/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Ákos 411875 2009. július 27. 09:04
Válasz erre
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja.
Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást...
Ákos 411874 2009. július 27. 09:04
Válasz erre
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja.
Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást...
Solo 411873 2009. július 27. 08:58
Válasz erre
Köszi Tibcsi!

Ideírnám az elérhetőségeimet:

zolyomi.zoli@gmail.com
20/353-0806
Zólyomi Zoltán 3032 Apc, Rákóczi út 65.
Tibcsi 411872 2009. július 27. 08:39
Válasz erre
Solo,

Épp ezért kérdeztem én is, mert a "sima" A változatúakkal nem bombáztak. Ha nem felejtem el, otthon megnézem a hajtóműkiömlőt, mert lehet, hogy van az Italeri F-14B-ből maradékom és akkor tudok küldeni egy párat, ha kell. :)

Tibcsi
Solo 411871 2009. július 27. 08:36
Válasz erre
Szia Szabi!

GE-F-110 kellene, ha lenne. Köszönöm előre is!
Szabi77 411870 2009. július 27. 08:29
Válasz erre
Solo!
F-16-os maradékaim között van hajtóműkiömlő két fajta,de az a baj mindegyikből egy-egy,pontosan melyik is kellene?
Ha kell küldöm!
Szabi77
Solo 411869 2009. július 27. 07:51
Válasz erre
Szia Tibcsi!

A doboz szerint F-14A lenne, de ahogy utána néztem több hónappal ez előtt, (és ebben Daala is megerősített)kiderült hogy a gépet átépítették és több paraméterét fejlesztették.
Végül F-14B lett belőle. Főleg éjjeli felderítésre és bombázásra tették alkalmassá.
Megnövelzék a számítógépkapacitását és korszerűsítették az ECM rendszert is.
Bár kutattam a gép részletes történetét, mintha szinte nem létezett volna, mert néhány fotón kívül, elég szegényesnek mondható az eklézsia.
Kerestem tipus és lajstromszám szerint, a repülőgéphordozók honlapján, a Sluggers századnál, stb... de szinte semmi.
Úgyhogy az építés alatt is voltak kérdőjelek rendesen.
Például tegnep este Daala hívta fel a figyelmemet arra is, (köszönöm Neki)kogy a hajtóműveket ki kell cserélnem GE-F-110-re.
Még jó hogy nem ragasztottam be, és most kereshetek F16-os hajtóműveket, méghozzá egyszerre kettőt.
Ha valakinek lenne, kérem a segítségét!

Üdv mindenkinek!
Tibcsi 411868 2009. július 27. 04:34
Válasz erre
Solo,

Pofás kis Cicus. :) Egy kérdés: ez milyen változatú Kandúr?
joozsyka 411867 2009. július 26. 22:56
Válasz erre
Solo 411866 2009. július 26. 22:54
Válasz erre
Köszi mindenkinek a hozzászólását és a segítséget!
Ezt a matrica levállást én is észrevettem, és azóta már javítottam.
halaci 411865 2009. július 26. 22:50
Válasz erre
Nekem tetszik, egy kérdés: a bal oldali függőleges vezérsík kilépőélén nem vált el a matrica?
borisz 411864 2009. július 26. 22:48
Válasz erre
Dicsak a Szólókapitán bejelenkezett:D
Nem rossz, nem rossz.
Nekem már elegem van az A-7ből.
Daala 411863 2009. július 26. 22:40
Válasz erre
VF-103
VF-103

Solo!
Király a gép, csak egy apró megjegyzés. Ez a gép ezzel a festéssel már ugye F-14B-re átépített gép lett és így a kiömlőket lehet is kidobni. Cseréld le az F-16-oséra GE-F-110).
Amúgy nagyon jó lett, a GBU-12-esek nagyot dobnak rajta!
Miggyuri 411862 2009. július 26. 22:23
Válasz erre
Solo 411861 2009. július 26. 22:19
Válasz erre
A még hiányzó alkatrészek1
A még hiányzó alkatrészek1
Alulnézet1
Alulnézet1
F14 Flircat1
F14 Flircat1
F14 Flircat 21
F14 Flircat 21
F14 Flircat 31
F14 Flircat 31
F14 Flircat 41
F14 Flircat 41
Félkész szűkített és bő hajtóműkiömlő1
Félkész szűkített és bő hajtóműkiömlő1
Főfutók1
Főfutók1
Fölülnézet1
Fölülnézet1
Futómű és nyitott alsó törzsféklap1
Futómű és nyitott alsó törzsféklap1
Függőleges vezérsíkok1
Függőleges vezérsíkok1
Hajtóműbeömlők1
Hajtóműbeömlők1
Hátsó szekció1
Hátsó szekció1
Kabin1
Kabin1
Kabin 21
Kabin 21
Kabin 31
Kabin 31
Kabintető1
Kabintető1
Még orrkúp és radar nélkül1
Még orrkúp és radar nélkül1
Nagyterpesz1
Nagyterpesz1
Nyitott alsó törzsféklapok1
Nyitott alsó törzsféklapok1
Nyitott orrsegédszárny és csűrő1
Nyitott orrsegédszárny és csűrő1
Orrkúp Tommal1
Orrkúp Tommal1
Orrsegédszárny és csűrő1
Orrsegédszárny és csűrő1
Sidewinder rakéták és az elfogóhorog1
Sidewinder rakéták és az elfogóhorog1

Itt vannak a képek.
Solo 411860 2009. július 26. 22:13
Válasz erre
Lassan bejezéséhez közekedik meglehetősen hosszúra nyúlt Tomcat projektem, és hamarosan
teljes egészében repülőgép formát ölt.
Néhány óra türelmes munka és késznek lesz mondható, bár mint tudjuk, befejezett makett nincs, csak abbahagyott...
Ez egy Italeri műanyaghalmazból készült gép és 1:72-es méretarányú.
Sok többletmunkával de annál nagyobb türelemmel valamint kedvvel épült.
Feljavításra került a kabin, radart kap majd az orr, a futóaknák és a futószárak csövezést kaptak, és ki lettek térítve az egyébként olaszosan egybeöntött törzsféklapok, orrsegédszárnyak, csűrők és a függőleges vezérsíkon található oldalkormányok.
A géptipus jellegzetessége az egyik hajtóműkiömlő szűkebb mivolta, így mivel az Italeri volt szives mindkettőt egyformára önteni,ezt az alkatrészt is le kellett cserélni.

Kérnék szépen építő jellegű javaslatokat,hogy mit lehetne még javítani vagy módosítani ebben az építési stádiumban.
De a kritikákat is szivesen venném, mert a következő Tomcat-emnél felhasználom őket.

További jó makettezést mindenkinek, Zé.
^Sunrise^ 411859 2009. július 26. 20:44
Válasz erre
DSC_1783
DSC_1783
DSC_1786
DSC_1786
DSC_1788
DSC_1788
DSC_1794
DSC_1794
DSC_1794
DSC_1794
DSC_1795
DSC_1795
DSC_1796
DSC_1796
DSC_1798
DSC_1798
DSC_1801
DSC_1801

Elkészültem azt hiszem teljese a Chieftainnel. Láttam egy képet az egyik harckocsikról szóló könyvben, amiben épp terepen robog, onnan az ötlet a sarazásra, ill. szerettem volna kipróbálni a filterezést, elég sok réteget és színt vittem fel, remélem annyira nem idegen a valóságtól.
Mindenesetre a Challenger 2-höz képest ezen a több mint 30 éves készleten nagyon látszik a kora, feljavító nem tudom, hogy van-e hozzá, én csak pár kapaszkodót cseréltem mi rajta drótra, minden más dobozból készült.
Tibó 411858 2009. július 26. 19:32
Válasz erre
Üdv. Miggyuri

Nagyon frankó. Gratula!

Tibó
Miggyuri 411857 2009. július 26. 19:05
Válasz erre
kv2
kv2
kv2_1
kv2_1
kv2_2
kv2_2
kv2_3
kv2_3
kv2_4
kv2_4

Most ez készül. Trupi KV-2, ESCI szovjet gyalogság és egy Balaton műgyanta harckocsizó, plusz a háttér "kukamakett" (Hulladék kartondarabokból).
halaci 411856 2009. július 26. 16:39
Válasz erre
Szia,

kérlek, ne sértődj meg rajta, de úgy gondolom, rossz úton jársz. Ahogy írod, több vasat tartasz a tűzben, viszont ez azzal is jár, hogy mindegyiken elköveted ugyan azokat a hibákat.

Először is, amiket csinálsz, azok szerintem nem diorámák, hanem inkább a terepasztal kategóriába tartoznak. Az előbbinél fontos a hitelesség, ha - ahogy G-cart is írta - a hely miatt sűríteni kell a dolgokat, akkor annak kell legyen valami kerettörténete. A terepasztalnál viszont az egyes darabok önmagukban életszerűek, de az egész egyben nonszensz - gondolj egy vasúti terepasztalra, ki építene ötszáz méter sínhez három állomást a valóságban? A repülőgépeknél talán az első képen a reptér fölött áthúzó Messer és a második kompozíción a Storch az elképzelhető, a többi, különösen a bombázók nem.

Második hiba szerintem, hogy sok fiatalhoz hasonlóan - ugye nem tévedek, ha úgy gondolom, hogy még a második X alatt vagy? - a mennyiség bűvöletében élsz. Attól, hogy sok mindent felraksz egy felületre, az nem lesz jobb, mint egy gondosan kitalált kompozíció. A második, sivatagi anyagon gondolom, már minden rajta van, amit oda szántál. Azon látszik, hogy az elképzelés csak annyi volt, hogy "a németek és az angolok lövik egymást és férjen fel rá minden, amit a Matchbox (Revell) sorozatban megvettem". Egy diorámát vagy a jó motívuma, konfliktusa vagy a nagyon jól kidolgozott részletei tesznek érdekessé. Ezeken még egyik sincs (a harc önmagában nem az!). Próbálj meg egy kisebb részletet kiragadni és azt kidolgozni.

A harmadik (vagy első, attól függően, hogy melyik végéről nézzük) a kidolgozás. A festés általában nagyon vastag, ehhez többet nem mondanék, ha tanácsra van szükséged, lesznek, akik nálam ebben sokkal tapasztaltabbak. Nem stimmelnek viszont a színek, még akkor sem, ha készséggel elhiszem, hogy mondjuk a Quadnál vagy a Grantnél tényleg barnát adtak meg a festési leírásban. A gyártók sokszor írnak hülyeségeket, különösen az olcsóbb készleteknél. (Szerintem úgy gondolják, hogy gyereknek jó lesz, ami szégyen.) Azt, hogy a repülőgépek festése és jelzései egyáltalán összehozhatók-e a földi egységekkel, meg sem merem kérdezni.

Egy szó mint száz, a lelkesedésed nagyon jó, de tömegtermelés helyett kérlek inkább próbálj meg alaposabban kidolgozni egy-egy darabot, nagyobb sikert fogsz vele aratni.
G-cart 411855 2009. július 26. 14:31
Válasz erre
Szia!
A dioráma építésben mindenképpen kompromisszumokat kell kötnünk, picit sűríteni kell a cuccokat, de nem szabad túlzásba esni! Te mindent szeretnél egyszerre bemutatni. Fontos az életszerűség! Szerinted ahol bombáznak, ott a gyalogság közben vidáman rohamozgat? Szerintem mindenki kussol a földre fekve, mindegy, hogy melyik oldalhoz tartozik. De kezdésnek nem rosszak! További jó munkát!
G'
csabbee 411854 2009. július 26. 11:10
Válasz erre
pic 007
pic 007
pic 008
pic 008
pic 009
pic 009
pic 005
pic 005

Sziasztok!
Hosszú kihagyás után kicsit haladtam a Hornet belsejével.A hátsó műszerfalegyüttes egy "hibrid",ugyanis a makett sajátjából,az Aires készletből + saját sztirolból,húzott szálból készült.Még egy kis szárazecsetelés hátra van.
Üdv.
tyimosenko 411853 2009. július 25. 13:03
Válasz erre
Hello Raffay007,

Te aztán ambíciózus diorámaépítő vagy, nem semmi!
viktor06 411852 2009. július 25. 12:46
Válasz erre
Szerintem túl közel van a német bomba a saját embereihez.
Raffay007 411851 2009. július 25. 12:44
Válasz erre
Az a mászóka nincs kész:)Abból fedett szerelőállás lesz!Az építés alatt!A szín és a forma is változik majd!
A 3. dio-ról még hiányzik minden!Az emberek , a tankok!Ezek még félkész dio-k!
vereri05d 411850 2009. július 25. 12:42
Válasz erre
borisz 411849 2009. július 25. 12:23
Válasz erre
Szia!
Látom a tömegtermelésre álltál be.
Én a repülőket levenném mindegyik felől. Esetleg az első felett jók lehetnek, azon viszont valamivel le kéne kenni a "mászókát". A harmadikon nem értem, mi történik, a többin viszont uralkodik a káosz.
Raffay007 411848 2009. július 25. 11:17
Válasz erre
dio 1.1
dio 1.1
dio 2.1
dio 2.1
dio 2.2
dio 2.2
dio 2.3
dio 2.3
dio 3.1
dio 3.1
dio 3.2
dio 3.2
dio 4.1
dio 4.1
dio 4.2
dio 4.2
dio 5.1
dio 5.1
dio 5.2
dio 5.2

Sziasztok!Én egyszerre több vasat tartok a tűzben:)
Ezeken az 1/72-es dio-kon dolgozom már egy ideje!A hozzájuk tartozó harcjárművek nagy része már készen van!Füvesítés ,tájrendezés... Ilyenek vannak hátra!Lassan de biztosan haladok!Vélemény?
Miggyuri 411847 2009. július 25. 08:01
Válasz erre
Lac99!
A témaválasztásod tetszett. Nem akármi. A megvalósítás? Na igen. Az első harcjárművek nálam sem voltak jobbak. Szal: kezdésnek nem rossz, aztán majd alakul. Hasonlóan Boriszhoz én is azt javaslom olvasd át itt a makettek rovatban a harcjárműves cikkeket. Sok jó ötlet van a festésre, koszolásra, koptatásra. Véletlenül se hagyd abba a munkát! Keress képeket a neten vagy makettes újságokban az adott típusról. Az sokat segíthet. Esetleg, ha elakadsz itt is kaphatsz segítséget.
Jó munkát!
Miggyuri
viktor06 411846 2009. július 24. 23:29
Válasz erre
Kép001
Kép001
Kép000
Kép000

Sziasztok!
Nálam éppen ez a Tigris készül Henschel toronnyal.
borisz 411845 2009. július 24. 21:09
Válasz erre
Nem rossz. Gyakorolj, ügyesedj, aztán eljutsz valahova;)
Olvass sok cikket.
HUJBI 411844 2009. július 24. 20:20
Válasz erre
Lac99 411843 2009. július 24. 19:38
Válasz erre
Legalább annyit valaki, hogy jó, rossz, átlagos, hagyjam az egészet, keressek más elfoglaltságot...
Rizmajer_Jozsef 411842 2009. július 24. 18:05
Válasz erre
Kösz HUJBI!
Van olyan ócska makett, amit már nem szabad extra tech. dolgokkal tuningolni. Hát így állunk (néha)!
Most komolyan: bagoly nevet adtak repülőnek? / sólyom, sas, vércse, héja, vöcsök, púzok stb./
Szia Rizmajer
vereri05d 411841 2009. július 24. 14:12
Válasz erre
Misike 411840 2009. július 24. 13:56
Válasz erre
Bocsi az elírásért.
Misike 411839 2009. július 24. 13:55
Válasz erre
DSCF1662
DSCF1662
DSCF1663
DSCF1663
DSCF1656
DSCF1656
DSCF1674
DSCF1674
DSCF1653
DSCF1653
DSCF1667
DSCF1667
DSCF1664
DSCF1664
DSCF1665
DSCF1665
DSCF1666
DSCF1666
DSCF1668
DSCF1668
DSCF1669
DSCF1669
DSCF1670
DSCF1670

Most bálam ez készülget.
HUJBI 411838 2009. július 23. 18:58
Válasz erre
^Sunrise^ 411837 2009. július 23. 18:56
Válasz erre
DSC_1777
DSC_1777
DSC_1778
DSC_1778
DSC_1779
DSC_1779
DSC_1780
DSC_1780

Selyemfényű lakk után már nem is látom annyira szőrnyűnek a sarazásomat. :) A tornyon a periszkópok ablakait úgy elrontottam ahogy azt kell, nem tudom, hogy nem járnék-e jobban ha inkább újra lefesteném őket... :(

Holnap panelezni szeretném, milyen vastagságú ecsetet javasoltok hozzá? Illetve milyen sűrűn kell produkálnom, elég a testen levő süllyesztett panelvonalakat, vagy pl. a ládák kiálló bordáit is kiemelni?
MattHeafy 411836 2009. július 23. 18:37
Válasz erre
Ő legalább megmutatta és nem csak szája jár feleslegesen...
Rizmajer_Jozsef 411835 2009. július 23. 16:40
Válasz erre
HUJBI!
A Pozitív 20 aztatat is segíti megmaradni a vaskloridban? Mer akkor az enyémet is Talán?
Rizmajer.
Lac99 411834 2009. július 23. 16:32
Válasz erre
Priest messziről
Priest messziről
Priest felülről
Priest felülről
Priest hátulról
Priest hátulról
Priest belseje
Priest belseje
Long Tom jobbról
Long Tom jobbról
Long Tom szemből
Long Tom szemből
Long Tom balról
Long Tom balról
Long Tom hátulról
Long Tom hátulról
Long Tom felülről
Long Tom felülről
Long Tom hátulról lenyitva
Long Tom hátulról lenyitva
Long Tom portré
Long Tom portré

Kaptam kölcsönbe egy fotómasinát, úgyhogy végre képek is készülnek, mivel bénázok egy ideje... Elöljáróban annyit, hogy megboldogult gyermekkoromban összeraktam kb. 2 repülőt és nekikezdtem egy kamionnak, ami kb. 80%-ig kész is lett, aztán megfeneklett a dolog. Most sok dolog együttállásának köszönhetően újra belevágtam a makettezésbe.
Első áldozatom a Revell 1:76 M7 Priest volt. Ezt minőségben valahova a "kókány" kategóriába helyezném el. :-) A festés elég ronda lett, ráadásként a szép aprólékosan hátul tűvel lefestett vontatókábelről meg szerszámokról a matt lakk leszedte a csillámot, úgyhogy az egész hátulja metálolívban pompázik. :-P Ide majd kérnék valami tippet, mivel lehetne ezt elfedni, hogy ne látszódjon... Batyu-ponyva-ilyesmin gondolkozom.
Aztán következett a szintén Revell 1:76 M40 Long Tom. Ez már a kókány és az amatőr között félúton leledzik. :-) A jobb oldalon az elülső lemez ragasztása festés után kicsit elengedte magát, ezért van a nagy hézag. Szemből látszódik, hogy sikeresen 3 mm hosszúságban kifúrtam a löveg csövét. Bal oldalon meg a csillagot kicsit kanyarban ragasztottam fel. És a matt lakk itt is megtette kicsit a hatását. A gép hátulján a padlót és a lenyitható "rámpát" kis fémszínűvel áthúztam, hogy látszódjon, rossz volt a festés és pár bakancstól máris elkezdett lekopni. :-P
Hibák bőven vannak, de azért örülnék, ha rávilágítanátok olyanra is, ami nekem nem tűnik fel. Ezután következik majd a koszolás és a dioráma elkészítése.
(A képek élessége ne legyen téma, béna voltam. :-D)
HUJBI 411833 2009. július 23. 14:54
Válasz erre
a legújabb őrület a kivágott, előregyártott fa hajófedélzet.
HUJBI 411832 2009. július 23. 14:53
Válasz erre
Bubo cupropenis, más néven rézf...ú bagoly.
Rizmajer_Jozsef 411828 2009. július 23. 14:06
Válasz erre
Borisz!
És a fotó maratott fán él a rézfán füttyüllő, ami réz elejét iszik, és a fa legnagyobb ellensége a vas klorid nevű vegyszer.
Hali Rizmajer.
Icebreaker 411827 2009. július 23. 13:46
Válasz erre
Ez fa, fa!:-D
Nekem a Plus Model-éhoz volt szerencsém. Jópofa dolog, de lehet élni nélküle!:-D
Palkó 411826 2009. július 23. 13:44
Válasz erre
Lézervágott, nem fotomaratott!Nem za. a kettő.
joozsyka 411825 2009. július 23. 13:43
Válasz erre
Nem használok fotomaratást. Cola-s doboz.
borisz 411824 2009. július 23. 12:47
Válasz erre
mirazsmarci 411823 2009. július 23. 12:26
Válasz erre
joozsyka!
A futóműaknák belső részletei fotomaratások, vagy te csináltad?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.