/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745.
joci232 414811 2010. február 25. 09:27
Válasz erre
páncélos 414810 2010. február 25. 08:03
Válasz erre
00001
00001

Joci 232!

Csatolok egy képet segítségnek. A lövegcső jobboldalán a sugárvetőt (fényszórót), próbáld meg lejjebb helyezni.
atis76 414809 2010. február 25. 07:10
Válasz erre
Zsóti!
Köszi az észrevételt, valóban fordítva tettem fel, megpróbálom javítani , még nincs összeragasztva csak egy-egy cseppel rögzítve. A kötényzet meg felmegy rá, ha csúnya lesz legalább takarja.:)
Atis
Zsóti 414808 2010. február 24. 21:44
Válasz erre
Szia!
Alapvetően, szerintem szép, tiszta munka.
Viszont a lánctalpak ugye nincsenek még rögzitve, mert szerintem a bal rosszul van felrakva. Illetve a belógás is lehetne élethűbb. Ha csak fölraktad, a kép kedvéért, akkor elnézést, de figyelj rá oda majd!
További jó munkát hozzá!
Üdv: Zsolt
joci232 414807 2010. február 24. 21:39
Válasz erre
20100224710
20100224710
20100224709
20100224709
20100224711
20100224711
20100224716
20100224716

Sziasztok

javítgattam ma a T 72-esen

lefestettem az infrákat, az gumi oldalsó kötényt

javítottam a vízi áthaladást segítő szerkezet pozícióján

plexilapot ragasztottam az optikára

ja meg elkészítettem az dobozos URAL-ra a kabin feletti hálós tartókeretet
pepe 414806 2010. február 24. 21:01
Válasz erre
szia Zsolt

Nagyon állat a lövésnyom, jól sikerült. Én már mondtam neked, aluszürke +hajlakk+fossződ. Mert ugye ezt általában horganyzott lemezből csinálták amira ha ráfestesz lepereg egy idő után. A ződet visszamosnám a hajlakkal együtt így lenne egy kopott bódéd. A zöldet még olajozni is jól lehetne, a barnát kevésbbé.
pepe
atis76 414804 2010. február 24. 19:40
Válasz erre

Üdv!

Készülget nálam egy 1:72-es Dragon Stug IV early. Még semmit nem döntöttem a festéséről. Talán sárga lesz téli kamóval, hajlakkos technikával. Az , hogy a kötényzettel lesz még azt sem tudom.:D Tamácsokat ötleteket szívesen fogadok. Ja és lehet fikázni is:D
Atis
Jimbobá 414803 2010. február 24. 18:26
Válasz erre
Ez nagyon nagy!

A makett is, és az építésed is. Szedegetem fel az állam a porból...:)

Üdv,Ádám
Miller 414802 2010. február 24. 18:12
Válasz erre
Szia Ákos!
A makett megint gyönyörűen sikerült, de engem most az érdekelne, hogy miképpen fényképezed le a makettet úgy, hogy az egész kép éles marad.
Nekem, általában a hátrébb eső részletek elmosódnak. Gondolom ez az autófókusz miatt van. (általában pedig 2 lámpával világítok, van a géphez ez a nagyon egyszerű kis becsavarható állványom is, és makró módban fényképezek)
Előre is köszi.

Miller
szezsolt 414801 2010. február 24. 16:45
Válasz erre
Köszi, én is valami undormány sárgára gondoltam.
Essex 414800 2010. február 24. 15:28
Válasz erre
Nem kéne azokat a lukakat betömni? :-) Amúgy nagyon jól néz ki...
HUJBI 414799 2010. február 24. 15:03
Válasz erre
Tibcsi 414798 2010. február 24. 13:48
Válasz erre
Klasszikus trafikszín: sötétbarna.
G-cart 414796 2010. február 24. 13:30
Válasz erre
Szia Ákos! Szabit vettél ki erre a 10 napra, vagy csak napi 10 percben foglalkoztál vele? Gratula! Simán elmenne a fénykép 1:1-es tgk fotójaként is, annyir aélethű!
Üdv: G'
szezsolt 414795 2010. február 24. 12:00
Válasz erre
Picture 029
Picture 029
Picture 030
Picture 030
Picture 038
Picture 038
Picture 006
Picture 006
Picture 0067
Picture 0067

Sziasztok!

Nálam most ez a bódé készülget (1/72) a diorámámhoz. Egyenlőre csak egy surfacer réteg van rajta, mert még nem tudtam eldönteni, hogy milyen legyen a színe. Ha van valakinek ötlete, azt szívesen várom!

Üdv
zsolt
Ákos 414794 2010. február 24. 10:34
Válasz erre
KrAZ-255B
KrAZ-255B
KrAZ-255B
KrAZ-255B
KrAZ-255B
KrAZ-255B

Az elmúlt 10 napban készült nálam a Minimanfactory KrAZ-255B.
A makett kész, még egy egyszerű alap készül hozzá.
Rizmajer_Jozsef 414793 2010. február 23. 18:56
Válasz erre
Szia Szamuráj!
A hirdetőoszlop teteje az egyben szellőző is volt (általában közműlejáratok voltak), keress valami korabeli fotót. Sokat emelhet egy pár korabeli hirdetés: félig letépett november 7. mozgósító plakát, STATÁRIUM!,Ruszkik haza! stb. Az autót meg POBEDA névre " keresztelték". A benzines üveget meg kapualjból, erkélyről, ablakból, padlásról dobták, utána kaptak is belövést.
Szia Rizmajer.
kinggi 414792 2010. február 23. 18:00
Válasz erre
igen és a bár közé nemtette ki a ,-t sry
kinggi 414791 2010. február 23. 17:59
Válasz erre
szerintem igenbár lehet hogy kéne mellé még egy kis barna...:D
Marci7 414790 2010. február 23. 17:54
Válasz erre
Jó lett az, csak a görgőkön kicsit szürkébb lett, vagy csak a kép a csaló?

M7
kinggi 414789 2010. február 23. 17:44
Válasz erre
100_5491
100_5491
100_5492
100_5492
100_5493
100_5493

Sziasztok!

Meg próbáltam koszolni a Tigrist ,csak ez egyik oldal van kész hogyha rossz akkor ne kelljen 2-t javítani:D. Szerintetek milyen? Várok hideget meleget :D:D

kinggi
Kalóz 414787 2010. február 23. 15:45
Válasz erre
A stuka alja kb. megfelel az illetékes RLM színnek, az oroszoké kissé kékebb volt.
Tibchi 414783 2010. február 23. 15:18
Válasz erre
Hali!

Nem lehet, hogy felkelők zászlóval, és felkelők molotov-koktéllal akart lenni, csak kacifántos lett a megfogalmazás? :)
Mármint: "Lesznek rajt felkelők, lyukas magyar zászlóval, míg más felkelők amint éppen Molotov koktélokat hajítanak"

Üdv:
Tibchi
Essex 414782 2010. február 23. 15:12
Válasz erre
Hacsak nem azt játsszák, hogy a zászlón lévő lukon kell átdobni a Molotov-koktélt... :)
molnargyula 414781 2010. február 23. 15:11
Válasz erre
S7305809
S7305809
S7305813
S7305813
S7305819
S7305819

közben ráragasztottam az üveget is, sajnos nem túl átlátszó, de azért valamivel jobban, mint itt a képen. Második képen a gép alja, az útmutató alapján választottam a színt, de szerintem ennél jóval világosabb kéne. Az utolsó kép pedig az első makettem alja, az világosabb valamivel, de talán még ennél is kicsit világosabb kéne. Ezek most így maradnak, de azért még alakítgatnivaló van rajtuk bőven :D
molnargyula 414779 2010. február 23. 15:05
Válasz erre
Készülök a második makettemmel is. Mostmár igyekeztem a kisebb részleteket is lefesteni :D
imagerz.com/QENBDEtvAwINUlsZRAVR imagerz.com/QENBDEtvAwINUlpNQAVR
imagerz.com/QENBDEtvAwINUlpNQwVR
Kalóz 414778 2010. február 23. 15:00
Válasz erre
Szia!
Szerintem 56-ban a molotov-koktélt dobáló felkelők nemigen járkáltak lyukas zászlóval, főleg nem harc közben.
Ha belegondolsz nem is igazán életszerű! Ám,ha van róla valamilyen felvétel...
Kalóz
Szamuráj 414777 2010. február 23. 10:21
Válasz erre
Kép0364
Kép0364
Kép0365
Kép0365
Kép0366
Kép0366
Kép0368
Kép0368
Kép0369
Kép0369
Kép0370
Kép0370

Itt az 56-os diorámám. Torlasznak szánt Warszavát éppen megcélozza a T34-es, a sarokban egy korabeli hirdetőoszlop. Lesznek rajt felkelők, lyukas magyar zászlóval, amint éppen Molotov koktélokat hajítanak a T34-es felé. A tank a Zvezda terméke, Tamiya lánctalppal. Az összes többi szkreccs, ahogy a Warszava autó is.
Sz.
Szamuráj 414776 2010. február 23. 10:09
Válasz erre
Köszönöm! A Te műved is nagyon szép és ritkaságszámba megy! Armorama-án láttam a SA-8 Gecko mesterdarabjának készítését és a MIG fórumán már valaki megépítette, igazán érdekes darab az is. Van három szovjet tankom, egy T34-es és egy SU-100-as 1956-ból (Budapest-Szuez) és egy T54-esem (1956 Budapest). Ha befejezem a mozdonyt, előszedem a T34-eset, mert van hozzá egy félbe maradt dioráma, amit szerintem érdemes lenne szépen befejezni. Készítek róla képeket (mobillal csak).
Üdv!
Sz.
juge75 414775 2010. február 23. 09:59
Válasz erre
a rakéta átszabása
a rakéta átszabása
a forgó rész lejjebb kellene hogy legyen
a forgó rész lejjebb kellene hogy legyen
200912241609
200912241609
200912241608
200912241608

Módosítások.
Az első aerodinamikai felületeket is nyilazni kell.
juge75 414774 2010. február 23. 09:38
Válasz erre
rg
rg
201002111664
201002111664
201002111662
201002111662

Főbb mozzanatok, különbségek:
juge75 414773 2010. február 23. 09:17
Válasz erre
Dehogynem!
Sőt!
Varjúbácsi már elkészítette az alvázat, na az precíz!
Tank-Mania tervezi kiadni azt is, most a Gecko jön ki.
Ezt követi a Krug Snr (GM-124), két ballisztikus rakéta SS-21 és Frog-7, majd az 1S91 Szurn.
páncélos 414772 2010. február 23. 08:13
Válasz erre
Juge 75!

Akkor had legyek szemtelen, írd össze az összes mozzanatot és a cserére érdemes részeket.
Így, ha eljutok én is a megvalósításhoz, akkor a leírtak alapján tudok dolgozni.

Egyébként GM-124 nem lesz?
juge75 414771 2010. február 23. 08:02
Válasz erre
Maga a tartó szerkezet (szállítási rögzítő) elbillen víz szintes helyzetbe az alsó forgó részen, és csak a gerenda emelkedik ki a tüzérségi részből, a középső u-alakú villák szintén elfordulnak befelé.
Magát a rakétát szinte csak elöl és hátul tartja 3 pöcök (a maketten).
A tüzérségi rész gerendája hátul két tengelyen fordul, ezt érdemes lenne kifúrni és tűből elkészíteni.
Előrébb két munkahenger dolgozik, teleszkópikusan ezt is ki kell nyújtani.
páncélos 414770 2010. február 23. 07:57
Válasz erre
Juge 75!

Még valami, egy Shilkát, vagy BRDM-et (vagy bármit) mellérakhatnál, hogy lássam a valós méreteit.
juge75 414769 2010. február 23. 07:56
Válasz erre
Miért is ne?
De statikailag így stabilabb.
Tömörek a rakéták.
Apropó, nem biztos hogy kapsz Sa-4 et.
Nem tudom, után gyártották-e, de mindenhol elfogyott.
A rakéták orr csúcsai meg vannak, az is, hol és mit kell módosítani.
Matrica lesz hozzá.
páncélos 414768 2010. február 23. 07:52
Válasz erre
Juge 75!

Régi álmom ez a Krug is, hogy meglegyen, de szerintem majd csak 2012-ben, bár a futógörgők nem igazán tetszenek, de azért így is jó lenne.
Szép munkát végeztél.
Viszont egy kérdés: A rakétákat emelve a tartószerkezetet fektetett helyzetben is el lehet készíteni?
juge75 414767 2010. február 23. 05:31
Válasz erre
Hihetetlenül élethű szerkezetet készítettél!
juge75 414766 2010. február 23. 05:30
Válasz erre
Szamuráj 414765 2010. február 22. 20:09
Válasz erre
Köszönöm Kedves Kolléga Úr! :)
Sz.
joci232 414764 2010. február 22. 20:06
Válasz erre
nekem mondod nagyon csalogat az összes készlet:D

de amugy azért van több elkezdve mert sok makettnek állt az építése... pl. vártam futógörgőre, adatokra képekre stb...

aztán amíg nem tudtam haladni az egyikkel muszáj voltam függőséget kielégíteni egy újabbal:D
Jimbobá 414763 2010. február 22. 20:03
Válasz erre
Vagyis többnek tűnt így a képek alapján, ez olyan költői kijelentés volt:)
Jimbobá 414762 2010. február 22. 20:03
Válasz erre
Csak kettő? Nekem többnek tűnik!
Az viszont tuti, hogy jól bevásároltál. Nem is tudom, hol kezdeném...
:)
Üdv és jó makettezést!
joci232 414761 2010. február 22. 19:59
Válasz erre
de végülis örökké tanul az ember:)
joci232 414760 2010. február 22. 19:58
Válasz erre
netudd meg ígyis mennyi anyagot szoktam összeszedni egy adott járgányról:D
de valóban sok ha 2-őt csinálok egyszerre:D
de szinte kiabálnak a dobozból hogy kezdjem el:D
notarius 414759 2010. február 22. 19:39
Válasz erre
Hickory 414758 2010. február 22. 19:23
Válasz erre
Kérem kapcsojja ki!
Még mindig menő vagy japán barátom!
Jimbobá 414757 2010. február 22. 19:01
Válasz erre
Szia joci232!

Sajnos ez a T-72 ilyen fostalicska makett, a "megvilágosodásom" után én nem is akartam a másodikat megépíteni.

Egy tanács, észrevétel, ha megengeded: talán egy kicsit vissza kéne venned a tempóból, és nem több dolgot kéne egyszerre építened. Nagyon ambiciózus vagy, nagyon bejön a témaválasztás, szépen festesz, és látom, hogy tudsz áldozni a hobbira (anyagilag). De szerintem az építésre még rá kéne gyúrnod. Talán, ha egyszerre csak egy készletre fókuszálnál, képeket, videókat néznél hozzá, még jobb eredményeket érnél el. Itt főleg a "finom" munkákra gondolok (illesztések, tömítések, stb). Persze a ló túloldalára sem szabad átesni.

Kérlek ne vedd rossz néven, ez csak egy tanács :) Én a másik véglet vagyok, mondjuk kevés is az időm mostanság. Ma pl. másfél órán át egy darab alkatrésszel foglalkoztam, egy kötényezést szedtem le a keretről, és sorjátalanítottam, csiszoltam, tisztogattam (mondjuk kivételesen macerás darab volt).

Sok sikert és így tovább, az építési képeket pedig elvárjuk :)

Üdv, Ádám
joci232 414756 2010. február 22. 15:51
Válasz erre
Sajnos nincsen 25-30 ezer forintom a tökéletes T 72 megépítéséhez :( ezért csináltam meg ezt sajnos sok a hibája a kitnek de árban pont ezért jó...

ezért nem is tudok 100%-ig élethű makettet építeni, de lehet hogy nem is volt ez célom...
Szamuráj 414755 2010. február 22. 15:29
Válasz erre
Kép0354
Kép0354
Kép0355
Kép0355
Kép0357
Kép0357
Kép0358
Kép0358

Sziasztok!
Készül a mozdony alá a dioráma. Próbaképpen rátettem, hogy is fog kinézni az egész. A kockakövezetet szintén Per Olav Lund, "Ragnarok" című munkája nyomán készítettem el. Dekorációs boltban ingyen odaadták a levágott sztirollemez maradékokat és az egyik olyan, hogy két papír réteg között 4 mm-es habszivacs szerű dolog. Nos, a MIG fórumán láttam, hogy ebbe a habszivacs szerű anyagba könnyen bele lehet vésni a kövezetet. Elsőre talán nem a legjobban sikerült, ezért ahol a növényzet jobban befedte, ott egyenként ragasztottam be a kövezetet. A vasúti talpfák közötti zúzalék 5 kg-os 360 forintba kerülő macskaalomból van, összekeverve suli folyékony ragasztójával. A mozdony másik oldalán sáros föld lesz drótkerítéssel. Terveim szerint jövő hétre elkészül, addig még persze van mit csinálni, pl. a síneket. :) Bocs, de megint mobilos képek.
Sz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745.