<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vlevi | Adatlap | 415634 | 2010. május 15. 23:16 | ||
És ha a hátrabillented a farkára, akkor visszaáll az orrfutóra? Mert nekem van egy P-39 Airacobrám, ami megáll az orrfutón, de a legkisebb mozgásra is seggreül :( Előzmény: (415632) going 2010. május 15. 20:35 | |||||
Bubu | Adatlap | 415633 | 2010. május 15. 20:48 | ||
Köszönöm Juge! Sajnos a végére mindig kapkodnom kell de ez az én hibám.:) | |||||
going | Adatlap | 415632 | 2010. május 15. 20:35 | ||
Nagyon szép munka! Az Általatok ajánlott futómű szárak beragasztást elvégeztem az Eurofighteren, és súlypont kiegyensúlyozás végett óvatosan letettem az asztalra, mondván na most kiderül mennyi súlyt is kell tennem az orrába. Érdekes módon még az orrkúp nélkül is megáll a saját lábán. Az előírt 20 grammot így már biztosan nem kell az orrába helyeznem, (legfeljebb 5-öt) mivel a hátramaradó két legnagyobb alkatrész az üzemanyagtartályok. :-) (...bolond Revell...) | |||||
juge75 | Adatlap | 415631 | 2010. május 15. 20:03 | ||
Bubu | Adatlap | 415630 | 2010. május 15. 19:57 | ||
börni_75 | Adatlap | 415629 | 2010. május 15. 18:56 | ||
Bubu | Adatlap | 415628 | 2010. május 15. 18:44 | ||
Bubu | Adatlap | 415627 | 2010. május 15. 13:43 | ||
PzZoll | Adatlap | 415626 | 2010. május 15. 11:24 | ||
Tyimosenko | Adatlap | 415625 | 2010. május 14. 23:36 | ||
Hello, Jol nez ki a makett. Jol otlet volt az elszakadt sarhanyoleszorito rugo, ezt meg nem lattam senkinel. udv | |||||
Bubu | Adatlap | 415624 | 2010. május 14. 23:05 | ||
Ákos | Adatlap | 415623 | 2010. május 14. 20:51 | ||
Szép lett a Gecko! Örömmel látom, hogy a prototípuson látott rossz illeszkedések a te maketteden nem látszanak. | |||||
PzZoll | Adatlap | 415622 | 2010. május 14. 20:18 | ||
Szia Bubu! Ez melyik készlet? Dragon? És ha igen, abból melyik? Köszi a választ! | |||||
juge75 | Adatlap | 415621 | 2010. május 14. 19:36 | ||
Lényegesen jobb az öntése mint az Sa-4 Krug Szpu-nak, pár bubi előfordul, valamint a konténereket teljesen újra építettem részben (hátsó dupla fedél), átalakítottam a bejárati ajtót (fedelet). Nagyon gyorsan építhető makett, de logikailag át kell gondolni, és száraz próbálni. | |||||
proo0 | Adatlap | 415620 | 2010. május 14. 19:32 | ||
köszi a gyors választ és jó építést! | |||||
gaunt | Adatlap | 415618 | 2010. május 14. 19:22 | ||
Te jó ég... Hát nem olcsó. De a végeredményt látva szerintem megéri. Egyszer talán szerzek egy ilyet. Amúgy milyen az alkatrészek minősége? Úgy értem, vanak e buborékok, torzulások, beszívódások? | |||||
juge75 | Adatlap | 415617 | 2010. május 14. 19:16 | ||
35 ezer forint (postával). | |||||
gaunt | Adatlap | 415616 | 2010. május 14. 19:01 | ||
Bakker, az Osza nagyon király! Eszméletlen jól néz ki! Mennyibe kerül egyébként egy ilyen? | |||||
juge75 | Adatlap | 415615 | 2010. május 14. 18:52 | ||
Pista-91 | Adatlap | 415614 | 2010. május 14. 17:06 | ||
Bubu | Adatlap | 415613 | 2010. május 14. 07:45 | ||
Szia prooO! Rövid szőrű ecsettel neofleksz-et vittem fel rá!A horpadásokat előtte belereszeltem. | |||||
proo0 | Adatlap | 415612 | 2010. május 14. 06:54 | ||
szia nekem is tetszik a munkád a kérdésem pedig az volna h a kipufogót hogy rücskösítetted? | |||||
Bubu | Adatlap | 415611 | 2010. május 13. 21:52 | ||
Szia Tiv! Kösz:) A futómű állítható ebben a készletben, ha csak a csapolásoknál ragasztod. Ezért készült az alap párhuzamosan a makettel, így tudtam játszani a magasságokkal. Üdv:Bubu | |||||
Tiv | Adatlap | 415610 | 2010. május 13. 21:41 | ||
Marha jól néz ki! A futógörgőket hogy tudtad hozzá állítani az egyenetlen talajhoz? Tiv | |||||
ATTIS | Adatlap | 415609 | 2010. május 13. 19:15 | ||
bizony azt jól teszed én megszívtam vele és utána elég volt lefesteni.1 biztos a vitrined dísze lesz ...ha befér:) | |||||
Bubu | Adatlap | 415608 | 2010. május 13. 18:35 | ||
juge75 | Adatlap | 415606 | 2010. május 12. 19:11 | ||
going | Adatlap | 415605 | 2010. május 12. 19:10 | ||
oorkúp=orrkúp | |||||
going | Adatlap | 415604 | 2010. május 12. 19:08 | ||
Köszönöm szépen mindenki hozzászólását, nagyon rendesek vagytok és segítőkészek. Futókra állítva kipróbálom holnap a súlymennyiséget. A géptörzs már össze van ragasztva, így az oorkúp lesz a súlyelnyelő. Vlevi hozzászólására reagálnék, hogy bizony, bizony a 20 gramm egy 1/72-es repülő orrfutójára nehezedve igencsak sok. | |||||
zaran | Adatlap | 415603 | 2010. május 12. 18:54 | ||
Szervusztok. going élnék egy javaslattal. Lényegében ugyanazt tudom tanácsolni mint amit kató mondott. A főbb részeket rakjad össze, és állítsad futóra a gépet. Az orr kúpot addig cellukszal rögzítsd a gép törzshöz. Akkor már megtudod határozni mennyi plusz súlyra lenne szükség. Egyszerűen a tippelt súlyt ráhelyezed az orrára. (ez cseles. Valahogy úgy kéne, hogy ne okozzon kárt, és megtudd kiegyenlítődik-e. ) Utána minden mehet tovább :) | |||||
emerson | Adatlap | 415602 | 2010. május 12. 18:45 | ||
Rakjad a súlyt a törzsbe.Lényeg a hogy a fő főfutó előtt legyen, én mindig így csinálom.így a súlyt mind a 3 futó tartja. | |||||
juge75 | Adatlap | 415601 | 2010. május 12. 16:55 | ||
Fogod a gép fő elemeit, beigazítod a helyére. A fő futószárak vonalában alá támasztod, és a makettre addig teszel nehezéket, amíg az stabilan orr nehézzé válik. Nem feltétlenül kell az orr kúpba tenni a súlyt (mert bizonyos típusoknál L-39, F-5 fizikailag nem biztos hogy elfér), el lehet osztani a kabin mögött is, bárhol, ahol van hely. | |||||
vlevi | Adatlap | 415600 | 2010. május 12. 16:39 | ||
Én apróra vágott ólomdarabokat szórok az elejébe, amit aztán lezárok gunze tömítőpasztával. Feleslegesen sok súlyt nem érdemes (nem szabad) belerakni, mert azt is szem előtt kell tartani, hogy azt a súlyt egy nagyjából 1mm átmérőjű ragasztott műanyagdarabnak (nevezetesen az orrfutó tengelye) kell megtartania. A fődarabokat nagyjából össze kell rakni, még ragasztani sem kell, és a főfutónál, vagyis egy kicsit előtte alátámasztva látod, hogy előrebukik-e a makett, vagy sem. F-5, F-18 nem fog, mert annak nagyon hátul van a főfutója, talán még a Tomcat sem, de az F-16-t már súlyozni kell. | |||||
Kferro | Adatlap | 415599 | 2010. május 12. 13:57 | ||
Hú, durva lehetett. Én maradok a csapágygolyónál... :) | |||||
sanyi | Adatlap | 415598 | 2010. május 12. 13:52 | ||
Vagy elég lenne befőttesgumival összefogni, a célnak megfelel. Súlynak lehet még csavart is használni, illetve bármit. Egyik ismerős évekkel ezelőtt ceruzaelemet rakott egy Super Hornetbe - nem kellett volna, mert kifolyt belőle a "bigyó" és gyönyörűen szétmarta a műanyagot... | |||||
kató | Adatlap | 415597 | 2010. május 12. 12:05 | ||
A géptörzs fő alkatrészeit összeragasztva kipróbálhatod a súlyponti helyzetét . Az orrkúpot ezután is rögzítheted . Nem éri meg találgatni . Én egyszer egy A-10-es orrát voltam kénytelen szétfeszigetni ( gittelés , festés után ) , mert futóberagasztás után seggreült . Nagy élmény volt ... | |||||
going | Adatlap | 415596 | 2010. május 12. 11:47 | ||
Szerintem a használati útmutató által megjelölt súlymennyiség rettenetesen sok. Az alábbi képen az orrkúp látható és egy 20 grammos ólom horgásznehezék. Méretileg a 20g még ólomból sem kevés, egyszerűen nem fér be a kúpba csak lereszelés, anyageltávolítás után. Persze így már nem lesz 20 gramm. (legfeljebb 20 gramm higany férne bele kényelmesen :-)) Amúgy a Revell által ajánlott 20 gramm kegyetlenül sok, szerintem elégnek kellene lennie 5 grammnak is. (Vagy ha mégis kell ennyi bele akkor a gép rettenetesen far-nehéz) | |||||
juge75 | Adatlap | 415595 | 2010. május 12. 10:30 | ||
Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, a nyomdában magasnyomtatáshoz rendelkeztünk eredeti kéziszedővel, sorkitöltőkkel a linoszedő mellett. Kis méretű betűfém, sorkitöltő volt bőven. Rögzítésükre használtam pillanat ragasztót (drága), utána neoflex tömítő pasztát, de a legjobb megoldás az akvárium ragasztó (FBS), vagy hasonló anyag (Syloplast). | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 415594 | 2010. május 11. 19:22 | ||
Én csapágy golyót szoktam beragasztani pill.ragasztóval. az autó szerelők már rettegnek. | |||||
Ákos | Adatlap | 415593 | 2010. május 11. 19:13 | ||
Annyira jó a gyurma nehezéknek, hogyha bármilyen kicsi rés van az illesztésnél (lesz), a gyurma zsiradéka kiszivárog és foltokban szépen feloldja illetve besötétíti a festést. Autósboltokban lehet kapni alufelni kiegyensúlyozáshoz ólomsúlyt. Lapos téglatestek (100-150 g darabja), az egyik oldalon erős öntapadó ragasztóval. Tetszés szerint darabolható. Ez a legjobb ilyen célra, még beragasztani sem kell. Én régi kidobott teherautós ólomsúlyokat szedtem össze anno, még mindig abból vágok, ha kell. | |||||
going | Adatlap | 415592 | 2010. május 11. 17:31 | ||
zoli1989 | Adatlap | 415591 | 2010. május 11. 17:22 | ||
Hát, a gyurma nemtudom hogy mennyire jó, mikor a melegben elkezd olvadozni... A szakik majd megmondják :) | |||||
Fridi | Adatlap | 415590 | 2010. május 11. 17:19 | ||
Én is anya csavart raktam sokáig nehezéknek, de mostanában gyurmát szokta az orrba tömni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 415589 | 2010. május 11. 16:05 | ||
going | Adatlap | 415588 | 2010. május 11. 15:56 | ||
Köszi Kalóz! :-) Tehát 1 db. 6-os anya súlya 2.4 gramm. 9-10 darab nem fér bele az orr részbe ,úgyhogy marad a horgászbolt és az ólom. | |||||
Kalóz | Adatlap | 415587 | 2010. május 11. 14:40 | ||
Megnéztem 1000 db súlya 2,4 kg, az M8-é 5,4, az M10-é 11,ebből már tudsz következtetni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 415586 | 2010. május 11. 13:31 | ||
A 1 db 6-os valszeg nincs annyi, de szárazpróbával meg tudod határozni, pontosan mennyi kell belőle | |||||
going | Adatlap | 415585 | 2010. május 11. 13:28 | ||
Azt írja a használati útmutató, hogy tegyek az orrába 20g súlyt. Egy 6-os csavaranya van 20g? | |||||
going | Adatlap | 415584 | 2010. május 11. 13:20 | ||
f2d | Adatlap | 415583 | 2010. május 11. 10:15 | ||
Ami neked van meg az az új kiadás. A részleteit tekintve eléggé pontosan kidolgozott makett, csakhát a minősége hagy némi kívánnivalót magaután. Ezen a téren az Italeri sem különb, viszont azon elég sok dologot át kell alakítnai ahhoz, hogy valamennyire hasonlítson egy Typhoon-ra. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |