/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Freddy 415490 2010. április 30. 15:17
Válasz erre
juge75 415489 2010. április 30. 15:14
Válasz erre
osa_09
osa_09

Az eredetin is ott van.
Jobbra-balra láda, műszer.
Baboon 415488 2010. április 30. 14:08
Válasz erre
Jó cucc, de a kormány miért van majdnem a 2 üveg közötti merevítőnél? :D Még egy kicsit jobbra teszik és máris úgy lát a sofőr mint egy szarvasmarha...
Persze biztos ott van az életben is csak nem értem miért.
juge75 415484 2010. április 30. 09:09
Válasz erre
Köszi, mobil telefon.
Lusta voltam előszedni a nagy gépet (hajnalban készült).
Roadblock 415483 2010. április 30. 08:58
Válasz erre
marha jó lesz, már csak fotózási technikádon kellene fejleszteni... :))
juge75 415482 2010. április 29. 23:39
Válasz erre
Pár apróságot lefelejtett róla a gyártó, párat pótolni és újra gyártani kell.
Egyenlőre amit módosítottam: a búvónyílás fedele és zárja, rakéta konténerek hátsó lemezei (elcsúszott az öntőforma), felderítő lokátort forgathatóra készítettem, rossz szögben volt a tartó is, ezért képek alapján 3 db háromszög profilból újra gyártottam, nem tudom miért, de hiányzik a lokátor sugárzója is,ezt szintén én készítettem el.
Magából a belső térből nem fog sok látszani, de ott van.
juge75 415481 2010. április 29. 23:32
Válasz erre
201004281710
201004281710
201004281712
201004281712
201004291724
201004291724
201004291726
201004291726
201004291728
201004291728
201004291729
201004291729
201004291732
201004291732
201004291734
201004291734
201004291735
201004291735
201004291736
201004291736
201004291737
201004291737
201004291740
201004291740
201004291741
201004291741
201004291742
201004291742
201004291744
201004291744
201004291745
201004291745
201004291748
201004291748

Pár kép a készülő Gecko-ról.
Ismét van pár javítani való ezen a maketten is, de az előzőhöz képest határozottan pontosabb.
Tyimosenko 415480 2010. április 29. 02:26
Válasz erre
Koszonom Kontar, nagyon jo ez az oldal!

Igen, az Academy Stug IV, a Pz IV, meg a Wirbelwind is regi Tamiya atvetel. Nem tudom hogy a pz IV L/70V-t, amit ATTIS epit atvette-e az Academy. Nekem a eredeti Tamiya Stug IV van meg, asszem 1976-os, meg az Aca Wirbelwind. Az alvaz ugyanaz mindnel, de erdekes modon az Academy szerintem erzekelhetoen rosszabb minoseg, mint az eredeti Tamiya. Joval bumfordibb alkatreszek, rosszabb illeszkedes.
udv.
juge75 415479 2010. április 29. 00:19
Válasz erre
Kontár 415478 2010. április 28. 23:17
Válasz erre
Üdvözöllek Tyimosenko!

A készlet csak 2 db fedelet tartalmaz és ezeket a bal oldalon tüntei fel.
A Tank Power 242-t itt megtalálod military-machine.blogspot.com/2010/01/tank-power-vol242-panzer-iv70.html
A Tank Power 152 ugyan ez csak kicsit bővebb, ill. van még nekem ilyen, hogy Warmachines N17 - Jagdpanzer IV/L/70, valamint Waffen-Arsenal Band 62 - Jagdpanzer
Ezeket is a Military-Machine blogban találtam meg. Érdemes szétnézni.
Minden jót!
Tyimosenko 415477 2010. április 28. 21:43
Válasz erre
Hello Kontar!

Pont ezek a rajzok zavartak meg anno. Az Ostwind a rajzon J alvaz, akkor ott ugy latszik mindket oldalon van. A 19200as hozzaszolasodban feltett utmutato szerint is?
Akkor a G/H lehet feloldalas, bar nekem ugy lenne logikus, hogy ha uzemanyag toltonyilas, akkor szimmetrikus az elrendezes es a masik oldalon is ottvannak a tartalyok.
Meg tudnad mondani honnan toltotted le a jgdpz IV-gyel foglalkozo nuts&bolts fuzetet?
Elore is koszi.
udv
kinggi 415476 2010. április 28. 20:08
Válasz erre
Anyukám régi sálját vagy mijét nyúltam le...:)
juge75 415475 2010. április 28. 20:07
Válasz erre
Ügyes vagy te!
Látom, feltalálod magadat!
kinggi 415474 2010. április 28. 20:05
Válasz erre
100_5920[1]
100_5920[1]
100_5921[1]
100_5921[1]

Sziasztok!

Szerintetek ez a rács jó?(1:35)
Itthoni "szemétből csináltam:)

kinggi
Kontár 415473 2010. április 28. 20:04
Válasz erre
Wirbelwind01
Wirbelwind01
Wirbelwind02
Wirbelwind02
Wirbelwind03
Wirbelwind03
Wirbelwind04
Wirbelwind04
Ostwind02
Ostwind02
Ostwind01
Ostwind01

Wirbelwind esetében valóban, de Ostwindnél már mindkét oldalon mutatja. Pz.IV/70(A)-nal is ez van.
Jimbobá 415472 2010. április 28. 19:52
Válasz erre
Hú de gyors vagy! Vagy jó sok a szabad időd:)

Üdv,
Ádám

Ui.: a képeket majd elvárjuk
ATTIS 415471 2010. április 28. 19:48
Válasz erre
hát akkor a bal oldal kap kettő töltő nyílást a lyukakat meg be tömöm (csak az asszony meg ne tudja :)
juge75 415470 2010. április 28. 19:45
Válasz erre
Építés alatt a Tank-Mania SA-8 Gecko/9K33 Osza.
Hétfőn kaptam kézhez, jövő hétre tervezem befejezni, matricázás csúszik.
Lengyel modernizált verziót készítek.
A makett kifejezetten impozáns (hatalmas!) méretű, elég szépen elkészített, apró öntési hibákkal.
Ára postával borsos (35 ezer forint), de megéri!
Tyimosenko 415469 2010. április 28. 19:40
Válasz erre
Szerintem maximum papiron, mint ahogy a masik ketto is 88as loveggel.
Kontár 415468 2010. április 28. 19:40
Válasz erre
Igaz lehet, most néztem a StuG IV-emet és annak is van ilyen lyuk mind két oldalán és a belső tér is a "motorizálásra" mutat lehetőséget. Egyébként ez egy Academy, de ha jól emlékszem valaki mondta, hogy Tamiya "átvétel".
Kontár 415467 2010. április 28. 19:31
Válasz erre
Jagdpanzer01
Jagdpanzer01
Jagdpanzer02
Jagdpanzer02
Jagdpanzer03
Jagdpanzer03
Jagdpanzer04
Jagdpanzer04
Jagdpanzer05
Jagdpanzer05
Jagdpanzer06
Jagdpanzer06
Jagdpanzer07
Jagdpanzer07
Jagdpanzer08
Jagdpanzer08
Jagdpanzer09
Jagdpanzer09

Az az E pedig valóban prototípus volt, valahogy eddig elkerülte a figyelmem :)
Néhány kép.
Tyimosenko 415466 2010. április 28. 19:15
Válasz erre
Viszont akkor mindket oldalon ott kell lennie.

Mikor legutoljara epitettem egy pz IV H alvazu makettet, egy csomo fotot atneztem, de nem tudtam rajonni biztosra, hogy most mindket oldalon volt-e a kis kerek ajto vagy nem... A flakpz IV wirbelwind-es nuts&bolts fuzet kavart meg, mert ott csak a baloldalra mutatja.
Tyimosenko 415465 2010. április 28. 19:09
Válasz erre
A ket kis lyuk, mint ahogy CrazyCharlie irta bizony a kis villanymotor miatt van ott. A tekno aljan is azert vannak a lyukak, meg a lanfeszito kerek mogott.
Kalóz 415464 2010. április 28. 19:01
Válasz erre
A Névtelen4. kép felirata szerint: üzemanyag tankolócső nyílásfedele.
ATTIS 415463 2010. április 28. 18:41
Válasz erre
ATTIS 415462 2010. április 28. 18:31
Válasz erre
viszont a Tamiya alvázon mind a két oldalt lyuk van, érdekes hogy alkatrész viszont nincs. A rajzért bocs valami prototípus képe.
Kontár 415461 2010. április 28. 18:15
Válasz erre
Szevasz Tyimosenko!

Igen sztm is azokat kell felhelyezni, ahogy az útmutaóban is látszik (vagyis a két távolabb eső, mert a H és J alvázakat használták hozzájuk). Lehet, hogy volt kivétel...
Kontár 415460 2010. április 28. 18:06
Válasz erre
Heló ATTIS

Igen az enyém, el is készültem vele.
Érdekesek azok a görgők a rajzon :)
Üdvözlet!
Tyimosenko 415459 2010. április 28. 17:54
Válasz erre
Hu, ez valami nagyon elcseszett rajz

Azt a kis kerek nyilast potolni kell, de mintha csak a baloldalon lenne. Kontar utmutatojan is igy van.
ATTIS 415458 2010. április 28. 17:49
Válasz erre
rajz
rajz

köszi kontár tied a járgány ?Közbe én is leltem
Kontár 415457 2010. április 28. 16:47
Válasz erre
Dragon01
Dragon01
Dragon02
Dragon02

Üdv!

Remélem ez segít, bár ő Dragon. Sok sikert a folytatásban!
going 415456 2010. április 28. 16:23
Válasz erre
af8 (146)
af8 (146)
af8 (145)
af8 (145)
af8 (136)
af8 (136)
af8 (114)
af8 (114)
af8 (177)
af8 (177)
af8 (168)
af8 (168)

Na én befejeztem ezt az F-8 -ast. Megpróbáltam filterezni, de úgy hogy maszkolószalaggal kitakartam pár panelt. Mikor leszedtem a maszkolót, leszedtem vele a lelakkozott matricát is. :-(. Marad ilyen tiszta, gyári. A kabintetőt is felnyitva ragasztom rá, mert nem illeszkedik pontosan a helyére.
CrazyCharlie 415455 2010. április 28. 16:23
Válasz erre
Szerintem az a nyílás "távirányítós játék korszak" maradéka...tömíthető.
ATTIS 415454 2010. április 28. 15:56
Válasz erre
DSC02853
DSC02853

Srácok ez minek a helye,ugyan is a dobozba nincs ide illő alkatrész.Ja tamiya jagdpanzer IV L/70 (pz.IV L/70)alváz.Valami kinyitható kerek nyílás rémlik.?
ATTIS 415453 2010. április 28. 12:18
Válasz erre
nagyön király jobb mint az enyém
ATTIS 415452 2010. április 28. 12:17
Válasz erre
valaki készitett egy karib szigeti diot és ot szó eset buds spencer terence hill figurákrol a gyártó kellene nekem
BÉPÉ 415451 2010. április 26. 19:02
Válasz erre
A doboz teteje (így nézne ki eredetileg)
A doboz teteje (így nézne ki eredetileg)
Félközeli a belsejéről
Félközeli a belsejéről
ugyanez a másik oldalról
ugyanez a másik oldalról
se sárvédők, se lánctalp, se összeragasztás
se sárvédők, se lánctalp, se összeragasztás
a híd (még túl messze van)
a híd (még túl messze van)
most már közelebb
most már közelebb
az "utca" részlet, kövezet, csatornafedél
az "utca" részlet, kövezet, csatornafedél

Tisztelt Kollégák!
Néhány képet felteszek ide arról az Sdkfz 251/7-ről, amivel most foglalkozom. Ha "el nem..." akkor egy dioráma része lesz egy másik harcjárművel együtt, amint egy felrobbantott hídhoz érnek. A híd a Verlinden terméke, a festése nem végleges. A kockakövek a Plusmodel termékei. Még minden félkész állapotban van. Minden véleményre vevő vagyok. Előre is köszönöm. BÉPÉ
Freddy 415450 2010. április 26. 17:17
Válasz erre
Én se sokkal több Tamiyával találkoztam, nyugi; lánctalpasok közül talán csak a T-55-össel (az is ott van a képek közt, szintén gumilánctalpas egyébként)
Nem cérnával meg dróttal ügyeskedtem, hanem egy egyszerű csipesszel;)
Zsola 415449 2010. április 26. 16:28
Válasz erre
Szia
Igen pillanatragaccsal én is tudtam valamennyire segíteni a dolgon.
Régebbi tapasztalataimból kiindulva próbáltam meg ezt a "beirdalást".
Most akár szégyen,akár nem, életem során eddig csupán 2 Tamiya harcjárművet építettem,egy Sdkfz 251-et,és egy Pz II-t. Az előbbinek puhább rugalmasabb,barátságosabb anyaga volt,és valóban tetszett. A kis panzernál már kicsit más szelek fújtak,vagy én fogtam ki rosszat,vagy nem tudom,de ott a lánctalp engem a 76-os Airfix tigrisre emlékeztetett...:D
Az az igazság hogy az ilyen drótokkal meg cérnával lefeszítés,nekem annyira nem tetszik,meg anno nem is igazán tudtam hogy miként csináljam,az egészről csak innen-onnan hallottam valamit.
Freddy 415448 2010. április 26. 16:19
Válasz erre
,,Én Tamiya lánctalpon próbáltam ki,abba már bele se merek gondolni hogy ilyen Zvezda féle hogy viselkedne.."

Megfelelő szorítóelemekkel és ügyesen adagolt pillanatragasztóval azért lehet segjteni a gumilánctalpon, nézd meg az adatlapomon az ISz-2-est, vagy az ISzU-t. Szemenkéntinél nyilván nem jobb, de azért nem is befőttesgumi-fíling.
Kalóz 415447 2010. április 26. 16:15
Válasz erre
kiváncsi vagyok, a gugli mikor frissít. Mert megköszönni azt szépen tudja.
Zsola 415446 2010. április 26. 15:55
Válasz erre
Én egyszerűen a minden szem között óvatosan(már amennyire lehetett)szikével bevagdostam a lánctalpat hogy hajlékonyabb legyen valamennyire.
Volt ahol a lógás kedvéért mindkét felén.
Ez egyszerűbb mint darabjaira vagdosni majd újra összeragasztani.
A rendes szemenkéntit valóban nem pótolja,de könnyebb így dolgozni vele,mintha csak egy relativ merev gumicsík lenne:)
Akinek van hozzá türelme,az fejlesztheti a dolgot.
Én Tamiya lánctalpon próbáltam ki,abba már bele se merek gondolni hogy ilyen Zvezda féle hogy viselkedne...
Kalóz 415445 2010. április 26. 10:05
Válasz erre
köszi, az oldalon megtaláltam a hozzájutást, és el is mentettem, ha lesz hozzá energiám, megpróbálom normálisan lefordítani, bár a gugliban belejavítottam helyenként, de egyelőre nem jelent meg :((
Kalóz 415444 2010. április 26. 09:01
Válasz erre
Szia, torpokoska!
Nem tudnád az eredeti cikket belinkelni. Úgy látom, mintha az oroszul lenne, abból valszeg többet ki tudnánk szedni, mint a gugli!
Kalóz
Roadblock 415443 2010. április 26. 08:51
Válasz erre
Jó lenne a friul, ha lenne modern US lánctalp a kinálatukban...de nincs.
Lehet, hogy leveszem ezt a gumicsodát és kap egy AFV szemenkénti (AFV35S23) láncot, de nem mostanában, sajna. 
juge75 415442 2010. április 26. 07:17
Válasz erre
Friul.
Szamuráj 415441 2010. április 26. 06:36
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy-két ötletem, de szerintem elég elmebetegek és nem is próbáltam még őket: szóval az ilyen rideg, kemény gumilánctalpat vagy valamiben áztatni kéne, hogy alakítható legyen, lágyuljon, vagy éles szikepengével egyenként, szemenkéntire bontani és valami szuper erős ragasztóval összeállítani. Az áztatásos megoldásnál azért kéne pár próbadarab, nehogy eltűnjenek a folyadékban. :D
Sz.
torpokoska 415440 2010. április 26. 06:31
Válasz erre
hu de gáz fordítás, de azt hiszem a lényeg érthető
torpokoska 415439 2010. április 26. 06:29
Válasz erre
Olvastam egy ilyen eljárást, saját magam még nem próbáltam, itt a link translate.googleusercontent.com/translate_c
juge75 415438 2010. április 26. 06:19
Válasz erre
Gumi lánctalpra, de síma gumira is hatástalan a hajszárító.
Ezt a fajta gumit nagy nyomáson sajtolják.
Műgyantára és műanyagra van hatása a meleg víznek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.