/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
painter 415152 2010. április 2. 21:10
Válasz erre
nem elég élethű a fű! nézd meg jobban!
painter 415151 2010. április 2. 21:08
Válasz erre
a heyzet az hogy még tanulni kellene! nem veszitek észre!
sdasdaf 415150 2010. április 2. 20:00
Válasz erre
Nekem Csintalan ugrott be! :D
apcyzoli 415149 2010. április 2. 19:45
Válasz erre
Helló Charlie!
Küldj légyszives egy árat a cuccról.
zolyomi.zoli@gmail.com 
Köszi, üdv: Zé
apcyzoli 415148 2010. április 2. 19:42
Válasz erre
Szia Kalóz!
Nem voltam Tokajban sajnos tavaly!
Mindenesetre köszönöm a tanácsokat!
Én mindig lecserélem a pitot csöveket injekciós tűre, mert alapból élethűbb, mint bármi.
Gondolkodtam rajta, hogy jó lenne valami egész egyedi festés a gépnek, ami kiemelné az autentikus módozatból. Csak a net is elég szegényesen van eleresztve Su 34-el.
Orosz vas, nagy a titok. Nem készült róla DACO.  :-DDD
Pedig jó lenne ha futóműakna és csövezés tekintetében fel lehetne készülni.
Bár hajtómű és panelvonal is érdekelne.
Kaptam is, és töltöttem is képeket, leírásokat, de jobbak, és pontosabbak is érdekelnének. Jövő héten ott leszek Óváron.

Üdv: Zé.
BaTTka1 415146 2010. április 2. 18:29
Válasz erre
Éreztem én hogy hasonlít valakire:-)))
MDSca 415145 2010. április 2. 18:24
Válasz erre
király:) két karika a fülébe és olyan mint egy Buddha-szobor:)
BaTTka1 415144 2010. április 2. 18:11
Válasz erre

Sziasztok!
Játszottam egy picit:-)) Mire nem jó ha az ember nem fér hozzá a számítógéphez! Mellesleg ez az első ilyen jellegű próbálkozásom. Ahhoz képest szerintem elmegy. Azért nem iratkozom be egy szobrászképző tanfolyamra:-))
Egyébként gyurmából készült. A szemeivel küzdöttem egy darabig, aztán úgy döntöttem inkább alszik:-)
Kalóz 415143 2010. április 2. 17:26
Válasz erre
Szia, Azoli!
Az a szuhoj nekem is megvan, bár a festése nem biztos, hogy sikerült. Az Italeri által megadott színeket használtam, és nem biztos, hogy mindenütt adekvát lett.
Amúgy a makett nem vészes, igaz dolgozni kell vele! A futómű ajtókat rézdrót csapokkal rögzítettem, mert gyengének tűnt a gyári megoldás, meg a pitot csövet is cseréltem, mert állandóan útban volt, aztán le is tört. Tavaly Tokajban ott volt, nem tudom láttad-e. Valakivel beszélgettem róla, arra emléxem!
Üdv:
alóz
apcyzoli 415142 2010. április 2. 15:19
Válasz erre
Szia kató!
Köszönöm szépen hogy leírtad, mert érdekel, mielőtt belekezdek, kinek mi a véleménye róla. Mire,és hol érdemes jobban odafigyelni.
További jó makettezést!

Üdv: Zé
Gyurma 415141 2010. április 2. 13:52
Válasz erre
normandy_dday
normandy_dday

Üdv Mindenkinek!
Nem nagyon tudtam, hogy hová is tegyem, szerintem ez áll hozzá legközelebb.
Minap színeztem Gimppel, ez a második színezett fotóm, nem tökéletes, dehát ez van...
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Egy brit katona Lee Enfieldjét tisztítja a D-Napon.
kató 415140 2010. április 2. 00:42
Válasz erre
Helló apcyzoli !
Mint írtam , a gép elég rég készült (nemsokkal azután vettem hogy az Italeri kiadta , és szinte rögtön meg is csináltam), akkoriba nem volt netem , így csak a repülős újságokba közölt képeket tudtam használni . Gondolhatod , elég "dobozkategóriás" lett , nem volt mi alapján felturbózni .
Ami az építés buktatóit illeti , azért annyira nem gáz ! Talán legrosszabbul a kiömlők közti "fullánk" illeszkedett és nehezen csiszolható helyen van . A függőleges vezérsíkok és a szárnybelépőél tőrésze se problémamentes . Másra már nem igazán emlékszem (úgy tűnik öregszem :D ), de ha valami katasztrófális lett volna arra biztos emlékeznék ...
A matricák nagyon jók !
Érdemes vele dolgozni , mert nagyon látványos jószág!
Hát nem hiszem , hogy sokat tudtam segíteni de az eszemből csak ennyire futotta .:(
Jó munkát a géphez !
üdv.: kató
apcyzoli 415139 2010. április 1. 22:17
Válasz erre
Ok! Holnap délelőtt, de legkésőbb este küldök mailt! Attól függ, hogy jön össze a napom. De mindenképp jelentkezem.
Üdv: Zé
CrazyCharlie 415138 2010. április 1. 21:55
Válasz erre
Szia!

Az adatlapomon megtalálod az e-mail címem, írj és megalkuszunk :)
apcyzoli 415137 2010. április 1. 21:15
Válasz erre
Szia CrazyCharlie!

Érdekelne a cucc, bár kérdés, mennyit kóstálna összesen?
Én 1:72-ben építek. Ez a makett is ilyen?

Üdv: apcyzoli
apcyzoli 415136 2010. április 1. 21:13
Válasz erre
Szia kató!
Remélem igényesen sikerül megépítenem a Suhojt, és észrevettem hogy nem lesz egyszerű menet az összeállítás, mert elég sok tömítőanyagot vesz majd fel.
Ha van időd, esetleg kedved, szívesen vennék néhány tanácsot az építésével kapcsolatban, illetve bármilyen segédanyagot a gépről.
A netről a fellelhető szinte összes képet letöltöttem, bár elég gyér a felhozatal.
Nemhiába...orosz! Nagy a titkolózás! :-DDD

Köszönettel: apcyzoli
Baboon 415135 2010. április 1. 20:59
Válasz erre
P1140672
P1140672
P1140674
P1140674
P1140675
P1140675
P1140677
P1140677
P1140681
P1140681
P1140682
P1140682

99%-osan kész. Legalábbis nekem. Tudom most még jöhetne a rozsda és stb de nincs kedvem elronani 18 nap munkáját :D A piros meg túl piros de ez most ilyen. A tervezők biztos ilyennek álmodták :P Lehet lefújom ehelyett a satin lakk helyett mattal. Szerintetek?
börni_75 415134 2010. április 1. 19:55
Válasz erre
PAK 40 001
PAK 40 001
PAK 40 009
PAK 40 009
PAK 40 015
PAK 40 015

Sziasztok!
Nálam ez készülget, sajnos nagyon lassan. Kijött a tavasz, és minden kőműves délután akar dolgozni, így kevés időm marad makettezni. Azt gondoltam, hogy ez csak egy ágyú, és könnyen megbirkózóm vele, de szerencsére nagyon részletes.

Üdv.:Jani!
Gavallér 415133 2010. április 1. 18:25
Válasz erre
Szigorúan a Szuhojt építsd meg először :D, amúgy nem vészes, nekem alig kellett tömíteni, ott volt Szolnokon is, amúgy gratulálok a Tomcathez.

Üdv.: Gábor
Freddy 415131 2010. április 1. 13:33
Válasz erre
Jobban tapad a festék, megfelelően válaztott színnel jobban is fed, és kevésbé hajlamos feljönni, mikor pl a filterezést csinálod.
MAZHL2005 415130 2010. április 1. 13:21
Válasz erre
Nálam egy KV-1 készül és lassan a festéshez érek, de az alapozás gondolatával nem tudok mit kezdeni. Milyen esetben kell feltétlenül alapozni ? Mit nyerek vele ?
A makett alapszíne világosszürke, a tervezet szín Hubrol matt sötétzöld 86,vagy 159 matt olívzöld. Elnézést ha a kérdésem triviális de nem szeretném elszabni

Előre is köszönöm
Pilgrim 415128 2010. április 1. 12:54
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat, tényleg egy kicsit világosabb, de a fénykép csal egy kicsit. Egy erős neonnal van közelről megvilágítva.
És pont egy nyár végi/kora őszi állapotot jelenítenék meg,remélem jó lesz.
Igazából kísérletezek rajta, mindenféle technikákat kipróbálok, ezért elég szedett-vedett a megjelenése.
Ha haladok vele, akkor még teszek fel képeket.
Köszönöm még egyszer!

Üdv: István
Baboon 415127 2010. április 1. 12:09
Válasz erre
P1140662
P1140662
P1140663
P1140663
P1140661
P1140661
P1140665
P1140665
P1140664
P1140664

Nemsokára kész. Sajnos a leszállópálya matricája atomjaira hullott szét.
Tiv 415126 2010. április 1. 11:31
Válasz erre
Szia!
Szerintem is kicsit világos a német szürkéhez képest, én még mélyítenék a színén befolyatással vagy filterezéssel. De ha egy nyári dioba teszed akkor így is jó talán. Valamint az egységes szürke színt kicsit kombinálhatnád, mint a fadig technikában, hogy izgalmasabb legyen.
Tiv
CrazyCharlie 415125 2010. április 1. 10:19
Válasz erre
Van egy fölös Academy Tomcat-em(maratássak, gyanta ülésekkel), érdekelne? :)
kató 415124 2010. április 1. 00:39
Válasz erre
Jó túra lesz a Szuhoj ! Én pár éve csináltam meg . Szép gép és gyönyörű a festése .
Jó munkát hozzá , remélem szeretsz tömíteni ... :)
apcyzoli 415123 2010. március 31. 23:42
Válasz erre
Pedig F 15-öst akartam, mert egy Academi ott figyel a szekrényben, de a feleségem azt mondta, most csináljam ezt, mert a SU tetszik neki.
Mindig a nőknek van igazuk!
^Sunrise^ 415122 2010. március 31. 23:40
Válasz erre
Kíváncsi leszek a végeredményre, a 34-es az egyik a kevés orosz nagyvasból, ami eléggé bejön nekem is. :)
Baboon 415121 2010. március 31. 23:24
Válasz erre
apcyzoli 415120 2010. március 31. 23:24
Válasz erre
Igen én is ezekre gondoltam, bár még van egy SU-34 projectem előtte, némi pihenésképpen.
 De amíg készen lesz a SU, addig megveszem a Tomcat-et.
^Sunrise^ 415119 2010. március 31. 23:17
Válasz erre
Erre gondolsz?

Nagyon vékony rétegben kell fújni, és szép lassan rétegről rétegre eltűnik az alatta levő sötét szín, mígnem csak a legsötétebb részek maradnak láthatóak.

Az átszóródással nem kell foglalkozni, azok halványak és gyorsan eltűnnek festéskor.

Zoli, tudom ajánlani a Fujimit vagy a Hasegawát, ezek egyike sem Italeri. :)
Baboon 415118 2010. március 31. 23:10
Válasz erre
Na!
Örülök hogy került fel ilyen kép.
Látom kifújtad feketéssel a panelvonalakat és persze szóródott azon kívülre is. Ilyenkor mi a köv lépés hogy a kiemelés megmaradjon de az átszóródás eltűnjön?
apcyzoli 415117 2010. március 31. 23:09
Válasz erre
Korrekt!
Nekem most debütált a Kandúrom Szolnokon, de szeretnék egy újat is építeni, persze már nem Italerit, hanem valami komolyabbat!
^Sunrise^ 415116 2010. március 31. 23:02
Válasz erre
DSC_3058
DSC_3058
DSC_3059
DSC_3059
DSC_3049
DSC_3049
DSC_3052
DSC_3052
DSC_3055
DSC_3055
DSC_3056
DSC_3056
Untitled-1
Untitled-1

Köszönöm! :)

Ma végeztem többek között az orrfutó akna kifestésével, a színeket tekintve elégedett vagyok, sikerült elérni a dzsuvás hatást ami a DACO könyvben adta az ihletet. :)
Tyimosenko 415115 2010. március 31. 22:51
Válasz erre
Hello,
Szerintem vilagosabb lett a szin a kelletenel, de amugy jol nez ki.
udv
Pilgrim 415114 2010. március 31. 22:05
Válasz erre
Pz III.01
Pz III.01
Pz III.02
Pz III.02
Pz III.03
Pz III.03

Sziasztok!

Nálam ez a Tamiya Pz III-as készül (már egy ideje...)
Pár hónap szünet után most vettem elő újra és kicsit koptattam rajta.
Remélem még idén be bírom fejezni...

Ha valakinek van véleménye, ne fogja vissza magát. :))

Üdv: István
apcyzoli 415113 2010. március 31. 21:49
Válasz erre
Szia!
Szépen alakul a Kandúr! Csak így tovább! Kitartás, és lesz eredmény!
Kontár 415112 2010. március 31. 19:02
Válasz erre
Most nagyon rákattantam, úgyhogy be fogok szerezni hozzá egy motort (full interior set) mert ez nincs benne az "új" készletben sem. Az enyém azonban még jódarabig pihenni fog, mert 5 másik várja, hogy befejezzem...
Jó építést!
Tiv 415111 2010. március 31. 18:18
Válasz erre
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=2342
Tiv 415110 2010. március 31. 18:14
Válasz erre
Én is találtam egyet az Armorama-n:
www.armorama.com/modules.php
elég jól néz ki, kiváncsi leszek a tiedre.
Tiv
^Sunrise^ 415109 2010. március 31. 13:56
Válasz erre
Nem lesz mozgatható, mert helyzetfüggő a mögötte levő zsák ami a nyilazástól függően fújódik fel, vagy le. Az én verzióm kitérített féklapokkal lesz, tehát nem lehet mahd hátranyilazni. Egyébként csak be kell pattintani, csak ha kész a festés, utána kell betenni őket.

CrazyCharlie, köszi, korrekt kis készlet a Fujimi. :)
túrósbatyu 415108 2010. március 31. 13:50
Válasz erre
Szia,
bocs, csak egy buta kérdés: ha már így összeragasztottad az alsó és felső feleket,hogy fogod a szárnyakat mozgathatóan berakni a helyükre?
üdv: Gábor
u.i nagyon szép az orrfutóakna
CrazyCharlie 415107 2010. március 31. 13:38
Válasz erre
Kontár 415106 2010. március 31. 12:29
Válasz erre
Aufklarung01
Aufklarung01
Aufklarung02
Aufklarung02
Aufklarung03
Aufklarung03
Aufklarung04
Aufklarung04
Aufklarung05
Aufklarung05
Aufklarung06
Aufklarung06
Aufklarung07
Aufklarung07
Aufklarung08
Aufklarung08
Aufklarung09
Aufklarung09

Hali!

Igen a 3. képedet elnézve nekem is fura volt mert, ahogy átnéztem az építési útmutatót az enyém nem ilyen. Nekem a 6294-es van meg.
Mutatok párat, amit tegnap találtam.
Tiv 415105 2010. március 31. 10:24
Válasz erre
Sziasztok!
Sajnos ez nem az új Aufklarungspanzer készlet, hanem a régi (6106) Sd.Kfz. 250/9, ezért sok rajta a pontatlanság és csak a torony egyezik a két modellen. Referenciákat sajnos alig találtam a járműről, a toronyról abszolút semmit, úgyhogy várok én is minden képet.
^Sunrise^ 415104 2010. március 30. 23:04
Válasz erre
DSC_3041
DSC_3041
DSC_3042
DSC_3042
DSC_3045
DSC_3045
DSC_3048
DSC_3048

A Macskával küzdök, jelenleg épp az orrfutóval és a jobb oldali beömlővel. Elcsesztem a zsírtalanítást a beömlő belsejében, most alapozhattam újra, remélem ezúttal jó lesz... :/
vereri05d 415103 2010. március 30. 22:43
Válasz erre
Minőségi készlet!
És a festés is precíz.
Erich
Kontár 415102 2010. március 30. 21:25
Válasz erre
Heló Tiv!

Hoppá egy Aufklarungspanzer! Pont ma nézegettem referenciákat, ugyanis nálam is itt figyel a Dragon készlete és nagyon izgatja már a fantáziám :) Én is szeretném minél élethűbben kivitelezni a belső teret (is)! Tetszik, amit csinálsz, bár nekem nem ártana még jobban utánajárni ennek a vasnak, de egyenlőre befejezem a jelenlegi projecteket. Majd tegyél fel minél több képet ha lesz időd, sok sikert a továbbiakban!
Tiv 415101 2010. március 30. 19:12
Válasz erre
P1010949
P1010949
P1010940
P1010940
P1010945
P1010945

Sziasztok!
Pár hónap kihagyás után újra neki álltam a féllánctalpas belterének, már majdnem kész, várom a véleményeteket. Filtereztem, befolyattam, koptattam, még jön egy kis porolás.
Tiv
zkalos 415100 2010. március 30. 17:30
Válasz erre
A revell(Monogram) a legjobb 1/72-es SR-71.
Sok hibája van, de még mindig pontosabb, mint az Italeri(kivéve a kabintető környéke, ami nem elég magas és kissé széles). A részletei is jobbak(pl. futóműaknák, futószárak, kerekek, kabinbelső), bár a hátsó műszerfalon lévő két képernyő a valóságban nem kerek, hanem négyzetes. Pedig a száraz ecsetelés után nagyon jól nézett ki, de annyi plusz munkát adott volna, hogy inkább becsuktam. Viszont szépek a pilóták, de úgysem látszik belőlük szinte semmi. Az Italerinek jobb a fúvócső legvége(van belső mintázata), de ugyanolyan csapnivaló az illesztése, mint a Revellnek, és ráadásul kiálló mintás mind a kettő, tehát a makett alján el kellene csiszolni a mintázatot. Ezért kényszerből a tátongó réseket anyagából húzott szállal tömítettem el. Ezért mondtam, hogy közelről azért már nem olyan szép, főleg az alsó belépőélek mentén, ahol rések tátongtak. De ahogy visszaemlékszem, mikor régebben elkezdtem összerakni az Italeri-t, ott sem volt jobb a helyzet. Az Italeriből inkább A-12 -est lehetne csinálni, ahhoz áll a legközelebb a formája.
Sziasztok !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.