<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ATTIS | Adatlap | 415609 | 2010. május 13. 19:15 | ||||||||||||||||
bizony azt jól teszed én megszívtam vele és utána elég volt lefesteni.1 biztos a vitrined dísze lesz ...ha befér:) Előzmény: (415578) Roadblock 2010. május 10. 21:27 | |||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 415608 | 2010. május 13. 18:35 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415606 | 2010. május 12. 19:11 | ||||||||||||||||
going | Adatlap | 415605 | 2010. május 12. 19:10 | ||||||||||||||||
oorkúp=orrkúp | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415604 | 2010. május 12. 19:08 | ||||||||||||||||
Köszönöm szépen mindenki hozzászólását, nagyon rendesek vagytok és segítőkészek. Futókra állítva kipróbálom holnap a súlymennyiséget. A géptörzs már össze van ragasztva, így az oorkúp lesz a súlyelnyelő. Vlevi hozzászólására reagálnék, hogy bizony, bizony a 20 gramm egy 1/72-es repülő orrfutójára nehezedve igencsak sok. | |||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 415603 | 2010. május 12. 18:54 | ||||||||||||||||
Szervusztok. going élnék egy javaslattal. Lényegében ugyanazt tudom tanácsolni mint amit kató mondott. A főbb részeket rakjad össze, és állítsad futóra a gépet. Az orr kúpot addig cellukszal rögzítsd a gép törzshöz. Akkor már megtudod határozni mennyi plusz súlyra lenne szükség. Egyszerűen a tippelt súlyt ráhelyezed az orrára. (ez cseles. Valahogy úgy kéne, hogy ne okozzon kárt, és megtudd kiegyenlítődik-e. ) Utána minden mehet tovább :) | |||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 415602 | 2010. május 12. 18:45 | ||||||||||||||||
Rakjad a súlyt a törzsbe.Lényeg a hogy a fő főfutó előtt legyen, én mindig így csinálom.így a súlyt mind a 3 futó tartja. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415601 | 2010. május 12. 16:55 | ||||||||||||||||
Fogod a gép fő elemeit, beigazítod a helyére. A fő futószárak vonalában alá támasztod, és a makettre addig teszel nehezéket, amíg az stabilan orr nehézzé válik. Nem feltétlenül kell az orr kúpba tenni a súlyt (mert bizonyos típusoknál L-39, F-5 fizikailag nem biztos hogy elfér), el lehet osztani a kabin mögött is, bárhol, ahol van hely. | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 415600 | 2010. május 12. 16:39 | ||||||||||||||||
Én apróra vágott ólomdarabokat szórok az elejébe, amit aztán lezárok gunze tömítőpasztával. Feleslegesen sok súlyt nem érdemes (nem szabad) belerakni, mert azt is szem előtt kell tartani, hogy azt a súlyt egy nagyjából 1mm átmérőjű ragasztott műanyagdarabnak (nevezetesen az orrfutó tengelye) kell megtartania. A fődarabokat nagyjából össze kell rakni, még ragasztani sem kell, és a főfutónál, vagyis egy kicsit előtte alátámasztva látod, hogy előrebukik-e a makett, vagy sem. F-5, F-18 nem fog, mert annak nagyon hátul van a főfutója, talán még a Tomcat sem, de az F-16-t már súlyozni kell. | |||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415599 | 2010. május 12. 13:57 | ||||||||||||||||
Hú, durva lehetett. Én maradok a csapágygolyónál... :) | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 415598 | 2010. május 12. 13:52 | ||||||||||||||||
Vagy elég lenne befőttesgumival összefogni, a célnak megfelel. Súlynak lehet még csavart is használni, illetve bármit. Egyik ismerős évekkel ezelőtt ceruzaelemet rakott egy Super Hornetbe - nem kellett volna, mert kifolyt belőle a "bigyó" és gyönyörűen szétmarta a műanyagot... | |||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415597 | 2010. május 12. 12:05 | ||||||||||||||||
A géptörzs fő alkatrészeit összeragasztva kipróbálhatod a súlyponti helyzetét . Az orrkúpot ezután is rögzítheted . Nem éri meg találgatni . Én egyszer egy A-10-es orrát voltam kénytelen szétfeszigetni ( gittelés , festés után ) , mert futóberagasztás után seggreült . Nagy élmény volt ... | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415596 | 2010. május 12. 11:47 | ||||||||||||||||
Szerintem a használati útmutató által megjelölt súlymennyiség rettenetesen sok. Az alábbi képen az orrkúp látható és egy 20 grammos ólom horgásznehezék. Méretileg a 20g még ólomból sem kevés, egyszerűen nem fér be a kúpba csak lereszelés, anyageltávolítás után. Persze így már nem lesz 20 gramm. (legfeljebb 20 gramm higany férne bele kényelmesen :-)) Amúgy a Revell által ajánlott 20 gramm kegyetlenül sok, szerintem elégnek kellene lennie 5 grammnak is. (Vagy ha mégis kell ennyi bele akkor a gép rettenetesen far-nehéz) | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415595 | 2010. május 12. 10:30 | ||||||||||||||||
Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, a nyomdában magasnyomtatáshoz rendelkeztünk eredeti kéziszedővel, sorkitöltőkkel a linoszedő mellett. Kis méretű betűfém, sorkitöltő volt bőven. Rögzítésükre használtam pillanat ragasztót (drága), utána neoflex tömítő pasztát, de a legjobb megoldás az akvárium ragasztó (FBS), vagy hasonló anyag (Syloplast). | |||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 415594 | 2010. május 11. 19:22 | ||||||||||||||||
Én csapágy golyót szoktam beragasztani pill.ragasztóval. az autó szerelők már rettegnek. | |||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415593 | 2010. május 11. 19:13 | ||||||||||||||||
Annyira jó a gyurma nehezéknek, hogyha bármilyen kicsi rés van az illesztésnél (lesz), a gyurma zsiradéka kiszivárog és foltokban szépen feloldja illetve besötétíti a festést. Autósboltokban lehet kapni alufelni kiegyensúlyozáshoz ólomsúlyt. Lapos téglatestek (100-150 g darabja), az egyik oldalon erős öntapadó ragasztóval. Tetszés szerint darabolható. Ez a legjobb ilyen célra, még beragasztani sem kell. Én régi kidobott teherautós ólomsúlyokat szedtem össze anno, még mindig abból vágok, ha kell. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415592 | 2010. május 11. 17:31 | ||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415591 | 2010. május 11. 17:22 | ||||||||||||||||
Hát, a gyurma nemtudom hogy mennyire jó, mikor a melegben elkezd olvadozni... A szakik majd megmondják :) | |||||||||||||||||||
Fridi | Adatlap | 415590 | 2010. május 11. 17:19 | ||||||||||||||||
Én is anya csavart raktam sokáig nehezéknek, de mostanában gyurmát szokta az orrba tömni. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415589 | 2010. május 11. 16:05 | ||||||||||||||||
going | Adatlap | 415588 | 2010. május 11. 15:56 | ||||||||||||||||
Köszi Kalóz! :-) Tehát 1 db. 6-os anya súlya 2.4 gramm. 9-10 darab nem fér bele az orr részbe ,úgyhogy marad a horgászbolt és az ólom. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415587 | 2010. május 11. 14:40 | ||||||||||||||||
Megnéztem 1000 db súlya 2,4 kg, az M8-é 5,4, az M10-é 11,ebből már tudsz következtetni. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415586 | 2010. május 11. 13:31 | ||||||||||||||||
A 1 db 6-os valszeg nincs annyi, de szárazpróbával meg tudod határozni, pontosan mennyi kell belőle | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415585 | 2010. május 11. 13:28 | ||||||||||||||||
Azt írja a használati útmutató, hogy tegyek az orrába 20g súlyt. Egy 6-os csavaranya van 20g? | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415584 | 2010. május 11. 13:20 | ||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415583 | 2010. május 11. 10:15 | ||||||||||||||||
Ami neked van meg az az új kiadás. A részleteit tekintve eléggé pontosan kidolgozott makett, csakhát a minősége hagy némi kívánnivalót magaután. Ezen a téren az Italeri sem különb, viszont azon elég sok dologot át kell alakítnai ahhoz, hogy valamennyire hasonlítson egy Typhoon-ra. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415582 | 2010. május 11. 10:03 | ||||||||||||||||
Éééértem, nem is tudtam, hogy két féle 1/72-es kétüléses Revell makett létezik az Eurofighterből. Nekem a képen levő van meg. Nem tudom mikori kiadás, a műanyagok hátoldalán nem leltem semmit róla. Viszont kicsit sorjás, úgyhogy biztos nem új. | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415581 | 2010. május 11. 09:10 | ||||||||||||||||
De a dobozban lévő matricát használtam fel, csak én a Revell 10 évvel ezelőtti kiadásból gazdálkodtam. Ebben még az Italeri kétes hírű Typhoon-ja volt, a britek által használt első kétüléses gép matricájával: ZH590. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415579 | 2010. május 10. 22:05 | ||||||||||||||||
Nagyon szép lett. A matricákat sem használtad fel a dobozból. Én megkísérelem az elválasztott festéssel megcsinálni. | |||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415578 | 2010. május 10. 21:27 | ||||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 415575 | 2010. május 10. 20:45 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415574 | 2010. május 10. 20:11 | ||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415572 | 2010. május 10. 18:21 | ||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 415571 | 2010. május 10. 16:50 | ||||||||||||||||
Kössz. Akkor megpróbálok tőlük kunyerálni egyet :) | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415570 | 2010. május 10. 13:53 | ||||||||||||||||
Köszi mindenkinek. Az alap nem saját gyártmány, tavaj vagy tavajelőtt vettem a szolnoki makettvesrsenyen. Sajnos nem a legszebb példányt sikerült kifognom. Marci7! Igen mondhatjuk úgy is, hogy ajándékba adták. Lacc! még pár kép: s935.photobucket.com/albums/ad199/f2d_hun/My%20models/Italeri-Revell%20Eurofighter%20Typhoon%20T1/ f2d | |||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 415569 | 2010. május 10. 12:42 | ||||||||||||||||
Laac | Adatlap | 415568 | 2010. május 10. 12:07 | ||||||||||||||||
Szia! Nagyon szép a makett. Én szívesen néznék még néhány képet. A talpazat is tetszetős, de vigyázz vele mert a gép túlnyúló részei könnyen sérülhetnek. Üdv: Laac | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415567 | 2010. május 10. 06:12 | ||||||||||||||||
Zsugorodás, sajnos gyantánál és guminál is előfordul | |||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 415566 | 2010. május 9. 19:45 | ||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415565 | 2010. május 9. 19:42 | ||||||||||||||||
a mentő Azimut, szerintem elég jól sikerült átalakító, a megrendelések maradéktalan teljesítésével már gondjai vannak a cégnek (megoldás: rendelj a greatmodels-től), a feljavító - belsőt most nem vettem meg, de nagyon szép - Blast és a kerekek is. a mentő francia lesz, a géppuskáshoz norvég matrica készült. | |||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 415564 | 2010. május 9. 19:22 | ||||||||||||||||
Köszönöm HUJBI! Valóban megizzasztott a heller. Úgy terveztem, hogy az egyik a gépágyús, vagy mentős változat lesz, de sajnos csak az ADV MINI, vagy az Azimut gyárt hozzá kiegészítőt. Bennük nem bízom, úgyhogy el kellett vetnem az ötletet és helyette az egyiknek elkészítettem a belsejét. Sdsdaf! Melyikre gondoltál? A VAB-ra, vagy a 3-as képen a háttérben lévő VBL-re? | |||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415563 | 2010. május 9. 17:38 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Éppen egy F-16C-vel küzdök,és az Aires hajtóműszettet próbálgattam mikor kiderült hogy a belső egység és a külsű lemezsorok között ároknyi a hézag.Így nem volt más választásom a kit eredetijét és a csehek kiegészítőjének a belsejét össze kellett játszanom,nem kis reszelgetést és csiszolást víve véghez.Végülis csak azt akartam kihozni belőle hogy már nem először kell csalódnom az Aires méretből fakadó hibáira. 1.kép eredeti,2.kép a "hibrid". | |||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 415561 | 2010. május 9. 14:12 | ||||||||||||||||
És csak úgy ajándékba adták? Nekem is kéne Monogram P-40-hez, és ha jól tudom a Revell átdobozolta nem is egyszer. Gyönyörű Typhoon! És a típus is tetszik;) Marci7 | |||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 415560 | 2010. május 9. 13:57 | ||||||||||||||||
Szééép! (már a munkád, maga a Typhoon nekem nem tetszik :)) | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415558 | 2010. május 9. 11:59 | ||||||||||||||||
A Revell-nél jófejek voltak és küldtek egy kabintetőt. Hálából megis veszem a 48-as Typhoon-ukat:-) Ez a kis fakocka lett a makett végső helye. | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415556 | 2010. május 8. 17:37 | ||||||||||||||||
Én Pavla üléseket használtam, szerencsére azzal nem volt semmi gond. | |||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415554 | 2010. május 8. 08:00 | ||||||||||||||||
az igaziról? arról vannak nekem is. | |||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415553 | 2010. május 8. 08:00 | ||||||||||||||||
nagyon szépek, nekem két 35-ös van, az egyik mentő. a Heller megizzaszt rendesen. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415552 | 2010. május 8. 05:15 | ||||||||||||||||
A 031-es képeden lévő bódé pont olyan, mint egy MH-MN kapu ügyeletes szoba! | |||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 415551 | 2010. május 7. 23:15 | ||||||||||||||||
Fúúú gyönyörű, 35-ben is elmenne! A képen levő Un-es páncélautóról láthatunk képet? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |