<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tyimosenko | Adatlap | 413843 | 2009. december 21. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, Akos makettjei kozismertek, ezert nem hoztam fel. Előzmény: (413841) Ram 2009. december 21. 17:57 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413842 | 2009. december 21. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na ez a link dolog nem nagyon működött, Ákos munkáit szerettem volna belinkelni... de ha már Ákos, akkor: lwcolors.blogspot.com/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413841 | 2009. december 21. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko, még annyira sem kell messzire menni, itt a Makettinfón is lehet példaképet keresni, lásd például: makettinfo.hu/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413840 | 2009. december 21. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a linkeket, mindjárt átnézem őket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413839 | 2009. december 21. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az észrevételeket! Próbálkozom élethűbbé tenni, még nincs teljesen befejezve, ezért is vagyok kíváncsi, mit is kell még javítanom rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413838 | 2009. december 21. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt van pár kép, mennyire mocskos is lehetett egy Tomcat: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/2/4/1281424.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/3/2/3/1609323.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/1/2/1360218.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/7/9/5/1366597.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/9/5/1429591.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/7/1461741.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413837 | 2009. december 21. 15:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz, de azért pár észrevétel: - A gép egy kicsit tiszta, ennél jóval koszosabbak voltak a Tomcatek. - A kabintető tőrzshöz csatlakozó első része nem fekszik fel rendesen a tőrzsre, s egy jó nagy rés van közöttük. Ezt feltétlenül tömíteni kellett volna. - A bal oldali függőleges vezérsíkon mi az a "lefolyás"? - A kerekek nagyon feketék, érdemes lenne világosítani őket, esetleg szürke pasztellkréta porával átsimítani. De azért összeségében tetszik a műved. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413836 | 2009. december 21. 15:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na megvan Vrbovszki Aron honlapja http://www.srac.hu/iron/gallery.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413835 | 2009. december 21. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Lassan tényleg befejezem. De mindig tudtam, hogy egyszer elkészül! Hát ilyen lett... Észrevétel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413834 | 2009. december 21. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413833 | 2009. december 21. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az az 1:16-os KT R/C modell, s Jimenez is írja, hogy nagyon gyenge. Viszont a festése szenzációs. Áron nagyon ügyes makettező, a legutóbbi PM-ben nagyon szép munkát látni tőle. Ráadásul a techinkáját is leírja, így a cikk maga is hasznos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413832 | 2009. december 21. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szepen el van cseszve az 1:16-os KT alapmakett futomuve. Baromi kicsik a gorgok. Nem kell ilyen messze menni szep makettekert. Multkor lattam Vbrovszki Aron honlapjat. Fantasztikus szep dolgokat csinal. Belinkelnem, de nem talalom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413831 | 2009. december 21. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó példa volt, pont Rick Lawler a kedvencem. :) Ez az IS-2-ese talán a legszebb harcjármű makett, amit valaha láttam. www.planetarmor.com/forums/showthread.php De nekem most Jimenez legújabb munkája is nagyon tetszik: www.network54.com/Forum/110741/message/1260978161/1-16+RC+King+Tiger+finsihed. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413830 | 2009. december 21. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi, a lényeg, hogy nyitott vagy a tanácsokra, szerintem ez nagyon fontos - de ami még fontosabb, hogy neked kell elsősorban tetszenie a végeredménynek! Ajánlom figyelmedbe például a planetarmor.com oldalt, ott a VBench-ek között Rick Lawler, James Tainton és néhány rutinosabb "öreg" játékos építéseit végignézni... rengeteget lehet tanulni belőle! üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Salieri | Adatlap | 413829 | 2009. december 20. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én momentán swarchgrau helyett sokkal jobbnak tartanám a téglavöröst kopáshoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 413828 | 2009. december 20. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Annyit szeretnék megjegyezni, hogy először kellett volna fakítani a festést, aztán befolyatni, szárazecsetelni, és kb utána felvinni az ilyen erős festék lepattogzódást. Gondolom te is látod, hogy a mostani állapotban a kopások eléggé elütnek a tanktól, és nem elég aprólékos a festése. Ha ez után fogod átmosni, akkor érdekes lesz a végeredmény, mert rá fogsz festeni a mostani kopásokra is. Én azt tudom tanácsolni, hogy a kopásokat fesd át újra egy sötétebb színnel, aprólékosan, mert szerintem ez a szürke szín túl világos. Ahol pedig túl sok lett a kopás, ott a késöbbiekben próbáld meg pigment porral eltakarni. Tiv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
manta | Adatlap | 413827 | 2009. december 20. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Itt egy link, itt egy egész jól koptatott tigris van, ha tudod hasznosítani, akkor jó. Sok sikert! www.missing-lynx.com/gallery/german/tiger1_nsuwanarat.html Üdv.:manta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413826 | 2009. december 20. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"a kevesebb néha több" Teljes mértékben igazad van.Holnap kipróbálom azt a sok apró pöttyöset :) (őszintén bevalva ez a első koptatott makettem szóval semmi rutinom nincs benne :S[de majd lesz:):)]) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413825 | 2009. december 20. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi, Én azt javasolnám, hogy a kopásokat úgy alakítsd ki, hogy nem egy-egy nagyobb foltot festesz fel egyszerre, hanem megpróbálsz nagyon (tényleg nagyon) apró pöttyökből kialakítani foltokat, amik persze elég sűrű pöttyözés esetén összeállhatnak nagyobb foltokká. A másik észrevétel, hogy nem kell feltétlenül minden egyes négyzetcentiméteren lepattognia a festéknek, jobb hatást érhetsz el (de ez aztán abszolút ízlés dolga) ha csak a tényleg sűrűn használt részek (búvónyílások, szereléshez használt nyílások, a jármű oldala-eleje, ahol az ágak (és kerítések, kőfalak, satöbbik) lezúzhatják a festést. Az aranyszabály közhely itt is érvényes: a kevesebb néha több :) üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 413824 | 2009. december 20. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
igen igazatok van a bunkerrel kapcsolatban! 1- ez egy régi játék 2- a fű valóban itt-ott kopár- igaz szerintem sem olyan nagy gond, csupán az, hogy alatta kivilan a szürke beton... 3- a katonákat csak úgy rátettem és természetesen nem sértődtem meg, köszönöm, hogy foglalkoztatok egy kicsit a diorámával. denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413823 | 2009. december 20. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terveim szerint kedden lesz az átmosás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 413822 | 2009. december 20. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopott, de a festése nem napszítta és még mindig túl homogén. Ettől függetlenül jól alakul. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413821 | 2009. december 20. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geri | Adatlap | 413820 | 2009. december 20. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Avirex! Örülök hogy tetszik!:) a kerekek nekem se jönnek be jobban tetszik az offrodos kerék de hát ez egy reptéri kiszolgálójármű :) amugy tényleg hotrod-os ráadásul az első tengely lejebb is van a többinél :) Üdv:Geri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413819 | 2009. december 20. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Először is köszi :) halaci: a 37-es cső Eduard, a Browning csöveket pedig az Aber gyártja. hoekloos, köszi az észrevételt, nekem fel se tűnt, hogy "belóg" a hordó helyére a kis huncut. Azóta már elbántam vele, és pótoltam egy mérethelyes, ráadásul nem belógós réz fogantyúval :) üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413818 | 2009. december 20. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kár, hogy a telefonkártya öt éve lejárt, mert az lenne az igazi nagy durranás. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 413816 | 2009. december 19. 23:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geri | Adatlap | 413815 | 2009. december 19. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 413814 | 2009. december 19. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tetszik, szép tiszta építés! A "whathaschanged" című kép jobb felső kis képén látható fogantyú nincs útban(mármint a hordó felhelyezésekor)? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 413813 | 2009. december 19. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon ígéretes, a csövek kiktől vannak (mármint a 37-es és 0.303-as)? Nekem egy Honey áll olyan 75% készültségben dobozban már vagy két éve, mert mire odáig eljutottam, akkor jöttem rá, hogy mi mindent kellene rajta átalakítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 413812 | 2009. december 19. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413811 | 2009. december 19. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
húúú...tetszik. én - de tényleg csak a változatosság kedvéért - IDF-eset csinálok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413810 | 2009. december 19. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello, Kopasokat mivel csinaltad? Gyerek, amugy nagyon el vagy tunve mostanaban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 413809 | 2009. december 19. 18:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép, gratula! Képet képet képet még többet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ehud | Adatlap | 413808 | 2009. december 19. 18:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 413807 | 2009. december 19. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmm. Nem kispályás! Nagyon ígértesnek tűnik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csermy | Adatlap | 413806 | 2009. december 19. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresnék valakit aki össze építene nekem egy 1:72-es KA-26 makettet és azt lefestené? Én magam nem értek hozzá, de karácsonyi ajándék lenne ,de sajnos ez idáig nem találtam senkit aki összeépíteni... Makettet vasárnap veszem át. Ha nem lenne kész karácsonyra az sem baj csak még ebben az évben. Ildi csermy@citromail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413805 | 2009. december 19. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M3A1 Stuart az Academy-től. Bőven van hiba rajta, Eduard fotomaratással, műanyagdarabokkal és némi fantáziával (meg szerencsére elég sok referencia fotóval túlélő tankokról) próbálom "felhozni" arra a szintre, hogy valóban úgy nézzen ki, mint egy M3A1 :) Ráadásul dízel változatban, mert ha egyszer megérem, akkor dioráma, de legalábbis vignetta lesz belőle, a Makin-atoll helyszínnel, itt viszont dízel Stuartokkal szállt partra az amcsi hadsereg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
proo0 | Adatlap | 413802 | 2009. december 19. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hát azért festéssel lehetett volna rajta javítani... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413801 | 2009. december 18. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, ezustszinu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413800 | 2009. december 18. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi, mindossze egyetlen kirivo dolog, amit szerintem erdemes megemliteni. Ezusszinu festekkel harcjarmuveknel csak surlodo feluleteket szokas koszolni. Az oregites-koszolas sorrendjenek fontossagat meg mar irtak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413799 | 2009. december 18. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gyermekek, akiknek ez a makett keszult, bizonyara orultek neki a 70es evekben. Ertelmetlen lenne barmilyen komolyabb elethuseget szamon kerni rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413798 | 2009. december 18. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem akartam oltani...:-$ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 413797 | 2009. december 18. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alufóliából is van olyan, ami sokkal vastagabb anyag. Ja, egyébként milyen méretarányban? Mert 72-ben talán tudok segíteni. Vagy egy A6 Intruder maratás maradékom, mintha valami öv féleséget láttam volna benne. Papírból is el lehet készíteni, ennek előnye, hogy van belőle alapanyag, lehet próbálkozni :) De van 1/24-es autókhoz való fém öv anyagom is, igaz, lefestettem pirosra, de ebből is lehet csíkokat vágni, vagy akár a maratás szélét felhasználni, ami kb 1mm széles, 10 centi hosszú csík. vlevi@gmail.com címen elérhetsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413796 | 2009. december 18. 12:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az én módszerem: Lehet kapni olyan tejfölt és joghurtot, aminek a fedőfóliája olyasmi, mint az alufólia, csak vastagabb és jobban formázható. Ezek általában rücskös felületűek, de egy sima tárggyal (én pl. a Testors festékek kupakját használom erre a célra) ki tudod őket simítani. Ha ez megvan, akkor fogsz egy vonalzót és egy tapétavágó kést, vagy szikét, s a vonalzó mellett kivágod a szükséges méretű csíkot. Itt még csak a vastagságát szabod így meg, hiszen a hossza az akár 5-7 cm is lehet. Majd bepróbálod a kabinba, hogy milyen hosszúságú darabra van szükséged, s ennek megfelelően méretre vágod. Ezután lefested, majd ha akarsz, akár még csatokat is készíthetsz rá vékony rézdrótból. Majd otthon megnézem, hátha van valamelyik ilyen művemről fotó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 413795 | 2009. december 18. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem feltétlenül baj a kilátszó műanyag. Nem kötelező a fűnek épp a betonfalig érnie. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413794 | 2009. december 18. 12:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Te vagy a kedvencem, felfelé kérdezel, lefelé oltasz. :))) a tankod egyébként kifejezetten tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaster | Adatlap | 413793 | 2009. december 18. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tudnál ötletet adni, hogy hogy kezdjek bele az "öv" elkészítésébe? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413792 | 2009. december 18. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ugye nem vagy könnyen sértődékeny?: -Sok helyen kilátszik a fű alól a műanyag ... -az emberek meg a többi tárgy ugye még festve lesz? mert így igenérdekes. (nem akartalak se megsérteni se ilyesmi csak egy észrevétel volt) kinggi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 413791 | 2009. december 18. 09:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |