/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
TIGRIS 414754 2010. február 22. 12:11
Válasz erre
páncélos 414753 2010. február 22. 11:01
Válasz erre
0001
0001

Joci232!

Szörnyű ez a makett!
Nem, NEM a te munkádat becsmérelem, hanem a gyártót, aki ilyet gyárt. Korábban a Dragon kezdte, majd átvették többen ugyan azokkal a hibákkal.
Csatolok egy képet, berajzolva az eredetihez, a maketten elrontott vonalat, ami csak szabdalással javítható. Ráadásul minden túlságosan vastag, ezt is jelöltem a képen.
Nagyon szépek a futógörgők, de én sajnáltam volna erre felrakni.
Ha esetleg magyar gép lesz, akkor nagyon figyeld meg a kiszemelt példányt, mert nincs két egyforma!
joci232 414752 2010. február 22. 10:42
Válasz erre
Uram köszönöm az észrevételeket!

festés eddig alapfestés történt a részletekbe még nem tudtam belemerülni :(
a lánctalp lógását még tegnap este korrigáltam mert énis észrevettem:D

a jelölt dolgokat pedig mindenféleképpen javítani fogom!

köszönöm szépen!

joci232
Grande 414751 2010. február 22. 09:53
Válasz erre
466138_75552_20100221706
466138_75552_20100221706

Joci!

Szép lett eddig, a koszolés is tetszik!

Bár tudom, még nem a vége, de egy-két megjegyzés gyorsan. Ha ezek javítása tervben van, akkor nem szóltam :) Várom a végeredményt! Biztos van egy két apróság, de ezek tüntek fel hirtelen.

- A löveg melletti infra mozgatómechanizmusa és kerete rosszul áll.
- a vízalatti átkelést segítö csö a torony jobb oldalán is furán áll.
- a bal oldali lánctalp rosszul áll és lóg az elsö futógörgönél.
- periszkópokat, irányzó kémlelöt, infrákat ne fesd zöldre. Ha az infrákon van takarólemez, akkor lehet zöld. (a maketten azt hiszem nem "takarólemezesek")
- a helyzetjelzök egyelöre hiányoznak. Csalén áll a jobb oldali refi is.
ltom74 414750 2010. február 22. 09:30
Válasz erre
csabbee,
En is gratulalok, nagyon szep lett.
Lesz cikk mint a F-22-rol ?
Szivesem olvasnak rola bovebben is :-)
Pistii 414749 2010. február 22. 09:18
Válasz erre
01
01
02
02
03
03

Sziasztok!
Nálam ő készült még régebben...sajnos nincs sok időm makettezni és nem is vagyok profi!
Szívesen meghallgatnám a véleményeteket tanácsokat stb...
Toth_Gabor 414748 2010. február 22. 07:45
Válasz erre
Jimbobá 414747 2010. február 21. 20:14
Válasz erre
Szia!

Szép lett szerintem (így fotó alapján) a lánctalp, majd még a kopásokat készítsd el (ahol a gumival érintkezik, illetve ahol a a meghajtókerék belekap a szemekbe, és a külső oldalon mindent, ami kiáll). Jól festesz!

Viszont a cső két felét még próbáld meg jobban egybedolgozni:)

Kíváncsian várom a végét!

Üdv,
ÁDám
joci232 414746 2010. február 21. 19:08
Válasz erre
20100221700
20100221700
20100221701
20100221701
20100221703
20100221703
20100221706
20100221706

Sziasztok!

Ma végre elég szépen haladtam a T 72-essel

megkapta az alapszínt és egy kis port

ami hiányzik még a gumikötények és a géppuska festése valamint matricázás és még sok apróság, de már látom a fényt az alagút végén :)
HUJBI 414745 2010. február 21. 16:29
Válasz erre
őszinte leszek, nekem úgy tetszik, ahogy van.
juge75 414744 2010. február 21. 16:14
Válasz erre
Szívesen, ezért van ez a fórum.
joci232 414743 2010. február 21. 16:14
Válasz erre
juge75 414742 2010. február 21. 16:13
Válasz erre
Ebből ezt tudtam kihozni, ha hamarabb észre vettem volna, biztosan átépítem.
juge75 414741 2010. február 21. 16:12
Válasz erre
Esetleg finoman meg lehet kínálni feketével és saras-poros színnel is, finoman át ködölve.
juge75 414740 2010. február 21. 16:11
Válasz erre
Rozsda színnel lefestettem (Revell 83), azután száraz ecseteltem króm ezüsttel a "kapaszkodó karmokat", végül a lánctalp belső felén sávokat és a tarajokat festettem, ahol a gumi futófelület meg koptatja fényesre.
HUJBI 414739 2010. február 21. 16:08
Válasz erre
mintha egy kicsit nyúlánkabbak is lennének azok a vezérsíkok, mert a rakéta egyébként nagyjából jó helyen van.

szerintem sz...d le, én is így tennék. :)))

a betonba kössenek bele, ne ebbe.
joci232 414738 2010. február 21. 15:58
Válasz erre
A lánctalpat hogyan festetted ilyenre?

énis ilyenre akarom a T 72-esét
juge75 414737 2010. február 21. 15:53
Válasz erre
rg
rg

Ezen a képen szépen látszanak a különbségek.
juge75 414736 2010. február 21. 15:48
Válasz erre
Viszont most vettem észre egy újabb nagy hibát a maketten.
A képeken az eredeti járművön a rakéta hátsó függőleges alsó szárnya sokkal lejjebb van, mint a maketten.
De így marad!
Hawk 414734 2010. február 21. 15:24
Válasz erre
Nagyon szép lett a Darazsad, csak gratulálni tudok :), kár hogy nem tudsz vele eljönni Szolnokra :(
Üdv!
Hawk
Hawk 414733 2010. február 21. 15:23
Válasz erre
Szia!
Igaz én repülőket csinálok, de nekem nagyon tetszik, én nem poroznám be, így szép tizta munka :)
Üdv!
Hawk
juge75 414732 2010. február 21. 15:12
Válasz erre
Azt hiszem, kap egy kis port.
juge75 414731 2010. február 21. 15:11
Válasz erre
Kép 224
Kép 224
Kép 225
Kép 225
Kép 226
Kép 226
Kép 227
Kép 227
Kép 228
Kép 228
Kép 229
Kép 229
Kép 230
Kép 230
Kép 231
Kép 231
Kép 232
Kép 232
Kép 233
Kép 233
Kép 234
Kép 234
Kép 235
Kép 235
Kép 236
Kép 236
_Krug Szpu 7242
_Krug Szpu 7242

Háát nem lett olyan, mint vártam..., de hasonlít rá.
specnaz78 414730 2010. február 21. 12:52
Válasz erre
88mm1 009
88mm1 009
88mm1 011
88mm1 011
88mm1 014
88mm1 014
88mm1 016
88mm1 016
88mm1 018
88mm1 018
88mm1 022
88mm1 022

Sziasztok!

Elkészült, a Dragon 88 mm flak 36-om.

A képek, nem valami jól sikerültek. Élőben,azért szebb :-)

Üdv: specnaz78
csabbee 414729 2010. február 21. 12:48
Válasz erre
bigboy 414728 2010. február 21. 12:04
Válasz erre
Üdv és gratulálok a Szuper Hornet-hez,szuper lett.üdv bigboy
HUJBI 414727 2010. február 21. 11:59
Válasz erre
nekem kicsit nagynak tűnnek, szerintem szkennelés, kicsinyítés (az Eduard méretére mondjuk), nyomtatás és ólomfóliára ragasztás.

"ha még meg lesznek"...kb. 10 éve megvannak. :))) /de kipróbáltam, nem esnek szét!/
csabbee 414726 2010. február 21. 11:54
Válasz erre
Igen gondoltam rá(mármint az RBF szalagokra),de most pénzügyileg gatyaszíj meghúzás van.De köszi hogy jelezted,ha még meg lesznek visszatérhetünk rá.
HUJBI 414725 2010. február 21. 11:45
Válasz erre
a feliratokon és a vezérsíkon is kipróbálhatnád a "foltozást", mondjuk egy Marines gépen. macerás, de mindenki bef...na a látványtól.

az izraeli géphez kellenek héber nyelvű RBF zászlók?
csabbee 414724 2010. február 21. 11:34
Válasz erre
22
22

Emerson,köszi!A képen lévő cuccot használtam,de egy kicsit másképpen mintha csak fényt adnék neki.A Tamiya akril smoke-ját kevertem hozzá,és így készült a kabin "füst"színe.Egy kisebb üvegben bemártogattam a keverékbe, majd pormentes helyen száradni hagytam.Tökéletesen eloszlik mindenhova,és ami a lényeg hogy a bevonat mindenhol egységes lett,sehol nem volt megfolyás,vagy vastagabb réteg.Bármely fújásnál szebb az eredmény.Ha az árnyalat esetleg halvány,több rétegben megismételhető a művelet.A most készülő izraeli F-16C Baraknál is így festettem meg a kaíntetőt.Tökéletes lett elsőre.Ja,közben megválaszoltam a második kérdése.Üdv!
emerson 414723 2010. február 21. 10:53
Válasz erre
szia!Nagyon szép lett!
csak egy kérdés:Mivel ápolod le a fülke tetőt hogy ilyen szép tiszta átlátszó(future lakk?)vagy valami más?
Még egyszer gratula.
Mi lesz a következő kitt?
Üdv:Roland
csabbee 414722 2010. február 21. 10:51
Válasz erre
Hujbi,Pipi,köszi..:D
pipi 414721 2010. február 21. 10:46
Válasz erre
A háttér filmes trükkhöz kell, ugye?
Odavarázsolsz egy anyahajót és lehet indítani a darazsat:-)
Csúcs!
HUJBI 414720 2010. február 21. 10:22
Válasz erre
ne is vidd el versenyekre, csak írd ki ide a címed, hogy hova küldjék a serleget.
csabbee 414719 2010. február 21. 09:09
Válasz erre
001
001
003
003
006
006
008
008
009
009
010
010
012
012
015
015
021
021
023
023
024
024
014
014

Sziasztok!Végre elkészültem a Hornettel,íme pár fotó:
HUJBI 414718 2010. február 19. 21:17
Válasz erre
ja.
Mk. 4-es és Mk. 9-es, ha jól tudom, de amit nem használnak vagy nem lőnek le az izraeliek, azt annyira nem ismerem.
turpiurfi79 414717 2010. február 19. 19:16
Válasz erre
akkor ebben is Martin Baker van igaz?10?
HUJBI 414716 2010. február 19. 18:25
Válasz erre
turpiurfi79 414715 2010. február 19. 16:52
Válasz erre
üdv.
én látom rosszul vagy tényleg ACESII ülések vannak a fülkében?
turpi.
proo0 414713 2010. február 18. 18:55
Válasz erre
hali a szarszám kopása nem függ össze az anyag minőségével(műanyag fröccsöntéssel foglalkozom)szerintem rossz minőségű ps-el dolgoznak a ruszkik,esetleg ha magasabb-alacsonyabb hőfokon van fröccsöntve az anyag akkor romlik a minősége.
Paul 414712 2010. február 18. 17:50
Válasz erre
üdv
Minden előjel nélkül törik,vagy úgy hajlik mint a gumi.
A kardántengely 2 helyen tört el mire be bírtam teni a helyére.
Nekem is csak ezzel van próblémám csináltam ezen kívűl 2 db-t,de azoknál nem tapasztaltam ilyet.
Sulaco 414711 2010. február 18. 17:05
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05

Nálam ez a Jaguar T2 készül az Italeritől 1:72-ben. Várom az építő jellegű kritikát. Az egészet ecsettel festettem. Feljavításként csak két utángyártott gyanta katapultülést kapott a kicsike.
Essex 414710 2010. február 18. 14:46
Válasz erre
Úgy látom lespórolhatod az elejéről/végéről a pályaszámtáblát. :-)
kovács_bt 414709 2010. február 18. 13:17
Válasz erre
Ha csillog fújd át matt lakkal amúgy nekem tetszik :D
Kicsit vad egy törött kardra tenni :D
golya.zoli 414708 2010. február 18. 13:06
Válasz erre
Sabre cl 13
Sabre cl 13
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 3
Sabre cl 13 3

Üdvözletem mindenkinek!
Elkészült a Sabre.Sajnos a matricák egy része becsillog.
Kamovos 414707 2010. február 17. 21:32
Válasz erre
Szia!

Érdekes amiket írtál az ICM maketről!
Főleg, hogy könnyen törik az anyaga!
Én is összeraktam belőle pár darabot, de azoknak semmi hibájuk nem volt!
Úgylátszik kopik a szerszámuk!
Viszont én a Roden makettek fekete műanyag részeinél tapasztaltam ugyan azt amit Te írtál!

Üdv: kamovos
Kuolema 414706 2010. február 17. 21:02
Válasz erre
Valahol a sivatagban ácsorgott egy jó darabig :)
Miller 414705 2010. február 17. 20:55
Válasz erre
Ja és a pilóta elötti műszerfal takaró lemeze is teamécses cucc. Nekem ez nagyon bejött.
Miller 414704 2010. február 17. 20:52
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2
kép3
kép3
kép4
kép4
kép5
kép5
kép6
kép6
kép7
kép7

Sziasztok!

Nálam az Academy 1/72 Apache-a készül. A készlet egész jó nincs elbonyolítva, de azért lehet rajta mit javítgatni.
Szereztem, hozzá egy Eduard maratott lapot és azzal illetve egy kis szkreccsel próbálom feldobni a vasat.
A fotómaratott alkatrészek beépítése terén még nem sok tapasztalatom van, így nem mindenhol sikerült a legszebbre a kivitelezés, de a festés majd "ápol és ELTAKAR".
A pilótaülésekről lemarattam a ráöntött hevedereket és az idegbaj határát kerülgetve csináltam újat. (Hát nem ez lesz a kedvenc részletem a gépen, ezért nem is nyitom meg a fülke ablakát.)
A törzsön néhány szellőzőt kicseréltem maratott rácsra, a hajtóműkiömlőkön is maratás van (a jó illeszkedéshez elég sokat le kellett faragni a műanyagból, ezért is maradt a kiömlőkben a forgács...amit csak a fényképen vettem észre :) )
A farok alatti antennák és a törzsön lévő hosszanti kiálló "L" keresztmetszetű lemezeket a műanyag alkatrész méreteit alapul véve "teamécses-alu" ból készítettem. A kapaszkodók is lecseréltem rézdrótból hajlítottra. A maratott lapon lévő kapaszkodók nem tetszettek.
aztán ahogy a képek is mutatják a gépágyút a rakétavetőt és a hellfire rakétákat is kezelésbe vettem. A gépágyú csövét kicseréltem injekciós tűre és az oly jellegzetes csőtorkolatot pedig "teamécses-alu" ból gyártottam le. (injekciós tűvel kipontoztam a lyukak helyét, majd felfúrtam őket, és a kis lapocskát egy fúrószáron meghajlítottam, hogy könyebb legyen a csőre ragasztanom.) A gépágyú védő kerete az maratásból készült.
A rakétavetők eleje és hátulja szintén maratás.
A Hellfire rakéták hoz is ad az eduard maratást, de ez csak a hátsó vezérsíkra terjed ki. Én levágtam a rakéták elejét és átlátszó öntőkeretből újat csináltam a következő módszerrel. Tescos kétkomponensű ragacsba száradás után fúróval belefúrtam, majd a láng fölött kilágyított öntőkeretdarabot belenyomtam a lukba. (elösször még a meg nem száradt ragacsba nyomtam bele az eredeti rakéta elejét, de ilyen kis méretnél ez nem sikerült olyan jól, ezért döntöttem a fúrásnál)
aztán oldószeres ragasztóval odaragasztottam a lecsonkolt rakéta elejéhez az üveget, csiszoltam, políroztam, majd egy kis ragasztóval átkentem, hogy fényes legyen. Olyan lett amilyen :) Még hátra vannak a maratott szárnyacskák aztán festés. (legközelebb meggondolom milyen vágom a fejszémet)
A rotort hagyom úgy amilyen, azt tuti nem tudnám szépen megcsinálni, majd a festéssel feldobom.
Na ez elég részletesre sikerült. Remélem senkit sem untattam.
Sziasztok.
Miller
vlevi 414703 2010. február 17. 20:50
Válasz erre
Huhh...
Ezt a víz alól hoztad fel?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.