<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tyimosenko | Adatlap | 413438 | 2009. november 12. 15:59 | ||
ATTIS | Adatlap | 413437 | 2009. november 12. 14:57 | ||
Roadblock | Adatlap | 413436 | 2009. november 12. 07:16 | ||
joy | Adatlap | 413435 | 2009. november 11. 21:58 | ||
Ez ismerős nekem valahonnan.Mintha találkoztam volna már vele versenyen.Talán Tokajban?Lehet nem jol emlékszek. | |||||
pipi | Adatlap | 413434 | 2009. november 11. 19:51 | ||
A1-es az első öbölháborúból. A Herkules engem is érdekelne, megbeszélhetjük ha gondolod. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413433 | 2009. november 11. 19:19 | ||
Ez melyik változat, a ködvetők és a festés miatt kérdezem. Találtam átépítő kittet M88A2-re, de annyira drága, hogy elvetettem az ötletet. Amúgy is még több az A1es verzió, mint az A2. | |||||
manta | Adatlap | 413432 | 2009. november 11. 19:03 | ||
Szia Proo0! Köszönöm szépen, Academy gyártmány, Ford GPA-val és M3 Half Trackkel közös csomagolásban. Üdv.:manta | |||||
pipi | Adatlap | 413431 | 2009. november 11. 16:00 | ||
Köszönöm kimerítő válaszod! Az enyém anno így sikerült. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413430 | 2009. november 11. 14:08 | ||
Köszi. A daru természetesen felemelve marad - vitint át kell alakítanom e miatt, mert túl magas... :)) A terveim szerint egy T alakú, az M1 motorcseréknél használt, I gerendából készült tartó lóg majd le. Lánc kivételével ez is kész, csak a képekre nem került még. Festékből a Gunze H80 zöld, H47 vörösbarna és H12 fekete adta a kamót. A fémes felületek H8 silver és H18 Steel került, a rozsda H344. | |||||
pipi | Adatlap | 413429 | 2009. november 11. 13:47 | ||
Jó lett, a darut felemelve hagyod remélem egy kis/nagy ládával a végén. Vagy esetleg egy M1nek segíthet motorcserénél. A láncon még igazgass egy kicsit.Milyen festéket és színeket használsz konkrétan ? | |||||
csabbee | Adatlap | 413428 | 2009. november 11. 13:13 | ||
Az A-10-es kabinnnál is azt hittem átszakad a műanyag annyit kellett csiszolnom mire be tudtam tuszkolni a helyére. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413427 | 2009. november 11. 13:10 | ||
azzal én is így jártam. pont olyan széles, mint maga a makett. na most egy kockába nem tudsz beletenni egy ugyanakkora kockát. | |||||
csabbee | Adatlap | 413426 | 2009. november 11. 13:06 | ||
Hát nem,a makettel semmi bajom,az szuper.Már az előző makettnél,a szuper hornetnél is mérethibás volt az orrfutó,lehet itt kellett volna gyanút fognom.Sajnos úgy vettem észre hogy mostanság a mennyiséggel kezdik kompenzálni a minőséget az Aires-nél.De lehet hogy csak nekem van üldözési mániám.. Ja,és az összerakási útmutató közröhej.Gyakorlatilag csak arra térnek ki hogy vágd le az öntőcsonkoról,aztán joccakát.Sehol semmi utalás méretekre vagy ilyesmi. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413425 | 2009. november 11. 13:05 | ||
Ismerős, nekem egy 1:48as Hasegawa F-4 Phantom II építése állt le az Aires kabin miatt. Kicsit vastag az anyaga... Annyira elment a kedvem tőle, hogy jegeltem az összes repülős projektemet. | |||||
Kferro | Adatlap | 413424 | 2009. november 11. 12:53 | ||
Hú, bakker, nem semmi. Azért remélem a Falcont nem vágtad mérgedben a falhoz. Jómagmnak még nem volt szerencsém Aires kiegészítőkhöz, de elég sokfelől hallom, hogy problémásak. | |||||
csabbee | Adatlap | 413423 | 2009. november 11. 12:44 | ||
Sziasztok! Ha estleg valaki Tamiya '48-as f-16 hoz akar Aires gyanta futókabint venni,ne tegye!Ekkorát még nem szívtam kiegészítővel,főleg nem Aires-sel.Természetesen a kidolgozott,lefestett hátsó beömlőrésznél derült ki hogy sehogy nem lehet jól beragasztani az alsó törzsrészbe,ugyanís jó 2mm-rel hosszabb az eredeti alkatrésznél. most szedheten szét,és uccu neki újra összehozni a sajátjával,tömítés,festés,ááá! Az orrfutó aknájának behelyezése is maga volt a horror.Asszem most egy kis időre félre kell tennem mert majd szétbasz az ideg. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413422 | 2009. november 11. 11:12 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 413421 | 2009. november 10. 20:20 | ||
Ezüst-ezüst-ezüst:-) egye fene... A Mustangot fejezem be.Köszi a "lökéseket":-) | |||||
migi | Adatlap | 413420 | 2009. november 10. 19:59 | ||
Szia Gyula Szép az ezüst festésed ,az a sárga nekem kicsit neonos nekem . várjuk a folytatást , email ment részedre . üdv:migi | |||||
proo0 | Adatlap | 413419 | 2009. november 10. 19:54 | ||
biztos szép lesz,ez milyen gyártmány? | |||||
pecso | Adatlap | 413418 | 2009. november 10. 19:31 | ||
manta | Adatlap | 413417 | 2009. november 10. 19:14 | ||
Heló Tibcsi! Köszi, dióba lesz, de a miként majd még eldől. Ja, és még nincs kész, kb. a 3/4-nél tartok:) Üdv.:manta | |||||
Tibcsi | Adatlap | 413416 | 2009. november 10. 19:11 | ||
Huhh! Nemsemmi... valami diorámában lesz? | |||||
manta | Adatlap | 413415 | 2009. november 10. 19:06 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 413414 | 2009. november 10. 18:55 | ||
Nem vagyok nagy ezüstpárti így nagy tapasztalatom nincs velük így azt sem mondom,hogy az de azt sem,hogy nem polírozható.Annyit tapasztaltam,hogy száradás után kis polírozgatással jobb lett.Állítólag a Gunze a legjobb. | |||||
vlevi | Adatlap | 413413 | 2009. november 10. 17:28 | ||
Akkor ez nem a polírozható ezüst, hanem a sima igaz? | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413412 | 2009. november 10. 17:01 | ||
Ez mindkettő 250 volt és az első törések óta óvatosabb vagyok.talán bírják egy darabig. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413411 | 2009. november 10. 17:00 | ||
1546-os számu Modell Master szintetikus higitóval higiitva.Száradás után a puszta kezes tapogatást nem szereti és kis políozással lehet a fényességet javítani rajta. | |||||
vlevi | Adatlap | 413410 | 2009. november 10. 16:52 | ||
Nagyon tetszik a Mustang fémszíne. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 413409 | 2009. november 10. 16:31 | ||
Szia! Nekem is olyan szikém van, két szett is. Az első piros dobozos szett nagyon olcsó volt. 250Ft. De sajna a befogató részük tényleg viszonylag hamar eltörtek. De legalább a pengék jók... Nemsokkal utána vettem egy másik szettet. Ez kék dobozba volt, és 1100 Ft körül volt az ára. Na ez a szett viszont már évek óta nagyon jól bírja, semmi gond nincs vele. | |||||
pipi | Adatlap | 413408 | 2009. november 10. 16:30 | ||
Köszi! Vannak terveim, csak hiányoznak még alkatrészek hozzájuk!Érted:-) Az AEF nek milyen donort adtál (tamiyát, ha jól láttam).Most nézegettem, de eléggé elkeserítő. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413407 | 2009. november 10. 16:20 | ||
Bocs a gyenge képekért.A Spitnél ami látható azok a hírhedt tecsós szikék:-) Nem rosszak de egy erősebb mozdulatnál eltörik a műanyag befogató része.Azért lehet velük dolgozni. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413406 | 2009. november 10. 16:14 | ||
Sziasztok. Nálam ezek várják a beteljesedést:-) A Spitek 1/32-es Revell és 1/48-as ICM. Mk.I.és Mk.VIII.-as gépek,a P-47D Revell 72-es a Mustang pedig 48-as Hasegawa.Mostanában(3 napja)kb.3 év után elővettem a Revell Spitet,mert rájöttem,hogy annyira talán nem szúrtam el és jobb sorsra érdemes.Ehhez képest a P tipusokon már nincs sok munka de... ááá nemtudom melyiket csináljam:-) | |||||
gaborka | Adatlap | 413405 | 2009. november 10. 16:01 | ||
kinggi | Adatlap | 413404 | 2009. november 10. 15:48 | ||
Bocsi az értetlenkedésér de mi az a "Feifel-szurok "?És hogy ezt az újságot honnan tudnám megnézni? | |||||
kinggi | Adatlap | 413403 | 2009. november 10. 15:44 | ||
Köszönöm mindenkinek a válaszokat... -a kapaszkodókat akkor kicserélem drótra :) | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 413402 | 2009. november 10. 11:31 | ||
Ez az Italeri E/H1 Tigrise. kinggi, ajanlom figyelemdbe az egyik regi Modell&Makett szamot, asszem9 9bol, amiben ossze lett rakva ez a makett es le lettek irva a fontosabb hibak. Erre most nem vennek merget, de mintha ossze lettek cserelve az osszeallitasi utmutatoban a 2 megadott festeshez tartozo matricak. Tehat a szinek forditva vannak ,de ez most csak remlik, nem tuti. Tovabba a lampak mas helyen voltak. Kodgranatvetok is. Az orron nem volt potlanctalp. stb. Most mar tobbnyire tulhaladtal ezeken a fazisokon, de nem nagy hiba szertinem ha ezek igy maradnak, mert nem nagyon eri meg sok energiat ebbe a keszletbe fektetni. Ne nagyon hidd el amugy amit mond a papir. Pl noha rozsdaszint ad meg a kipufogok festesere, de az termeszetesen koromszinu. Meg a multkori foton latszott, hogy a Feifel-szurok tetejet is tomitened kene, nem tudom azota megcsinaltad-e. A kapaszkodokat alapbol erdemesebb drotra cserelni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413401 | 2009. november 10. 11:28 | ||
egy hiányzó kapaszkodó kevésbé tűnik fel, mint egy olyan, aminek a közepe kitört. főleg most, hogy el is árultad. :))) vágd le és drótból csinálj egy másikat. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413400 | 2009. november 10. 11:04 | ||
Nem lesz ez rossz, még x darab és király lesz. Pillanatragasztóval óvatosan bánni, és ahogy azt már előttem is írták, használj fogpiszkálót a felviteléhez. Minimális adag elég. A sodrony átmérővel nincs gond, volt vékonyabb is, vastagabb is használatban. Viszont kicsit hosszú lett - szerintem. Nem tudom, hogy ez melyik cég Tigrise, de a Dragonhoz és a Tamiyahoz is van elég jó sodronyrögzítő, azzal kár gyakorlatozni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413399 | 2009. november 10. 10:56 | ||
ötletek. | |||||
sziklakks | Adatlap | 413398 | 2009. november 10. 09:22 | ||
Szerintem így a makettezés elején ahol tartasz,ezzel nincs baj,sőt jó. Pill ragacsból zselést használj,az nem folyik szanaszét. Ha azt használsz,akkor meg kevesebbet kenj.Én fogpiszkálóval szoktam.Annyi elég,hogy éppen látszódjon az alkatrészen. A sodronyt kicsit vékonynak találom,és sűrűbbre kellet volna csavarni. De majd a harckocsis Urak elmondják a tutit,én csak amatőr vagyok a témában.;) | |||||
kinggi | Adatlap | 413394 | 2009. november 9. 21:56 | ||
Han | Adatlap | 413393 | 2009. november 9. 19:22 | ||
Roadblock, szerintem még alakulni fognak azok a színek:) Egyébként szép lesz! | |||||
Roadblock | Adatlap | 413391 | 2009. november 9. 18:46 | ||
Sirály lesz, a színválasztást ugyan nem értem. | |||||
pipi | Adatlap | 413390 | 2009. november 9. 18:40 | ||
zoli1989 | Adatlap | 413389 | 2009. november 8. 21:51 | ||
gaborka | Adatlap | 413388 | 2009. november 8. 17:00 | ||
Kidomborodó gömbölyű szegecseket úgy tudsz csinálni, hogy fehér barkácsragasztóból kis pöttyöket rakosgatsz a felületre pl. egy fogpiszkálóval. Lehet zselés pillanatragasztóból is, csak azt nehezebb eltávolítani ha elrontottad. c[ ] | |||||
fodi | Adatlap | 413387 | 2009. november 8. 12:03 | ||
www.p40warhawk.com/WW2_Era/Photos/MickGrinter/Detail_2/Detail_2.htm Link a P-40-hez, előbb lemaradt. :) | |||||
fodi | Adatlap | 413386 | 2009. november 8. 12:03 | ||
Mekkora az a P-40? Kis méretarányban teljesen felesleges repülőgépeken kidomborodó szegecsekkel bajlódni. A gépek többségén el voltak csiszolva, vagy csak minimális mértékben emelkedtek ki a felszínből. Megnéztem pár P-40 oldalt, nem lehetett látni rajtuk hatalmas, Mi-24-esen látható szegecseket. Na azon viszont már érdemes vesződni vele... :) | |||||
Marci7 | Adatlap | 413385 | 2009. november 8. 11:43 | ||
Készül a P-40, viszont elakadtam ott, hogy mivel csináljak "szegecseket". Úgy tudom van egy Tamiya szerszám ami erre pont jó vagy direkt erre találták ki, de az gondolom elég drága, és biztos van más megoldás. Láttam már, hogy valaki árul valami szegecselőt itt a fórumon de ha jól tudom azzal kidomborodó szegecseket nem lehet csinálni. Ötletek? Köszi, M7 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szep lett a makett! Jo nagy dög lehet.
A lanctalp se lehetett kis munka, az osszekotobilincseket ugy latom kulon adtak.
udv.