<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
joci232 | Adatlap | 414123 | 2010. január 14. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
9400-ért vettem neten 10-12 között mozog Előzmény: (414122) Paul 2010. január 14. 19:31 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paul | Adatlap | 414122 | 2010. január 14. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414121 | 2010. január 14. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 414120 | 2010. január 14. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam egy Sdkfz. 250/9-es készülget, sajna elég lassan mert sok a gond vele... a Dragon régebbi készlete, + eduard maratás. Egy diorámához készül, elhagyott állapotban lesz elkészítve, ezért sok felszerelést kiszedtem (rádió, géppuska stb). Elkészült a beltér, úgyhogy a festés előtt gondoltam felteszem, hátha láttok benne valami kijavítani valót még. A képeken látszik mennyit kellett tömítgetni, javítani... sokat. Az alváz alapból el volt csavarodva, a löveg állványzata nem fért be a helyére, ráadásul az eduard maratása is pontatlan. Az ajtón lévő elsősegély ládát tartó keret mérete teljesen rossz volt...asszem ezt le fogom takarni egy ponyvával. Az ágyucsövet inyekciós tűre cseréltem, az ülésekre egy réteg papírzsepit ragasztottam. Sajnos referenciám alig van a gépről, úgyhogy ennyit tudtam összehozni. Tivadar | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414119 | 2010. január 14. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
mikor építettem ezeket még csak annyit tudtam hogy festék+hígító+hintőpor :D ebből adódóan saraztam mindent... sajnos mert most meg nem győzöm helyrehozni amit akkor elrontottam de a GAZ 66-on már nincs sár csak por:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
jocó | Adatlap | 414118 | 2010. január 14. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy látom te nagyon szereted a sarat:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 414117 | 2010. január 14. 02:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Marmint a 17849-nek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 414116 | 2010. január 14. 02:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ejha, komoly munka lehet a logisztikaja ennek a hadseregnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414114 | 2010. január 13. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414113 | 2010. január 13. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! De igen! Én most fehérváron vagyok! De ha a képre gondoltál amit Elektrolakatos Barátom készített! Akkor igen! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414112 | 2010. január 13. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tévedek nagyot ha azt mondom Kecelen vagy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414111 | 2010. január 13. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414110 | 2010. január 13. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos!Lassan nevet kellesz cserélni Mi-6 vagy Mi-26-ra mert anyi makett lesz lassan már csak egy nagyvassal lehet lesz szállítani! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414109 | 2010. január 13. 19:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krisi | Adatlap | 414108 | 2010. január 13. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szép nagy tároló helyed van!Nem porosodnak ott egy kicsit a gépek?:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414107 | 2010. január 13. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414106 | 2010. január 13. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414105 | 2010. január 13. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás. A képen látható makettek az enyémek! A tulsó oldalon pedi ott voltak a helikoptereim is! Ha megtalálom őket akkor beteszem ide azokat is. Az a helyzet, hogy nekem már erősen hajint az agyam! De ettől még beszélgethettünk! Ha lenne fényképem rólad akkor biztos megismernélek! Látod a te képedre a Kalóz barátomnak reagáltam most is! Nekem a 72-es méretarány már a 70-es évektől bejött! Sajnos vannak makettek amiket én sem engedhetek meg magamanak! :( De majd ha megtollasodok, akkor megveszem azokat is! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414104 | 2010. január 13. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt én fotózam ezek szerint már ott is beszéltünk.Ha emlékszel még érdeklődtem ennyi ruszki cuccot honnét lehet beszerezni.csomó mindent épitenék de már 35be nem férnék így jó lenne a 72 is .SCUD B-ért fáj a szívem igazán.35-be kétszer hoztam haza Kanadából de mindig eladtam.72-be meg ugyanúgy 10Ezer Ft de azt meg sokkallom érte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414103 | 2010. január 13. 18:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Korábbi makett kabintető öntőkeret maradék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414102 | 2010. január 13. 18:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 414101 | 2010. január 13. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon király. Egy hasnoló ötleten már én is régóta töröm a fejem. Ha neki fogok, akkor valószínű, hogy KP féligbehúzott futóműves megoldását fogom követni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414100 | 2010. január 13. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Na még egy kérdés a "forszázs"?Mi van ilyen méretű atlátszó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414099 | 2010. január 13. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az alap 16 mm-es élfóliázott bútorlap, felső része: színes lézernyomtatott papír. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414098 | 2010. január 13. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon ötletes!Jó gondolat Figaro!Valmi ilyen felszállóst szeretnék csak behúzott futóval.Az alap miből van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 414097 | 2010. január 13. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A kiindulási alap ugyanaz, csak minimális átalakítás és egyedi festés eredménye. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 414096 | 2010. január 13. 17:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 414095 | 2010. január 13. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414094 | 2010. január 13. 16:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kalóz Barátom! Szerintem nincs anyi! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 414093 | 2010. január 13. 15:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
János utána ne számoljak, a tokaji listád itt van a gépemen, és az azóta csak bővülhetett! :D Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414092 | 2010. január 13. 15:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia P-51! Miért ott mennyi van? Mert nekem még nem sikerült elérnem a 400 sem! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 414091 | 2010. január 13. 15:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 414090 | 2010. január 13. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
mi ez? Megépíted az egész keceli múzeumot? :) hajrá! üdv: p-51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 414089 | 2010. január 13. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414088 | 2010. január 13. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
ezer kösz, majd írd már meg, mire van még szükséged és megy a többivel, küldöm a kerekeket is. vannak szegecseim is, ha az AEF Designs Hummert még nem fejezted be. az enyém gyakorlatilag kész, csak a németjuhász hiányzik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414087 | 2010. január 13. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
ez nagyon állat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 414086 | 2010. január 13. 09:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 414085 | 2010. január 13. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 414084 | 2010. január 13. 06:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ismét igen szépet alkottál, gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 414083 | 2010. január 13. 04:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az üléseket fenékhez igazodóan kimartam, majd ecsetes Revell ragasztóval átkenve tükörsimává tettem. A fotók minőségéért elnézést kérek, ezt tudja a Nokia N-73-asom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 414082 | 2010. január 13. 04:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Befejezéséhez közeledik a feltuningolt ZU-23-2 gépágyúm. Mozgathatóra készítettem a szerkezetét és megpróbálok minden apró részletet vissza adni, amennyire lehetséges. A feljavításhoz az Azimuth update set, és saját magam által elkészített alkatrészeket használtam. Az optikai reflex célzóberendezésen át lehet látni, külső borítása réz lemez, a kerekekre a hiányzó bordázatot pótoltam szikével (erről nincs fotó), és természetesen az egész célzórendszer együtt fog mozogni a gépágyú mozgó részeivel, pár igen apró tengely (injekciós tű) segítségével. A lángrejtők, csövek szintén saját gyártmányok, a lángrejtő rádió antenna teleszkópos csövéből, a gépágyúcső injekciós és infúziós csövekből készült. Valamennyi kapaszkodó rézdrót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414081 | 2010. január 12. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
ja, és kösz. megcsináltam a belsejét is, amiből nem fog látszani semmi, viszont a TOW vezetékezéséről - és úgy általában - nincsenek jó referenciáim. rohadt doboz kapcsolóiról nem is beszélve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414080 | 2010. január 12. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky-ról, d-toys...nagyon ígéretes cég. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 414079 | 2010. január 12. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sirály lesz... Kerék honnan van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
arodostoi | Adatlap | 414078 | 2010. január 12. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
www.makettinfo.hu/index.php Életem első autója. Egy Revell készletből van, amiből még egy Audi R-10-est lehet megépíteni. A kis hezuz hozta még... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hobbista | Adatlap | 414077 | 2010. január 12. 12:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg jó a repcsi. Engem nagyon inspirál, ugyanis nincs festékszóróm, de nem is kell. Próbálok ecsettel művészkedni, mert szerintem az az igazi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 414076 | 2010. január 12. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm. Ecsettel festettem ezt is, mint minden más makettemet. Így fényképen kinagyítva a szélvédőnél látszódik is, élőben nem annyira feltűnő. Már polcomon az atom-csapat F-106A és F-101B tagja is :-) A Blinder vagy iraki, vagy líbiai lesz, az ecsetes festés miatt nagyon nem szeretném az orosz ezüst-fehér kombinációra festeni. Hogy hol fogom tárolni, az még a jövő zenéje, a vitrinbe tuti, hogy nem fér bele. Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 414075 | 2010. január 12. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem is tetszik a Scorpion, szép lett gratula! A Tu-22-nél majd figyelj a szárnyaknál, meg a futóakna gondolájánál, ott lehet hogy kicsit kell tömíteni, csiszolni. Én is elkészítettem, csak annyi hogy Italeri dobozból. Ja és az orránál a 4 kis üvegezett ablak sem a legjobban passzolt, ezt Revellnél lehet javították, nemtudom. Amúgy ritka szép, és marha nagy makett lesz :) Milyenre fogod festeni ? (én irakit csináltam, de a szovjet se lett volna piskóta szép ezüst színben) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 414074 | 2010. január 12. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 414073 | 2010. január 12. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nem lett rossz a Scorpion! Szokás szerint ecsettel festetted? Nekem is megvan, 48-ban, az már szép nagy madár. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |