<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tamás | Adatlap | 413864 | 2009. december 23. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 413863 | 2009. december 23. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
He...ez igaz---akkor kistestvér legyen..:-) Nem az Italerire gondoltam,mikor megláttam a Trumpi-féle Tupoleveket ...waw...:-D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás | Adatlap | 413862 | 2009. december 23. 19:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helo! Jó kis monstrum ! De a b-1nek nem a tu-160 a testvére ? de ha tu-22-t szeretnél akkor az italerit felejtsd el az csak csúzliba jó a sima is és az M is, Főleg at M azt végkép felejtsd el nincs egy porcikája ami meg egyezik az igazival. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 413861 | 2009. december 23. 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen beszereztem egyet.talán megkapja az orosz testvért is---TU-22...:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 413860 | 2009. december 23. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó lesz ez az XB-70. Nekem is tetszik, csak sajna kezdek gondba lenni a hellyel, szóval nemtudom hogy lesz-e valaha ilyenem. (már a most készülő 72-es B-1B-nek is nehézkesen lesz helye, amúgy látom neked is van B-1-es:) ) Kobra makettjén szerintetek nem furaa felülete a festéknek ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 413859 | 2009. december 23. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen,volt róla fogalmam hogy nem lesz kicsi de amikor előttem van egészben...:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kobra | Adatlap | 413858 | 2009. december 23. 15:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 413857 | 2009. december 23. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Készítenél olyan képeket, ahol a makett gép felőli részére esik a fény, és a gép is oda fókuszál? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kobra | Adatlap | 413856 | 2009. december 23. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kabintető csak oda van próbálva. És a szárnyvéget tudom hogy el_sztam... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kobra | Adatlap | 413855 | 2009. december 23. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 413854 | 2009. december 23. 15:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Abból a dobozból lett ez? Eddig is voltak dolgai az Italerinek, de ez mindenen túltesz:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 413853 | 2009. december 23. 15:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Panzerbéci | Adatlap | 413852 | 2009. december 23. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben!Szia! Dehogy akarlak leb..szni! Néhány alkatrészt-ami nem árt ha rajt van a technikán-pótolnék! Amúgy az ötlet nem rossz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 413851 | 2009. december 23. 10:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Impozáns dioráma, és hánynék ennyi Zvezda/Revell T-72 összerakásától. A ködgránátvetőket viszont kicsit át kellett volna állítani, mivel elvileg mind előre kell, hogy nézzenek, párhuzamosan. Persze ez a kit hibája, rosszak a lukak. És beton kicsit megviseltebb kéne hogy legyen, a sok lánctalpas tortúrától. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 413850 | 2009. december 23. 09:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy szóköz lemaradt. Pótlom: " ". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 413849 | 2009. december 23. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kemény, kutyás őrzés van! A harckocsizó ki semmer jönni... :-)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 413848 | 2009. december 23. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413847 | 2009. december 23. 09:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, hogy nem vagy az ügynöke. Te magad vagy Peczek. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413846 | 2009. december 23. 08:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na ugye :))) tényleg bámulatos, ahogyan dolgozik, és ami még ráadás, hogy ő is elég jól magyarázza a folyamatot a vbench-blogjában, ami még angolul nem beszélőknek is hasznos, leginkább a F.A.Q. könyv stílusában, képről-képre... (nem vagyok az ügynöke, félreértés ne essék :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413845 | 2009. december 23. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pont tegnap ajánlottam az egyik barátom Peczek munkáit. Nos, leesett állal néztem a képeket. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413844 | 2009. december 23. 08:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lepattogzás-kopás-"weathering" témában ajánlanám még a planetarmoron Sergiusz Peczek munkáit is. Az én ízlésemnek már túl-koptatott járműveket készít, viszont kiváló tanulási lehetőség végignézni a módszert, ahogy végzi a koptatást... ajánlom mindenkinek, megéri megnézni :) üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413843 | 2009. december 21. 18:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, Akos makettjei kozismertek, ezert nem hoztam fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413842 | 2009. december 21. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na ez a link dolog nem nagyon működött, Ákos munkáit szerettem volna belinkelni... de ha már Ákos, akkor: lwcolors.blogspot.com/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413841 | 2009. december 21. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko, még annyira sem kell messzire menni, itt a Makettinfón is lehet példaképet keresni, lásd például: makettinfo.hu/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413840 | 2009. december 21. 15:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a linkeket, mindjárt átnézem őket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413839 | 2009. december 21. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az észrevételeket! Próbálkozom élethűbbé tenni, még nincs teljesen befejezve, ezért is vagyok kíváncsi, mit is kell még javítanom rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413838 | 2009. december 21. 15:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt van pár kép, mennyire mocskos is lehetett egy Tomcat: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/2/4/1281424.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/3/2/3/1609323.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/1/2/1360218.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/7/9/5/1366597.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/9/5/1429591.jpg cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/7/1461741.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413837 | 2009. december 21. 15:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz, de azért pár észrevétel: - A gép egy kicsit tiszta, ennél jóval koszosabbak voltak a Tomcatek. - A kabintető tőrzshöz csatlakozó első része nem fekszik fel rendesen a tőrzsre, s egy jó nagy rés van közöttük. Ezt feltétlenül tömíteni kellett volna. - A bal oldali függőleges vezérsíkon mi az a "lefolyás"? - A kerekek nagyon feketék, érdemes lenne világosítani őket, esetleg szürke pasztellkréta porával átsimítani. De azért összeségében tetszik a műved. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413836 | 2009. december 21. 15:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na megvan Vrbovszki Aron honlapja http://www.srac.hu/iron/gallery.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 413835 | 2009. december 21. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Lassan tényleg befejezem. De mindig tudtam, hogy egyszer elkészül! Hát ilyen lett... Észrevétel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413834 | 2009. december 21. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413833 | 2009. december 21. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az az 1:16-os KT R/C modell, s Jimenez is írja, hogy nagyon gyenge. Viszont a festése szenzációs. Áron nagyon ügyes makettező, a legutóbbi PM-ben nagyon szép munkát látni tőle. Ráadásul a techinkáját is leírja, így a cikk maga is hasznos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 413832 | 2009. december 21. 14:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szepen el van cseszve az 1:16-os KT alapmakett futomuve. Baromi kicsik a gorgok. Nem kell ilyen messze menni szep makettekert. Multkor lattam Vbrovszki Aron honlapjat. Fantasztikus szep dolgokat csinal. Belinkelnem, de nem talalom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 413831 | 2009. december 21. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó példa volt, pont Rick Lawler a kedvencem. :) Ez az IS-2-ese talán a legszebb harcjármű makett, amit valaha láttam. www.planetarmor.com/forums/showthread.php De nekem most Jimenez legújabb munkája is nagyon tetszik: www.network54.com/Forum/110741/message/1260978161/1-16+RC+King+Tiger+finsihed. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413830 | 2009. december 21. 11:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi, a lényeg, hogy nyitott vagy a tanácsokra, szerintem ez nagyon fontos - de ami még fontosabb, hogy neked kell elsősorban tetszenie a végeredménynek! Ajánlom figyelmedbe például a planetarmor.com oldalt, ott a VBench-ek között Rick Lawler, James Tainton és néhány rutinosabb "öreg" játékos építéseit végignézni... rengeteget lehet tanulni belőle! üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Salieri | Adatlap | 413829 | 2009. december 20. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én momentán swarchgrau helyett sokkal jobbnak tartanám a téglavöröst kopáshoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 413828 | 2009. december 20. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Annyit szeretnék megjegyezni, hogy először kellett volna fakítani a festést, aztán befolyatni, szárazecsetelni, és kb utána felvinni az ilyen erős festék lepattogzódást. Gondolom te is látod, hogy a mostani állapotban a kopások eléggé elütnek a tanktól, és nem elég aprólékos a festése. Ha ez után fogod átmosni, akkor érdekes lesz a végeredmény, mert rá fogsz festeni a mostani kopásokra is. Én azt tudom tanácsolni, hogy a kopásokat fesd át újra egy sötétebb színnel, aprólékosan, mert szerintem ez a szürke szín túl világos. Ahol pedig túl sok lett a kopás, ott a késöbbiekben próbáld meg pigment porral eltakarni. Tiv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
manta | Adatlap | 413827 | 2009. december 20. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi! Itt egy link, itt egy egész jól koptatott tigris van, ha tudod hasznosítani, akkor jó. Sok sikert! www.missing-lynx.com/gallery/german/tiger1_nsuwanarat.html Üdv.:manta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413826 | 2009. december 20. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"a kevesebb néha több" Teljes mértékben igazad van.Holnap kipróbálom azt a sok apró pöttyöset :) (őszintén bevalva ez a első koptatott makettem szóval semmi rutinom nincs benne :S[de majd lesz:):)]) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413825 | 2009. december 20. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kinggi, Én azt javasolnám, hogy a kopásokat úgy alakítsd ki, hogy nem egy-egy nagyobb foltot festesz fel egyszerre, hanem megpróbálsz nagyon (tényleg nagyon) apró pöttyökből kialakítani foltokat, amik persze elég sűrű pöttyözés esetén összeállhatnak nagyobb foltokká. A másik észrevétel, hogy nem kell feltétlenül minden egyes négyzetcentiméteren lepattognia a festéknek, jobb hatást érhetsz el (de ez aztán abszolút ízlés dolga) ha csak a tényleg sűrűn használt részek (búvónyílások, szereléshez használt nyílások, a jármű oldala-eleje, ahol az ágak (és kerítések, kőfalak, satöbbik) lezúzhatják a festést. Az aranyszabály közhely itt is érvényes: a kevesebb néha több :) üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 413824 | 2009. december 20. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
igen igazatok van a bunkerrel kapcsolatban! 1- ez egy régi játék 2- a fű valóban itt-ott kopár- igaz szerintem sem olyan nagy gond, csupán az, hogy alatta kivilan a szürke beton... 3- a katonákat csak úgy rátettem és természetesen nem sértődtem meg, köszönöm, hogy foglalkoztatok egy kicsit a diorámával. denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413823 | 2009. december 20. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terveim szerint kedden lesz az átmosás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 413822 | 2009. december 20. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopott, de a festése nem napszítta és még mindig túl homogén. Ettől függetlenül jól alakul. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 413821 | 2009. december 20. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geri | Adatlap | 413820 | 2009. december 20. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Avirex! Örülök hogy tetszik!:) a kerekek nekem se jönnek be jobban tetszik az offrodos kerék de hát ez egy reptéri kiszolgálójármű :) amugy tényleg hotrod-os ráadásul az első tengely lejebb is van a többinél :) Üdv:Geri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ram | Adatlap | 413819 | 2009. december 20. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Először is köszi :) halaci: a 37-es cső Eduard, a Browning csöveket pedig az Aber gyártja. hoekloos, köszi az észrevételt, nekem fel se tűnt, hogy "belóg" a hordó helyére a kis huncut. Azóta már elbántam vele, és pótoltam egy mérethelyes, ráadásul nem belógós réz fogantyúval :) üdv, Ram | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 413818 | 2009. december 20. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kár, hogy a telefonkártya öt éve lejárt, mert az lenne az igazi nagy durranás. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 413816 | 2009. december 19. 23:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geri | Adatlap | 413815 | 2009. december 19. 22:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 413814 | 2009. december 19. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tetszik, szép tiszta építés! A "whathaschanged" című kép jobb felső kis képén látható fogantyú nincs útban(mármint a hordó felhelyezésekor)? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Pedig mikor beszereztem az első körbe 3890 ft-ért azt hittem milyen jó vétel :(