<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Solo | Adatlap | 411871 | 2009. július 27. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 411870 | 2009. július 27. 08:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo! F-16-os maradékaim között van hajtóműkiömlő két fajta,de az a baj mindegyikből egy-egy,pontosan melyik is kellene? Ha kell küldöm! Szabi77 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411869 | 2009. július 27. 07:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! A doboz szerint F-14A lenne, de ahogy utána néztem több hónappal ez előtt, (és ebben Daala is megerősített)kiderült hogy a gépet átépítették és több paraméterét fejlesztették. Végül F-14B lett belőle. Főleg éjjeli felderítésre és bombázásra tették alkalmassá. Megnövelzék a számítógépkapacitását és korszerűsítették az ECM rendszert is. Bár kutattam a gép részletes történetét, mintha szinte nem létezett volna, mert néhány fotón kívül, elég szegényesnek mondható az eklézsia. Kerestem tipus és lajstromszám szerint, a repülőgéphordozók honlapján, a Sluggers századnál, stb... de szinte semmi. Úgyhogy az építés alatt is voltak kérdőjelek rendesen. Például tegnep este Daala hívta fel a figyelmemet arra is, (köszönöm Neki)kogy a hajtóműveket ki kell cserélnem GE-F-110-re. Még jó hogy nem ragasztottam be, és most kereshetek F16-os hajtóműveket, méghozzá egyszerre kettőt. Ha valakinek lenne, kérem a segítségét! Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411868 | 2009. július 27. 04:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo, Pofás kis Cicus. :) Egy kérdés: ez milyen változatú Kandúr? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411867 | 2009. július 26. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne add fel ember! Küzdj!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411866 | 2009. július 26. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a hozzászólását és a segítséget! Ezt a matrica levállást én is észrevettem, és azóta már javítottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 411865 | 2009. július 26. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem tetszik, egy kérdés: a bal oldali függőleges vezérsík kilépőélén nem vált el a matrica? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411864 | 2009. július 26. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dicsak a Szólókapitán bejelenkezett:D Nem rossz, nem rossz. Nekem már elegem van az A-7ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411863 | 2009. július 26. 22:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411862 | 2009. július 26. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411861 | 2009. július 26. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt vannak a képek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411860 | 2009. július 26. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lassan bejezéséhez közekedik meglehetősen hosszúra nyúlt Tomcat projektem, és hamarosan teljes egészében repülőgép formát ölt. Néhány óra türelmes munka és késznek lesz mondható, bár mint tudjuk, befejezett makett nincs, csak abbahagyott... Ez egy Italeri műanyaghalmazból készült gép és 1:72-es méretarányú. Sok többletmunkával de annál nagyobb türelemmel valamint kedvvel épült. Feljavításra került a kabin, radart kap majd az orr, a futóaknák és a futószárak csövezést kaptak, és ki lettek térítve az egyébként olaszosan egybeöntött törzsféklapok, orrsegédszárnyak, csűrők és a függőleges vezérsíkon található oldalkormányok. A géptipus jellegzetessége az egyik hajtóműkiömlő szűkebb mivolta, így mivel az Italeri volt szives mindkettőt egyformára önteni,ezt az alkatrészt is le kellett cserélni. Kérnék szépen építő jellegű javaslatokat,hogy mit lehetne még javítani vagy módosítani ebben az építési stádiumban. De a kritikákat is szivesen venném, mert a következő Tomcat-emnél felhasználom őket. További jó makettezést mindenkinek, Zé. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 411859 | 2009. július 26. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elkészültem azt hiszem teljese a Chieftainnel. Láttam egy képet az egyik harckocsikról szóló könyvben, amiben épp terepen robog, onnan az ötlet a sarazásra, ill. szerettem volna kipróbálni a filterezést, elég sok réteget és színt vittem fel, remélem annyira nem idegen a valóságtól. Mindenesetre a Challenger 2-höz képest ezen a több mint 30 éves készleten nagyon látszik a kora, feljavító nem tudom, hogy van-e hozzá, én csak pár kapaszkodót cseréltem mi rajta drótra, minden más dobozból készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibó | Adatlap | 411858 | 2009. július 26. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Miggyuri Nagyon frankó. Gratula! Tibó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411857 | 2009. július 26. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 411856 | 2009. július 26. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, kérlek, ne sértődj meg rajta, de úgy gondolom, rossz úton jársz. Ahogy írod, több vasat tartasz a tűzben, viszont ez azzal is jár, hogy mindegyiken elköveted ugyan azokat a hibákat. Először is, amiket csinálsz, azok szerintem nem diorámák, hanem inkább a terepasztal kategóriába tartoznak. Az előbbinél fontos a hitelesség, ha - ahogy G-cart is írta - a hely miatt sűríteni kell a dolgokat, akkor annak kell legyen valami kerettörténete. A terepasztalnál viszont az egyes darabok önmagukban életszerűek, de az egész egyben nonszensz - gondolj egy vasúti terepasztalra, ki építene ötszáz méter sínhez három állomást a valóságban? A repülőgépeknél talán az első képen a reptér fölött áthúzó Messer és a második kompozíción a Storch az elképzelhető, a többi, különösen a bombázók nem. Második hiba szerintem, hogy sok fiatalhoz hasonlóan - ugye nem tévedek, ha úgy gondolom, hogy még a második X alatt vagy? - a mennyiség bűvöletében élsz. Attól, hogy sok mindent felraksz egy felületre, az nem lesz jobb, mint egy gondosan kitalált kompozíció. A második, sivatagi anyagon gondolom, már minden rajta van, amit oda szántál. Azon látszik, hogy az elképzelés csak annyi volt, hogy "a németek és az angolok lövik egymást és férjen fel rá minden, amit a Matchbox (Revell) sorozatban megvettem". Egy diorámát vagy a jó motívuma, konfliktusa vagy a nagyon jól kidolgozott részletei tesznek érdekessé. Ezeken még egyik sincs (a harc önmagában nem az!). Próbálj meg egy kisebb részletet kiragadni és azt kidolgozni. A harmadik (vagy első, attól függően, hogy melyik végéről nézzük) a kidolgozás. A festés általában nagyon vastag, ehhez többet nem mondanék, ha tanácsra van szükséged, lesznek, akik nálam ebben sokkal tapasztaltabbak. Nem stimmelnek viszont a színek, még akkor sem, ha készséggel elhiszem, hogy mondjuk a Quadnál vagy a Grantnél tényleg barnát adtak meg a festési leírásban. A gyártók sokszor írnak hülyeségeket, különösen az olcsóbb készleteknél. (Szerintem úgy gondolják, hogy gyereknek jó lesz, ami szégyen.) Azt, hogy a repülőgépek festése és jelzései egyáltalán összehozhatók-e a földi egységekkel, meg sem merem kérdezni. Egy szó mint száz, a lelkesedésed nagyon jó, de tömegtermelés helyett kérlek inkább próbálj meg alaposabban kidolgozni egy-egy darabot, nagyobb sikert fogsz vele aratni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 411855 | 2009. július 26. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A dioráma építésben mindenképpen kompromisszumokat kell kötnünk, picit sűríteni kell a cuccokat, de nem szabad túlzásba esni! Te mindent szeretnél egyszerre bemutatni. Fontos az életszerűség! Szerinted ahol bombáznak, ott a gyalogság közben vidáman rohamozgat? Szerintem mindenki kussol a földre fekve, mindegy, hogy melyik oldalhoz tartozik. De kezdésnek nem rosszak! További jó munkát! G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 411854 | 2009. július 26. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 411853 | 2009. július 25. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Raffay007, Te aztán ambíciózus diorámaépítő vagy, nem semmi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viktor06 | Adatlap | 411852 | 2009. július 25. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem túl közel van a német bomba a saját embereihez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411851 | 2009. július 25. 12:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a mászóka nincs kész:)Abból fedett szerelőállás lesz!Az építés alatt!A szín és a forma is változik majd! A 3. dio-ról még hiányzik minden!Az emberek , a tankok!Ezek még félkész dio-k! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 411850 | 2009. július 25. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem egy kicsit zsúfoltak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411849 | 2009. július 25. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Látom a tömegtermelésre álltál be. Én a repülőket levenném mindegyik felől. Esetleg az első felett jók lehetnek, azon viszont valamivel le kéne kenni a "mászókát". A harmadikon nem értem, mi történik, a többin viszont uralkodik a káosz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411848 | 2009. július 25. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Én egyszerre több vasat tartok a tűzben:) Ezeken az 1/72-es dio-kon dolgozom már egy ideje!A hozzájuk tartozó harcjárművek nagy része már készen van!Füvesítés ,tájrendezés... Ilyenek vannak hátra!Lassan de biztosan haladok!Vélemény? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411847 | 2009. július 25. 08:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lac99! A témaválasztásod tetszett. Nem akármi. A megvalósítás? Na igen. Az első harcjárművek nálam sem voltak jobbak. Szal: kezdésnek nem rossz, aztán majd alakul. Hasonlóan Boriszhoz én is azt javaslom olvasd át itt a makettek rovatban a harcjárműves cikkeket. Sok jó ötlet van a festésre, koszolásra, koptatásra. Véletlenül se hagyd abba a munkát! Keress képeket a neten vagy makettes újságokban az adott típusról. Az sokat segíthet. Esetleg, ha elakadsz itt is kaphatsz segítséget. Jó munkát! Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viktor06 | Adatlap | 411846 | 2009. július 24. 23:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411845 | 2009. július 24. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz. Gyakorolj, ügyesedj, aztán eljutsz valahova;) Olvass sok cikket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411844 | 2009. július 24. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bagoly? hát ott volt ugye az Uhu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lac99 | Adatlap | 411843 | 2009. július 24. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legalább annyit valaki, hogy jó, rossz, átlagos, hagyjam az egészet, keressek más elfoglaltságot... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 411842 | 2009. július 24. 18:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz HUJBI! Van olyan ócska makett, amit már nem szabad extra tech. dolgokkal tuningolni. Hát így állunk (néha)! Most komolyan: bagoly nevet adtak repülőnek? / sólyom, sas, vércse, héja, vöcsök, púzok stb./ Szia Rizmajer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 411841 | 2009. július 24. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nagyon jól néz ki .:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Misike | Adatlap | 411840 | 2009. július 24. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi az elírásért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Misike | Adatlap | 411839 | 2009. július 24. 13:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411838 | 2009. július 23. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem inkább krómoztasd. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 411837 | 2009. július 23. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Selyemfényű lakk után már nem is látom annyira szőrnyűnek a sarazásomat. :) A tornyon a periszkópok ablakait úgy elrontottam ahogy azt kell, nem tudom, hogy nem járnék-e jobban ha inkább újra lefesteném őket... :( Holnap panelezni szeretném, milyen vastagságú ecsetet javasoltok hozzá? Illetve milyen sűrűn kell produkálnom, elég a testen levő süllyesztett panelvonalakat, vagy pl. a ládák kiálló bordáit is kiemelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 411836 | 2009. július 23. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ő legalább megmutatta és nem csak szája jár feleslegesen... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 411835 | 2009. július 23. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI! A Pozitív 20 aztatat is segíti megmaradni a vaskloridban? Mer akkor az enyémet is Talán? Rizmajer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lac99 | Adatlap | 411834 | 2009. július 23. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kaptam kölcsönbe egy fotómasinát, úgyhogy végre képek is készülnek, mivel bénázok egy ideje... Elöljáróban annyit, hogy megboldogult gyermekkoromban összeraktam kb. 2 repülőt és nekikezdtem egy kamionnak, ami kb. 80%-ig kész is lett, aztán megfeneklett a dolog. Most sok dolog együttállásának köszönhetően újra belevágtam a makettezésbe. Első áldozatom a Revell 1:76 M7 Priest volt. Ezt minőségben valahova a "kókány" kategóriába helyezném el. :-) A festés elég ronda lett, ráadásként a szép aprólékosan hátul tűvel lefestett vontatókábelről meg szerszámokról a matt lakk leszedte a csillámot, úgyhogy az egész hátulja metálolívban pompázik. :-P Ide majd kérnék valami tippet, mivel lehetne ezt elfedni, hogy ne látszódjon... Batyu-ponyva-ilyesmin gondolkozom. Aztán következett a szintén Revell 1:76 M40 Long Tom. Ez már a kókány és az amatőr között félúton leledzik. :-) A jobb oldalon az elülső lemez ragasztása festés után kicsit elengedte magát, ezért van a nagy hézag. Szemből látszódik, hogy sikeresen 3 mm hosszúságban kifúrtam a löveg csövét. Bal oldalon meg a csillagot kicsit kanyarban ragasztottam fel. És a matt lakk itt is megtette kicsit a hatását. A gép hátulján a padlót és a lenyitható "rámpát" kis fémszínűvel áthúztam, hogy látszódjon, rossz volt a festés és pár bakancstól máris elkezdett lekopni. :-P Hibák bőven vannak, de azért örülnék, ha rávilágítanátok olyanra is, ami nekem nem tűnik fel. Ezután következik majd a koszolás és a dioráma elkészítése. (A képek élessége ne legyen téma, béna voltam. :-D) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411833 | 2009. július 23. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a legújabb őrület a kivágott, előregyártott fa hajófedélzet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411832 | 2009. július 23. 14:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubo cupropenis, más néven rézf...ú bagoly. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 411828 | 2009. július 23. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Borisz! És a fotó maratott fán él a rézfán füttyüllő, ami réz elejét iszik, és a fa legnagyobb ellensége a vas klorid nevű vegyszer. Hali Rizmajer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 411827 | 2009. július 23. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez fa, fa!:-D Nekem a Plus Model-éhoz volt szerencsém. Jópofa dolog, de lehet élni nélküle!:-D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Palkó | Adatlap | 411826 | 2009. július 23. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lézervágott, nem fotomaratott!Nem za. a kettő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411825 | 2009. július 23. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem használok fotomaratást. Cola-s doboz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411824 | 2009. július 23. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fotómaratott fa?:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 411823 | 2009. július 23. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka! A futóműaknák belső részletei fotomaratások, vagy te csináltad? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 411822 | 2009. július 23. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet kapni az általam gyártott ládát is lézervágott, egész jól kinéző szettben: www.historexagents.com/shop/hxproductdetail.php Még azt se mondanám, hogy hazavágná a családi költségvetést, ha rendelnék belőle (most kábé 1500 lenne forintban)... de az a hozzáadott elégedettségérzet, amit balsafából farigcsálás-ragasztás, és nekem tetsző végeredmény elérése után érez az ember, na az többet ér mint 4,65 font + postaköltség :) Egyébként még a pántokon gondolkodom, miből és hogyan kellene megoldani rajta... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 411821 | 2009. július 22. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja és az "egyenvackot" nem az adott kiegészítők minőségére értettem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 411820 | 2009. július 22. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez rendben van , de ha nincs odahaza akkor gondolom te is legyártod? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411819 | 2009. július 22. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó példa a gyári egyenvacakra: FIBA model lézervágott láda... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
GE-F-110 kellene, ha lenne. Köszönöm előre is!