<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 415511 | 2010. május 4. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre kiváncsi leszek. Az enyémhez is sikerült egy kabintetőt szereznem, hétvégén jó lenne befejezni. Előzmény: (415504) going 2010. május 4. 12:56 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415510 | 2010. május 4. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
érdekes az egész rész a maketton mivel egy lyuk felet van a védőkeret a legtöbb fotó + múzeumi amin nem szerepel periszkóp azon gondolkodtam hogy be fedem a rést 1 műanyag lappal mintha zárva lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415509 | 2010. május 4. 18:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerinted nagy probléma lenne ezzel az elválasztott festéssel megcsinálni? Annyira szééép! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 415508 | 2010. május 4. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hehe | Adatlap | 415507 | 2010. május 4. 16:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, összeraktam egy jeep-et. Dátum:1944.12.15. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415506 | 2010. május 4. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 415505 | 2010. május 4. 15:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Ez a makett nekem is megvan. Igazi tökélynek tűnik, egy komoly hiányossága a szívócsatorna teljes hiánya. Ez számomra érthetetlen, amikor új szerszámos, alapvetően szépen kidolgozott makettet látok, és akad egy olyan terület, amit "elfelejtenek" kidolgozni. A beömlő mögött teljesen be lehet látni a törzsbe, kivéve ha az ember csinál hozzá egy beölő zárólemezt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415504 | 2010. május 4. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Beruháztam egy 1/72 Revell Eurofighter Typhoon Twin Seater gépre. 3100Ft volt. Az alkatrészek világosszürke színűek (van belőlük 135 db), de elég rideg műanyag, ridegsége az Airfix régi műanyagjaira emlékeztet. A panelek finoman vésettek. Összességében részletes, jó kidolgozottságú makett benyomását kelti. Majd meglátjuk mit tudok kihozni belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415503 | 2010. május 3. 21:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon komoly. Azt hittem, hogy ez már rég kész van.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 415502 | 2010. május 3. 21:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415501 | 2010. május 3. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415500 | 2010. május 3. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon utos makett, jo lenne egyszer valamilyen kiallitason eloben latni. Jo otlet volt a fuvocso megcsinalasa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415499 | 2010. május 3. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lett gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415498 | 2010. május 3. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó lett a végeredmény gratula! Ha ilyent látok hagynám már a fenébe a hornetem, és ugranék neki az én MiG-25-ösömnek :)) (igaz az csak 72-es lesz) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dani | Adatlap | 415497 | 2010. május 3. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam ez készült... MiG-27D, Academy, dobozból. Hogy az alsó stabilizátor nyitva lehessen, behúzott futókkal építettem meg, és fel is akasztottam a vitrinem falára. Ez sajnos kicsit behatárolta a fotózás lehetőségeit. Minden észrevételt nagy kiváncsisággaé várok.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomi | Adatlap | 415496 | 2010. május 3. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jah am tök jó, nekem nagyon bejön, tetszik:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomi | Adatlap | 415495 | 2010. május 3. 18:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hubcsi Irnál pár szót a készletről, illeszkedés, hasonlók, meg hogy tettél-e bele valami kiegészitőt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 415494 | 2010. május 3. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marha jó lett, grat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 415493 | 2010. május 2. 22:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
48-as Revell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415492 | 2010. május 2. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 415491 | 2010. május 2. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 415490 | 2010. április 30. 15:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
A legendás szovjet ergonómia:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415489 | 2010. április 30. 15:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az eredetin is ott van. Jobbra-balra láda, műszer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 415488 | 2010. április 30. 14:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó cucc, de a kormány miért van majdnem a 2 üveg közötti merevítőnél? :D Még egy kicsit jobbra teszik és máris úgy lát a sofőr mint egy szarvasmarha... Persze biztos ott van az életben is csak nem értem miért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415484 | 2010. április 30. 09:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, mobil telefon. Lusta voltam előszedni a nagy gépet (hajnalban készült). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415483 | 2010. április 30. 08:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
marha jó lesz, már csak fotózási technikádon kellene fejleszteni... :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415482 | 2010. április 29. 23:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár apróságot lefelejtett róla a gyártó, párat pótolni és újra gyártani kell. Egyenlőre amit módosítottam: a búvónyílás fedele és zárja, rakéta konténerek hátsó lemezei (elcsúszott az öntőforma), felderítő lokátort forgathatóra készítettem, rossz szögben volt a tartó is, ezért képek alapján 3 db háromszög profilból újra gyártottam, nem tudom miért, de hiányzik a lokátor sugárzója is,ezt szintén én készítettem el. Magából a belső térből nem fog sok látszani, de ott van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415481 | 2010. április 29. 23:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép a készülő Gecko-ról. Ismét van pár javítani való ezen a maketten is, de az előzőhöz képest határozottan pontosabb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415480 | 2010. április 29. 02:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koszonom Kontar, nagyon jo ez az oldal! Igen, az Academy Stug IV, a Pz IV, meg a Wirbelwind is regi Tamiya atvetel. Nem tudom hogy a pz IV L/70V-t, amit ATTIS epit atvette-e az Academy. Nekem a eredeti Tamiya Stug IV van meg, asszem 1976-os, meg az Aca Wirbelwind. Az alvaz ugyanaz mindnel, de erdekes modon az Academy szerintem erzekelhetoen rosszabb minoseg, mint az eredeti Tamiya. Joval bumfordibb alkatreszek, rosszabb illeszkedes. udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415479 | 2010. április 29. 00:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harisnya is jó, viccen kívül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415478 | 2010. április 28. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözöllek Tyimosenko! A készlet csak 2 db fedelet tartalmaz és ezeket a bal oldalon tüntei fel. A Tank Power 242-t itt megtalálod military-machine.blogspot.com/2010/01/tank-power-vol242-panzer-iv70.html A Tank Power 152 ugyan ez csak kicsit bővebb, ill. van még nekem ilyen, hogy Warmachines N17 - Jagdpanzer IV/L/70, valamint Waffen-Arsenal Band 62 - Jagdpanzer Ezeket is a Military-Machine blogban találtam meg. Érdemes szétnézni. Minden jót! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415477 | 2010. április 28. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar! Pont ezek a rajzok zavartak meg anno. Az Ostwind a rajzon J alvaz, akkor ott ugy latszik mindket oldalon van. A 19200as hozzaszolasodban feltett utmutato szerint is? Akkor a G/H lehet feloldalas, bar nekem ugy lenne logikus, hogy ha uzemanyag toltonyilas, akkor szimmetrikus az elrendezes es a masik oldalon is ottvannak a tartalyok. Meg tudnad mondani honnan toltotted le a jgdpz IV-gyel foglalkozo nuts&bolts fuzetet? Elore is koszi. udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415476 | 2010. április 28. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anyukám régi sálját vagy mijét nyúltam le...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415475 | 2010. április 28. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 415474 | 2010. április 28. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415473 | 2010. április 28. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wirbelwind esetében valóban, de Ostwindnél már mindkét oldalon mutatja. Pz.IV/70(A)-nal is ez van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 415472 | 2010. április 28. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú de gyors vagy! Vagy jó sok a szabad időd:) Üdv, Ádám Ui.: a képeket majd elvárjuk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415471 | 2010. április 28. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hát akkor a bal oldal kap kettő töltő nyílást a lyukakat meg be tömöm (csak az asszony meg ne tudja :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415470 | 2010. április 28. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Építés alatt a Tank-Mania SA-8 Gecko/9K33 Osza. Hétfőn kaptam kézhez, jövő hétre tervezem befejezni, matricázás csúszik. Lengyel modernizált verziót készítek. A makett kifejezetten impozáns (hatalmas!) méretű, elég szépen elkészített, apró öntési hibákkal. Ára postával borsos (35 ezer forint), de megéri! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415469 | 2010. április 28. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem maximum papiron, mint ahogy a masik ketto is 88as loveggel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415468 | 2010. április 28. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz lehet, most néztem a StuG IV-emet és annak is van ilyen lyuk mind két oldalán és a belső tér is a "motorizálásra" mutat lehetőséget. Egyébként ez egy Academy, de ha jól emlékszem valaki mondta, hogy Tamiya "átvétel". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415467 | 2010. április 28. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415466 | 2010. április 28. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viszont akkor mindket oldalon ott kell lennie. Mikor legutoljara epitettem egy pz IV H alvazu makettet, egy csomo fotot atneztem, de nem tudtam rajonni biztosra, hogy most mindket oldalon volt-e a kis kerek ajto vagy nem... A flakpz IV wirbelwind-es nuts&bolts fuzet kavart meg, mert ott csak a baloldalra mutatja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415465 | 2010. április 28. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
A ket kis lyuk, mint ahogy CrazyCharlie irta bizony a kis villanymotor miatt van ott. A tekno aljan is azert vannak a lyukak, meg a lanfeszito kerek mogott. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415464 | 2010. április 28. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Névtelen4. kép felirata szerint: üzemanyag tankolócső nyílásfedele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415463 | 2010. április 28. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 415462 | 2010. április 28. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
viszont a Tamiya alvázon mind a két oldalt lyuk van, érdekes hogy alkatrész viszont nincs. A rajzért bocs valami prototípus képe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415461 | 2010. április 28. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Tyimosenko! Igen sztm is azokat kell felhelyezni, ahogy az útmutaóban is látszik (vagyis a két távolabb eső, mert a H és J alvázakat használták hozzájuk). Lehet, hogy volt kivétel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 415460 | 2010. április 28. 18:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló ATTIS Igen az enyém, el is készültem vele. Érdekesek azok a görgők a rajzon :) Üdvözlet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 415459 | 2010. április 28. 17:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hu, ez valami nagyon elcseszett rajz Azt a kis kerek nyilast potolni kell, de mintha csak a baloldalon lenne. Kontar utmutatojan is igy van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |