Válasz erre
Ők biztosan, de nekik jó kifogásuk van a miértre. :))
Ram 411806 2009. július 22. 16:23
Válasz erre
c5.jpeg
c5.jpeg

Hát ha szerinted a srácok a csatolt képen túlzásba vitték, akkor te is túlzásba vitted, de döntsd el magad :)
^Sunrise^ 411805 2009. július 22. 16:20
Válasz erre
DSC_1769
DSC_1769
DSC_1770
DSC_1770
DSC_1772
DSC_1772
DSC_1773
DSC_1773
DSC_1774
DSC_1774

Koszolást próbálgattam, több rétegben, a torony egyelőre csak enyhén van átmosva, azért tűnik "tisztának".

De lehet, hogy kicsit túlzásba vittem a testen?
sanyi 411804 2009. július 22. 11:14
Válasz erre
Ecccsém!
Ennyi fémmel már érdemes lenne leadni a MÉH-ben!:) Nagyon szép! Várjuk a folytatást!
joozsyka 411803 2009. július 21. 23:03
Válasz erre
Rogério Marczak gyönyörűen megépített makettjét koppintom. Kiváncsi leszek, hogy milyen eredménnyel járok.
PETI 411802 2009. július 21. 20:08
Válasz erre
Ajaj! He-70? Kíváncsian várjuk a folytatást!
balaton 411801 2009. július 21. 19:43
Válasz erre
Tehát itt...
http://balaton-modell.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=uol1i97r4j7tpld5jf55a2ahj7&pg=10754874&gid=2585373
balaton 411800 2009. július 21. 19:42
Válasz erre
Üdv.! Elkészült a traktorom. Itt lehet köpködni :) balaton-modell.gportal.hu/gindex.php
diorama 411799 2009. július 21. 19:12
Válasz erre
na ma reggel meg is jött a makettem tök jól haladok vele majd próbálok képet is rakni fel ez lgalább nem olyan aprólékos mint a torpedobott T-23
vlevi 411798 2009. július 21. 17:47
Válasz erre
borisz 411797 2009. július 21. 17:47
Válasz erre
kezdõ111 411796 2009. július 21. 17:24
Válasz erre
joozsyka 411795 2009. július 21. 16:28
Válasz erre
DSCF0920
DSCF0920
DSCF0921
DSCF0921

Én is gyötröm magam 3 napja; a berepülőpilóták már türelmetlenek:)
vlevi 411794 2009. július 21. 13:57
Válasz erre
Blutac helyett akár még a teszkós is jó lehet, hasonló állagú, viszont sokkal kevesebbe kerül. PRITT vagy UHU viszont a tapasztalataim szerint nem jó, mert mintha túl sok olajat tartalmazna, és a matt festéken hamarabb nyomot hagy. A Teszkós az nem.
borisz 411793 2009. július 21. 13:34
Válasz erre
P1010595
P1010595

Éjszaka tovább gyötörtem magam.
Toth_Gabor 411792 2009. július 21. 13:30
Válasz erre
Szia!
A másik módszer: bluetac tapadógyurmából (más néven is forgalmazzák papírboltokban)4-5 mm átmérőjű hurkákat csinálsz, és azt tapasztod a felületre. Fújásnál nem mész alá, csak merőlegesen felülről fújod a festéket.
borisz 411791 2009. július 21. 13:23
Válasz erre
Igen, maszkolással, és légyszi, csinálj jobb képeket is.
kezdõ111 411790 2009. július 21. 12:02
Válasz erre
Toth_Gabor 411789 2009. július 21. 11:57
Válasz erre
Szia!

Szerintem próbált élesebbre fújni.
kezdõ111 411788 2009. július 21. 11:49
Válasz erre
MB 339
MB 339

Sziasztok!
Szerintetek jó így ez a festés, vagy csináljak élesebb átmeneteket a színek között?
Zépisti 411787 2009. július 21. 11:26
Válasz erre
Szia Ehud!

Tetszetős lett a madárka!

Zépisti
Zépisti 411786 2009. július 21. 10:15
Válasz erre
Hajtómű
Hajtómű
Főfutó akna
Főfutó akna
Aknák
Aknák
Réz cuccok
Réz cuccok
A kiömlők
A kiömlők
A műszerfal
A műszerfal
Oldalkormány
Oldalkormány
Műszerfal
Műszerfal
A kiömlők
A kiömlők

Sziasztok!

Az elmúlt hetekben folytattam a Flanker építését,erről láthattok néhány fotót.

Üdv:
Zépisti
PUMA Makettklub Kecskemét
Ehud 411785 2009. július 21. 08:54
Válasz erre
f-8
f-8

Jó reggelt mindenkinek!

A gép elméletileg a mig 21 kínai evolúciójának utolsó állomása. Két hajtóműves, és a hajtóműbeömlők is a törzs két oldalára kerültek. A fejlesztése még kínai viszonyok között is kimondottan elhúzódott, a végeredmény pedig több mint kérdéses.

A makett a Trumpeter készlete, a minőségét felváltva jellemzik a high tech és néhol – érthetetlen módon- az elnagyolt részletek/megoldások. A panelvonalak, fegyverzet, futómű, futóaknák, stb. kimondottan profi szinten vannak kidolgozva, gyönyörű a gép felülete, a matrica (még a futómű kábeleket is külön adják, az összes kormányfelület, féklap kitéríthető stb, stb). Ugyanakkor vannak bosszantó hibák is. Pl. a pilótafülke elég spártai, az orrfutót ráöntötték a futószárra, és ami a legfontosabb, a legkényesebb helyeken milliméteres illesztési hézagokat és szintkülönbségeket kell leküzdeni (szárny-törzs találkozása, hajtóműbeömlők-törzs, függőleges vezérsík törzs, és törzs-törzshátsórész a problémás területek)

Viszont egy kis türelemmel ezek a hibák egyszerűen orvosolhatóak, szóval a rendkívül jó kidolgozottság és részletek, ill. a rengeteg extra miatt az általános színvonal nagyon meggyőző és nagy élmény ezzel a ritka típussal dolgozni.

Sajnos nagyon kevés a publikus fotó a rendszerben álló gépekről, de azok alapján a rakétasínek elég furán állnak a gépen (én mindenesetre a makett kínálta ragasztási csonkokat használtam)
Toth_Gabor 411784 2009. július 21. 08:16
Válasz erre
Szép madár, és jól néz ki fehérben!

Egy kérdés: a rakéták eltérő szögben állnak a szányhoz képest. Úgy tűnik, maguk a pilonok állnak így. Az igazin is ilyenek, vagy a makett adottsága ez?

Üdv,
Tóth Gábor
Ákos 411783 2009. július 21. 07:29
Válasz erre
meyer83 411782 2009. július 21. 00:43
Válasz erre
Üdv Ehud! Eddig nagyon jól alakul a vasmadár! Ugye ez a mig-21 sokadik kínai továbbfejlesztése?
Muszklimester 411781 2009. július 20. 23:39
Válasz erre
Hello Ehud!

Nem rossz, de azért látom az illesztések eltüntetésével voltak gondok.

üdv.
Hunyo 411780 2009. július 20. 22:33
Válasz erre
Szia!

Nekem nagyon tetszik, jól nézz ki!
Én is szeretnék egy ilyet majd beszerezni (egy J-10-el együtt).
Dobozból építetted? Milyen minőséget képvisel, volt valami buktatója?

Gratu hozzá!

Üdvözlettel:
Hunyo
(PMK)
Ehud 411779 2009. július 20. 21:25
Válasz erre
F82
F82
F83
F83
F89
F89

Üdv Mindenkinek, nálam ez az 1:72-es Trumpeter Shenyang F-8-as készül.
^Sunrise^ 411778 2009. július 20. 21:09
Válasz erre
DSC_1749
DSC_1749
DSC_1750
DSC_1750
DSC_1763
DSC_1763
DSC_1764
DSC_1764
DSC_1766
DSC_1766

Alapozva, majd 2 vékony réteg zöld után most a filterezés lesz a következő azt hiszem talán már holnap.
Miggyuri 411775 2009. július 20. 19:12
Válasz erre
Akkor pabjéda. Elírtam.(Kiejtve "pobjeda" biztosan nem.) A matricát egy fehér matricalapra írtam. Persze a a fehér betűk helyét üresen hagyta az én kis amatőr nyomtatóm. A kész matrica hátoldalát festettem fehérre.
Miggyuri
balaton 411774 2009. július 20. 17:51
Válasz erre
kerekek
kerekek

Üdv.!

Elkészültek az Akácija és az ATSz vontató futóműalkatrészei. Ezúton mondok köszönetet Slypi-nek a kiváló tervezésért.
halaci 411773 2009. július 20. 17:50
Válasz erre
Jellemző a kombinatív képességemre, hogy az út színét nem is néztem...

Rozsdásodás visszavonva, viszont akkor talán egy enyhe vöröses koszolás a teknő alján, orrán és a lánctalp fölött ráférne. Nem sok, csak érzékeltetni, hogy a korábbi, világosabb talajú útról (aminek a pora most borítja) egy ideje már ezen halad (különben nem lenne a lánctalp ilyen egységesen vöröses). De ez már koptatás, koszolás nagy varázslatához tartozik, amiben én inkább nem adok tanácsot.
Tibcsi 411772 2009. július 20. 17:13
Válasz erre
Gondolom, a "padjeda" az "pobjeda" akart lenni, de úgy sincs sokkal több értelme. :))
proo0 411771 2009. július 20. 16:57
Válasz erre
nekem kicsit zavaros a feliratnál,de am. tetszik nagyon én is akarok egy ilyet a kv-1- em mellé
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.