<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Raffay007 | Adatlap | 412286 | 2009. augusztus 14. 21:51 | ||
Siki1990 | Adatlap | 412285 | 2009. augusztus 14. 21:33 | ||
Raffay007! Szép lett a víz. Ezt szerintem főleg a sötétebb képeken lehet látni. Valahol olvastam ( vagy láttam) olyat, hogy a hullámok tetejét fehérre festik, mintha fodrozódna.Ezt a technikát én a gép körül tudnám elképzelni. (Laikusként a tapasztaltabbak nyugodtan szólhatnak, ha tévedek valamiben, és kérném is őket).Csak így tovább. Nekem! sokkal jobban tetszik ez, mint a zsúfolt diorámád:). További szép és jó makettezést: Siki | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412284 | 2009. augusztus 14. 21:24 | ||
Elkészült a szilóvíz!A képek már csak ilyenek,mert este van:( A gépeket nívópálcadarabokkal:) rögzízettem!Abból is a vékony lapos!Elég volt szikével megvágnom a gépeket és a talapzatot! Korodbeli én már csak ilyen hétvégi makettező vok!Üdv! | |||||
Siki1990 | Adatlap | 412282 | 2009. augusztus 14. 20:43 | ||
Raffay007! Megkérdezhetem, hogyan, és mivel rögzítetted a gépeket? Tetszik az ötlet.:) A vizes diód meg nagyon bejön.A szilóval kapcsolatban: szerintem mielött rákennéd a vékony réteget, lakkozd le a kék alapot, mert van rá esély (szerintem), hogy felszedi, és az nem szép.Legalábbis, egyszer én már jártam így. További szép és jó makettezést mindenkinek: Siki | |||||
korodbeli | Adatlap | 412281 | 2009. augusztus 14. 20:28 | ||
Szia Raffay007!Én csak azt nem értem,hogy 9 év alatt nem fejlődtél semmit?Ecsettel is lehet szépen festeni sajnos hiába jók a "történetek" ha a járműveken látszik az ecset húzások nyomai és egyéb dolgok a többit már nem is írom "azt a festéket" lehet jobban is hígítani amikor én ecsettel festettem enamel típusú festékekkel egy sztirol lapon gyakoroltam addig,míg száradás után tényleg nem látszódott,hogy ecsettel készült ehhez nem kell diploma csak "józan paraszti ész" sajnálom de ezt nem vagyok hajlandó elfogadni egy 27-éves velem egykorú makettezőtől én is 9 éve makettezem úgyhogy ezt hagyjuk.Üdv! | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412280 | 2009. augusztus 14. 20:20 | ||
A Me-262 csiszolás alatt áll.A "dudorok" már nincsenek rajta.Kb a 3. makettem volt!Nem marad így!A Blitz miatt tettem oda. | |||||
Timur | Adatlap | 412279 | 2009. augusztus 14. 18:37 | ||
Szia! Összességében: a kevesebb tényleg több... Viszont minden gépről hiányzik a horogkereszt, ami pedig a német felségjelzés szerves része volt. -262: A gép felderítő változat lenne, de nincsenek eltömítve a gépágyúk nyílásai. Az oldal balkenkreuz kissé furcsának tűnik, csakúgy, mint a stencilezett "36"-os szám. ívéletlenül nem másik makettből származnak? A széles sárga törzssávot nem festették a 262-re. Vékony sárga törzssáv csak a Kommando Nowotny gépein volt, ők viszont nem repültek felderítőt. Hajtómű-kiömlőt sosem festettek sárgára. Hajtómű-beömlőt is csak a Kommando Nowotny-nél. -Hartmann-Messer: A kamuflázst ugyan ilyennek adja meg néhány makettgyártó, ám a fotók alapján nem ilyen volt. Egyrészt látszik a gép eredeti (7) száma, a Gruppenkommandeur-jelzést pedig kézzel festették föl. A téli festés pedig hatalmas fehér foltokból áll, és köztük keskeny csíkokban látszik az eredeti 74/75/76. -G-6: Akkor erről nem írok semmit, ha már kérted. Üdv | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412278 | 2009. augusztus 14. 18:29 | ||
SSgt_Chris | Adatlap | 412277 | 2009. augusztus 14. 17:43 | ||
Csak arra kell figyelned, hogy pár mm-es rétegben kend a szilo-t, mert az átlátszó típus is inkább csak áttetszőnek mondható ha vastagabban teríted, és akkor tök mindegy, hogy milyen színűre festetted az alját, ha a kék szín nem látszik át a túl vastag szilikon rétegen... Szerintem. | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412276 | 2009. augusztus 14. 17:17 | ||
A G6-ost tényleg nem fikázni:)!Még 2000-ben készült!Azzal a kis tubus ragasztóval raktam össze ami a dobozban volt:)Meg is izzadtam:) | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412275 | 2009. augusztus 14. 17:14 | ||
Egyenlőre csak megfestettem.A talapzat kb.10mm mély. Láttam egy külföldi oldalon!Ha nem mély a diorama akkor szépen megfested az alját!Utána elkened rajta a szilót!Utána míg nem köt meg kiskanállal megpaskolod:) és már kész is!Remélem tényleg jó lesz.Majd teszek fel képet úgyis. | |||||
barnamedve | Adatlap | 412274 | 2009. augusztus 14. 17:09 | ||
amúgy meg a g6-os alapjára akarsz sziloplasztból vizet? ezt jól értettem? mert mintha...ott már lenne vagy ...na mindegy majd mondd el hogy mi hogy van a vízzel | |||||
barnamedve | Adatlap | 412273 | 2009. augusztus 14. 17:09 | ||
ez tööök szexiii! mármint szerintem is irtó jó lett... még azt próbáld ki,- nem tudom, hogy fog hatni- de csak úgy próbából tedd az egyik repülöt 1/144-es makett fölé, a perspektíva hatás miatt úgy "nagyobb magasság" érzetet tudsz elérni-szerintem...nem biztos, csak elméletben | |||||
Tibcsi | Adatlap | 412272 | 2009. augusztus 14. 15:53 | ||
Szia, Na ez már valami. A két Me-109-es munka (főleg a fehér messzeres) határozottan tetszik. Mármint az ötlet. Egyszerű és mégis el tudom képzelni a történetet. Nem akartál sokat markolni, így nem is fogtál keveset. :) A technika meg majd fejlődik, ahogy egyre több makettet építesz. :) Tibcsi | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412271 | 2009. augusztus 14. 15:52 | ||
Tudom!A vízben lévő gép farkán fehér lesz a sáv!Még készül:) | |||||
Raffay007 | Adatlap | 412270 | 2009. augusztus 14. 15:49 | ||
Sziasztok! Megtaláltam az Opel helyét:)A 262-ben még nincs pilóta és a szárnyakról is hiányzik a felségjel! A Bf-109/G14 szintén nem a megfelelő helyen volt.Futói behúzva ezért csináltam neki egy talpat. A Bf-109/G6 sem volt megfelelő helyen.Futók megint behúzva.Ebben sincs pilóta a belseje nincs festve.Ehhez viszont érzelmi okok miatt már nem nyúlok.Első makettem.A sziloplaszt még hiányzik.Szerintem víz imitációnak nem lesz rossz. Timur?:) | |||||
Johnie | Adatlap | 412268 | 2009. augusztus 14. 15:03 | ||
Hajrá dioráma! Csak így tovább! Gyönyörű lett a maketted ,és a sok ragasztó csak jobban összetartja!. Remélem segítettem. | |||||
diorama | Adatlap | 412266 | 2009. augusztus 14. 13:58 | ||
tiszetelt a kivátelnek aki nem szidta és csak segíteni akart | |||||
diorama | Adatlap | 412265 | 2009. augusztus 14. 13:56 | ||
tudom sajnálom de első makett kezdők balszerencséje és sajnálom hogy nem teszik a festés ez ÍGY S-I-K-E-R-Ü-L-T! majd ha kész inkább majd azt fényképezem le további ó szidást a munkámra és további jó makettezést! | |||||
emerson | Adatlap | 412264 | 2009. augusztus 13. 23:04 | ||
tetszik a hajas baba! :)))sárga bubi frizuval nagyon vagány4 | |||||
Zsola | Adatlap | 412263 | 2009. augusztus 13. 20:54 | ||
Az alábbi vitához csak annyit fűznék hozzá,hogy én személy szerint szívesen publikálnám a nem éppen mesteri műveimet,és én sem sértődnék meg,viszont tudom milyen nehéz jó fotók nélkül kritikát felállítani. A lényeg hogy én sehogy sem tudok elfogadható minőségű képeket csinálni. A fotómasinám sem igazán társ ebben. Megkockáztattam hogy én is beszállnék az Attila fórum Mig-3 gb-jébe,de értelmes fotók híján hanyagolom. és hogy ne csak beböfögés legyen a hozzászólás,nálam ezek a munkadarabok várnak rám: Aufklarungspanzer 38t,lakkozásra,matricázásra stb. egy XXIII-as trumpi u-boot,ez szintén már csak festésre vár. Egy szétbombázott Walrus by matchbox,amin sokat kell még faragni,törzse van csak kész nagyjából. Egy jagdpanzer IV-be is belekóstoltam. Az Alan pz II J szintén festésre vár még. Van min dolgozni,a komolyabb dolgok előtt (Pz II F,Mig-3,Bf-109K). | |||||
Zépisti | Adatlap | 412259 | 2009. augusztus 13. 19:02 | ||
Sziasztok! Láttam Ehud tetszetős gépét ezért gondoltam csatlakozom hozzá a sajátommal... A típus ugyanaz:F-15E Strike Eagle a Revelltől 1/48-ban némi Eduard réz rásegítéssel. Üdv: Zépisti Puma Makettklub Kecskemét | |||||
grifx | Adatlap | 412257 | 2009. augusztus 13. 17:25 | ||
Roadblock Köszönöm igen ő az. :) | |||||
Roadblock | Adatlap | 412256 | 2009. augusztus 13. 17:17 | ||
Robert Capa a fotós akire gondolsz... És most van kiállítása a Ludwig múzeumban. hu.wikipedia.org/wiki/Robert_Capa | |||||
grifx | Adatlap | 412254 | 2009. augusztus 13. 17:03 | ||
Vadász Most ahogy mondod a tv-be volt valami fotós, hogy a d-day on fotózott (ha jól emlékszem magyar volt!) és csak pár kép lett jó, mert a fotólaborba egy tanoncra bízták a képek előhívását. Sajnos a nevét nem tudom a fotósnak. | |||||
Vadász | Adatlap | 412253 | 2009. augusztus 13. 16:08 | ||
grifix! Nem a fényképező gépekben volt a nagy különbség, bár a Leica elég keresett volt a zsákmányolás során. A gyenge képek túlnyomó többsége a nyomdatechnikának köszönhetően lett élvezhetetlen. Nézz körül az e-bay-on. Az amatör képek minősége nam rosszabb mint ma. Arról nem beszélve, hogy digitális feldolgozásnak köszönhetően, még azok a képek is élvwezhető minőségben kerülnek feldolgozásra, amik a hagyományos előhívás során használhatatlanok. mostanában kezdtem digitalízálni a saját családi fotóinkat és olyan képeket tudok megmenteni, amit a laborban nem volt lehetséges. Vadász | |||||
balaton | Adatlap | 412252 | 2009. augusztus 13. 15:26 | ||
Visszavonom a nagyrészét a tegnapinak. 9 év makattezés után tényleg több várható. Na mindegy, nem pofázok bele. | |||||
Tomi | Adatlap | 412250 | 2009. augusztus 13. 14:49 | ||
A makett átlagos, ha nem lenne benne a profipackkal járó pár különlegesség akkor egy teljesen átlagos makett lenne. A törzsfelek illeszkedése pontos. Ugyan a kormányfelületeket és a fékszárnyakat külön adják, de szerintem ez csak "vevőcsalogató", mert azok csak komoly áttalakitás után készithetők el kitéritve. A matricalapon sok helyen el vannak csúszva a szinek:S A vizszintes vezérsikok is 2 félből vannak. Itt ért egy nagy negativum, az én makettemen a csomagolásnak "hála" ezek a szárnyfelek úgy megörbültek hogy... ezen meleg vizzel könnyen lehet segiteni. Összességében jó a kit, én 18 euróért vettem, ami sztem nagyon jó ár. | |||||
Kferro | Adatlap | 412249 | 2009. augusztus 13. 14:15 | ||
Nekem tetszik, bár a Hellcatnek nem vagyok nagy ismerője. MIlyen amúgy az Eduard makettje? Megéri a pénzét? | |||||
Tomi | Adatlap | 412248 | 2009. augusztus 13. 14:10 | ||
Kferro | Adatlap | 412247 | 2009. augusztus 13. 14:05 | ||
Íg van. Clint Eastwood "Flags our Fathers"-e óta tudjuk, milyen fontos volt az amerikai hadvezetésnek egy jól sikerült sajtófotó. Viszont ezek nagy valószínűség szerint nem beállított képek, s mégis élesek. :) www.gstatic.com/hostedimg/119ade28b5446a8c_large www.gstatic.com/hostedimg/3ef2393f40f8c2b0_large www.gstatic.com/hostedimg/d1e21fe46f887443_large www.gstatic.com/hostedimg/0f44adb026a3420b_large www.gstatic.com/hostedimg/d5995f06fe9f49aa_large | |||||
halaci | Adatlap | 412246 | 2009. augusztus 13. 13:46 | ||
A kép kétségtelenül igazi, viszont az is látszik rajta, hogy beállított sajtófotó. Na most az újságíróknak már akkor is fontosabb volt egy jó, hatásos beállítás, ami eladja a lapot, mint a dokumentarista hitelesség (lásd pl. az iwo jima-i újrajátszást, de számtalan német és szovjet "harctéri" fotót is). Raffay: a reptér szélén lévő hullámbádog épületet is le kellene szedni. Ezt az ú.n. Nissan (más helyeken Nissen) kunyhónak nevezett épületet az amerikaiak rendszeresítették, ergo 40-ben Franciaországban nem lehetett. (Arról nem is beszélve, hogy szerintem rossz a makett, ezen az épületen csak a két végén voltak ablakok, az íves lemezborításon nem. Az ablakos darabokat ábrázoló képek mind háború után készültek, állandó használatra megtartott kunyhókról.) | |||||
Timur | Adatlap | 412243 | 2009. augusztus 13. 13:06 | ||
Harmadszor is nekifutok, mert úgy tűnik, bizonyos karakterek után automatice töröl. Tehát: A gépen látható oldaljelzés a Gescwaderkommodore gépét jelöli, és kizárólag az ő gépére volt felfestve. A "Horrido" nem ezredjelvény, Wick azt abból a századból hozta magával, ahol eredetileg repül (s melyet később vezetett). Ha jól emlékszem, akkor ez a 3./JG 2 volt. A Horrido és az oldaljelzés együtt tehát csak Wick ezredparancsoki gépén volt látható, elődjéén nem. Maradt tehát minden a régiben. A gép antennaárbocát nem ártana függőlegesre állítani (ahogy a valóságban volt) a jelenlegi "erősen áramvonalasból". A Stuka: A Stukákat '40 augusztus végén kivonták az Anglia feletti harcokból. Nem szerepelhet tehát együtt a Wick-féle ezredparancsnoki géppel. Az összkép: Sokat javult. Ám mág mindig igazolhatatlan és hiteltelen a torony-bádogviskó-sátor hármas. A két jármű egymás mögötti beállítása funkció nélküli, zavaró. Hátul olyan póttankok szerepelnek, melyeket csak '41-ben rendszeresítettek az Emilekhez, '40-ben tehát nem lehetett a gép mellett... Továbbra is azt javasolom, hogy dioráma-építés előtt nézzünk át néhány száz -pár ezer fotót, és olvassunk-kutassunk a megjeleníteni kivánt téma után. Így biztosan sokkal kevesebb értelemzavaró hiba fordul majd elő. Üdv. | |||||
Timur | Adatlap | 412242 | 2009. augusztus 13. 12:49 | ||
Blitz | Adatlap | 412241 | 2009. augusztus 13. 12:43 | ||
:o) Timur! Mint ez a példa is mutatja, tudsz másképpen írni kritikát is! | |||||
Timur | Adatlap | 412240 | 2009. augusztus 13. 12:35 | ||
Tisztelt Urak! A stílusomról kár lenne vitát nyitni, az már valószínűleg ilyen éles marad. Kritikát nem tudok másképpen írni. Inkább könyveljétek el, hogy kritikában Ákos a jó bácsi, én meg a rossz (és a csúf):) Pályafutásom során szinte az összes (nem helybeli)makettező barátommal és ismerősömmel így ismerkedtem össze: vagy az én munkámat bírálták (s bizony én is kaptam hideget-meleget), vagy én mondtam valamiről véleményt -ahogy Ákos is írta. Az egykori kritikusok lettek később a mestereim. Felbecsülhetetlen, amit tőlük kaptam technikában, tudásban, látásmódban. A konkrét esetre térve: Raffay007 pár oldallal ezelőtt már leírta magáról, hogy 9 éve makettezik, és a harminchoz közelít. Tudtam tehát, hogy nem egy tizenéves lelkébe taposok bele szöges bakanccsal. Az ott bemutatott munkák (is)igazolták, hogy nála a makettezés szeretete-kézügyesség-alaposság-igényesség-tehetség-ízlés hatosfogatból csak az első adott. Igaz, a mi hobbinknál épp ez az első a legfontosabb. Ezt minden makettezőben -benne is -becsülöm. A többiből van ami fejleszthető, van, ami nem. A kérdéses "repülőtér" azonban -mint az orvosi ló- felmutatta mindazon hibákat, melyet egy diorámán igyekszünk elkerülni: -jó ötlet, koncepció hiánya -térbeli-időbeli keveredés -zsúfoltság,kaotikus kompozíció -össze nem illő eszközök felvonultatása -történelmi-hadtörténeti ismeretek hiánya -gyenge kivitelezés Becsülendő, hogy a készítő nekilátott a hibák kijavításának. Ahol most tart: A Messer: Bár Raffay007 azt írta, hogy ez már nem Wick gépe, az a szomorú valóság, hogy még mindig ahhoz közelít legjobban, a légigyőzelmeket nem jelölő svancot kivéve. A sárga hadműveleti jelzések ugyanis csak '40 augusztusában jelentek meg (a svancon egy kis sárga háromszög formájában), és a következő hetekben kerültek egyre több helyre, egyre nagyobb felületen. A teljes sárga orr és oldalkormány már '40 szeptember közepét, és az utána következő időszakot jelöli... A gépen látható " | |||||
Kferro | Adatlap | 412239 | 2009. augusztus 13. 12:34 | ||
Hihi. Tényleg. :) | |||||
Kferro | Adatlap | 412238 | 2009. augusztus 13. 12:33 | ||
Vagy csak több fotó maradt fent, vagy ezek az elérhetők. Nem hiszem, hogy a fényképezőgépek technikája jobb lett volna az egyik, vagy másik oldalon. | |||||
imi | Adatlap | 412237 | 2009. augusztus 13. 12:25 | ||
A csőölelő csávónak tiszta Woody Harrelson feje van. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 412236 | 2009. augusztus 13. 12:23 | ||
még valami: repülőgépek környezetében végzett munkának szabályai vannak, sokszor olyanok, amiket vérrel írtak. Ezek jól kikövetkeztethetők az archív fotókból is. Persze vannak zavaró - sokszor propaganda - fotók is, ahol teljes a kuszaság.. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 412235 | 2009. augusztus 13. 12:21 | ||
Hali! Diorámát építeni szerintem nagyon nehéz. Annak idején én is próbálkoztam 1-2 kisebb kompozícióval, de mai szemmel megmosolyognám azokat. Nagyon fontos ismerni a gépek milliőjét, mielőtt elkezdünk tervezni. Az is behatárolja a lehetőségeket, hogy mi van a piacon. Sok mindent lehet kapni, de sok alapvető dolgot nem. Az viszont sokszor visszaköszönt már, hogy egy diorámán sok eszköz, figura, tereptárgy szerepeltetése a valósághűség rovására megy. Egyszerűen szeétesik az egész, nem találni a mondanivalót... Ezért tartom sikeresebbnek a kiskompozíció kategóriát, ahol 1 gép, 1-5 figura, esetleg egy jármű szerepel. 48-ban nagyon jók a Tamiya járművei például. Szerencsére sok a neten az archív fotó, a kezdőknek én azt javasolnám, szemezgessenek azokból, ismerve milyen repülőjük van, amit szerepeltetnének. Korábbi PM számokban sok szó esett diorámák kapcsán arról, hogyan lehet úgy beállítani a szerepeltetett komponenseket, hogy ráirányítsuk a figyelmet a lényegre. Üdv, T.G. | |||||
grifx | Adatlap | 412234 | 2009. augusztus 13. 12:18 | ||
Ezek szerint az amerikaiaknak jobb volt a fényképezőjük? Vagy csak jobban tudták használni? | |||||
Kferro | Adatlap | 412233 | 2009. augusztus 13. 12:16 | ||
Tévedés. Ez a kép például 1944. május 23-án készült, s nem elég, hogy éles, még színes is: www.gstatic.com/hostedimg/39f42687dc8041af_large | |||||
grifx | Adatlap | 412232 | 2009. augusztus 13. 11:47 | ||
Muzzy Szerintem a képed nem igazi ! Ami 100 hogy nem ww2 mert ilyen éles képet te nem találsz ww2-be. | |||||
Muzzy | Adatlap | 412231 | 2009. augusztus 13. 11:27 | ||
Kedves Mindenki! Nem vitatom a Raffay007 által készített dióval kapcsolatos kritikákat, (időpont, hely, alkalmazott járművek (festése is), légijárművek. Ákos írta, hogy a légvédelmi eszközök nem a repülőgép közelében voltak, ami logikus is. Viszont találtam egy képet egy Csendes Óceáni repülőtérrről, ahol a rerülőgép mellet lövéspáncélos van. Igaz, hogy ilyen esetben célszerű lenne fotóról dolgozni, de ha jól értem ezek még csak az első szárnypróbálgatások. Nem vitataindítónak szántam, csak szerettem volna felhívni arra a figyelmet, hogy a háborúban sok minden előfordult. www.7thfighter.com/gallery/NASM%20Photos/images/A4022.jpg Muzzy | |||||
Blitz | Adatlap | 412230 | 2009. augusztus 13. 11:21 | ||
Marci! Pl. így, mint most Russel! Nem 4 oldal :o), konkrét, és nem bántó. | |||||
Russell | Adatlap | 412227 | 2009. augusztus 13. 09:42 | ||
Kedves Raffay007! A koncepcióváltás után kissé jobban tetszik a műved, de engedj meg még egy pár észrevételt! Az "előtte" állapot érthetetlen zsúfoltsága valóban eltünt, de nekem még mindíg sok. SZERINTEM (ez most szigorúan a maszek véleményem, nem kötelezően követendő előírás!) a Stukát vedd le erről az életképről, és helyezd át egy másikra, ahol az a főszereplő! Ha a Messert szervízelik, akkor láttasd is! Értem ez alatt, hogy rakjál mellé a szerelésre utaló kellékeket. Szerszámokat, darut, emelőt, KERÉKBAKOT, stb. Ha bevetésre készítik föl, akkor fordítsd meg 180 fokkal, orral kifelé álljon és mellette lőszeres ládák, hordók, ilyesmik legyenek. Próbáld meg minden egyes elemnek, amit fölraksz a funkcióját és a helyét elképzelni. Ha csak egy kicsit is sántít, akkor ne tedd föl. Természetesen állhat a gép közelében egy Opel teherautó, de "magyarázd meg", hogy miért. Néhány lőszeresláda máris érthetővé teszi. Állhat a Kübel is ott, épp egy futár valami fontosat közöl a pilótával indulás előtt. Szerintem használd a fantáziádat, de mindíg értékeld át aszerint, hogy hihető-e, vagy életszerű-e. És nézegess minél több archív fotót. Egy idő után a fotók hatására érezni fogod, mi a zsúfolt és mi nem. Üdvözlettel: Russell | |||||
joozsyka | Adatlap | 412226 | 2009. augusztus 13. 09:30 | ||
Ejnye-bejnye; ez meg Helmut Wick gépe 1940. novemberéből:) | |||||
marci | Adatlap | 412225 | 2009. augusztus 13. 09:08 | ||
Nekem tetszik a munkád és szerintem jó volt az előző is. | |||||
marci | Adatlap | 412224 | 2009. augusztus 13. 09:05 | ||
Kritikát Ákosnál kedvesebben hogyan lehet írni? Írjon négy oldalt a lehetséges majdnem de mégsem hibákról, hogy ne legyen bántó? Ez nem pedagógus továbbképző. Senki nem azt mondta, hogy szar a munkája. Felsorolták a hibákat korektül. Ez a fórum az ország egyik legnívósabb szakmai oldala. Aki ragaszkodik a pedagógiai hasonlathoz ez nem az alsótagozat hanem az egyetem! Jól írta valaki, hogy "megmutatom a barátaimnak ismerőseimnek". Biztosan álmélkodni fognak és agyondicsérik. Tény aki véleményt kér és kiteszi munkáját nyilvánosság elé az viselje el a kritikát. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Amúgy ezeket a Nektek köszönhetem:)Ösztönzőleg hatott a sok oltogatás:)