/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
HUJBI 411956 2009. július 31. 20:33
Válasz erre
a koptatás és a filterezés lerágott csont a ProModellben és általában hivatkozni is szoktak rá, hogy melyik számban vagy melyik korábbi cikkben fejtették ki részletesebben. ha mindegyiket elolvasod, akkor láthatod, hogy a legtöbb szerző még azt is leírja, ő pl. hogyan szokta csinálni mondjuk a már korábban leírtakhoz képest.
airfixstug 411955 2009. július 31. 20:31
Válasz erre
Én nem tudom de én szinte mindenre magamtól jöttem rá nem fogta a kezem senki sem, el lestem egy két dolgot újságból net-ről másoktól aztán kisérleteztem egy sztirol lapon addig amíg nem sikerült számomra elfogadható képet alkotnom a Deka akrillal is így volt egy kedves makettezőnél láttam,hogy használja aztán vagy fél évig szenvedtem míg rájöttem,hogy tudok vele szépen dolgozni inkább az a gond ezzel a világgal,hogy sokan azonnal akarnak mindent elérni de ez tanuló idő nélkül nem megy a másik,hogy ne féljünk új vagy más anyagokat használni...
Lac99 411953 2009. július 31. 18:52
Válasz erre
Igen, pontosan ez a baj... Hiába olvasom én át az összes cikket, ha fogalmam sincs egyikben sem, mit jelent a koptatás meg filterezés...
diorama 411952 2009. július 31. 18:18
Válasz erre
na kész a makette néhány apró simítás és összeíllesztés meg lefestés kell meg utána mát télleg kész lesz holnapra rakok fel fotót róla
Bubu 411951 2009. július 31. 12:13
Válasz erre
Szia HUJBI!
Gondolod,hogy ennyire sz@r a helyzet?Azt az LL réti négert meg ne is emlegesd, a bicska kinyílik tőle a zsebemben!
pecso 411950 2009. július 31. 10:55
Válasz erre
Szerintem bármit rakhatnál mellé, a makett több mint valószínű érintetlen maradna...
HUJBI 411949 2009. július 31. 10:47
Válasz erre
és a ProModellben szexi fehérneműs lányok mutathatnák be az újdonságokat úgy, hogy a dobozbontásnál pedig mindig lekerülne egy-egy ruhadarab. ezeket a gyerekeket semmi nem érdekli, minimum kotont és cigit kéne mellé csomagolni vagy LL Junior CD-t.
Rag 411948 2009. július 30. 22:11
Válasz erre
Szerintem szép kis gép, bár a pótlánctalp sajna tényleg lehúzza picit! Ettől függetlenül -szerintem- le a kalappal!
apcyzoli 411947 2009. július 30. 22:05
Válasz erre
Köszi Daala, értékes információkhoz juttatsz!
Daala 411946 2009. július 30. 21:57
Válasz erre
Visszatérve apcyzoli F-14-esére, bár nem szorosan tartozik hozzá, hogy a lengyel PZL gyártott nagyobb alkatrészeket, asszem a hajtóművek beömlőihez fődarabokat beszállítóként a gépek pályafutása vége felé.
Johnie 411945 2009. július 30. 21:09
Válasz erre
Johnie 411944 2009. július 30. 21:08
Válasz erre
Profi makettre pénz, ha meg csak úgy időtöltésképp akkor még a papír is megteszi. Olcsó, mindenütt kapni. Akár vitorlás hajót is készíthetsz belőle:)
bigboy 411943 2009. július 30. 21:05
Válasz erre
Üdv elveszett ember,a klubba is ezért nem jársz? Pedig itt nincsenek profik csak barátok!bigboy
Bubu 411942 2009. július 30. 21:03
Válasz erre
Szia!
Igazad van a vizuális dolgot illetőleg, erről jutott eszembe, hogy Pl a YOUTUBE-on található japán sorozatokat miért nem veszik meg és fordítják le magyarra, igény lenne rá! A sok fiatal elleshetne pár technikát a gyakorlatban és legalább nem a számítógép előtt ülnének egész nap.Igaz olyan népszerűek nem lennének , mint az idétlen brazil szappanoperák , biztos ezért nem érdekli egyik tv társaságot sem.A mai fiatalok jelentős része meg még egy kampósszeget sem tud a falba beverni, ezzel lehetne inspirálni egy részüket meg népszerűsíteni a makettezést.Vagy készíteni saját műsort, rengeteg profi hazai makettező van akik biztosan segítenének, vagy csak én gondolom így?Persze tudom , hogy elsősorban 3 dolog kéne hozzá Pénz,Pénz,Pénz!
Csak ennyit szerettem volna.Üdv:Bubu
dasboat 411941 2009. július 30. 21:01
Válasz erre
Igazad van teljes mértékben csak tudod az itt a gond,hogy a sok profi makettező csak a nagyon márkás és xy prodactions termékét használja,hogy reklámozza és ez érvényes kis hazánk egyetlen "szak" újságára amiben lassan több a külföldi mint a magyar makettező az "meg sem fordul" a fejükben,hogy létezik olcsóbb alternatíva is mint például más akril festék használata,de ez csak mint már írtam az én személyes véleményem bocsánat ha profikat sértek meg.
apcyzoli 411940 2009. július 30. 20:55
Válasz erre
Daala!

Köszönöm szépen, írtam e-mailt!

Üdv:apcyzoli
bgyasoldier 411939 2009. július 30. 20:42
Válasz erre
Szia Dasboat!

Sztem a legtöbb fiatalnak az a "gondja" h nem nagyon tudja az ilyen technikákat amiket írtál is pl.:

"enamel-es átmosás és akrilos koptatás, paszteles porozás,tempera sarazás stb.."

én viszonylag rég makettezek, utána is olvastam ilyeneknek, mégis az lenne az igazi, ha gyakorlatba látnám, vizuálisan jobban érteném.
De csak magamból indulok ki .
dasboat 411938 2009. július 30. 20:34
Válasz erre
Hopsz az előbb csak saccoltam ez a pontos "adatlapja" 75mm Assault Gun (A01306)
Specification

Model Scale
1:76
Number of Parts
79
Dimensions (mm)
L71mm x W39mm
borisz 411937 2009. július 30. 20:28
Válasz erre
no de ez csak az én véleményem bocsi ha valakit zavartam

Nem, megmondtad a lényeget.
dasboat 411936 2009. július 30. 20:26
Válasz erre
Hello! Hát az megfeneklett egy időre és valójában is megfeneklett azt hiszem majd télen folytatom lehet csak van a csuklómban egy gumó amit műteni kéne nem nagyon akarok mostanság farigcsálni vele

a stughoz még ui:a 9cm lövegcsővel együtt értendő!
Johnie 411935 2009. július 30. 20:21
Válasz erre
Dasboat 411934 2009. július 30. 20:14
Válasz erre
1
1
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Sziasztok!Nem nagyon szoktam beírogatni senkinek sem most is csak azért írok mert látom, hogy a "tizenéves" korosztály nagyon nem jó fele halad ahogy többen is írták srácok nem a mennyiség hanem a minőség a lényeg legyen ez a pár kép jó példa erre ezt az airfix kb:9 cm-es 1:76-os 1962!-es stugot egy kedves makettezőtől kaptam ő már ki akarta dobni mert sz@r gagyi gondoltam megépítem dobozból a pótlánctalpaknál nem tömítettem a kilökő tüske nyomát sem(így utólag már bánom) dobozból építettem annyit csináltam,hogy felfúrtam a lövegcsövet.Én teljesen a festésre mentem rá a festés Deka akrillal készült vízzel hígítva tehát nem makett festékkel majd enamel-es átmosás és akrilos koptatás, paszteles porozás,tempera sarazás stb... persze szóró pisztolyt használtam de nekem egy gagyi "koppincs"(de már felső tartályos) van a foltokat a "Blu-Tac"-es gyurmával készítettem kitakarásokkal ja és hűtő kompim van ez egy 1000.-ft os makett annyit is ér DE egy kezdőnek nagyon jó kiindulási alap nem a Dragon szuper 1:72-es fém maratásos "high detail" készletén kell megtanulni makettezni és technikákat elsajátítani no de ez csak az én véleményem bocsi ha valakit zavartam,hogy ide kontárkodtam csak segíteni szeretnék hisz még én is kezdő vagyok.Üdv!dasboat
Daala 411933 2009. július 30. 19:04
Válasz erre
apcyzoli!
közben megtaláltam, elküldtem!
Bubu 411932 2009. július 30. 18:53
Válasz erre
Lőszeresláda 1
Lőszeresláda 1
Lőszeresláda 2
Lőszeresláda 2
Lőszeresláda 3
Lőszeresláda 3
Lőszeresláda 4
Lőszeresláda 4
Lőszeresláda 5
Lőszeresláda 5

Sziasztok!
A múltkori ládatémán felbuzdulva nekiláttam én is egy ládának ,ez lett belőle!A koszolást majd csak a helyére építés után tervezem. Az arányokat az Ákos által fölrakott FIBA lézer vágott ládáról koppintottam csak kapott fogantyúkat és vasalatot.A méretei 4,5X3X2 cm, most dolgoztam először balsafával de nagyon élveztem.
Üdv:Bubu
pecso 411931 2009. július 30. 17:17
Válasz erre
Daala 411930 2009. július 30. 17:07
Válasz erre
apcyzoli!
küldök én bármit, ha megírod hova!
borisz 411929 2009. július 30. 16:27
Válasz erre
pecso 411928 2009. július 30. 15:24
Válasz erre
Mirage (1)
Mirage (1)
Mirage (2)
Mirage (2)

Nálam ez készült el a minap, szigorúan dobozból.
tankos_srac 411927 2009. július 30. 13:31
Válasz erre
Szia! Én a tavalyi Stefánián vettem a kabint a lengyelektől utángyárottan. De van a Neomegának honlapja onnan megrendelheted. Gyanítom szebb is lesz az öntvény, mert nekem a katapultülés sajnos a hátfalat kivéve ment a kukába...

Üdv:ts
apcyzoli 411926 2009. július 30. 11:57
Válasz erre
Ja és a leírás is jó lenne, a történetével kapcsolatos minden ismeretanyag...
apcyzoli 411925 2009. július 30. 11:53
Válasz erre
Át tudnád nekem küldeni azt a képet?
Daala 411924 2009. július 30. 11:52
Válasz erre
A könyvben, amiből az első képet szkenneltem, gyári szám szerint fel van sorolva az összes legyártott gép a prototípusoktól kezdve. Minden géphez van kép, kivéve pár amerikai és iráni példány. Minden gép alatt szerepel az adott gép története (átépítések, melyik századnál repült stb.). Ilyen szempontból én teljesen megbízhatónak tartom ezt a forrást. Szerencse, hogy ehhez a példányhoz pont a festésednek megfelelően ábrázolt fotó van!
apcyzoli 411923 2009. július 30. 11:44
Válasz erre
Aki Tomcat építésébe kezd, legjobb ha felköti a gatyáját, mert lassan a Jóisten se tudja követni, hogy ki kivel volt, és hogy hány fajta típusváltozat volt.
Én beleástam magam rendesen a típusba, és látod a hajtóművel kapcsolatban mégis tévedtem.
Ha nem szóltok, simán berakom a rosszat
Daala 411922 2009. július 30. 11:36
Válasz erre
Ja és a képemen látható VF-41 Black Aces valamint VF-14 Tophatters század soha nem repült A+-szal, de még B-vel sem.
Nem minden A kapott GE hajtóművet, ezek 2000 körül ki lettek vonva, hamarabb, mint a többi!
Daala 411921 2009. július 30. 11:30
Válasz erre
Az A+ elnevezést később törölték, ezek mind B-k lettek GE hajtóművel, NACA gépágyú lemezzel,ECM dudorokkal, előtét-szárny benti fixálással vagy kivétellel. Az általam feltett kép már ezt a helyzetet ábrázolja a makett festésének megfelelően és mint látható (nehezen igaz) GE kiömlővel.
PETI 411920 2009. július 30. 11:26
Válasz erre
Szia, a HAD-ot majd a Szegedi Feri legyártja, te meg HUD-t inkább... :)
PETI 411919 2009. július 30. 11:23
Válasz erre
Szia Gábor!

Én a lengyelektől vettem Szolnokon utángyártott kabint UTI-hoz.
Toth_Gabor 411918 2009. július 30. 10:43
Válasz erre
Tankos_srac!

Alakul ez, szépen!

Az érdekelne, hogy hogyan jutottál hozzá a gyanta kabinhoz? Nekem is kellene egy.

Üdv,
Tóth Gábor
tankos_srac 411917 2009. július 30. 10:08
Válasz erre
DSCF3046
DSCF3046
DSCF3051
DSCF3051
DSCF3056
DSCF3056

Sziasztok!

Ez a Trumpeter 1/48-as Mig-15 bis-e. Utángyártott Neomega kabinnal, a többi dobozból lesz. Csak a fülke lesz nyitott, a rádiótérbe ólomsúly kerül. Egyelőre itt tartok. Az építéssel kapcsoaltos személyes tapaszatlatot, tanácsot köszönettel fogadok!

ts
Tibcsi 411916 2009. július 30. 09:48
Válasz erre
Igen, az A+-nál az előtétszárnyat a helyén hagyták ugyan, de fixálták. Később, az újonnan épített D-kbe bár be sem építették. :)
apcyzoli 411915 2009. július 30. 08:04
Válasz erre
Szia Tibcsi és Daala!

Először is megváltoztattam a nick nevem, mert volt ebből egy kis félreértés, és ez természetesen nem volt szándékos a részemről.
A másik, hogy nagyon köszönöm, hogy Tibcsi próbál segíteni.
A hétvégén azthiszem még legyártom a HAD-ot, megfestem a Sidewinder-ekre a csíkozást,befejezem az elfogókampót,
és talán felkerülnek a kabinra az üvegrészek.
Harmadszor: hogy A, vagy A+? Nézzétek meg a képet. Az A-ra volt jellemző az előtét kacsaszárny. Nekem olybá tűnik, hogy a képen lévő gépnek ott van, csak zárt állapotban.
Viszont egyértelműen láthatóak az ECM dudorok a szívócsatorna mellett, ami meg az A+ szériától került fel a gépekre, de ne felejtsük el, hogy visszamenőleg minden kandúr megkapta ezt 1991 után.
Az újonnan épített '91 utáni Tomcat-ek A+ és valamennyi D változatánál el lettek hagyva az előtétszárnyak.
Szerintem azért lehet ez a gép A+, mert ha megnézitek, egyértelmően látszik a "NACA" hűtőlevegő beömlő az M61-esnél, ami a sima A-nál nem volt.

Üdv:apcyzoli
Tibcsi 411914 2009. július 29. 23:24
Válasz erre
Tibcsi 411913 2009. július 29. 23:12
Válasz erre
Daala,

A középső képen, amin a bal oldaláról láthatjuk a flotta kandúrját :), tisztán látszik, hogy a gépágyú hűtőnyílása nem az "A" változatra jellemző rácsos, hanem a későbbiekre (B,D) jellemző alakú.

Szerintem az nem egy F-14A. Persze jó volna látni a fúvócsövet is. :)
joozsyka 411912 2009. július 29. 22:07
Válasz erre
Revell 45
Nekem is sántít. A képet azért is raktam fel, hátha másvalakinek is szemet szúr.
Z63 411911 2009. július 29. 21:47
Válasz erre
joozsyka!
Szépen alakul! Viszont, hadd kérdezzem meg, mi ez a szín a futóműaknában? Bár, lehet, hogy csak a világítás csal, de általában RLM 02 zöldesszürke szokott lenni!
Üdv,Z63
Daala 411910 2009. július 29. 19:57
Válasz erre
VF-14
VF-14

Tibcsi!
Hogyne bombáztak volna F-14A-val! LANTIRN konténert is függesztettek rájuk!
Tibcsi 411909 2009. július 29. 18:36
Válasz erre
Szia,

Megnéztem a kiömlőket, de sajna csak a jobboldalit találtam meg. Bocs. Azért még nem adom fel, ha előkerül a másik is, akkor küldöm.

Üdv: Tibcsi
Gotha 411908 2009. július 29. 10:01
Válasz erre
sziasztok van egy eladó Typhoonom, ha esetleg érdekel valakit.
www.vatera.hu/hawker_typhoon_repulogep_makett_1_72_150590299.html
üdv
tyimosenko 411907 2009. július 28. 17:07
Válasz erre
Hello Ehud!

Igen, kézzel.
Jól emlékszel, még valamikor a 20. század végén kezdődött az építés, azonban csak az utóbbi fél évben gyorsult fel. :)
Üdv
joozsyka 411906 2009. július 28. 16:26
Válasz erre
DSCF0928
DSCF0928
DSCF0930
DSCF0930

Na ha már a házi tuningnál tartunk.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.