<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kató | Adatlap | 415340 | 2010. április 20. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415339 | 2010. április 20. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lelakkoztam. Ecsettel. Csak egyetlen egyszer épphogy érintve húztam át a vonalon a vékony lakkos ecsetet, azt is párhuzamosan a vonallal és nem mertem "pacsmagolni" Ha megszárad már nem tudom ujjal letörölni :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 415338 | 2010. április 20. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, tényleg köszi a biztatásokat. A képek azért tényleg jótékonyan ápolnak és eltakarnak bizonyos részeket. A víz: először a parafa lap kapott egy sötét tengerkék festékréteget. Aztán szilikonba kevertem revell áttetsző kéket(752 a kódja).Na ezzel a kulimásszal próbáltam hullámokat csinálni, felemás sikerrel, mert nehezen kenhető és szemcsésedik, ráragad mindenre, viszont szép áttetsző hatású.A pukklik közötti réseket fényes lakk-festék keverékkel folyattam be. Ez szép is volt kb. 2 napig, majd kioldódott a szilikonból a kék festék, és lilás trutyi képződött belőle. Kerülendő! Megoldásként csak tisztán lakkal kentem be, majd amikor jól megszáradt, 3 réteg áttetsző kékkel kentem le az egészet,a világosabb részekre (orr,tat mögött)ügyelve. Összeségében: 1üveg MM dark sea blue, 1üveg MM fényes lakk, 1 tubus szilikon, 4üveg Revell 752, és tartós tüdőkárosodás.. U.i. bocs a bő lére eresztésért. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415337 | 2010. április 20. 07:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hát ez igaz, viszont ha így hagyod, akkor meg a további munkákban fog zavarni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415336 | 2010. április 19. 23:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A cerkahegy HB-s volt. Van selyem és matt lakkom is csak az a baj, hogy szórópisztolyom nincs, mindent ecsettel festek. Félő, ha rámegyek lakkos ecsettel a ceruzára, elmaszatolom :-( | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krisi | Adatlap | 415335 | 2010. április 19. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hát ez óriási!Már alig várom,hogy készen is láthassuk!Nagyon tetszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 415334 | 2010. április 19. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szerintem zseniális. Főleg hogy repülő perspektívából van az egész... az ötlet 10 pont. A vizet hogyan csináltad? Örök téma... | |||||||||||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 415333 | 2010. április 19. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia, köszönöm a biztatást. Ez lesz az első diorámám, remélem be tudom fejezni. Elég összetett feladvány volt és még az is maradt. A fényképek azért jótékonyan elfednek jópár nem teljesen kiforrott részletet, de örülők, hogy sikerült megcsinálnom úgy- ahogy a hangárfedélzetet, a vizet, a kis 1/144-es pilótákat és a gépekbe a világítást, az 1/720-as gépekre a futóműveket. Nagy kérdés még az, hogy a Tomcateket mire fogom felerősíteni. De hát kell egy kis fejvakargatás, úgy haladunk előre. További jó makettezést mindenkinek! üdv Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415332 | 2010. április 19. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Egész jó lett, de ezt selyem vagy matt lakkal fújd le, mert fényes és le lehete róla tapizni. Hány B-s volt a ceruza? | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415331 | 2010. április 19. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 415330 | 2010. április 19. 11:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ütős lesz, ha elkészül! Hajrá! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 415329 | 2010. április 19. 00:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, lassan egyévesek lettünk, én és ez a pár műanyag darab! Hát kitartást és türelmet azt tanultam ez idő alatt. A viccet(?)félretéve csináltam egy pár képet, az elmúlt egy-másfé hónap alatt elkészült részekről. A két cicával és a kis repcsikkel még van bőven haladni-, a hajón meg javítani való. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415328 | 2010. április 18. 23:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ez az alapállapthoz képest nagyon tuti. Már majdnem megevett egy reszelőt (nem csiszoló paírt), és valószínű be fog falni még kb fél tubus tömítőanyagot is.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415327 | 2010. április 18. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A beomlok illeszkedese nagyon klassz, oszinte reszvetem. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415326 | 2010. április 18. 17:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 415325 | 2010. április 17. 23:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszöntem szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415324 | 2010. április 17. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nem bizony, 2 év 7 hónap alatt el is készült.:-) Többször félretettem, mert nagyon sok átalakítást kellett volna rajta eszközölni. Egy részét megcsinálgattam, de mostanra meguntam, hogy állandóan útban van, és úgy ahogy volt befejezetem. Amúgyis jövőre megpróbálozok egy 48-assal. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 415323 | 2010. április 17. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Te aztán nem lacafacázol. :) Van itt nekem dobozban egy 72-es Airfix együléses prototipus. Ha elküldöm, egy hét múlva visszaküldöd készen? :)) Nagyon pofás lett! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
joeal | Adatlap | 415322 | 2010. április 17. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A beton kifutópálya alap készítése engem is érdekel. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415321 | 2010. április 16. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ez Verlinden 1632 1/72-es Airfield Tramac, gyakorlatilag egy kb A4-es formátumú nyomtatott karton lap. Ezt úgy szokták használni, hogy méretre vágják és ráragasztják valamilyen alapra. Létezik több féle méretben 1/72, 1/48, stb, több féle mintában helikopterekhez, hotdozó felszin, stb. Én csak fotózáshoz használom néha, hogy ne legyen egyhangú a kép. Igazából élőben nem néz ki olyan jól mint képen, mert valójában ez is csak 2D-s mint a fotó, és homogén fényű a felülete, ráadásul kicsit fényes is. Én a helyedben egy képről vagy ennek mintájára magam csinálnék a géphez alapot. Ha még nem készítettél ilyet segíthetek benne. | |||||||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 415320 | 2010. április 16. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon pofás lett a gép,én is most csináltam egyet az egyik rokonomnak.Már csak egy alap kell! Le Írnád pár mondatban hogy készítetted a tiedet.Előre is köszönöm. Üdv :roland | |||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415319 | 2010. április 16. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
nem tudtam, mi az a sárga pacsmag az utántöltő csonk végén (17-es kép). :))) amúgy pofás darab, a beton is tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415318 | 2010. április 16. 12:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415317 | 2010. április 16. 10:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
sajnos a memóriakártyám éppen a repülőnapon adta meg magát. | |||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 415316 | 2010. április 16. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hali Nekem nagyon tetszik. Ha ezt befejezted visszatersz a nagy kandurhoz? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415315 | 2010. április 16. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Na oszt miben mérik a hatékonyságot, mikrométerben? Egyetlen értelmest legalább megközelítő mérőszám a lelőtt ellenséges gép per saját veszteség, de olyan még csak az F-16-osnak van. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415314 | 2010. április 16. 08:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Na ezt most olvastam a neten: "18 Typhoon hatékonyságban 36 F16-ossal és 60 Gripennel ér fel" Ha ennek csak a fele igaz, akkor már megérte Grippen-t vennünk kb kétszer annyiért mint egy F-16-os. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415313 | 2010. április 16. 08:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nekem a modern gépek közül ez tetszik a legjobban. Sajnos a 72-esek közül egyik sem az igazi, pedig van külön angol Airfix, német Revell, valamint olasz Italeri és ennek a leegyszerűsített kínai másolata a Hobbyboss. A spanyolokról nem tudok, hogy gyártanának ilyen makettet.:-) Viszont a Revell 1/48-asa nagyon komoly. Annyira, hogy egyet én is megkockáztatok. Természetesen két üléses RAF lesz az is, de csak a változatosság kedvéért.:-) makett.org/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415312 | 2010. április 16. 07:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kecskeméten csináltam képet róla, élőben egész tűrhető. Vicces, hogy éppen a nagy makettgyártó országok összefogásával készült az eredeti, közel száz év alatt és kicsiben ezt sikerült kihozni belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415311 | 2010. április 15. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Igyekszem, bár egyre több kivetnivalót találok rajta ahogy haladok a vége fele, de csakazértis végigcsinálom már. :D A jobboldali féklapoknál a vörös átszóródott a maszk alatt, azt majd javíthatom újra, de a futóműveken és a fegyverzeten kívül már egész Tomcat formája van. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415310 | 2010. április 15. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Olyan mint a tyúkanyó meg a csibe.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415309 | 2010. április 15. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415308 | 2010. április 15. 17:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ricardo | Adatlap | 415307 | 2010. április 15. 15:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
szerintem most a lakkozásod sokkal jobban sikerült mint eddig bármelyik. az összkép pedig teljesen rendben van, gratulálok. innen már nem lehet elrontani! | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415306 | 2010. április 15. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Italeri a szegény.:-) Próbáltam annyira megfaragni, hogy legalább a sziluetje hasonlítson egy Typhoon-ra, így sikerült. Elkezdtem koszolgatni, közeben letörtem róla a szélvédőt (másodszorra is). Mottóm: Egy lépést előre, egyet vissza. Na ezért készül ez már 2007-óta.:-DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415305 | 2010. április 15. 10:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
a gép alakjáról nem tehetsz. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415304 | 2010. április 14. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Na azért a széptől nagyon messze van. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Teuton | Adatlap | 415303 | 2010. április 14. 20:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tuti lesz!Hajrá! | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415302 | 2010. április 14. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lesz. Bravó! | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415301 | 2010. április 14. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415300 | 2010. április 14. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415299 | 2010. április 14. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Még annyit, hogy 0,02 mm az elvi vastagsága. Makettversenyeken szokot árúlni, de ha pesti vagy, akkor lehet, hogy személyesen is el tudod vele intézni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 415298 | 2010. április 14. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
z63@citromail.hu Tóth Zoltánnak hívják az illetőt, neki szokott lenni szürke és fekete panelezőtolla. | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415297 | 2010. április 14. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Még levehető a szárny. Hol lehet kapni panelező tollat, mennyiért és milyen vastagságú. (elnézést tudatlanságomért de még soha nem használtam. Olyan mint a vékony alkoholos filctoll?) | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415296 | 2010. április 14. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szürke panelező filc. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415295 | 2010. április 14. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A további munkában nem fognak zavarni a függesztények? | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415294 | 2010. április 14. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A panelvonalak vékonyan vésettek voltak. De olyan sok festékréteget kellett rávinnem, hogy pár helyen el is tűntek. A híg festékkel való befolyatás így felejthető. Mi maradt még? hogyan tudnám őket kiemelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415293 | 2010. április 14. 18:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 415292 | 2010. április 14. 10:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép munka, gratulálok az eddigiekhez! | |||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415291 | 2010. április 14. 00:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Örülök , hogy bevált a grafitos panelezés !