/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
proo0 412515 2009. augusztus 28. 21:00
Válasz erre
ja leesett neki korai zimmerites kell:)
Ádám911 412514 2009. augusztus 28. 20:59
Válasz erre
Nemrég kezdtem el csinálni és ezért nincsen minden lefestve de erre utaltam az elején :P csak nyugodtan soroljátok a hibákat nem azért teszem fel ide a képeket hogy minden úgy maradjon ahogy csinálom hanem hogy tanuljak belőlük.:) 19
GRIFX 412513 2009. augusztus 28. 20:56
Válasz erre
Én is csak egy hibát mondtam a sok közül.
Nem akkarok mindent leírni.
proo0 412512 2009. augusztus 28. 20:54
Válasz erre
sorjás a cső,a görgők nincsenek normálisan kifestve és még sorolhatnám,amúgy hány éves vagy?
Amon 412511 2009. augusztus 28. 20:53
Válasz erre
GRIFX 412510 2009. augusztus 28. 20:52
Válasz erre
A lövegcsövön azt a hatalmas repedést tömícsd!
Amon 412509 2009. augusztus 28. 20:50
Válasz erre
A korai tiger egy de csaka külső megjelenés:
Gumiperemes görgők, bili kupola, légszűrők,
Mid: még gumiperemes, új kupola, nincs légszűrő, nincs lövegtartó
Késői. acélperemes görgők, midel megegyző kupola,nincs légszűrő, nincs lövegtartó
proo0 412508 2009. augusztus 28. 20:47
Válasz erre
http://www.daysofknights.com/images/mcollecibles/21-Tiger1wZimmerit.jpg
Amon 412507 2009. augusztus 28. 20:46
Válasz erre
Ha sikerül előkotornom felteszem.
De aztán lehet hogy csak öszvér volt.
Ádám911 412506 2009. augusztus 28. 20:46
Válasz erre
CIMG3839
CIMG3839
CIMG3840
CIMG3840
CIMG3841
CIMG3841
CIMG3842
CIMG3842

könnyen lejön. hát igen de sajnos csak ez volt itthon és megpróbáltam. De szerintem az lesz hogy marad alap szürke zimmerit nélkül. Amúgy valami más hibát láttok még? Azért teszek fel még pár képet róla ha nemgond...
vincus80 412505 2009. augusztus 28. 20:41
Válasz erre
Szia!

Erről tudnál képet felrakni, vagy egy linket küldeni?

Üdv
proo0 412504 2009. augusztus 28. 20:37
Válasz erre
ha könnyen lejön akkor szedd le mert nem valami élethű,ezt inkább neoflexel vagy makett tömítővel szokták csinálni
Amon 412503 2009. augusztus 28. 20:36
Válasz erre
Szia!
volt zimmerites korai tiger, de már sárga festéssel.
Ádám911 412502 2009. augusztus 28. 20:35
Válasz erre
Levegőre keményedő gyurmával oldottam meg:) na igen az is megoldás csak volt már régebben 1:72-es tigris makettem és azt is átfestettem egyszer de a kerekeknél nem jött ki szépen a festés és ettől félek itt is hogy béna lesz...
proo0 412501 2009. augusztus 28. 20:33
Válasz erre
hát most hogy így nézegetem nem is tudom mit kéne csinálnod...
proo0 412500 2009. augusztus 28. 20:31
Válasz erre
mivel zimmeriteztél és hogy szeded le?szerintem több kárt csinálsz mint hasznot,nem egyszerűbb átfesteni?
Ádám911 412499 2009. augusztus 28. 20:24
Válasz erre
hmm na mindenesetre ennyivel is okosabb lettem:) Akkor szerintem megyek és kijavítom a hibámat.:) Szerintem leszedem a zimmeritet és sima szürke típusú lesz. Amúgy ránézésre hogyan tudom megkülönböztetni a típusokat. nem szeretnék még egyszer ebbe a hibába esni...
vincus80 412498 2009. augusztus 28. 20:17
Válasz erre
Igen. Én nem emlékszem, hogy láttam volna. '43 február után kezték a sárga alapfestés, a zimmeritet meg ha jól tudom még később. Meg ha jól látom, korai a Tigris, abból sem ismerős, hogy lett volna zimmerites.
pepe 412497 2009. augusztus 28. 20:17
Válasz erre
Szia Miller

Biztos szép, csak alig látni valamit a képeken, így megítélni hogyan sikerültek a technikáid nehéz. Esetleg közelebbi kép, fehér egyensúly, más megvilágítás, picasa
vincus80 412496 2009. augusztus 28. 20:16
Válasz erre
Igen. Én nem emlékszem, hogy láttam volna. '43 február után kezték a sárga alapfestés, a zimmeritet meg ha jól tudom még később. Meg ha jól látom, korai a Tigris, abból sem ismerős, hogy lett volna zimmerites.
pepe 412495 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
Hali

A pillanatragasztós témához csak amnnyit szeretnék hozzátenni, hogy...
Én is kipróbáltam több félét, de igazán a loctite háromszög alakú ragacsa jött be.
Keveset használom így 1-1,5 évig tart a tubus. A kupak végében egy tű van ami megakadályozza hogy megkössön a cső vége. Már évek óta ezt használom.
Beszerezhető bármelyik barkácsáruházban a "hódostól az Áronékig", kb 800 Ft.
Próbáld ki.
SSgt_Chris 412494 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
1f_resize
1f_resize
2f_resize
2f_resize
3f_resize
3f_resize
4f_resize
4f_resize

Ismét egy kis update: (felkerült a lánctalp...)
Amon 412493 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
Ádám911 412492 2009. augusztus 28. 20:09
Válasz erre
ÖÖÖ ezt most kifejtenéd kicsit bővebben? nemigazán értem :\ arra célzol hogy nem voltak szürke zimmerites tigrisek?:S
vincus80 412491 2009. augusztus 28. 20:00
Válasz erre
Szia!

Alakul, de a szürke festés + zimmerit nekem erősen gyanús... :)
Ádám911 412490 2009. augusztus 28. 19:42
Válasz erre
CIMG3838
CIMG3838

bocsi a kép lemaradt...
Ádám911 412489 2009. augusztus 28. 19:41
Válasz erre
Hali!

Nálam ez készülget mostanság. Még nincsen mindenhol lefestve rendesen és azt is tudom hogy egy két helyen belefestettem... De hamarosan kijavítom és teszek fel újabb képeket.

Üdv: Ádám
Miller 412488 2009. augusztus 28. 17:22
Válasz erre
Kép 003
Kép 003
Kép 002
Kép 002

Sziasztok!
Egy kis haladás az M-47-essel! Olyan technikákat próbálok ki rajta, amiket eddig csak a neten vag újságban láttam. Fakítás, filterezés, mosás...
A mostani állapot szerint van rajta néhány réteg filter, aztán matrica, majd fényes lakk. A fakítást most fejeztem be. Kis bézs, barna és néhány pötty kéket dolgoztam bele a felületbe hol erősebben, hol gyengébben. Először kicsit sok hígító volt az ecsetben mikor ezt megpróbáltam; az eredmény nem tetszett. A tapasztalatom az, hogy nagyon enyhén nedves ecsettel lehet szép hatást elérni. Holnap megcsinálom a mosást, hogy kiemeljem a részleteket aztán, jöhetnek a kopásfoltok és a rozsda.
Véleményeket, tanácsokat szívesen elfogadok.
Jó makettezést.
Miller
Johnie 412487 2009. augusztus 28. 16:45
Válasz erre
Hallottam olyant is hogy valaki hűtőszekrényben tárolja őket
Ákos 412486 2009. augusztus 28. 15:43
Válasz erre
Nálam sosem köt be a Ferrobond, pedig csak simán az oldalával teszem le az asztalra.
Sokszor pedig még a kupakot sem teszem rá, csak ha sokat áll. Most is úgy fekszik az asztalon, kupak nélkül, ahogy tegnap este hagytam.
warbirds 412485 2009. augusztus 28. 14:20
Válasz erre
Én a következő módzsert alkalmazom a pillanatragacsnál: mielőtt leállítanám, az összenyomott oldalfalakat 90 fokkal elforgatva ismét megnyomom picit. Így azok kicsit kitágulnak, a vákuum meg visszaszippantja a ragacs egy részét a tubusba. Persze ez is csak egy ideig hatásos, mert egy idő után már nem lehet annyira megnyomni. Ezért adagolás előtt általában fejjel lefelé fordítva megrázom kicsit, hogy nem a levegőt nyomjam ki először, hanem a ragacsot. Az olcsóbb ragasztók is elállnak így legalább 2-3 hétig felbontás után.
Ram 412484 2009. augusztus 28. 14:16
Válasz erre
A csőr szinte mindig beköt pár nap/hét után :) én a gél állagú pillanatragasztót használom, és az egész kupakot, csőröstül szoktam róla letekerni, és fogpiszkáló hegyével applikálom a zselét a kívánt helyre. Egyszerre természetesen így pici adagok "kinyerhetők", de amúgy sem elefántot ragaszt vele az ember, szóval ez nem gond szerintem :)
lucky 412483 2009. augusztus 28. 14:06
Válasz erre
"Ti hogy küszöbölitek ki a csőr bekötését?"
Pl injekciós tű a csőrbe. Ha beleköt akkor ott az öngyújtó...
Johnie 412482 2009. augusztus 28. 14:02
Válasz erre
A legbosszantóbb szerintem az amikor egy 500-1000Ft-os ragasztónak a csőre idővel bedugul, ragasztó még van a tubusban jócskán és lehet szurkálni vagy csövet visszavágni. Én megpróbálom ragasztás végeztével a csőben maradt ragasztót visszajuttatni a tubusba ( állandó csőrrel felfele tartás, vagy nem gél ragacsnál még meg is próbálom visszafújni a csőrből a tubusba, persze volt hogy összeragadt a szám:)) Gél állagunál már nehéz, ott marad a szurkálás. Ti hogy küszöbölitek ki a csőr bekötését?
Ákos 412481 2009. augusztus 28. 13:52
Válasz erre
És sima Ferrobondot használok vagy 10 éve. Egyszerre egy gyűjtődobozzal szoktam venni (nagykerből, azt hiszem 30 db van benne), mert így sokkal olcsóbb. Ha nagy dolgokat kell ragasztanom, akkor van fém fecskendőm (a foglalata is fém) ezt húzom a csőrére, ezzel tökéletesen lehet adagolni.
Johnie 412480 2009. augusztus 28. 11:17
Válasz erre
Van ,hogy én is használok pillanatragasztót, általában a gél állagút preferálom jobban, csak ne lennének a minőségi ragasztók ennyire drágák... Persze mindig van egy tubus Loctite vagy Super Attack a fiókban ha épp nagyon kis mütyür ragasztásához kellene. Ha viszont nem fontos akkor a 100 forintos boltban szoktam venni pillanatragasztót. Persze ezek 40-70 forintba szoktak kerülni darabonként, egyből lehet venni belőlük tíz tubussal. Kell is ennyi mert a töltőtömegük szerintem nem éri el a 3g-ot. Na ezekről vegyesek a tapasztalataim. Van egy fekete tubusos aminek száradása után fehér színű kicsapódás keletkezik a felületén. Szörnyű. Van egy rózsaszínű, ez még elmegy, ez fényesre szárad, olyan lesz mint egy fényes lakk.
egyenber 412479 2009. augusztus 28. 11:02
Válasz erre
A Superbond Gél pedig megintcsak ugyanazt tudja, feleannyiért. Ugyanaz gyártja, mint a Locktite-ot, ugyanabból, ugyanott, csak más a csomagolás.
Ákos 412478 2009. augusztus 28. 10:59
Válasz erre
Én így ragasztok pillanatragasztóval, ahogy te az extra thin cementtel. Már vagy 10 éve nem használok makettragasztót.
Amiatt szoktam rá, hogy jópár makettemnél utólag beszívódott a ragasztás.
Ram 412477 2009. augusztus 28. 10:44
Válasz erre
Na, ha már ragasztó-kalandok... én nemrégiben vettem Tamiya Extra Thin Cement nevű ragasztót, és teljesen elégedett vagyok vele. Helyre igazítom a két ragasztandó alkatrészt (műanyag, természetesen), majd az ecset hegyével pöttyintek egy kis ragasztót a két alkatrész találkozásához, a ragasztó nevéhez híven igen híg és azonnal beszivárog a résbe (kapilláris hatás, ha jól emlékszem), és másodpercek alatt nagyon erős kötést hoz létre. Nagy felületekhez a Gunze ragasztóját használom (amíg még van az üveg alján), ha pedig lánctalpat készítek (szemenként), és azt akarom, hogy egy darabig még alakítható legyen a formája, akkor a Revell tűs ragasztóját. Pillanatragasztót inkább csak maratásokhoz, akkor is gél állagút, pont a könnyű kezelhetőség miatt, de erőltetem (egyelőre kevés sikerrel) a forrasztást is, mert az az igazi "rezes" móka - ráadásul könnyebb korrigálni is, ha valamit véletlenül rossz helyre "ragaszt" a magamfajta figyelmetlen, béna makettező...
borisz 412476 2009. augusztus 27. 19:47
Válasz erre
Én viszont átszoktam a pillanatragasztóra a gyorsasága miatt.
vlevi 412475 2009. augusztus 27. 19:10
Válasz erre
A Locktite Super Attack Gel ugyanezt tudja. Mivel sűrű, ezért a kis alkatrészeket (pl. fotómaratott kilincs), helyben tartja addíg, amíg teljesen meg nem köt. Éppen e tulajdonsága miatt éleket is lehet vele ragasztani, nem úgy, mint a sima, folyékony pillanatragaccsal.
De pillanatragacsot én csak végszükség esetén használok, műgyantára, fémre, és ahogy te is, nagyon apró műanyag alkatrészekre.
tyimosenko 412474 2009. augusztus 27. 18:40
Válasz erre
Lehet, hogy most lehurrognak sokan, de en azt szoktam csinalni neha, ha vagy nagyon kis feluleten tudom csak ragasztani az alkatreszt, ami ezaltal serulekeny lesz, vagy olyan alkatreszeket ragasztok, ahol kulonosen fontos az eros kotes, hogy eloszor kenem a sima makettragasztot, aztan arra folyatok egy kis pillanatragasztot. Mindkettobol termeszetesen keveset. Ezaltal a pillanatragaszto miatt eros lesz a kotes, az also makettragaszto miatt viszont van ido pozicionalni, lassaban "all be" a cianoakrilat.
vlevi 412473 2009. augusztus 25. 21:34
Válasz erre
Én is a Revell tűs ragasztót ajánlom, azzal tényleg pontosan a megfelelő helyre juttatható a kívánt mennyiségű ragasztó. Egy apró tipp a makettragasztóhoz, ami mondhatni egyértelmű, de valahogy senki sem említi. Mindkét ragasztandó felületet be kell kenni ragasztóval (mivel a makettragasztó inkább műanyag oldószer, mint ragasztó, tehát feloldja a műanyagot, és amikor megszárad, akkor köt össze a két darab), és miután beragasztóztad a két felet, érdemes várni kb fél percet, amíg a ragasztó egy kicsit szikkad. Amikor már nem nagyon látod, hogy folyna a ragasztó, akkor összeillesztheted a két darabot, amit még elék sokáig lehet igazgatni, mielőtt megkötne. És mivel megvártad, hogy száradjon egy keveset a ragasztó, ezért a két darab összeragasztásakor nem fog oldalt kifolyni.
Ja, és mégegy dolog. Lehetőleg minél kevesebb ragasztóval rakd össze a makettet, de azért a ragasztandó felületeket végig ragaszd össze. Ha valahol feszül, nem illeszkedik (pl. a szárny két fele, vagy a géptörzs), akkor inkább csiszolgass, minthogy két deci ragasztóval próbáld összeerőltetni.
És persze a szárazpróba. Mielőtt ragasztanál, próbáld össze ragasztás nélkül lehetőleg minél nagyobb részét a makettnek, hogy lásd, mennyire pontos, mit kell javítani, mielőtt olyan helyre kellene nyúlni, ahova később nehéz odaférni.
Tibchi 412472 2009. augusztus 25. 16:43
Válasz erre
Szia!

Amit fontos szem előtt tartanod, azokat Ákos elmondta az előző 2 off hozzászólásban.
Én javaslom neked a revell tűs ragasztóját, vagy bármelyik ragasztót, amivel ténylegesen a megfelelő helyre tudod juttatni a ragasztót. Így nem csak ragasztót spórolsz, hanem későbbi macerás munkák 1 részétől is megmented magad.
Továbbá ne felejtsd el, hogy a legjobb barátunk a net, ahol szinten minden megtalálható, ami meg nem, abban biztos van valaki, aki tud segíteni.
Érdemes a cikkeket, hozzászólásokat, tippek/trükkök rovatos is olvasni, és szinte napont nyomon követni a topikokat, mert már csak az írásokból lehet tanulni. (sztem)
Üdv:
T
diorama 412469 2009. augusztus 25. 15:36
Válasz erre
köszi de azért jól néz ki?
juge75 412468 2009. augusztus 25. 06:50
Válasz erre
Minden elkezdődik valahol.
Nem ismerem a korodat, de hidd el, én sem csináltam kezdetben tuti maketteket.
Majd ahogy telik az idő, úgy gyarapodik ismereted és tudásod.
Így tovább, törekedj a jóra!
juge75 412467 2009. augusztus 25. 06:36
Válasz erre
Felrobbantott fa budit készítettél? :-)
diorama 412466 2009. augusztus 24. 23:14
Válasz erre
nekem is mindjárt kész a mekketem már totálisan bevagyok sozva a végeredméyn miatt majd rakok fel képeket tudom hogy a fstés béna meg minden szar de ez van ha visszalpotok a 7.oldalra kerrwséteg meg a képeket és létszives írjatokvélemyént előre is köszi
Muzzy 412465 2009. augusztus 24. 16:09
Válasz erre
Mustang!
Nem mindegyik Mustang padlólemeze volt fából. Ami viszont fából volt, azon volt egy csúszásgátló réteg, amely kvarchomok és fekete festék keverékéből állt! Ha a koptottan akarod elkészíetni, akkor esetleg a fekete csúszásgátló réteget megkoptatva lehet a fa felületet megvillantani, de ez nem volt jelentős.
Az ülés mögött mind a benzintartály, mint akkumulátor (most meg nem mondom, hogy a B-én rádió volt-e ott), és a kerete fekete volt.
Javaslom, ha nem hiszel nekem, a Hyperscale honlapon a fórumon rákeresni.
Nekem is van egy kiadványom, amelyen a padlót fa színben tüntetik fel, de ez valószínüleg restaurált gép alapján készült.
A másik, a maketten eleve fémnek tűnik a padlólemez, és nem fából készültnek.
Most meg nem mondom, melyik változat volt fánól, de ha gondolod, utána nézek.

Még egy jó tanács, ha Malcom tetősre építed, a buborék tetőnek csak az alján volt keret, az oldalán nem! Én is meglepődtem, de közeli fényképeken jól látszik, hogy a szélvédő alá becsűszó plexinek nincs kerete!

Muzzy
proo0 412464 2009. augusztus 24. 16:05
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.