<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ehud | Adatlap | 411905 | 2009. július 28. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól alakul Tyimosenko, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle több évnyi építés után. A toronyszámot kézzel festetted? Előzmény: (411898) tyimosenko 2009. július 27. 19:40 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 411904 | 2009. július 28. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én mindet házilag tunningolok legyen az dragon revell italery academy tamiya hasegawa ... ettől élvezhető egy készlet :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411903 | 2009. július 28. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne bántsuk, ne bántsuk... Kihagyták az orrfutó jó részét a készletből! Kapok egy botot és kész! Pedig van ott sokminden. Ez csak egyik hiányossága a készletnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 411902 | 2009. július 28. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne bántsuk már ennyit szegény Italerit. Az A-7-es eredete még az Esci-hez köthető inkább, lévén ezt még ők alkották anno. Bár olasznak olasz, az igaz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411901 | 2009. július 28. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lesz cárevics. Csak így tovább. Ahogy elnézem, a 29-es óta fejlődött a technikád:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411900 | 2009. július 28. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 411899 | 2009. július 28. 09:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek ! Egy Dragon gyártmányú korai Panther A-n dolgozom,és egy AFV Pawagenen. A Pantheren Cavalier zimmerit, Voyager maratás és Aber kötényezés van. A pakwagen egy barátom által elkezdett -és eltolt- makett, ez is több termékből van összemontázsolva :AFV futómű és lánctalp,Lionroar oldaldobozok és szerszámrögzítők, Dragon lámpabekötés és fényszóró - a géppuska és állványa is az lesz, meg a szélességjelzők,saját gyártású motorháztető Aber zsanérokkkal.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 411898 | 2009. július 27. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Ezt a T-34/85-öst építgetem melléktémaként már vagy fél éve. Régi Tamiya, 1:35. Egyfajta kísérleti nyúl, gyakoroltam rajta a festést, vagy 6-7szer újrafestettem. Hétvégén végeztem a filterezéssel/befolyatással, amit eléggé elszúrtam. Mivel először revell higítót használtam a művelethez, megtámadta az akril lakk alapot, ezért sok helyen csík-bemaródások keletkeztek (pl. a harckocsi "orrán" bal elől), amit nem tudok eltávolítani, szétmosni sajnos újabb higítórétegekkel. Ráadásul túl vastag (bár néhol viszont alig fedett) is lett valahogy a 3 réteg filter (humbrol 160+ antracit 1:1, 1:20 higítóaránnyal), ami amellett, hogy betöltötte az általam neki szánt funkciót - hogy "szétcsapja" a nagyon homogén alapzöldet - , eltüntette a panelközi előzetes fakításokat is. Úgyhogy meguntam ezt a festés-triált és egy gyors szárazecseteléssel lezártam a dolgot. Bár jól mutatnának a maketten rozsda/kosz lefolyások, rájöttem, hogy egyenlőre nem tudom realisztikusan megcsinálni sajnos. A makett még nem kész, apróbb festések hátravannak, hordókon, kipufogókon stb, meg valamilyen új lánc a gyári helyett. Majd egy erőteljes pigmentporozás vár a makettra a jövőben. Amúgy ezt a Tamiya makettet csak ajánlani tudom, mert primitívsége ellenére könnyen feljavítható egy elfogadható szintre (mondjuk én nem vittem ezt túlzásba) és ráadásul olcsón beszerezhető. Bár a lánc és a matrica sajnos katasztrófa. üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411897 | 2009. július 27. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egyszer régen összeraktam a Revell GAZ 66-ost. mikor teljesen kész lett a motor, nem tudtam lehajtani a vezetőfülkét. valószínűleg a hiba az én készülékemben volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411896 | 2009. július 27. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel az a gumi nem lapos, hanem közel félkör keresztmetszetű kívülről, az Eduard keret alkatrésze tényleg nem jó, max. surfacerrel félgömb alakúra hizlalva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411895 | 2009. július 27. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szélvédő kb. 5 mm vastag, ez egy 1:35-ös maketten 0,14 mm. Egy palack 0,5 mm, ez majdnem két centi 35-ben... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411894 | 2009. július 27. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor a GAZ 66-os is ilyen lesz? Anno jól lehúzták az Eduard-ot, amiért ezt a gumit lapos maratásból adja hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411893 | 2009. július 27. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kithez adtak fóliát, de ahogy Grifx írta, papírboltokban tudsz venni többféle átlátszó fóliát, pl iratborító fólia néven is. Szikével kivágtam. És egy kis adalék: az UAZ (és általában a régebbi autók) teljes üvegezése az úgynevezett Securit üveg. A lényege az, hogy mikor betörik, kisebb-nagyobb darabokban kifolyik, de a kifolyt üveg széle nem vág (elvileg). A szélvédőt egy hornyolt gumiszalag tartja a helyén, a horonyba illeszkedik az üveg. Ez a horony alul, oldalt és általában a sarkokban megtartja az üveg kis darabjait. Az újabb autókon ragasztott üveg a szélvédő, itt két üvegréteg között egy nehezen eltéphető műanyag fólia van. Ez a helyén marad, mikor betörik, csak berepedezik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411892 | 2009. július 27. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tdom, hogy 1/72. Én is abban dolgozom. De azt is tudom, hogy igényes koszolással koptatással mit lehet javítani vagy rontani egy maketten. Egyébként egy tanáccsal két dolgot tehetsz. Figyelembe veszed, vagy elutasítod. A Te dolgod. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411891 | 2009. július 27. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
készült* | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411890 | 2009. július 27. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Az nem túl vékony? Szerintem az erre leginkább megfelelő cucc egy ásványvizes vagy akármilyen átlátszó műanyagból készített flakon vagy ilyesmi. Köszi a gyors választ:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
grifx | Adatlap | 411889 | 2009. július 27. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 Vegyél egy írószer boltba vetítő fóliát. Az olyan mint az űveg kicsinyítet mása. Arra pedog hogy hogyan vagy mi miatt van kitőrve az űveg nézzél képeket. Remélem segítettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411888 | 2009. július 27. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A kitört üveget hogy/miből csináltad? Átlátszó műanyaglapból kivágtad a kis darabokat utána odaraktad vagy hogy? Különben meg szép, mint a többi;-) Tiszteletem: Marci7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411887 | 2009. július 27. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek szerint annyira nem gáz?:) Hozzáteszem a méretarány 1/72 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411886 | 2009. július 27. 12:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
azaz kritika! bocs! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411885 | 2009. július 27. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No, akkor a ktitika :) A harcjárművek lánctalpai esetében: a legritkább esetben maradnak fémszínűek, mint a T-34/76-nál. Viszont a belső tarajok rendszeresen csillogóra kopnak. Amit még érdemes volna körüljárni, az a harcjárművek koszolása. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411882 | 2009. július 27. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na ezt jól megkaptam:)!A bombázó valóban túlzás volt!Azt el is távolítottam:) Amúgy már a 30 felé közeledem!9 éve makettezem,de nem is tartom magam profinak!Itt van néhány munkám a teljesség igénye nélkül!Azért kontárnak sem tartom magam!A kritikát természetesen köszönöm és próbálok javítani! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lac99 | Adatlap | 411881 | 2009. július 27. 10:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Neked és Borisznak, hogy válaszra méltattatok. :-) Igyekszem tovább, olvasgatok és próbálok fejlődni. Meg ebből a kettőből még lesz dioráma is, majd arról is teszek fel képeket, ha elkészül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 411880 | 2009. július 27. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv nem tudok rá mást mondani fenomenális,mint minden munkád.bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411879 | 2009. július 27. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy első öböl háborús diorámába kezdtem bele, a címe After the storm. Multa Gap-nál többszáz iraki jármûvet lõttek szét az amerikaiak, ami jármû viszonylag épen maradt, azt pedig otthagyták. A neten Highway of Death keresőszavakkal nagyon jó képeket találni erről a területről, pl. itt: en.wikipedia.org/wiki/Highway_of_Death Ennek a résznek egy kis részletét fogom kiragadni egy az út mellett félig az árokban lévõ Gaz-66-ossal és az UAZ-zal, amint az amerikai katonák éppen vizsgálgatják. A fgurák a Verlinden gyártmányai lesznek. Az első kész jármű a Minimanfactory nemrég megjelent UAZ-452 műgyanta makettje. A makett jó minőségű, kellőképpen részletes, de mint minden műgyanta készlet ez is sok szárazpróbát igényel. A felületeket 800-as csiszolópapírral simítottam le. A motor a Military Wheels UAZ-469-es készletéből származik. A motor helye ki van alakítva a makettben, így nem volt nehéz. A festést hajlakkos módszerrel készítettem, a századjelvényt és a rendszámot szabadkézzel ecsettel festettem fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411878 | 2009. július 27. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves mindenki! Eme, akaratom ellenére kialakult helyzetet megoldandó, megváltoztattam a nick nevemet, ezentúl, mivel az apci makettező klub tagja vagyok, és Serfőző Robi barátom az "apciroby" nevet használja, én az apcyzoli nevet vettem fel. Remélem nem haragszik majd meg érte. De ettől függetlenül, köszönöm a hozzászólásokat, és várom a továbbiakat is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411877 | 2009. július 27. 09:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hehe, én is Veszprémbe küldtem volna a kiömlőket. :)) Szerintem válassz egy másik nevet. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411876 | 2009. július 27. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! Elnézést kérek, de erről igazán nem tehetek! Nem áll szándékomban senki nevével és személyével visszaélni! Úgyhogy ne haragudjatok érte, és főleg Szász Robitól kérek elnézést, Sok felkiáltójellel! (!) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411875 | 2009. július 27. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja. Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411874 | 2009. július 27. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja. Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411873 | 2009. július 27. 08:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Tibcsi! Ideírnám az elérhetőségeimet: zolyomi.zoli@gmail.com 20/353-0806 Zólyomi Zoltán 3032 Apc, Rákóczi út 65. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411872 | 2009. július 27. 08:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo, Épp ezért kérdeztem én is, mert a "sima" A változatúakkal nem bombáztak. Ha nem felejtem el, otthon megnézem a hajtóműkiömlőt, mert lehet, hogy van az Italeri F-14B-ből maradékom és akkor tudok küldeni egy párat, ha kell. :) Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411871 | 2009. július 27. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Szabi! GE-F-110 kellene, ha lenne. Köszönöm előre is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 411870 | 2009. július 27. 08:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo! F-16-os maradékaim között van hajtóműkiömlő két fajta,de az a baj mindegyikből egy-egy,pontosan melyik is kellene? Ha kell küldöm! Szabi77 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411869 | 2009. július 27. 07:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! A doboz szerint F-14A lenne, de ahogy utána néztem több hónappal ez előtt, (és ebben Daala is megerősített)kiderült hogy a gépet átépítették és több paraméterét fejlesztették. Végül F-14B lett belőle. Főleg éjjeli felderítésre és bombázásra tették alkalmassá. Megnövelzék a számítógépkapacitását és korszerűsítették az ECM rendszert is. Bár kutattam a gép részletes történetét, mintha szinte nem létezett volna, mert néhány fotón kívül, elég szegényesnek mondható az eklézsia. Kerestem tipus és lajstromszám szerint, a repülőgéphordozók honlapján, a Sluggers századnál, stb... de szinte semmi. Úgyhogy az építés alatt is voltak kérdőjelek rendesen. Például tegnep este Daala hívta fel a figyelmemet arra is, (köszönöm Neki)kogy a hajtóműveket ki kell cserélnem GE-F-110-re. Még jó hogy nem ragasztottam be, és most kereshetek F16-os hajtóműveket, méghozzá egyszerre kettőt. Ha valakinek lenne, kérem a segítségét! Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411868 | 2009. július 27. 04:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo, Pofás kis Cicus. :) Egy kérdés: ez milyen változatú Kandúr? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411867 | 2009. július 26. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne add fel ember! Küzdj!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411866 | 2009. július 26. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a hozzászólását és a segítséget! Ezt a matrica levállást én is észrevettem, és azóta már javítottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 411865 | 2009. július 26. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem tetszik, egy kérdés: a bal oldali függőleges vezérsík kilépőélén nem vált el a matrica? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411864 | 2009. július 26. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dicsak a Szólókapitán bejelenkezett:D Nem rossz, nem rossz. Nekem már elegem van az A-7ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411863 | 2009. július 26. 22:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411862 | 2009. július 26. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411861 | 2009. július 26. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt vannak a képek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411860 | 2009. július 26. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lassan bejezéséhez közekedik meglehetősen hosszúra nyúlt Tomcat projektem, és hamarosan teljes egészében repülőgép formát ölt. Néhány óra türelmes munka és késznek lesz mondható, bár mint tudjuk, befejezett makett nincs, csak abbahagyott... Ez egy Italeri műanyaghalmazból készült gép és 1:72-es méretarányú. Sok többletmunkával de annál nagyobb türelemmel valamint kedvvel épült. Feljavításra került a kabin, radart kap majd az orr, a futóaknák és a futószárak csövezést kaptak, és ki lettek térítve az egyébként olaszosan egybeöntött törzsféklapok, orrsegédszárnyak, csűrők és a függőleges vezérsíkon található oldalkormányok. A géptipus jellegzetessége az egyik hajtóműkiömlő szűkebb mivolta, így mivel az Italeri volt szives mindkettőt egyformára önteni,ezt az alkatrészt is le kellett cserélni. Kérnék szépen építő jellegű javaslatokat,hogy mit lehetne még javítani vagy módosítani ebben az építési stádiumban. De a kritikákat is szivesen venném, mert a következő Tomcat-emnél felhasználom őket. További jó makettezést mindenkinek, Zé. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 411859 | 2009. július 26. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elkészültem azt hiszem teljese a Chieftainnel. Láttam egy képet az egyik harckocsikról szóló könyvben, amiben épp terepen robog, onnan az ötlet a sarazásra, ill. szerettem volna kipróbálni a filterezést, elég sok réteget és színt vittem fel, remélem annyira nem idegen a valóságtól. Mindenesetre a Challenger 2-höz képest ezen a több mint 30 éves készleten nagyon látszik a kora, feljavító nem tudom, hogy van-e hozzá, én csak pár kapaszkodót cseréltem mi rajta drótra, minden más dobozból készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibó | Adatlap | 411858 | 2009. július 26. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Miggyuri Nagyon frankó. Gratula! Tibó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411857 | 2009. július 26. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 411856 | 2009. július 26. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, kérlek, ne sértődj meg rajta, de úgy gondolom, rossz úton jársz. Ahogy írod, több vasat tartasz a tűzben, viszont ez azzal is jár, hogy mindegyiken elköveted ugyan azokat a hibákat. Először is, amiket csinálsz, azok szerintem nem diorámák, hanem inkább a terepasztal kategóriába tartoznak. Az előbbinél fontos a hitelesség, ha - ahogy G-cart is írta - a hely miatt sűríteni kell a dolgokat, akkor annak kell legyen valami kerettörténete. A terepasztalnál viszont az egyes darabok önmagukban életszerűek, de az egész egyben nonszensz - gondolj egy vasúti terepasztalra, ki építene ötszáz méter sínhez három állomást a valóságban? A repülőgépeknél talán az első képen a reptér fölött áthúzó Messer és a második kompozíción a Storch az elképzelhető, a többi, különösen a bombázók nem. Második hiba szerintem, hogy sok fiatalhoz hasonlóan - ugye nem tévedek, ha úgy gondolom, hogy még a második X alatt vagy? - a mennyiség bűvöletében élsz. Attól, hogy sok mindent felraksz egy felületre, az nem lesz jobb, mint egy gondosan kitalált kompozíció. A második, sivatagi anyagon gondolom, már minden rajta van, amit oda szántál. Azon látszik, hogy az elképzelés csak annyi volt, hogy "a németek és az angolok lövik egymást és férjen fel rá minden, amit a Matchbox (Revell) sorozatban megvettem". Egy diorámát vagy a jó motívuma, konfliktusa vagy a nagyon jól kidolgozott részletei tesznek érdekessé. Ezeken még egyik sincs (a harc önmagában nem az!). Próbálj meg egy kisebb részletet kiragadni és azt kidolgozni. A harmadik (vagy első, attól függően, hogy melyik végéről nézzük) a kidolgozás. A festés általában nagyon vastag, ehhez többet nem mondanék, ha tanácsra van szükséged, lesznek, akik nálam ebben sokkal tapasztaltabbak. Nem stimmelnek viszont a színek, még akkor sem, ha készséggel elhiszem, hogy mondjuk a Quadnál vagy a Grantnél tényleg barnát adtak meg a festési leírásban. A gyártók sokszor írnak hülyeségeket, különösen az olcsóbb készleteknél. (Szerintem úgy gondolják, hogy gyereknek jó lesz, ami szégyen.) Azt, hogy a repülőgépek festése és jelzései egyáltalán összehozhatók-e a földi egységekkel, meg sem merem kérdezni. Egy szó mint száz, a lelkesedésed nagyon jó, de tömegtermelés helyett kérlek inkább próbálj meg alaposabban kidolgozni egy-egy darabot, nagyobb sikert fogsz vele aratni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 411855 | 2009. július 26. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A dioráma építésben mindenképpen kompromisszumokat kell kötnünk, picit sűríteni kell a cuccokat, de nem szabad túlzásba esni! Te mindent szeretnél egyszerre bemutatni. Fontos az életszerűség! Szerinted ahol bombáznak, ott a gyalogság közben vidáman rohamozgat? Szerintem mindenki kussol a földre fekve, mindegy, hogy melyik oldalhoz tartozik. De kezdésnek nem rosszak! További jó munkát! G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 411854 | 2009. július 26. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |