/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
sdsdaf 412388 2009. augusztus 19. 23:45
Válasz erre
Ha már itt tartunk, a japán gépek mitől koptak jobban, rossz volt a festékük?
Topy 412387 2009. augusztus 19. 23:01
Válasz erre
Joci!
Igen, US Navy = haditengerészet. Nem gondoltam a tengerészgyalogságra (=USMC), ők nem is repülték a Hellcatet. Bocsánat, ha valami nem volt egyértelmű. Szerintem a gépek nem nagyon koptak, viszont fakultak, szennyeződtek. Csak azokon a haditengerészeti típusokon láttam (fotókat tanulmányozva) valamelyest kopást, amelyeken kiálló szegecsek voltak (pl. Dauntless) és ott is azokon a helyeken inkább ahol "jobban használták" őket: kabin környéke, fegyverzet helye stb. Nem szabad elfelejteni, hogy a festésnek nem csak a rejtés, álcázás a szerepe, de a korrózióvédelem is, ami a haditengerészeti gépeknél fokozottan jelentkezik.
Roadblock 412386 2009. augusztus 19. 22:52
Válasz erre
Mielőtt még előről kezdenétek... :))
Mi is az alap sárga, amit használtatok?
Vmi kevert szín?
Donor 412385 2009. augusztus 19. 22:25
Válasz erre
Köszi mindenkinek a jótanácsokat, holnap "konzíliumot" tartunk a fiatalemberrel a további lehetőségekkel kapcsolatban. Beszámolok a fejleményekről.
Üdv: Donor
Ákos 412384 2009. augusztus 19. 22:12
Válasz erre
Valóban kicsit sötét, szerintem az átmosás miatt olyan helyeken is maradt festék, ahol nem kellett volna.
A helyedben azt csinálnám, hogy matt lakkba tennék nagyon kevés(!) világosított német sárgát, és azzal lakkoznám le.
Roadblock 412383 2009. augusztus 19. 22:11
Válasz erre
Donor, nekem jónak tűnik az alapsárga...
Ami viszont kicsit zavar az a barna, mert ha jól látom akkor ez egy "sima" sötétbarna, viszont inkább vöröses barna kellett volna.
Ha nagyon zavar, akkor 90-10%ban higító-festék keverékkel ködöljétek át, esetleg olajfestékkel fakíthatjátok is. Ha olajfestékkel akarnátok,akkor célszerű lenne egy réteg matt lakkal átfújni és utána jöhet az olaj.
Teuton 412382 2009. augusztus 19. 21:53
Válasz erre
Szia Donor!
A fényképek alapján nehéz megiítélni, hogy jó-e az alapfestés árnyalata. Egy biztos, a matt lakkozás kell rá!
Üdv: Teuton
Amon 412381 2009. augusztus 19. 20:20
Válasz erre
Szia!

Hát max átfesteni az egészet előről.
Vagy még talán világosított alapszínnel átködölni.
vagy így hadjátok.
Donor 412380 2009. augusztus 19. 20:17
Válasz erre
SDC10329
SDC10329
SDC10330
SDC10330
SDC10332
SDC10332

Sziasztok!
a "Festés" topicban erről a harcjárműről írtam. Nem én készítem, hanem az egyik gyermekem (13 éves). Érzésünk szerint valahogy túl sötét színűre sikerült az egész, nem tudom, Nektek mi a véleményetek róla. Hogyan tovább?
Köszi a segítséget: Donor
gyurmakoma 412379 2009. augusztus 19. 18:01
Válasz erre
az viakolor,betonból.
ma már forgalmi útra nem teszik a macskakövet.
hálóba csak tehermentes helyre rakják,vagy csak diszburkolat sétálóhelyeken.
de ez már ki volt vesézve párszor
JUGE75 412378 2009. augusztus 19. 17:50
Válasz erre
Az másfajta anyag.
Macskakőröl volt szó.
Az is kötésben van.
borisz 412377 2009. augusztus 19. 16:58
Válasz erre
vlevi 412376 2009. augusztus 19. 16:44
Válasz erre
"Ma már csak díszburkolatokat készítenek."
És pár olyan helyen, ahol, az aszfalt rendszeresen felhullámosodik. Közlekedési lámpák előtt, valamint buszmegállókban.
juge75 412375 2009. augusztus 19. 16:26
Válasz erre
Kötésben egymásra átadják a terhelést és az erőket.
juge75 412374 2009. augusztus 19. 16:26
Válasz erre
Ha nem kötésben rakják, úgy könnyebben kifordulnak egymástól, balesethez vezetve.
juge75 412373 2009. augusztus 19. 16:23
Válasz erre
Amúgy már nem használják, az aszfalt olcsóbb, könyebben kivitelezhető.
Ma már csak díszburkolatokat készítenek.
juge75 412372 2009. augusztus 19. 16:22
Válasz erre
Teherbírástól függő.
Ha gyalogosforgalomra szánják, vagy nincs tervezve rá nagy teherbírás, akkor simán, ha igen kötésben, figyelembe véve a rá ható erőket.
Kérdezz meg egy kőművest, és utána állítsd, hogy igaza van-e a kollégának.
atis76 412371 2009. augusztus 19. 16:10
Válasz erre
Üdv
Igen, de ha jól látom ez járda és nem úttest. Kötésben ha jól vágom nagyobb a teherbírása ezért használják ott ahol járművekkel közlekednek. Talán nem írok hülyeséget. Vájtszemüek majd kijavítanak.
Attila
Szapi 412370 2009. augusztus 19. 15:47
Válasz erre
macskakő
macskakő
macskakő 2
macskakő 2
macskakő 3
macskakő 3

Hali Miller!
Nem okoskodni akarok de nincs igazad.

Ahogy a képeken is látszik van mikor "hálóban" rakják le a macskakövet és nem "kötésben". Pontosan úgy ahogy a burkoló lapoknál vagy a csempénél sem egyértelmű a lerakás módja.

Üdv
Szapi
Zoltán 412369 2009. augusztus 19. 15:14
Válasz erre
Mvc-017s
Mvc-017s

Szia
Igen,az az érdekes,hogy a H58 is ugyanaz az US Interior Green,de teljessen más a színe.Nem kell félned tőle nem sárgásodik. Teljessen ugyanezt a színt fogod kapni fújás után,mint amit itt látsz a képen.
sdkfz 412368 2009. augusztus 19. 13:56
Válasz erre
juge75 412367 2009. augusztus 19. 12:55
Válasz erre
18cmx25cm általában, és igen, kötésben vannak a kövek.
Ez 1/72-ben 2,5mmx3.47mm.
Kferro 412366 2009. augusztus 19. 12:53
Válasz erre
Nekem koptatáshoz az ezüst toll vált be. Szép vékonyan lehet vele rajzolni, s szerintem élethű kopásokat lehet vele csinálni.
migi 412365 2009. augusztus 19. 12:38
Válasz erre
Lehet hogy csak a szemem csal de a kockakő nekem a 1/72 mérethez nagynak tűnik,tegyél rá figurát és ahoz viszonyitsd ,valamelyik oldalon irták mi a helyes méret . De amúgy szép munka , és ügyes az alap ötlet ,
Joci16 412364 2009. augusztus 19. 12:03
Válasz erre
Topy!

Nem akarok beleokoskodni, de a US NAVY és a haditengerészet nem egy és ugyan az? Szerintem TE a USMCre gondoltál, már mint a tengerészgyalogságra. De lehet hogy én tévedek.

Üdv.
Miller 412363 2009. augusztus 19. 10:50
Válasz erre
Hali Raffay007!
Azt kell, hogy mondjam fejlődsz.
De ha jobban megfigyelnéd a valós macskakövet akkor tudnád, hogy azt sosem rakják le így egymás mellé, hanem mindig van egy átfedés...mint a tégláknál a falban.
A másik, hogy a szegélykő mellett eléggé elhanyagoltad a macskakövek kialakítását. És még olyan épületet se nagyon láttam ami szinte ráépült volna az útra. A bejárat sincs összhangban a járdával, mintha csak odarakták volna.
Szerintem ne építs ilyen gyorsan, kicsit több odafigyeléssel ezek a hibák elkerülhetőek lennének.
További jó makettezést!
Miller
Raffay007 412362 2009. augusztus 19. 10:32
Válasz erre
macskakő 1/72
macskakő 1/72
macskakő 1/72
macskakő 1/72

Hali!
Hogy mire nem jó a DVD guriga:)A méretarány ,mint mindig 1/72.Az első macskakő karcolgatásom.Vélemény?
bikedoki 412361 2009. augusztus 19. 06:53
Válasz erre
Tomi!

Én a kopásoknál nem ezüstöt használok, hanem világosszürkét (esetleg mehet bele egy kevés ezüst is), mert így kevésbé üt el az alapszíntől. Másrészt a tengeri sós levegő a fényes fém felületet mindenképpen bemattítaná.
Az így kapott végeredmény: makettinfo.hu/index.php
Topy 412360 2009. augusztus 19. 00:25
Válasz erre
Igazság szerint a U.S.Navy gépei nem nagyon voltak kopottak. Az amcsik komolyan vették, hogy a fényes felületek csillogása jobban elárulja a gépet és szenvedélyesen festegettek. Viszont a haditengerészeti gépek erősen fakultak és sokszor látszik a sós víz nyoma is a gépeken.
Sajnos ennyire sohasem voltak világosak, a kék elég sok feketét tartalmazott a kopott szín inkább szürkésebb mint világoskék.
Persze valamennyi színen lehet vitatkozni, mert az alap színeket ugyan a gyárban festették fel, de ha javítani kelett az döntött, hogy a hajó raktára éppen hogyan volt ellátva.
Az egyszínű (sötét)kék gépek 1944-től fényes festést kaptak, de pl. a szárnybelépőélek, a fülke előtti rész, a gerinc matt volt. Nyilván a fényes festés is gyorsan mattult az üzemeltetési körülmények miatt.
Még talán annyit, hogy viszonylag ritka, hogy az egyszínű kék gépen fehér legyen a póttartály. Legalábbis nem "előírásszerű" :-)
Üdv ... Topy
mirazsmarci 412359 2009. augusztus 18. 23:44
Válasz erre
Szia!

Én zsíroldót makettezésre még nem használtam, csak tűzhely tisztításra, stb. A műanyagot nem támadja meg. A SI-TI vel vannak tapasztalataim, az elég jól leszed mindenféle festéket mindenféle károsítás nélkül, és elég olcsón beszerezhető (kb 300 Ft).
sarkanyhuzo 412358 2009. augusztus 18. 23:37
Válasz erre
Hali!
Ez a csodazsíroldó a gyantáról is lekapja a festéket (akril és olaj), az alapanyag károsodása nélkül?
Köszi!
Joe
mirazsmarci 412357 2009. augusztus 18. 23:24
Válasz erre
Hideg zsíroldót szinte bármilyen boltban kapsz. Festék lemarásához viszont tudom ajánlani a SI-TI lefolyótisztítót is.
vlevi 412356 2009. augusztus 18. 21:57
Válasz erre
Nem tudom milyen lesz, de én a múltkor ilyen célre Gunze Hobby Color 58-t vettem. Remélem ez nem fog úgy sárgásodni. Ez is interior green, mint a Mr.Color 27. De van itthon a múlt évezredből Lifecolor interior green is, az sokkal világosabb, kábé Humbrol 78 :)
Ha sárga kell (2.vh-s amcsi gépekhez), akkor viszont Model Master Zink Chromate.
borisz 412355 2009. augusztus 18. 21:29
Válasz erre
Zoltán 412354 2009. augusztus 18. 20:34
Válasz erre
Azért találtam el,mert minden amerikai gépemhez ezt a színt használom...
És persze láttam a szélvédőnél az ecsetes pacsmagolást...Sajnos képtelenség ecsetelni csak fújni lehet a Mr.Colorokat. Én mindíg átködölök minden festeni kívánt alkatrészt feketével,erre fújom rá a 27-est. Így küszöbölöm ki ezt túlságossan sárgás rikító hatást. Sokkal zöldebb lesz így és lehet játszani a színekkel.Ha kevesebbet fújsz az adott helyre zöldebb marad,ha pedig többet akkor 1re jobban sárgásodik.Így saját izlésednek megfelelően állíthatod be a végső árnyalatot.
Tomi 412353 2009. augusztus 18. 20:17
Válasz erre
Marci!

A kabinbelső szine: Gunze Mr. COLOR 27
Bár ha teheted kerüld el ezt a festéket, szinte sárga:S Én is csak azért ezt használtam, mert az Eduard ezt adta meg a kabin szinének, és miután megrendeltem jött a csapás és már nem akartam újabb gyártó után nézni és heteket várni:S
Tomi 412352 2009. augusztus 18. 20:13
Válasz erre
Zoltán!

Tanácsodat megfogadom a koptatásal kapcsolatban, a kabin szinével kapcsolatban "pont a céltábla kötzepébe". Azért nem tűket használtam, mert ezek a csövek lukacsosak és ez nem tudtam megoldani a tűből:S
sdkfz 412351 2009. augusztus 18. 19:57
Válasz erre
Az enyém azért nem halad mert mindig féreteszem,bár mostmár tényleg be szeretném fejezni.
Nem volt gondod a motor alatti légbeömlővel?
Zoltán 412350 2009. augusztus 18. 19:10
Válasz erre
köszi...
lucky 412349 2009. augusztus 18. 18:30
Válasz erre
vlevi 412348 2009. augusztus 18. 18:29
Válasz erre
Én háztartási boltban vettem. A festéket tényleg megkapja nagyon hamar, viszont a harciasabb lakkot már nehezebben. Ráadásul van egy festékem, ami jóideig (1-2 hét) állt a lefolyótisztítóban, eredmény nélkül. Azt úgy láttam, ez sem kezdi ki :(
Zoltán 412347 2009. augusztus 18. 18:04
Válasz erre
Sziasztok
Valamelyik gazdaságos áruházban lehet kapni ezeket a zsíroldókat ?
Marci7 412346 2009. augusztus 18. 16:36
Válasz erre
Szia! Meg tudnád adni a kabin színének kódját? Gyönyörű gép!
M7
koviubi 412345 2009. augusztus 18. 15:35
Válasz erre
Szia Lompi!
Köszönöm a tanácsod. Látom szakértője vagy a témának. Ígérem, a következő jeep-en el fogom hagyni a TP-s matricákat. További jó makettezést.
Zoltán 412344 2009. augusztus 18. 15:24
Válasz erre
Szia
Nagyon tetszik a Hellcat,csak néhány apróság.
Szerintem 1 ilyen jól megépített gépbe vétek volt beletenned a gyárilag adott "kihegyezett valamiket" amik a puskacsövek akartak lenni.Szerintem még most sincs késő kicserélni 6 db in.tűre.nekem kicsit élénknek tűnik a kabinbelső színe.
Milyen színt használtál hozzá? Ha tippelnem kéne MR Color 27. És szerintem a kék is lehetett volna kicsit sötétebb. Remélem nem veszed kötekedésnek. Amúgy tényleg nagyon tetszik.Nálam is itt pihen a szekrényben,építésre vár.
Jut eszembe koptatás: próbáld meg egyszer,hogy aláfújsz fémszínnel és a fedőszínt "visszatépkeded" vagy óvatossan visszakapargatod. Én a legutóbbi gépemnél így tettem (Corsair) és elég meggyőző lett a végeredmény.
Ram 412343 2009. augusztus 18. 14:32
Válasz erre
Hujbi, i.csab, köszi! :) se nem Italeri, se nem Zvezda, hanem a Tamiya hetvenes években kiadott M13/40-ének felújított változata, néhány vadonatúj öntőkerettel, de sok elem még ugyanaz, mint harmincnéhány éve. Plusz esztergált lövegcső, szintén a doboz tartozéka. A luckyról rendelve tavaly ősszel valami háromezer néhányszáz forint volt, ami igen baráti volt ahhoz, hogy ne álljak ellen a kísértésnek :)
ltom74 412342 2009. augusztus 18. 14:12
Válasz erre
Tok jo lett a golya azt hittem 48-as tamiya. Grat!
Lompi 412341 2009. augusztus 18. 14:11
Válasz erre
Szia Koviubi!
Én azt mondom belefér! Annyi féle képpen variálták a feliratokat a harctéren, eltérően az előírástól, hogy belefér. Annyit fűznék a dologhoz, hogy a keréknyomás jelzés nagyon ritkán fordult elő az amcsi használatú jeepeken.Gyakrabban a háború legvégén (1945) kibocsátottakra lett felfestve. Van olyan kép ahol az első kerék dob belső falán van feltüntetve a nyomás érték!. A brit használatban lévőkön ott gyakoribb volt. Úgy hogy a következő jeepeden akár el is hagyhatod.
Üdv,
Lompi
i.csab 412340 2009. augusztus 18. 14:01
Válasz erre
uhh nekem is tetszik nagyon...szép munka! Ez Italeri vagy Zvezda dobozból "került elő"?
HUJBI 412339 2009. augusztus 18. 12:50
Válasz erre
nagyon. nagyit nem ismerem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.