<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
borisz | Adatlap | 413439 | 2009. november 12. 17:19 | ||
Tyimosenko | Adatlap | 413438 | 2009. november 12. 15:59 | ||
Hello Roadblock! Szep lett a makett! Jo nagy dög lehet. A lanctalp se lehetett kis munka, az osszekotobilincseket ugy latom kulon adtak. udv. | |||||
ATTIS | Adatlap | 413437 | 2009. november 12. 14:57 | ||
Roadblock | Adatlap | 413436 | 2009. november 12. 07:16 | ||
joy | Adatlap | 413435 | 2009. november 11. 21:58 | ||
Ez ismerős nekem valahonnan.Mintha találkoztam volna már vele versenyen.Talán Tokajban?Lehet nem jol emlékszek. | |||||
pipi | Adatlap | 413434 | 2009. november 11. 19:51 | ||
A1-es az első öbölháborúból. A Herkules engem is érdekelne, megbeszélhetjük ha gondolod. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413433 | 2009. november 11. 19:19 | ||
Ez melyik változat, a ködvetők és a festés miatt kérdezem. Találtam átépítő kittet M88A2-re, de annyira drága, hogy elvetettem az ötletet. Amúgy is még több az A1es verzió, mint az A2. | |||||
manta | Adatlap | 413432 | 2009. november 11. 19:03 | ||
Szia Proo0! Köszönöm szépen, Academy gyártmány, Ford GPA-val és M3 Half Trackkel közös csomagolásban. Üdv.:manta | |||||
pipi | Adatlap | 413431 | 2009. november 11. 16:00 | ||
Köszönöm kimerítő válaszod! Az enyém anno így sikerült. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413430 | 2009. november 11. 14:08 | ||
Köszi. A daru természetesen felemelve marad - vitint át kell alakítanom e miatt, mert túl magas... :)) A terveim szerint egy T alakú, az M1 motorcseréknél használt, I gerendából készült tartó lóg majd le. Lánc kivételével ez is kész, csak a képekre nem került még. Festékből a Gunze H80 zöld, H47 vörösbarna és H12 fekete adta a kamót. A fémes felületek H8 silver és H18 Steel került, a rozsda H344. | |||||
pipi | Adatlap | 413429 | 2009. november 11. 13:47 | ||
Jó lett, a darut felemelve hagyod remélem egy kis/nagy ládával a végén. Vagy esetleg egy M1nek segíthet motorcserénél. A láncon még igazgass egy kicsit.Milyen festéket és színeket használsz konkrétan ? | |||||
csabbee | Adatlap | 413428 | 2009. november 11. 13:13 | ||
Az A-10-es kabinnnál is azt hittem átszakad a műanyag annyit kellett csiszolnom mire be tudtam tuszkolni a helyére. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413427 | 2009. november 11. 13:10 | ||
azzal én is így jártam. pont olyan széles, mint maga a makett. na most egy kockába nem tudsz beletenni egy ugyanakkora kockát. | |||||
csabbee | Adatlap | 413426 | 2009. november 11. 13:06 | ||
Hát nem,a makettel semmi bajom,az szuper.Már az előző makettnél,a szuper hornetnél is mérethibás volt az orrfutó,lehet itt kellett volna gyanút fognom.Sajnos úgy vettem észre hogy mostanság a mennyiséggel kezdik kompenzálni a minőséget az Aires-nél.De lehet hogy csak nekem van üldözési mániám.. Ja,és az összerakási útmutató közröhej.Gyakorlatilag csak arra térnek ki hogy vágd le az öntőcsonkoról,aztán joccakát.Sehol semmi utalás méretekre vagy ilyesmi. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413425 | 2009. november 11. 13:05 | ||
Ismerős, nekem egy 1:48as Hasegawa F-4 Phantom II építése állt le az Aires kabin miatt. Kicsit vastag az anyaga... Annyira elment a kedvem tőle, hogy jegeltem az összes repülős projektemet. | |||||
Kferro | Adatlap | 413424 | 2009. november 11. 12:53 | ||
Hú, bakker, nem semmi. Azért remélem a Falcont nem vágtad mérgedben a falhoz. Jómagmnak még nem volt szerencsém Aires kiegészítőkhöz, de elég sokfelől hallom, hogy problémásak. | |||||
csabbee | Adatlap | 413423 | 2009. november 11. 12:44 | ||
Sziasztok! Ha estleg valaki Tamiya '48-as f-16 hoz akar Aires gyanta futókabint venni,ne tegye!Ekkorát még nem szívtam kiegészítővel,főleg nem Aires-sel.Természetesen a kidolgozott,lefestett hátsó beömlőrésznél derült ki hogy sehogy nem lehet jól beragasztani az alsó törzsrészbe,ugyanís jó 2mm-rel hosszabb az eredeti alkatrésznél. most szedheten szét,és uccu neki újra összehozni a sajátjával,tömítés,festés,ááá! Az orrfutó aknájának behelyezése is maga volt a horror.Asszem most egy kis időre félre kell tennem mert majd szétbasz az ideg. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413422 | 2009. november 11. 11:12 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 413421 | 2009. november 10. 20:20 | ||
Ezüst-ezüst-ezüst:-) egye fene... A Mustangot fejezem be.Köszi a "lökéseket":-) | |||||
migi | Adatlap | 413420 | 2009. november 10. 19:59 | ||
Szia Gyula Szép az ezüst festésed ,az a sárga nekem kicsit neonos nekem . várjuk a folytatást , email ment részedre . üdv:migi | |||||
proo0 | Adatlap | 413419 | 2009. november 10. 19:54 | ||
biztos szép lesz,ez milyen gyártmány? | |||||
pecso | Adatlap | 413418 | 2009. november 10. 19:31 | ||
manta | Adatlap | 413417 | 2009. november 10. 19:14 | ||
Heló Tibcsi! Köszi, dióba lesz, de a miként majd még eldől. Ja, és még nincs kész, kb. a 3/4-nél tartok:) Üdv.:manta | |||||
Tibcsi | Adatlap | 413416 | 2009. november 10. 19:11 | ||
Huhh! Nemsemmi... valami diorámában lesz? | |||||
manta | Adatlap | 413415 | 2009. november 10. 19:06 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 413414 | 2009. november 10. 18:55 | ||
Nem vagyok nagy ezüstpárti így nagy tapasztalatom nincs velük így azt sem mondom,hogy az de azt sem,hogy nem polírozható.Annyit tapasztaltam,hogy száradás után kis polírozgatással jobb lett.Állítólag a Gunze a legjobb. | |||||
vlevi | Adatlap | 413413 | 2009. november 10. 17:28 | ||
Akkor ez nem a polírozható ezüst, hanem a sima igaz? | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413412 | 2009. november 10. 17:01 | ||
Ez mindkettő 250 volt és az első törések óta óvatosabb vagyok.talán bírják egy darabig. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413411 | 2009. november 10. 17:00 | ||
1546-os számu Modell Master szintetikus higitóval higiitva.Száradás után a puszta kezes tapogatást nem szereti és kis políozással lehet a fényességet javítani rajta. | |||||
vlevi | Adatlap | 413410 | 2009. november 10. 16:52 | ||
Nagyon tetszik a Mustang fémszíne. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 413409 | 2009. november 10. 16:31 | ||
Szia! Nekem is olyan szikém van, két szett is. Az első piros dobozos szett nagyon olcsó volt. 250Ft. De sajna a befogató részük tényleg viszonylag hamar eltörtek. De legalább a pengék jók... Nemsokkal utána vettem egy másik szettet. Ez kék dobozba volt, és 1100 Ft körül volt az ára. Na ez a szett viszont már évek óta nagyon jól bírja, semmi gond nincs vele. | |||||
pipi | Adatlap | 413408 | 2009. november 10. 16:30 | ||
Köszi! Vannak terveim, csak hiányoznak még alkatrészek hozzájuk!Érted:-) Az AEF nek milyen donort adtál (tamiyát, ha jól láttam).Most nézegettem, de eléggé elkeserítő. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413407 | 2009. november 10. 16:20 | ||
Bocs a gyenge képekért.A Spitnél ami látható azok a hírhedt tecsós szikék:-) Nem rosszak de egy erősebb mozdulatnál eltörik a műanyag befogató része.Azért lehet velük dolgozni. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 413406 | 2009. november 10. 16:14 | ||
Sziasztok. Nálam ezek várják a beteljesedést:-) A Spitek 1/32-es Revell és 1/48-as ICM. Mk.I.és Mk.VIII.-as gépek,a P-47D Revell 72-es a Mustang pedig 48-as Hasegawa.Mostanában(3 napja)kb.3 év után elővettem a Revell Spitet,mert rájöttem,hogy annyira talán nem szúrtam el és jobb sorsra érdemes.Ehhez képest a P tipusokon már nincs sok munka de... ááá nemtudom melyiket csináljam:-) | |||||
gaborka | Adatlap | 413405 | 2009. november 10. 16:01 | ||
kinggi | Adatlap | 413404 | 2009. november 10. 15:48 | ||
Bocsi az értetlenkedésér de mi az a "Feifel-szurok "?És hogy ezt az újságot honnan tudnám megnézni? | |||||
kinggi | Adatlap | 413403 | 2009. november 10. 15:44 | ||
Köszönöm mindenkinek a válaszokat... -a kapaszkodókat akkor kicserélem drótra :) | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 413402 | 2009. november 10. 11:31 | ||
Ez az Italeri E/H1 Tigrise. kinggi, ajanlom figyelemdbe az egyik regi Modell&Makett szamot, asszem9 9bol, amiben ossze lett rakva ez a makett es le lettek irva a fontosabb hibak. Erre most nem vennek merget, de mintha ossze lettek cserelve az osszeallitasi utmutatoban a 2 megadott festeshez tartozo matricak. Tehat a szinek forditva vannak ,de ez most csak remlik, nem tuti. Tovabba a lampak mas helyen voltak. Kodgranatvetok is. Az orron nem volt potlanctalp. stb. Most mar tobbnyire tulhaladtal ezeken a fazisokon, de nem nagy hiba szertinem ha ezek igy maradnak, mert nem nagyon eri meg sok energiat ebbe a keszletbe fektetni. Ne nagyon hidd el amugy amit mond a papir. Pl noha rozsdaszint ad meg a kipufogok festesere, de az termeszetesen koromszinu. Meg a multkori foton latszott, hogy a Feifel-szurok tetejet is tomitened kene, nem tudom azota megcsinaltad-e. A kapaszkodokat alapbol erdemesebb drotra cserelni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413401 | 2009. november 10. 11:28 | ||
egy hiányzó kapaszkodó kevésbé tűnik fel, mint egy olyan, aminek a közepe kitört. főleg most, hogy el is árultad. :))) vágd le és drótból csinálj egy másikat. | |||||
Roadblock | Adatlap | 413400 | 2009. november 10. 11:04 | ||
Nem lesz ez rossz, még x darab és király lesz. Pillanatragasztóval óvatosan bánni, és ahogy azt már előttem is írták, használj fogpiszkálót a felviteléhez. Minimális adag elég. A sodrony átmérővel nincs gond, volt vékonyabb is, vastagabb is használatban. Viszont kicsit hosszú lett - szerintem. Nem tudom, hogy ez melyik cég Tigrise, de a Dragonhoz és a Tamiyahoz is van elég jó sodronyrögzítő, azzal kár gyakorlatozni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 413399 | 2009. november 10. 10:56 | ||
ötletek. | |||||
sziklakks | Adatlap | 413398 | 2009. november 10. 09:22 | ||
Szerintem így a makettezés elején ahol tartasz,ezzel nincs baj,sőt jó. Pill ragacsból zselést használj,az nem folyik szanaszét. Ha azt használsz,akkor meg kevesebbet kenj.Én fogpiszkálóval szoktam.Annyi elég,hogy éppen látszódjon az alkatrészen. A sodronyt kicsit vékonynak találom,és sűrűbbre kellet volna csavarni. De majd a harckocsis Urak elmondják a tutit,én csak amatőr vagyok a témában.;) | |||||
kinggi | Adatlap | 413394 | 2009. november 9. 21:56 | ||
Han | Adatlap | 413393 | 2009. november 9. 19:22 | ||
Roadblock, szerintem még alakulni fognak azok a színek:) Egyébként szép lesz! | |||||
Roadblock | Adatlap | 413391 | 2009. november 9. 18:46 | ||
Sirály lesz, a színválasztást ugyan nem értem. | |||||
pipi | Adatlap | 413390 | 2009. november 9. 18:40 | ||
zoli1989 | Adatlap | 413389 | 2009. november 8. 21:51 | ||
gaborka | Adatlap | 413388 | 2009. november 8. 17:00 | ||
Kidomborodó gömbölyű szegecseket úgy tudsz csinálni, hogy fehér barkácsragasztóból kis pöttyöket rakosgatsz a felületre pl. egy fogpiszkálóval. Lehet zselés pillanatragasztóból is, csak azt nehezebb eltávolítani ha elrontottad. c[ ] | |||||
fodi | Adatlap | 413387 | 2009. november 8. 12:03 | ||
www.p40warhawk.com/WW2_Era/Photos/MickGrinter/Detail_2/Detail_2.htm Link a P-40-hez, előbb lemaradt. :) | |||||
fodi | Adatlap | 413386 | 2009. november 8. 12:03 | ||
Mekkora az a P-40? Kis méretarányban teljesen felesleges repülőgépeken kidomborodó szegecsekkel bajlódni. A gépek többségén el voltak csiszolva, vagy csak minimális mértékben emelkedtek ki a felszínből. Megnéztem pár P-40 oldalt, nem lehetett látni rajtuk hatalmas, Mi-24-esen látható szegecseket. Na azon viszont már érdemes vesződni vele... :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Innen már el ne rontsd!