<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tankos_srac | Adatlap | 411927 | 2009. július 30. 13:31 | ||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411926 | 2009. július 30. 11:57 | ||||||||||||||||||
Ja és a leírás is jó lenne, a történetével kapcsolatos minden ismeretanyag... | |||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411925 | 2009. július 30. 11:53 | ||||||||||||||||||
Át tudnád nekem küldeni azt a képet? | |||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411924 | 2009. július 30. 11:52 | ||||||||||||||||||
A könyvben, amiből az első képet szkenneltem, gyári szám szerint fel van sorolva az összes legyártott gép a prototípusoktól kezdve. Minden géphez van kép, kivéve pár amerikai és iráni példány. Minden gép alatt szerepel az adott gép története (átépítések, melyik századnál repült stb.). Ilyen szempontból én teljesen megbízhatónak tartom ezt a forrást. Szerencse, hogy ehhez a példányhoz pont a festésednek megfelelően ábrázolt fotó van! | |||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411923 | 2009. július 30. 11:44 | ||||||||||||||||||
Aki Tomcat építésébe kezd, legjobb ha felköti a gatyáját, mert lassan a Jóisten se tudja követni, hogy ki kivel volt, és hogy hány fajta típusváltozat volt. Én beleástam magam rendesen a típusba, és látod a hajtóművel kapcsolatban mégis tévedtem. Ha nem szóltok, simán berakom a rosszat | |||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411922 | 2009. július 30. 11:36 | ||||||||||||||||||
Ja és a képemen látható VF-41 Black Aces valamint VF-14 Tophatters század soha nem repült A+-szal, de még B-vel sem. Nem minden A kapott GE hajtóművet, ezek 2000 körül ki lettek vonva, hamarabb, mint a többi! | |||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411921 | 2009. július 30. 11:30 | ||||||||||||||||||
Az A+ elnevezést később törölték, ezek mind B-k lettek GE hajtóművel, NACA gépágyú lemezzel,ECM dudorokkal, előtét-szárny benti fixálással vagy kivétellel. Az általam feltett kép már ezt a helyzetet ábrázolja a makett festésének megfelelően és mint látható (nehezen igaz) GE kiömlővel. | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 411920 | 2009. július 30. 11:26 | ||||||||||||||||||
Szia, a HAD-ot majd a Szegedi Feri legyártja, te meg HUD-t inkább... :) | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 411919 | 2009. július 30. 11:23 | ||||||||||||||||||
Szia Gábor! Én a lengyelektől vettem Szolnokon utángyártott kabint UTI-hoz. | |||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 411918 | 2009. július 30. 10:43 | ||||||||||||||||||
Tankos_srac! Alakul ez, szépen! Az érdekelne, hogy hogyan jutottál hozzá a gyanta kabinhoz? Nekem is kellene egy. Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 411917 | 2009. július 30. 10:08 | ||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411916 | 2009. július 30. 09:48 | ||||||||||||||||||
Igen, az A+-nál az előtétszárnyat a helyén hagyták ugyan, de fixálták. Később, az újonnan épített D-kbe bár be sem építették. :) | |||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411915 | 2009. július 30. 08:04 | ||||||||||||||||||
Szia Tibcsi és Daala! Először is megváltoztattam a nick nevem, mert volt ebből egy kis félreértés, és ez természetesen nem volt szándékos a részemről. A másik, hogy nagyon köszönöm, hogy Tibcsi próbál segíteni. A hétvégén azthiszem még legyártom a HAD-ot, megfestem a Sidewinder-ekre a csíkozást,befejezem az elfogókampót, és talán felkerülnek a kabinra az üvegrészek. Harmadszor: hogy A, vagy A+? Nézzétek meg a képet. Az A-ra volt jellemző az előtét kacsaszárny. Nekem olybá tűnik, hogy a képen lévő gépnek ott van, csak zárt állapotban. Viszont egyértelműen láthatóak az ECM dudorok a szívócsatorna mellett, ami meg az A+ szériától került fel a gépekre, de ne felejtsük el, hogy visszamenőleg minden kandúr megkapta ezt 1991 után. Az újonnan épített '91 utáni Tomcat-ek A+ és valamennyi D változatánál el lettek hagyva az előtétszárnyak. Szerintem azért lehet ez a gép A+, mert ha megnézitek, egyértelmően látszik a "NACA" hűtőlevegő beömlő az M61-esnél, ami a sima A-nál nem volt. Üdv:apcyzoli | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411914 | 2009. július 29. 23:24 | ||||||||||||||||||
Valószínűleg ez egy F-14A+. | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411913 | 2009. július 29. 23:12 | ||||||||||||||||||
Daala, A középső képen, amin a bal oldaláról láthatjuk a flotta kandúrját :), tisztán látszik, hogy a gépágyú hűtőnyílása nem az "A" változatra jellemző rácsos, hanem a későbbiekre (B,D) jellemző alakú. Szerintem az nem egy F-14A. Persze jó volna látni a fúvócsövet is. :) | |||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411912 | 2009. július 29. 22:07 | ||||||||||||||||||
Revell 45 Nekem is sántít. A képet azért is raktam fel, hátha másvalakinek is szemet szúr. | |||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 411911 | 2009. július 29. 21:47 | ||||||||||||||||||
joozsyka! Szépen alakul! Viszont, hadd kérdezzem meg, mi ez a szín a futóműaknában? Bár, lehet, hogy csak a világítás csal, de általában RLM 02 zöldesszürke szokott lenni! Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 411910 | 2009. július 29. 19:57 | ||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411909 | 2009. július 29. 18:36 | ||||||||||||||||||
Szia, Megnéztem a kiömlőket, de sajna csak a jobboldalit találtam meg. Bocs. Azért még nem adom fel, ha előkerül a másik is, akkor küldöm. Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||
Gotha | Adatlap | 411908 | 2009. július 29. 10:01 | ||||||||||||||||||
sziasztok van egy eladó Typhoonom, ha esetleg érdekel valakit. www.vatera.hu/hawker_typhoon_repulogep_makett_1_72_150590299.html üdv | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 411907 | 2009. július 28. 17:07 | ||||||||||||||||||
Hello Ehud! Igen, kézzel. Jól emlékszel, még valamikor a 20. század végén kezdődött az építés, azonban csak az utóbbi fél évben gyorsult fel. :) Üdv | |||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411906 | 2009. július 28. 16:26 | ||||||||||||||||||
Ehud | Adatlap | 411905 | 2009. július 28. 16:24 | ||||||||||||||||||
Jól alakul Tyimosenko, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle több évnyi építés után. A toronyszámot kézzel festetted? | |||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 411904 | 2009. július 28. 15:27 | ||||||||||||||||||
Én mindet házilag tunningolok legyen az dragon revell italery academy tamiya hasegawa ... ettől élvezhető egy készlet :) | |||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411903 | 2009. július 28. 14:56 | ||||||||||||||||||
Ne bántsuk, ne bántsuk... Kihagyták az orrfutó jó részét a készletből! Kapok egy botot és kész! Pedig van ott sokminden. Ez csak egyik hiányossága a készletnek. | |||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 411902 | 2009. július 28. 14:50 | ||||||||||||||||||
Ne bántsuk már ennyit szegény Italerit. Az A-7-es eredete még az Esci-hez köthető inkább, lévén ezt még ők alkották anno. Bár olasznak olasz, az igaz... | |||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 411901 | 2009. július 28. 13:29 | ||||||||||||||||||
Jó lesz cárevics. Csak így tovább. Ahogy elnézem, a 29-es óta fejlődött a technikád:) | |||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 411900 | 2009. július 28. 13:22 | ||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 411899 | 2009. július 28. 09:29 | ||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek ! Egy Dragon gyártmányú korai Panther A-n dolgozom,és egy AFV Pawagenen. A Pantheren Cavalier zimmerit, Voyager maratás és Aber kötényezés van. A pakwagen egy barátom által elkezdett -és eltolt- makett, ez is több termékből van összemontázsolva :AFV futómű és lánctalp,Lionroar oldaldobozok és szerszámrögzítők, Dragon lámpabekötés és fényszóró - a géppuska és állványa is az lesz, meg a szélességjelzők,saját gyártású motorháztető Aber zsanérokkkal.. | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 411898 | 2009. július 27. 19:40 | ||||||||||||||||||
Sziasztok!Ezt a T-34/85-öst építgetem melléktémaként már vagy fél éve. Régi Tamiya, 1:35. Egyfajta kísérleti nyúl, gyakoroltam rajta a festést, vagy 6-7szer újrafestettem. Hétvégén végeztem a filterezéssel/befolyatással, amit eléggé elszúrtam. Mivel először revell higítót használtam a művelethez, megtámadta az akril lakk alapot, ezért sok helyen csík-bemaródások keletkeztek (pl. a harckocsi "orrán" bal elől), amit nem tudok eltávolítani, szétmosni sajnos újabb higítórétegekkel. Ráadásul túl vastag (bár néhol viszont alig fedett) is lett valahogy a 3 réteg filter (humbrol 160+ antracit 1:1, 1:20 higítóaránnyal), ami amellett, hogy betöltötte az általam neki szánt funkciót - hogy "szétcsapja" a nagyon homogén alapzöldet - , eltüntette a panelközi előzetes fakításokat is. Úgyhogy meguntam ezt a festés-triált és egy gyors szárazecseteléssel lezártam a dolgot. Bár jól mutatnának a maketten rozsda/kosz lefolyások, rájöttem, hogy egyenlőre nem tudom realisztikusan megcsinálni sajnos. A makett még nem kész, apróbb festések hátravannak, hordókon, kipufogókon stb, meg valamilyen új lánc a gyári helyett. Majd egy erőteljes pigmentporozás vár a makettra a jövőben. Amúgy ezt a Tamiya makettet csak ajánlani tudom, mert primitívsége ellenére könnyen feljavítható egy elfogadható szintre (mondjuk én nem vittem ezt túlzásba) és ráadásul olcsón beszerezhető. Bár a lánc és a matrica sajnos katasztrófa. üdv | |||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411897 | 2009. július 27. 14:51 | ||||||||||||||||||
egyszer régen összeraktam a Revell GAZ 66-ost. mikor teljesen kész lett a motor, nem tudtam lehajtani a vezetőfülkét. valószínűleg a hiba az én készülékemben volt. | |||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411896 | 2009. július 27. 14:49 | ||||||||||||||||||
Mivel az a gumi nem lapos, hanem közel félkör keresztmetszetű kívülről, az Eduard keret alkatrésze tényleg nem jó, max. surfacerrel félgömb alakúra hizlalva. | |||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411895 | 2009. július 27. 14:35 | ||||||||||||||||||
A szélvédő kb. 5 mm vastag, ez egy 1:35-ös maketten 0,14 mm. Egy palack 0,5 mm, ez majdnem két centi 35-ben... | |||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 411894 | 2009. július 27. 14:35 | ||||||||||||||||||
Akkor a GAZ 66-os is ilyen lesz? Anno jól lehúzták az Eduard-ot, amiért ezt a gumit lapos maratásból adja hozzá. | |||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411893 | 2009. július 27. 14:30 | ||||||||||||||||||
A kithez adtak fóliát, de ahogy Grifx írta, papírboltokban tudsz venni többféle átlátszó fóliát, pl iratborító fólia néven is. Szikével kivágtam. És egy kis adalék: az UAZ (és általában a régebbi autók) teljes üvegezése az úgynevezett Securit üveg. A lényege az, hogy mikor betörik, kisebb-nagyobb darabokban kifolyik, de a kifolyt üveg széle nem vág (elvileg). A szélvédőt egy hornyolt gumiszalag tartja a helyén, a horonyba illeszkedik az üveg. Ez a horony alul, oldalt és általában a sarkokban megtartja az üveg kis darabjait. Az újabb autókon ragasztott üveg a szélvédő, itt két üvegréteg között egy nehezen eltéphető műanyag fólia van. Ez a helyén marad, mikor betörik, csak berepedezik. | |||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411892 | 2009. július 27. 14:29 | ||||||||||||||||||
Tdom, hogy 1/72. Én is abban dolgozom. De azt is tudom, hogy igényes koszolással koptatással mit lehet javítani vagy rontani egy maketten. Egyébként egy tanáccsal két dolgot tehetsz. Figyelembe veszed, vagy elutasítod. A Te dolgod. Miggyuri | |||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411891 | 2009. július 27. 14:20 | ||||||||||||||||||
készült* | |||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411890 | 2009. július 27. 14:19 | ||||||||||||||||||
Üdv Az nem túl vékony? Szerintem az erre leginkább megfelelő cucc egy ásványvizes vagy akármilyen átlátszó műanyagból készített flakon vagy ilyesmi. Köszi a gyors választ:-) | |||||||||||||||||||||
grifx | Adatlap | 411889 | 2009. július 27. 14:16 | ||||||||||||||||||
Marci7 Vegyél egy írószer boltba vetítő fóliát. Az olyan mint az űveg kicsinyítet mása. Arra pedog hogy hogyan vagy mi miatt van kitőrve az űveg nézzél képeket. Remélem segítettem. | |||||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 411888 | 2009. július 27. 14:15 | ||||||||||||||||||
Szia! A kitört üveget hogy/miből csináltad? Átlátszó műanyaglapból kivágtad a kis darabokat utána odaraktad vagy hogy? Különben meg szép, mint a többi;-) Tiszteletem: Marci7 | |||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411887 | 2009. július 27. 13:46 | ||||||||||||||||||
Ezek szerint annyira nem gáz?:) Hozzáteszem a méretarány 1/72 | |||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411886 | 2009. július 27. 12:44 | ||||||||||||||||||
azaz kritika! bocs! | |||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 411885 | 2009. július 27. 12:43 | ||||||||||||||||||
No, akkor a ktitika :) A harcjárművek lánctalpai esetében: a legritkább esetben maradnak fémszínűek, mint a T-34/76-nál. Viszont a belső tarajok rendszeresen csillogóra kopnak. Amit még érdemes volna körüljárni, az a harcjárművek koszolása. Miggyuri | |||||||||||||||||||||
Raffay007 | Adatlap | 411882 | 2009. július 27. 10:59 | ||||||||||||||||||
Na ezt jól megkaptam:)!A bombázó valóban túlzás volt!Azt el is távolítottam:) Amúgy már a 30 felé közeledem!9 éve makettezem,de nem is tartom magam profinak!Itt van néhány munkám a teljesség igénye nélkül!Azért kontárnak sem tartom magam!A kritikát természetesen köszönöm és próbálok javítani! | |||||||||||||||||||||
Lac99 | Adatlap | 411881 | 2009. július 27. 10:41 | ||||||||||||||||||
Köszi Neked és Borisznak, hogy válaszra méltattatok. :-) Igyekszem tovább, olvasgatok és próbálok fejlődni. Meg ebből a kettőből még lesz dioráma is, majd arról is teszek fel képeket, ha elkészül. | |||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 411880 | 2009. július 27. 10:07 | ||||||||||||||||||
Üdv nem tudok rá mást mondani fenomenális,mint minden munkád.bigboy | |||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 411879 | 2009. július 27. 10:00 | ||||||||||||||||||
Egy első öböl háborús diorámába kezdtem bele, a címe After the storm. Multa Gap-nál többszáz iraki jármûvet lõttek szét az amerikaiak, ami jármû viszonylag épen maradt, azt pedig otthagyták. A neten Highway of Death keresőszavakkal nagyon jó képeket találni erről a területről, pl. itt: en.wikipedia.org/wiki/Highway_of_Death Ennek a résznek egy kis részletét fogom kiragadni egy az út mellett félig az árokban lévõ Gaz-66-ossal és az UAZ-zal, amint az amerikai katonák éppen vizsgálgatják. A fgurák a Verlinden gyártmányai lesznek. Az első kész jármű a Minimanfactory nemrég megjelent UAZ-452 műgyanta makettje. A makett jó minőségű, kellőképpen részletes, de mint minden műgyanta készlet ez is sok szárazpróbát igényel. A felületeket 800-as csiszolópapírral simítottam le. A motor a Military Wheels UAZ-469-es készletéből származik. A motor helye ki van alakítva a makettben, így nem volt nehéz. A festést hajlakkos módszerrel készítettem, a századjelvényt és a rendszámot szabadkézzel ecsettel festettem fel. | |||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 411878 | 2009. július 27. 09:45 | ||||||||||||||||||
Kedves mindenki! Eme, akaratom ellenére kialakult helyzetet megoldandó, megváltoztattam a nick nevemet, ezentúl, mivel az apci makettező klub tagja vagyok, és Serfőző Robi barátom az "apciroby" nevet használja, én az apcyzoli nevet vettem fel. Remélem nem haragszik majd meg érte. De ettől függetlenül, köszönöm a hozzászólásokat, és várom a továbbiakat is! | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 411877 | 2009. július 27. 09:14 | ||||||||||||||||||
Hehe, én is Veszprémbe küldtem volna a kiömlőket. :)) Szerintem válassz egy másik nevet. :) | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 411876 | 2009. július 27. 09:08 | ||||||||||||||||||
Szia Ákos! Elnézést kérek, de erről igazán nem tehetek! Nem áll szándékomban senki nevével és személyével visszaélni! Úgyhogy ne haragudjatok érte, és főleg Szász Robitól kérek elnézést, Sok felkiáltójellel! (!) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv:ts