<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SSgt_Chris | Adatlap | 414133 | 2010. január 16. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 414132 | 2010. január 16. 11:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414131 | 2010. január 15. 21:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Chris! Jól nézki a márka! Idén van esély a pápai látogatásra? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 414130 | 2010. január 15. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 414129 | 2010. január 14. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor tudom mi ez, bár ezt eddig csak harcjárműveken (nagyrészt sci-fi, WH-40k) láttam, ott a festék lepattogzására használják a sót, mint egyfajta maszkolást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 414128 | 2010. január 14. 20:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!Az ötletet én is az ARC-ről loptam,ott mutatta meg egy gyerek egy '32-es Fantomon.Bár ott asszem tengeri sóval csinálta ami nagyobb szemcséjű,gondolom a méretarány miatt.Szóval először be kell a felületet permetezni vízzel,majd tetszés szerint "megízesíteni:D" sóval a felületet.Mikor a víz elpárolog szépen a festékre ülnek a kissé felolvadt sófoltok,jöhet a festés.Nagyon felhigított,a kamótól eltérő színnel vékonyan át kell ködölni a felületet.Ez lehet egyszer vagy többször,attól függ milyen hatást akarsz elérni.Én Tamiya smokkal és átlátszó narancs színnel fújtam meg.Ha a végeredmény túl erős,az alapszínnel még mindig finoman vissza lehet fakítani.Elsőre csináltam,szerintem nem lett rossz.Ja és a só nem bántja a festést sem,egy-egy fújás után melegvízzel simán lemosható. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 414127 | 2010. január 14. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez nem semmi. Nagyon durván fog kinézni, azt már most meg lehet mondani. Megosztanád velünk, hogyan is kell pontosan ezt a konyhasós weatheringet használni? Ja, és milyen méretarányban van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 414126 | 2010. január 14. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414125 | 2010. január 14. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
hát igen a motorra ráfér egy kis segítség de a többi nagyonszépen kidolgozott (van fotómaratás is) igaz nem olyan sok... most dolgozok egy T 72-esen aztán sorrakerül... meg úton van egy BM 21 GRAD és egy URAL 4320 BS 3 tarack-kal természetesen minden 1:35 ben:D lesz munkám rendesen...:D csak a fősulira maradjon idő...:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
jocó | Adatlap | 414124 | 2010. január 14. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajrá Joci! Tekintélyes szörnyeteg.Meseszépre meg lehet csinálni.Kidolgozott(kis feljavitást igénylő) motortér stb.Lássuk azokat a képeket a folyamatról:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414123 | 2010. január 14. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
9400-ért vettem neten 10-12 között mozog | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paul | Adatlap | 414122 | 2010. január 14. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414121 | 2010. január 14. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 414120 | 2010. január 14. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam egy Sdkfz. 250/9-es készülget, sajna elég lassan mert sok a gond vele... a Dragon régebbi készlete, + eduard maratás. Egy diorámához készül, elhagyott állapotban lesz elkészítve, ezért sok felszerelést kiszedtem (rádió, géppuska stb). Elkészült a beltér, úgyhogy a festés előtt gondoltam felteszem, hátha láttok benne valami kijavítani valót még. A képeken látszik mennyit kellett tömítgetni, javítani... sokat. Az alváz alapból el volt csavarodva, a löveg állványzata nem fért be a helyére, ráadásul az eduard maratása is pontatlan. Az ajtón lévő elsősegély ládát tartó keret mérete teljesen rossz volt...asszem ezt le fogom takarni egy ponyvával. Az ágyucsövet inyekciós tűre cseréltem, az ülésekre egy réteg papírzsepit ragasztottam. Sajnos referenciám alig van a gépről, úgyhogy ennyit tudtam összehozni. Tivadar | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414119 | 2010. január 14. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
mikor építettem ezeket még csak annyit tudtam hogy festék+hígító+hintőpor :D ebből adódóan saraztam mindent... sajnos mert most meg nem győzöm helyrehozni amit akkor elrontottam de a GAZ 66-on már nincs sár csak por:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
jocó | Adatlap | 414118 | 2010. január 14. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy látom te nagyon szereted a sarat:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 414117 | 2010. január 14. 02:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Marmint a 17849-nek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 414116 | 2010. január 14. 02:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ejha, komoly munka lehet a logisztikaja ennek a hadseregnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414114 | 2010. január 13. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414113 | 2010. január 13. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! De igen! Én most fehérváron vagyok! De ha a képre gondoltál amit Elektrolakatos Barátom készített! Akkor igen! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414112 | 2010. január 13. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tévedek nagyot ha azt mondom Kecelen vagy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414111 | 2010. január 13. 19:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414110 | 2010. január 13. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos!Lassan nevet kellesz cserélni Mi-6 vagy Mi-26-ra mert anyi makett lesz lassan már csak egy nagyvassal lehet lesz szállítani! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414109 | 2010. január 13. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krisi | Adatlap | 414108 | 2010. január 13. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép nagy tároló helyed van!Nem porosodnak ott egy kicsit a gépek?:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414107 | 2010. január 13. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414106 | 2010. január 13. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414105 | 2010. január 13. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás. A képen látható makettek az enyémek! A tulsó oldalon pedi ott voltak a helikoptereim is! Ha megtalálom őket akkor beteszem ide azokat is. Az a helyzet, hogy nekem már erősen hajint az agyam! De ettől még beszélgethettünk! Ha lenne fényképem rólad akkor biztos megismernélek! Látod a te képedre a Kalóz barátomnak reagáltam most is! Nekem a 72-es méretarány már a 70-es évektől bejött! Sajnos vannak makettek amiket én sem engedhetek meg magamanak! :( De majd ha megtollasodok, akkor megveszem azokat is! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414104 | 2010. január 13. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt én fotózam ezek szerint már ott is beszéltünk.Ha emlékszel még érdeklődtem ennyi ruszki cuccot honnét lehet beszerezni.csomó mindent épitenék de már 35be nem férnék így jó lenne a 72 is .SCUD B-ért fáj a szívem igazán.35-be kétszer hoztam haza Kanadából de mindig eladtam.72-be meg ugyanúgy 10Ezer Ft de azt meg sokkallom érte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414103 | 2010. január 13. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Korábbi makett kabintető öntőkeret maradék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414102 | 2010. január 13. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 414101 | 2010. január 13. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon király. Egy hasnoló ötleten már én is régóta töröm a fejem. Ha neki fogok, akkor valószínű, hogy KP féligbehúzott futóműves megoldását fogom követni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414100 | 2010. január 13. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na még egy kérdés a "forszázs"?Mi van ilyen méretű atlátszó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414099 | 2010. január 13. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az alap 16 mm-es élfóliázott bútorlap, felső része: színes lézernyomtatott papír. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414098 | 2010. január 13. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon ötletes!Jó gondolat Figaro!Valmi ilyen felszállóst szeretnék csak behúzott futóval.Az alap miből van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414097 | 2010. január 13. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A kiindulási alap ugyanaz, csak minimális átalakítás és egyedi festés eredménye. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414096 | 2010. január 13. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 414095 | 2010. január 13. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414094 | 2010. január 13. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kalóz Barátom! Szerintem nincs anyi! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 414093 | 2010. január 13. 15:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
János utána ne számoljak, a tokaji listád itt van a gépemen, és az azóta csak bővülhetett! :D Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414092 | 2010. január 13. 15:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia P-51! Miért ott mennyi van? Mert nekem még nem sikerült elérnem a 400 sem! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 414091 | 2010. január 13. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 414090 | 2010. január 13. 14:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
mi ez? Megépíted az egész keceli múzeumot? :) hajrá! üdv: p-51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414089 | 2010. január 13. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414088 | 2010. január 13. 10:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ezer kösz, majd írd már meg, mire van még szükséged és megy a többivel, küldöm a kerekeket is. vannak szegecseim is, ha az AEF Designs Hummert még nem fejezted be. az enyém gyakorlatilag kész, csak a németjuhász hiányzik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414087 | 2010. január 13. 10:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ez nagyon állat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 414086 | 2010. január 13. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414085 | 2010. január 13. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 414084 | 2010. január 13. 06:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ismét igen szépet alkottál, gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 414083 | 2010. január 13. 04:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az üléseket fenékhez igazodóan kimartam, majd ecsetes Revell ragasztóval átkenve tükörsimává tettem. A fotók minőségéért elnézést kérek, ezt tudja a Nokia N-73-asom. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
De még 2-3 hét, és újult erővel belevetem magam a melóba, reményeim szerint egy nyelvvizsgával gazdagabban és akkor körbejárom a témát.