<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 414725 | 2010. február 21. 11:45 | ||
csabbee | Adatlap | 414724 | 2010. február 21. 11:34 | ||
Emerson,köszi!A képen lévő cuccot használtam,de egy kicsit másképpen mintha csak fényt adnék neki.A Tamiya akril smoke-ját kevertem hozzá,és így készült a kabin "füst"színe.Egy kisebb üvegben bemártogattam a keverékbe, majd pormentes helyen száradni hagytam.Tökéletesen eloszlik mindenhova,és ami a lényeg hogy a bevonat mindenhol egységes lett,sehol nem volt megfolyás,vagy vastagabb réteg.Bármely fújásnál szebb az eredmény.Ha az árnyalat esetleg halvány,több rétegben megismételhető a művelet.A most készülő izraeli F-16C Baraknál is így festettem meg a kaíntetőt.Tökéletes lett elsőre.Ja,közben megválaszoltam a második kérdése.Üdv! | |||||
emerson | Adatlap | 414723 | 2010. február 21. 10:53 | ||
szia!Nagyon szép lett! csak egy kérdés:Mivel ápolod le a fülke tetőt hogy ilyen szép tiszta átlátszó(future lakk?)vagy valami más? Még egyszer gratula. Mi lesz a következő kitt? Üdv:Roland | |||||
csabbee | Adatlap | 414722 | 2010. február 21. 10:51 | ||
Hujbi,Pipi,köszi..:D | |||||
pipi | Adatlap | 414721 | 2010. február 21. 10:46 | ||
A háttér filmes trükkhöz kell, ugye? Odavarázsolsz egy anyahajót és lehet indítani a darazsat:-) Csúcs! | |||||
HUJBI | Adatlap | 414720 | 2010. február 21. 10:22 | ||
ne is vidd el versenyekre, csak írd ki ide a címed, hogy hova küldjék a serleget. | |||||
csabbee | Adatlap | 414719 | 2010. február 21. 09:09 | ||
HUJBI | Adatlap | 414718 | 2010. február 19. 21:17 | ||
ja. Mk. 4-es és Mk. 9-es, ha jól tudom, de amit nem használnak vagy nem lőnek le az izraeliek, azt annyira nem ismerem. | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 414717 | 2010. február 19. 19:16 | ||
akkor ebben is Martin Baker van igaz?10? | |||||
HUJBI | Adatlap | 414716 | 2010. február 19. 18:25 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 414715 | 2010. február 19. 16:52 | ||
üdv. én látom rosszul vagy tényleg ACESII ülések vannak a fülkében? turpi. | |||||
proo0 | Adatlap | 414713 | 2010. február 18. 18:55 | ||
hali a szarszám kopása nem függ össze az anyag minőségével(műanyag fröccsöntéssel foglalkozom)szerintem rossz minőségű ps-el dolgoznak a ruszkik,esetleg ha magasabb-alacsonyabb hőfokon van fröccsöntve az anyag akkor romlik a minősége. | |||||
Paul | Adatlap | 414712 | 2010. február 18. 17:50 | ||
üdv Minden előjel nélkül törik,vagy úgy hajlik mint a gumi. A kardántengely 2 helyen tört el mire be bírtam teni a helyére. Nekem is csak ezzel van próblémám csináltam ezen kívűl 2 db-t,de azoknál nem tapasztaltam ilyet. | |||||
Sulaco | Adatlap | 414711 | 2010. február 18. 17:05 | ||
Essex | Adatlap | 414710 | 2010. február 18. 14:46 | ||
Úgy látom lespórolhatod az elejéről/végéről a pályaszámtáblát. :-) | |||||
kovács_bt | Adatlap | 414709 | 2010. február 18. 13:17 | ||
Ha csillog fújd át matt lakkal amúgy nekem tetszik :D Kicsit vad egy törött kardra tenni :D | |||||
golya.zoli | Adatlap | 414708 | 2010. február 18. 13:06 | ||
Kamovos | Adatlap | 414707 | 2010. február 17. 21:32 | ||
Szia! Érdekes amiket írtál az ICM maketről! Főleg, hogy könnyen törik az anyaga! Én is összeraktam belőle pár darabot, de azoknak semmi hibájuk nem volt! Úgylátszik kopik a szerszámuk! Viszont én a Roden makettek fekete műanyag részeinél tapasztaltam ugyan azt amit Te írtál! Üdv: kamovos | |||||
Kuolema | Adatlap | 414706 | 2010. február 17. 21:02 | ||
Valahol a sivatagban ácsorgott egy jó darabig :) | |||||
Miller | Adatlap | 414705 | 2010. február 17. 20:55 | ||
Ja és a pilóta elötti műszerfal takaró lemeze is teamécses cucc. Nekem ez nagyon bejött. | |||||
Miller | Adatlap | 414704 | 2010. február 17. 20:52 | ||
Sziasztok! Nálam az Academy 1/72 Apache-a készül. A készlet egész jó nincs elbonyolítva, de azért lehet rajta mit javítgatni. Szereztem, hozzá egy Eduard maratott lapot és azzal illetve egy kis szkreccsel próbálom feldobni a vasat. A fotómaratott alkatrészek beépítése terén még nem sok tapasztalatom van, így nem mindenhol sikerült a legszebbre a kivitelezés, de a festés majd "ápol és ELTAKAR". A pilótaülésekről lemarattam a ráöntött hevedereket és az idegbaj határát kerülgetve csináltam újat. (Hát nem ez lesz a kedvenc részletem a gépen, ezért nem is nyitom meg a fülke ablakát.) A törzsön néhány szellőzőt kicseréltem maratott rácsra, a hajtóműkiömlőkön is maratás van (a jó illeszkedéshez elég sokat le kellett faragni a műanyagból, ezért is maradt a kiömlőkben a forgács...amit csak a fényképen vettem észre :) ) A farok alatti antennák és a törzsön lévő hosszanti kiálló "L" keresztmetszetű lemezeket a műanyag alkatrész méreteit alapul véve "teamécses-alu" ból készítettem. A kapaszkodók is lecseréltem rézdrótból hajlítottra. A maratott lapon lévő kapaszkodók nem tetszettek. aztán ahogy a képek is mutatják a gépágyút a rakétavetőt és a hellfire rakétákat is kezelésbe vettem. A gépágyú csövét kicseréltem injekciós tűre és az oly jellegzetes csőtorkolatot pedig "teamécses-alu" ból gyártottam le. (injekciós tűvel kipontoztam a lyukak helyét, majd felfúrtam őket, és a kis lapocskát egy fúrószáron meghajlítottam, hogy könyebb legyen a csőre ragasztanom.) A gépágyú védő kerete az maratásból készült. A rakétavetők eleje és hátulja szintén maratás. A Hellfire rakéták hoz is ad az eduard maratást, de ez csak a hátsó vezérsíkra terjed ki. Én levágtam a rakéták elejét és átlátszó öntőkeretből újat csináltam a következő módszerrel. Tescos kétkomponensű ragacsba száradás után fúróval belefúrtam, majd a láng fölött kilágyított öntőkeretdarabot belenyomtam a lukba. (elösször még a meg nem száradt ragacsba nyomtam bele az eredeti rakéta elejét, de ilyen kis méretnél ez nem sikerült olyan jól, ezért döntöttem a fúrásnál) aztán oldószeres ragasztóval odaragasztottam a lecsonkolt rakéta elejéhez az üveget, csiszoltam, políroztam, majd egy kis ragasztóval átkentem, hogy fényes legyen. Olyan lett amilyen :) Még hátra vannak a maratott szárnyacskák aztán festés. (legközelebb meggondolom milyen vágom a fejszémet) A rotort hagyom úgy amilyen, azt tuti nem tudnám szépen megcsinálni, majd a festéssel feldobom. Na ez elég részletesre sikerült. Remélem senkit sem untattam. Sziasztok. Miller | |||||
vlevi | Adatlap | 414703 | 2010. február 17. 20:50 | ||
Jimbobá | Adatlap | 414702 | 2010. február 17. 20:23 | ||
Kuolema | Adatlap | 414701 | 2010. február 17. 19:55 | ||
att2 | Adatlap | 414700 | 2010. február 17. 18:29 | ||
Szia Szamuráj! Már pár jellegrajzot találtam, de az építést valószinüleg majd csak nyáron kezdem, mivel tanulnom is kéne a technikusi vizsgára ami májusba lesz, és igencsak el vagyok maradva:):) amint lesz valami szólok. "Att2" | |||||
Szamuráj | Adatlap | 414699 | 2010. február 17. 18:07 | ||
Valami ilyesmi gazos környezetben lesz a Zetor, mint a képen. A 2019-es számút építem, ha visszaolvasol, láthatod a videóját, ahogy egy V46-osat húz ki. 18355. hozzászólás. Sz. | |||||
Paul | Adatlap | 414698 | 2010. február 17. 18:00 | ||
Jakesz | Adatlap | 414697 | 2010. február 17. 17:38 | ||
Elkészítem a csúszásgátlót,csak előbb még felrakok egy-két dolgot.A felületet vagy szódabikarbónával,vagy Dubai homokkal készítem,mert ezeknek elég kicsi a szemcseméretük.Ja,és mind a kettő van itthon,csak előbb egy rossz,régi Hummeren kipróbálom a két anyagot. | |||||
pipi | Adatlap | 414696 | 2010. február 17. 17:13 | ||
Kösz! Jól vettem le, hogy az illető 4 évig csinálta? Tökéletes! Etalon! Üdv | |||||
HUJBI | Adatlap | 414695 | 2010. február 17. 16:58 | ||
még nem tudom, hogy kóla és cigi menjen-e bele, de azok is megjöttek. | |||||
HUJBI | Adatlap | 414694 | 2010. február 17. 16:55 | ||
Grande | Adatlap | 414693 | 2010. február 17. 16:46 | ||
Szép lesz a Merkava! Csúszásgátló réteget nem készítetted el a felületeken? Ezt pipi figyelmébe ajánlom... egy újabb Hummer változatot készíthet :) www.network54.com/Forum/110741/message/1266408931/Tool+Humvee+-+finally+complete+after+4+years | |||||
Jakesz | Adatlap | 414692 | 2010. február 17. 15:59 | ||
Essex | Adatlap | 414691 | 2010. február 17. 14:41 | ||
Milyen diorámát tervezel köré? Milyen pályaszámú lesz? Ja, és egy dzsuvát meg kopást még tehetsz rá.. :-) | |||||
Szamuráj | Adatlap | 414690 | 2010. február 17. 13:32 | ||
juge75 | Adatlap | 414689 | 2010. február 17. 13:32 | ||
Üdvözletem! Melyik festést választottad? Standard színeket használtak a németek, és gyárilag festésminta alapján festették őket. Élethűvé tételhez pár apró fogás: A szárnyon és a gép oldalán ahol ki-és be szálltak, mozogtak a pilóták és fém felület van, karcok, kopások alakulnak ki, gyakran fémig. Két módja van ezt utánozni: 1. lefested a gép azon részeit, ahová a kopások kerülnek fém színre, alapozó színre, végül a végleges színre, ha kész vízpapírral finoman csiszolod-koptatod fém színig. 2. lefested a gépet, majd vékonyan ecsettel szinte kifestve belőle a színt "száraz ecset technikával" a kopásoknak megfelelő helyen finoman vékonyan elkened a festéket, mintha kopott lenne. Kipufogók és fedélzeti fegyverek élethűbbek ha kífúrod őket, vagy injekciós tűből készítesz helyettük másikat. Kormozás imitációjához szintén száraz ecset technikát tudsz használni, de szürkés-barnás fekete színnel (olajhűtők, kipufogók és fegyverek torkolatai a korom és olaj szennyeződéstől, menet iránynak megfelelően koszolódnak.) Tudomásom szerint a gépet vörös alapozó festékkel festették le, ez után kerültek fel a szabvány festések, kezd mindíg a világosabbal. Alsó kékes szürke, felső zöld és barna (RLM-színek szerint). Remélem, örömödet leled majd ebben a hobbyban! Jó munkát! | |||||
Essex | Adatlap | 414688 | 2010. február 17. 12:44 | ||
Nagyon klassz a mozdonyod! Sajnos nem tudtam visszavezetni a kezdetekig, így nem tudom, milyen méretarányban épült? | |||||
molnargyula | Adatlap | 414687 | 2010. február 17. 10:45 | ||
Üdv! szerintem ilyen értelemben nem lépcsős, mert nem is úgy csináltam, hogy kapott egy alapszínt és rá a foltokat, hanem mindkettő zöld magára a makett alapjára ment rá. PErsze lehet,hogy van ahol kicsit vastagabb lett az egyik szín, nem tudom, nekem eddig nem tűnt fel :D | |||||
juge75 | Adatlap | 414686 | 2010. február 17. 08:39 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414685 | 2010. február 17. 06:47 | ||
Ákos, Charlie és Sokan! Köszönöm! Igyekszem a lehető legjobbat kihozni a mozdonyból. Sz. | |||||
DrJoci | Adatlap | 414684 | 2010. február 16. 23:02 | ||
kamovos :D Ez is lehetne de tudom ,hogy vannak kontrasztos festések(átmenet nélküliek) én a lépcsőset 3D-ben értettem miszerint látható ,hogy a másodjára felvitt zöld réteg vastagsága oldalról látható-e? a festék vastagsága alkot-e lépcsőt (1fok) mert alap zöld az től egy látható vastagsággal el üt a másik zöld (nem színileg üt el hanem 3D-ben akár tizedmilliméterben is mérhető) oldalról nézve lehet észre venni...és nem a kontraszt zavar mert úgy van a papiron is alatta és máshol is láttam már kontrasztos festést harci egységeken is. | |||||
Ákos | Adatlap | 414683 | 2010. február 16. 23:00 | ||
Szamuráj, juge75! Nagyon szép és különleges maketteket építetek! Gratulálok! | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 414682 | 2010. február 16. 21:12 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414680 | 2010. február 16. 20:46 | ||
Szia att2! Köszönöm, hamarosan kész lesz és utána nekiállok a diorámának amelybe a Zetort helyezem. Elkezdted a Csörgőt építeni? Üdv.: Sz. | |||||
Kamovos | Adatlap | 414679 | 2010. február 16. 20:43 | ||
Szia! A kérdés az, hogy a maket festésekor a két egymás melletti szin között, zöld, zöld, miért nincs átmenet? A válasz pedi, hogy nincs átmenet, mert kitakarással festették eredetileg is! Üdv: kamovos | |||||
molnargyula | Adatlap | 414678 | 2010. február 16. 20:38 | ||
Szia! Bocsi, de nem teljesen értem a kérdést :D Melyik két szintre gondolsz? | |||||
Moon Emperor | Adatlap | 414677 | 2010. február 16. 20:28 | ||
tegnap csináltam ezt a fa mintát ma a test össze illesztésnél sikerült elmaszatolnom ugy h az egészet le kellett mosnom. A farkát lefújtam, aztán elborult a test miközben száradt ma reggel észre vettem a képen látható duncsot lemostam utána derült ki h teljesen szétmarta a festék alatti müanyagot ujra kel csiszolni karcolni... pech | |||||
DrJoci | Adatlap | 414676 | 2010. február 16. 20:09 | ||
Szia Gyula ! Azt szeretném meg kérdezni hogy nem lépcsős a két szín találkozásánál? vagy csak a kép csalóka :) egyébként nekem nagyon tetszik a munkád csak így tovább és üdv az oldalon. :) (gondolom repülős kollégák többet tudnak majd hozzá szólni :D) | |||||
att2 | Adatlap | 414675 | 2010. február 16. 19:40 | ||
Szamuráj! Nagyon gyönyörű a Zetorod! Szép munka! Kívánok további sikeres munkát a jövőbe! "Att2" | |||||
molnargyula | Adatlap | 414674 | 2010. február 16. 19:28 | ||
Sziasztok! Nagyon tetszik az oldal, hasznos tanácsokat olvastam. Most csinálom első makett repülőmet, mely egy Ju-87 B2 típusú német gép. Nem mentem bele túl aprólékosan a részletekbe, ez amolyan próba volt, hogy a gyakorlatban tetszik-e egyáltalán ez a hobbi. A pilótefülkét például nem festettem ki, de amúgy lassan elkészülök vele. A következőt majd igyekszem sokkal részletesebben kidolgozni. Ezen a gépen még a matricázás és a lakkozás van hátra. Az élethű festés érdekében sokat keresgéltem a neten a géppel kapcsolatban, eléggé ellentmondásos dolgokat találtam. Szóval bizonytalan vagyok, hogy a gép eredetije pontosan milyen mintázattal rendelkezett. Végül úgy döntöttem,hogy 100%-ig a maketthez mellékelt útmutató alapján festem le. Teszek fel 2 képet, bármilyen észrevételt vagy kritikát szivesen fogadok! :) imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEQVR imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEAVR |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az izraeli géphez kellenek héber nyelvű RBF zászlók?