/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
going 415632 2010. május 15. 20:35
Válasz erre
DSC00203
DSC00203

Nagyon szép munka!
Az Általatok ajánlott futómű szárak beragasztást elvégeztem az Eurofighteren, és súlypont kiegyensúlyozás végett óvatosan letettem az asztalra, mondván na most kiderül mennyi súlyt is kell tennem az orrába. Érdekes módon még az orrkúp nélkül is megáll a saját lábán. Az előírt 20 grammot így már biztosan nem kell az orrába helyeznem, (legfeljebb 5-öt) mivel a hátramaradó két legnagyobb alkatrész az üzemanyagtartályok. :-)
(...bolond Revell...)
juge75 415631 2010. május 15. 20:03
Válasz erre
Valóban tetszetős.
Szép munka.
Bubu 415630 2010. május 15. 19:57
Válasz erre
börni_75 415629 2010. május 15. 18:56
Válasz erre
Szia Bubu!
Nagyon szép lett a kis Panzer!
Bubu 415628 2010. május 15. 18:44
Válasz erre
P5140002
P5140002
P5140003
P5140003
P5140004
P5140004
P5140005
P5140005

Sziasztok!
Itt vannak a beígért képek.Ilyen lett a végeredmény.
Bubu 415627 2010. május 15. 13:43
Válasz erre
PzZoll 415626 2010. május 15. 11:24
Válasz erre
Tyimosenko 415625 2010. május 14. 23:36
Válasz erre
Hello,
Jol nez ki a makett. Jol otlet volt az elszakadt sarhanyoleszorito rugo, ezt meg nem lattam senkinel.
udv
Bubu 415624 2010. május 14. 23:05
Válasz erre
Ákos 415623 2010. május 14. 20:51
Válasz erre
Szép lett a Gecko!

Örömmel látom, hogy a prototípuson látott rossz illeszkedések a te maketteden nem látszanak.
PzZoll 415622 2010. május 14. 20:18
Válasz erre
Szia Bubu!

Ez melyik készlet? Dragon? És ha igen, abból melyik?

Köszi a választ!
juge75 415621 2010. május 14. 19:36
Válasz erre
Lényegesen jobb az öntése mint az Sa-4 Krug Szpu-nak, pár bubi előfordul, valamint a konténereket teljesen újra építettem részben (hátsó dupla fedél), átalakítottam a bejárati ajtót (fedelet).
Nagyon gyorsan építhető makett, de logikailag át kell gondolni, és száraz próbálni.
proo0 415620 2010. május 14. 19:32
Válasz erre
köszi a gyors választ és jó építést!
gaunt 415618 2010. május 14. 19:22
Válasz erre
Te jó ég... Hát nem olcsó. De a végeredményt látva szerintem megéri. Egyszer talán szerzek egy ilyet. Amúgy milyen az alkatrészek minősége? Úgy értem, vanak e buborékok, torzulások, beszívódások?
juge75 415617 2010. május 14. 19:16
Válasz erre
gaunt 415616 2010. május 14. 19:01
Válasz erre
Bakker, az Osza nagyon király! Eszméletlen jól néz ki! Mennyibe kerül egyébként egy ilyen?
juge75 415615 2010. május 14. 18:52
Válasz erre
Kép 086
Kép 086
Kép 087
Kép 087
Kép 088
Kép 088
Kép 089
Kép 089
Kép 090
Kép 090
Kép 091
Kép 091
Kép 092
Kép 092
Kép 093
Kép 093
Kép 094
Kép 094
Kép 095
Kép 095
Kép 096
Kép 096
Kép 097
Kép 097
Kép 101
Kép 101
Kép 098
Kép 098
Kép 099
Kép 099
Kép 100
Kép 100
Kép 102
Kép 102

3M9M3 rakéta és 5 társa 3M9M2 készülget.
Sa-8 Gecko kész, matricára vár (Cseh).
Pista-91 415614 2010. május 14. 17:06
Válasz erre
T64-1
T64-1
T64-2
T64-2
T64-3
T64-3
T64-4
T64-4
T64-5
T64-5
T64-6
T64-6

Sziasztok!

Sok szünet után azt hiszem végre elkészültem a T-64B-vel.
Talán még a hordókat koszolom egy kicsit.
Üdv.: Pista
Bubu 415613 2010. május 14. 07:45
Válasz erre
Szia prooO!
Rövid szőrű ecsettel neofleksz-et vittem fel rá!A horpadásokat előtte belereszeltem.
proo0 415612 2010. május 14. 06:54
Válasz erre
szia nekem is tetszik a munkád a kérdésem pedig az volna h a kipufogót hogy rücskösítetted?
Bubu 415611 2010. május 13. 21:52
Válasz erre
Szia Tiv!
Kösz:)
A futómű állítható ebben a készletben, ha csak a csapolásoknál ragasztod.
Ezért készült az alap párhuzamosan a makettel, így tudtam játszani a magasságokkal.
Üdv:Bubu
Tiv 415610 2010. május 13. 21:41
Válasz erre
Marha jól néz ki!
A futógörgőket hogy tudtad hozzá állítani az egyenetlen talajhoz?
Tiv
ATTIS 415609 2010. május 13. 19:15
Válasz erre
bizony azt jól teszed én megszívtam vele és utána elég volt lefesteni.1 biztos a vitrined dísze lesz ...ha befér:)
Bubu 415608 2010. május 13. 18:35
Válasz erre
P1290012
P1290012
P2100020
P2100020
P2140030
P2140030
P2210007
P2210007
P2230021
P2230021
P3240004
P3240004
P4150002
P4150002
P4150004
P4150004
P5040008
P5040008
P5100040
P5100040
P5100042
P5100042
P5100049
P5100049
P5100053
P5100053
P5120067
P5120067
P5120074
P5120074
P5120080
P5120080
P5130084
P5130084
P5130087
P5130087

Sziasztok !
Nálam ez készülget már december óta!
Már látok fényt az alagút végén.
Képeket még rakok fel.
Szép napot:Bubu
juge75 415606 2010. május 12. 19:11
Válasz erre
going 415605 2010. május 12. 19:10
Válasz erre
going 415604 2010. május 12. 19:08
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenki hozzászólását, nagyon rendesek vagytok és segítőkészek. Futókra állítva kipróbálom holnap a súlymennyiséget. A géptörzs már össze van ragasztva, így az oorkúp lesz a súlyelnyelő. Vlevi hozzászólására reagálnék, hogy bizony, bizony a 20 gramm egy 1/72-es repülő orrfutójára nehezedve igencsak sok.
zaran 415603 2010. május 12. 18:54
Válasz erre
Szervusztok.
going élnék egy javaslattal. Lényegében ugyanazt tudom tanácsolni mint amit kató mondott.
A főbb részeket rakjad össze, és állítsad futóra a gépet. Az orr kúpot addig cellukszal rögzítsd a gép törzshöz. Akkor már megtudod határozni mennyi plusz súlyra lenne szükség. Egyszerűen a tippelt súlyt ráhelyezed az orrára. (ez cseles. Valahogy úgy kéne, hogy ne okozzon kárt, és megtudd kiegyenlítődik-e. ) Utána minden mehet tovább :)
emerson 415602 2010. május 12. 18:45
Válasz erre
Rakjad a súlyt a törzsbe.Lényeg a hogy a fő főfutó előtt legyen, én mindig így csinálom.így a súlyt mind a 3 futó tartja.
juge75 415601 2010. május 12. 16:55
Válasz erre
Fogod a gép fő elemeit, beigazítod a helyére.
A fő futószárak vonalában alá támasztod, és a makettre addig teszel nehezéket, amíg az stabilan orr nehézzé válik.
Nem feltétlenül kell az orr kúpba tenni a súlyt (mert bizonyos típusoknál L-39, F-5 fizikailag nem biztos hogy elfér), el lehet osztani a kabin mögött is, bárhol, ahol van hely.
vlevi 415600 2010. május 12. 16:39
Válasz erre
Én apróra vágott ólomdarabokat szórok az elejébe, amit aztán lezárok gunze tömítőpasztával.
Feleslegesen sok súlyt nem érdemes (nem szabad) belerakni, mert azt is szem előtt kell tartani, hogy azt a súlyt egy nagyjából 1mm átmérőjű ragasztott műanyagdarabnak (nevezetesen az orrfutó tengelye) kell megtartania. A fődarabokat nagyjából össze kell rakni, még ragasztani sem kell, és a főfutónál, vagyis egy kicsit előtte alátámasztva látod, hogy előrebukik-e a makett, vagy sem. F-5, F-18 nem fog, mert annak nagyon hátul van a főfutója, talán még a Tomcat sem, de az F-16-t már súlyozni kell.
Kferro 415599 2010. május 12. 13:57
Válasz erre
Hú, durva lehetett. Én maradok a csapágygolyónál... :)
sanyi 415598 2010. május 12. 13:52
Válasz erre
Vagy elég lenne befőttesgumival összefogni, a célnak megfelel. Súlynak lehet még csavart is használni, illetve bármit. Egyik ismerős évekkel ezelőtt ceruzaelemet rakott egy Super Hornetbe - nem kellett volna, mert kifolyt belőle a "bigyó" és gyönyörűen szétmarta a műanyagot...
kató 415597 2010. május 12. 12:05
Válasz erre
A géptörzs fő alkatrészeit összeragasztva kipróbálhatod a súlyponti helyzetét . Az orrkúpot ezután is rögzítheted . Nem éri meg találgatni . Én egyszer egy A-10-es orrát voltam kénytelen szétfeszigetni ( gittelés , festés után ) , mert futóberagasztás után seggreült . Nagy élmény volt ...
going 415596 2010. május 12. 11:47
Válasz erre
DSC00196
DSC00196

Szerintem a használati útmutató által megjelölt súlymennyiség rettenetesen sok. Az alábbi képen az orrkúp látható és egy 20 grammos ólom horgásznehezék. Méretileg a 20g még ólomból sem kevés, egyszerűen nem fér be a kúpba csak lereszelés, anyageltávolítás után. Persze így már nem lesz 20 gramm. (legfeljebb 20 gramm higany férne bele kényelmesen :-)) Amúgy a Revell által ajánlott 20 gramm kegyetlenül sok, szerintem elégnek kellene lennie 5 grammnak is. (Vagy ha mégis kell ennyi bele akkor a gép rettenetesen far-nehéz)
juge75 415595 2010. május 12. 10:30
Válasz erre
Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, a nyomdában magasnyomtatáshoz rendelkeztünk eredeti kéziszedővel, sorkitöltőkkel a linoszedő mellett.
Kis méretű betűfém, sorkitöltő volt bőven.
Rögzítésükre használtam pillanat ragasztót (drága), utána neoflex tömítő pasztát, de a legjobb megoldás az akvárium ragasztó (FBS), vagy hasonló anyag (Syloplast).
simonkaroly9 415594 2010. május 11. 19:22
Válasz erre
Én csapágy golyót szoktam beragasztani pill.ragasztóval. az autó szerelők már rettegnek.
Ákos 415593 2010. május 11. 19:13
Válasz erre
Annyira jó a gyurma nehezéknek, hogyha bármilyen kicsi rés van az illesztésnél (lesz), a gyurma zsiradéka kiszivárog és foltokban szépen feloldja illetve besötétíti a festést.
Autósboltokban lehet kapni alufelni kiegyensúlyozáshoz ólomsúlyt. Lapos téglatestek (100-150 g darabja), az egyik oldalon erős öntapadó ragasztóval. Tetszés szerint darabolható. Ez a legjobb ilyen célra, még beragasztani sem kell.
Én régi kidobott teherautós ólomsúlyokat szedtem össze anno, még mindig abból vágok, ha kell.
going 415592 2010. május 11. 17:31
Válasz erre
DSC00192
DSC00192
DSC00194
DSC00194

Na én ma eddig jutottam, hadd száradjon, holnap majd folytatom. Jah, vettem Humbrol festéket és hozzávaló saját higítót a Revell enamel helyett. Sokkal ecsetbarátabb, nekem legalábbis jobban bejön mint a Revell.
zoli1989 415591 2010. május 11. 17:22
Válasz erre
Hát, a gyurma nemtudom hogy mennyire jó, mikor a melegben elkezd olvadozni... A szakik majd megmondják :)
Fridi 415590 2010. május 11. 17:19
Válasz erre
Én is anya csavart raktam sokáig nehezéknek, de mostanában gyurmát szokta  az orrba tömni.
Kalóz 415589 2010. május 11. 16:05
Válasz erre
oké!Így van, örülök, hogy segíthettem.
Kalóz
going 415588 2010. május 11. 15:56
Válasz erre
Köszi Kalóz! :-) Tehát 1 db. 6-os anya súlya 2.4 gramm. 9-10 darab nem fér bele az orr részbe ,úgyhogy marad a horgászbolt és az ólom.
Kalóz 415587 2010. május 11. 14:40
Válasz erre
Megnéztem 1000 db súlya 2,4 kg, az M8-é 5,4, az M10-é 11,ebből már tudsz következtetni.
Kalóz 415586 2010. május 11. 13:31
Válasz erre
A 1 db 6-os valszeg nincs annyi, de szárazpróbával meg tudod határozni, pontosan mennyi kell belőle
going 415585 2010. május 11. 13:28
Válasz erre
Azt írja a használati útmutató, hogy tegyek az orrába 20g súlyt. Egy 6-os csavaranya van 20g?
going 415584 2010. május 11. 13:20
Válasz erre
DSC00190
DSC00190

Hát elkezdtem összerakni. A matricákat :-)
f2d 415583 2010. május 11. 10:15
Válasz erre
Ami neked van meg az az új kiadás. A részleteit tekintve eléggé pontosan kidolgozott makett, csakhát a minősége hagy némi kívánnivalót magaután. Ezen a téren az Italeri sem különb, viszont azon elég sok dologot át kell alakítnai ahhoz, hogy valamennyire hasonlítson egy Typhoon-ra.
going 415582 2010. május 11. 10:03
Válasz erre
DSC00186
DSC00186
DSC00187
DSC00187

Éééértem, nem is tudtam, hogy két féle 1/72-es kétüléses Revell makett létezik az Eurofighterből. Nekem a képen levő van meg. Nem tudom mikori kiadás, a műanyagok hátoldalán nem leltem semmit róla. Viszont kicsit sorjás, úgyhogy biztos nem új.
f2d 415581 2010. május 11. 09:10
Válasz erre
Revell Eurofighter Typhoon double seater
Revell Eurofighter Typhoon double seater

De a dobozban lévő matricát használtam fel, csak én a Revell 10 évvel ezelőtti kiadásból gazdálkodtam. Ebben még az Italeri kétes hírű Typhoon-ja volt, a britek által használt első kétüléses gép matricájával: ZH590.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.