<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Freddy | Adatlap | 415490 | 2010. április 30. 15:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A legendás szovjet ergonómia:) Előzmény: (415488) Baboon 2010. április 30. 14:08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415489 | 2010. április 30. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az eredetin is ott van. Jobbra-balra láda, műszer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 415488 | 2010. április 30. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó cucc, de a kormány miért van majdnem a 2 üveg közötti merevítőnél? :D Még egy kicsit jobbra teszik és máris úgy lát a sofőr mint egy szarvasmarha... Persze biztos ott van az életben is csak nem értem miért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415484 | 2010. április 30. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, mobil telefon. Lusta voltam előszedni a nagy gépet (hajnalban készült). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415483 | 2010. április 30. 08:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
marha jó lesz, már csak fotózási technikádon kellene fejleszteni... :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415482 | 2010. április 29. 23:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár apróságot lefelejtett róla a gyártó, párat pótolni és újra gyártani kell. Egyenlőre amit módosítottam: a búvónyílás fedele és zárja, rakéta konténerek hátsó lemezei (elcsúszott az öntőforma), felderítő lokátort forgathatóra készítettem, rossz szögben volt a tartó is, ezért képek alapján 3 db háromszög profilból újra gyártottam, nem tudom miért, de hiányzik a lokátor sugárzója is,ezt szintén én készítettem el. Magából a belső térből nem fog sok látszani, de ott van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415481 | 2010. április 29. 23:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép a készülő Gecko-ról. Ismét van pár javítani való ezen a maketten is, de az előzőhöz képest határozottan pontosabb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415480 | 2010. április 29. 02:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koszonom Kontar, nagyon jo ez az oldal! Igen, az Academy Stug IV, a Pz IV, meg a Wirbelwind is regi Tamiya atvetel. Nem tudom hogy a pz IV L/70V-t, amit ATTIS epit atvette-e az Academy. Nekem a eredeti Tamiya Stug IV van meg, asszem 1976-os, meg az Aca Wirbelwind. Az alvaz ugyanaz mindnel, de erdekes modon az Academy szerintem erzekelhetoen rosszabb minoseg, mint az eredeti Tamiya. Joval bumfordibb alkatreszek, rosszabb illeszkedes. udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415479 | 2010. április 29. 00:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harisnya is jó, viccen kívül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415478 | 2010. április 28. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözöllek Tyimosenko! A készlet csak 2 db fedelet tartalmaz és ezeket a bal oldalon tüntei fel. A Tank Power 242-t itt megtalálod military-machine.blogspot.com/2010/01/tank-power-vol242-panzer-iv70.html A Tank Power 152 ugyan ez csak kicsit bővebb, ill. van még nekem ilyen, hogy Warmachines N17 - Jagdpanzer IV/L/70, valamint Waffen-Arsenal Band 62 - Jagdpanzer Ezeket is a Military-Machine blogban találtam meg. Érdemes szétnézni. Minden jót! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415477 | 2010. április 28. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar! Pont ezek a rajzok zavartak meg anno. Az Ostwind a rajzon J alvaz, akkor ott ugy latszik mindket oldalon van. A 19200as hozzaszolasodban feltett utmutato szerint is? Akkor a G/H lehet feloldalas, bar nekem ugy lenne logikus, hogy ha uzemanyag toltonyilas, akkor szimmetrikus az elrendezes es a masik oldalon is ottvannak a tartalyok. Meg tudnad mondani honnan toltotted le a jgdpz IV-gyel foglalkozo nuts&bolts fuzetet? Elore is koszi. udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415476 | 2010. április 28. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anyukám régi sálját vagy mijét nyúltam le...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415475 | 2010. április 28. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415474 | 2010. április 28. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415473 | 2010. április 28. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wirbelwind esetében valóban, de Ostwindnél már mindkét oldalon mutatja. Pz.IV/70(A)-nal is ez van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 415472 | 2010. április 28. 19:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú de gyors vagy! Vagy jó sok a szabad időd:) Üdv, Ádám Ui.: a képeket majd elvárjuk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415471 | 2010. április 28. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hát akkor a bal oldal kap kettő töltő nyílást a lyukakat meg be tömöm (csak az asszony meg ne tudja :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415470 | 2010. április 28. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Építés alatt a Tank-Mania SA-8 Gecko/9K33 Osza. Hétfőn kaptam kézhez, jövő hétre tervezem befejezni, matricázás csúszik. Lengyel modernizált verziót készítek. A makett kifejezetten impozáns (hatalmas!) méretű, elég szépen elkészített, apró öntési hibákkal. Ára postával borsos (35 ezer forint), de megéri! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415469 | 2010. április 28. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem maximum papiron, mint ahogy a masik ketto is 88as loveggel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415468 | 2010. április 28. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz lehet, most néztem a StuG IV-emet és annak is van ilyen lyuk mind két oldalán és a belső tér is a "motorizálásra" mutat lehetőséget. Egyébként ez egy Academy, de ha jól emlékszem valaki mondta, hogy Tamiya "átvétel". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415467 | 2010. április 28. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415466 | 2010. április 28. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viszont akkor mindket oldalon ott kell lennie. Mikor legutoljara epitettem egy pz IV H alvazu makettet, egy csomo fotot atneztem, de nem tudtam rajonni biztosra, hogy most mindket oldalon volt-e a kis kerek ajto vagy nem... A flakpz IV wirbelwind-es nuts&bolts fuzet kavart meg, mert ott csak a baloldalra mutatja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415465 | 2010. április 28. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A ket kis lyuk, mint ahogy CrazyCharlie irta bizony a kis villanymotor miatt van ott. A tekno aljan is azert vannak a lyukak, meg a lanfeszito kerek mogott. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415464 | 2010. április 28. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Névtelen4. kép felirata szerint: üzemanyag tankolócső nyílásfedele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415463 | 2010. április 28. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415462 | 2010. április 28. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viszont a Tamiya alvázon mind a két oldalt lyuk van, érdekes hogy alkatrész viszont nincs. A rajzért bocs valami prototípus képe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415461 | 2010. április 28. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Tyimosenko! Igen sztm is azokat kell felhelyezni, ahogy az útmutaóban is látszik (vagyis a két távolabb eső, mert a H és J alvázakat használták hozzájuk). Lehet, hogy volt kivétel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415460 | 2010. április 28. 18:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló ATTIS Igen az enyém, el is készültem vele. Érdekesek azok a görgők a rajzon :) Üdvözlet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415459 | 2010. április 28. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hu, ez valami nagyon elcseszett rajz Azt a kis kerek nyilast potolni kell, de mintha csak a baloldalon lenne. Kontar utmutatojan is igy van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415458 | 2010. április 28. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi kontár tied a járgány ?Közbe én is leltem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415457 | 2010. április 28. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Remélem ez segít, bár ő Dragon. Sok sikert a folytatásban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415456 | 2010. április 28. 16:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na én befejeztem ezt az F-8 -ast. Megpróbáltam filterezni, de úgy hogy maszkolószalaggal kitakartam pár panelt. Mikor leszedtem a maszkolót, leszedtem vele a lelakkozott matricát is. :-(. Marad ilyen tiszta, gyári. A kabintetőt is felnyitva ragasztom rá, mert nem illeszkedik pontosan a helyére. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 415455 | 2010. április 28. 16:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem az a nyílás "távirányítós játék korszak" maradéka...tömíthető. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415454 | 2010. április 28. 15:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415453 | 2010. április 28. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyön király jobb mint az enyém | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415452 | 2010. április 28. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
valaki készitett egy karib szigeti diot és ot szó eset buds spencer terence hill figurákrol a gyártó kellene nekem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BÉPÉ | Adatlap | 415451 | 2010. április 26. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt Kollégák! Néhány képet felteszek ide arról az Sdkfz 251/7-ről, amivel most foglalkozom. Ha "el nem..." akkor egy dioráma része lesz egy másik harcjárművel együtt, amint egy felrobbantott hídhoz érnek. A híd a Verlinden terméke, a festése nem végleges. A kockakövek a Plusmodel termékei. Még minden félkész állapotban van. Minden véleményre vevő vagyok. Előre is köszönöm. BÉPÉ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415450 | 2010. április 26. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én se sokkal több Tamiyával találkoztam, nyugi; lánctalpasok közül talán csak a T-55-össel (az is ott van a képek közt, szintén gumilánctalpas egyébként) Nem cérnával meg dróttal ügyeskedtem, hanem egy egyszerű csipesszel;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 415449 | 2010. április 26. 16:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Igen pillanatragaccsal én is tudtam valamennyire segíteni a dolgon. Régebbi tapasztalataimból kiindulva próbáltam meg ezt a "beirdalást". Most akár szégyen,akár nem, életem során eddig csupán 2 Tamiya harcjárművet építettem,egy Sdkfz 251-et,és egy Pz II-t. Az előbbinek puhább rugalmasabb,barátságosabb anyaga volt,és valóban tetszett. A kis panzernál már kicsit más szelek fújtak,vagy én fogtam ki rosszat,vagy nem tudom,de ott a lánctalp engem a 76-os Airfix tigrisre emlékeztetett...:D Az az igazság hogy az ilyen drótokkal meg cérnával lefeszítés,nekem annyira nem tetszik,meg anno nem is igazán tudtam hogy miként csináljam,az egészről csak innen-onnan hallottam valamit. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415448 | 2010. április 26. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
,,Én Tamiya lánctalpon próbáltam ki,abba már bele se merek gondolni hogy ilyen Zvezda féle hogy viselkedne.." Megfelelő szorítóelemekkel és ügyesen adagolt pillanatragasztóval azért lehet segjteni a gumilánctalpon, nézd meg az adatlapomon az ISz-2-est, vagy az ISzU-t. Szemenkéntinél nyilván nem jobb, de azért nem is befőttesgumi-fíling. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415447 | 2010. április 26. 16:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kiváncsi vagyok, a gugli mikor frissít. Mert megköszönni azt szépen tudja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 415446 | 2010. április 26. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én egyszerűen a minden szem között óvatosan(már amennyire lehetett)szikével bevagdostam a lánctalpat hogy hajlékonyabb legyen valamennyire. Volt ahol a lógás kedvéért mindkét felén. Ez egyszerűbb mint darabjaira vagdosni majd újra összeragasztani. A rendes szemenkéntit valóban nem pótolja,de könnyebb így dolgozni vele,mintha csak egy relativ merev gumicsík lenne:) Akinek van hozzá türelme,az fejlesztheti a dolgot. Én Tamiya lánctalpon próbáltam ki,abba már bele se merek gondolni hogy ilyen Zvezda féle hogy viselkedne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415445 | 2010. április 26. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi, az oldalon megtaláltam a hozzájutást, és el is mentettem, ha lesz hozzá energiám, megpróbálom normálisan lefordítani, bár a gugliban belejavítottam helyenként, de egyelőre nem jelent meg :(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415444 | 2010. április 26. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, torpokoska! Nem tudnád az eredeti cikket belinkelni. Úgy látom, mintha az oroszul lenne, abból valszeg többet ki tudnánk szedni, mint a gugli! Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415443 | 2010. április 26. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lenne a friul, ha lenne modern US lánctalp a kinálatukban...de nincs. Lehet, hogy leveszem ezt a gumicsodát és kap egy AFV szemenkénti (AFV35S23) láncot, de nem mostanában, sajna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415442 | 2010. április 26. 07:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Friul. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 415441 | 2010. április 26. 06:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne egy-két ötletem, de szerintem elég elmebetegek és nem is próbáltam még őket: szóval az ilyen rideg, kemény gumilánctalpat vagy valamiben áztatni kéne, hogy alakítható legyen, lágyuljon, vagy éles szikepengével egyenként, szemenkéntire bontani és valami szuper erős ragasztóval összeállítani. Az áztatásos megoldásnál azért kéne pár próbadarab, nehogy eltűnjenek a folyadékban. :D Sz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 415440 | 2010. április 26. 06:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hu de gáz fordítás, de azt hiszem a lényeg érthető | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 415439 | 2010. április 26. 06:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olvastam egy ilyen eljárást, saját magam még nem próbáltam, itt a link translate.googleusercontent.com/translate_c | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415438 | 2010. április 26. 06:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gumi lánctalpra, de síma gumira is hatástalan a hajszárító. Ezt a fajta gumit nagy nyomáson sajtolják. Műgyantára és műanyagra van hatása a meleg víznek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |