<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vlevi | Adatlap | 415600 | 2010. május 12. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415599 | 2010. május 12. 13:57 | ![]() | |||||||||||||||
Hú, durva lehetett. Én maradok a csapágygolyónál... :) | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 415598 | 2010. május 12. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||
Vagy elég lenne befőttesgumival összefogni, a célnak megfelel. Súlynak lehet még csavart is használni, illetve bármit. Egyik ismerős évekkel ezelőtt ceruzaelemet rakott egy Super Hornetbe - nem kellett volna, mert kifolyt belőle a "bigyó" és gyönyörűen szétmarta a műanyagot... | |||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415597 | 2010. május 12. 12:05 | ![]() | |||||||||||||||
A géptörzs fő alkatrészeit összeragasztva kipróbálhatod a súlyponti helyzetét . Az orrkúpot ezután is rögzítheted . Nem éri meg találgatni . Én egyszer egy A-10-es orrát voltam kénytelen szétfeszigetni ( gittelés , festés után ) , mert futóberagasztás után seggreült . Nagy élmény volt ... | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415596 | 2010. május 12. 11:47 | ![]() | |||||||||||||||
Szerintem a használati útmutató által megjelölt súlymennyiség rettenetesen sok. Az alábbi képen az orrkúp látható és egy 20 grammos ólom horgásznehezék. Méretileg a 20g még ólomból sem kevés, egyszerűen nem fér be a kúpba csak lereszelés, anyageltávolítás után. Persze így már nem lesz 20 gramm. (legfeljebb 20 gramm higany férne bele kényelmesen :-)) Amúgy a Revell által ajánlott 20 gramm kegyetlenül sok, szerintem elégnek kellene lennie 5 grammnak is. (Vagy ha mégis kell ennyi bele akkor a gép rettenetesen far-nehéz) | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415595 | 2010. május 12. 10:30 | ![]() | |||||||||||||||
Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, a nyomdában magasnyomtatáshoz rendelkeztünk eredeti kéziszedővel, sorkitöltőkkel a linoszedő mellett. Kis méretű betűfém, sorkitöltő volt bőven. Rögzítésükre használtam pillanat ragasztót (drága), utána neoflex tömítő pasztát, de a legjobb megoldás az akvárium ragasztó (FBS), vagy hasonló anyag (Syloplast). | |||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 415594 | 2010. május 11. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||
Én csapágy golyót szoktam beragasztani pill.ragasztóval. az autó szerelők már rettegnek. | |||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 415593 | 2010. május 11. 19:13 | ![]() | |||||||||||||||
Annyira jó a gyurma nehezéknek, hogyha bármilyen kicsi rés van az illesztésnél (lesz), a gyurma zsiradéka kiszivárog és foltokban szépen feloldja illetve besötétíti a festést. Autósboltokban lehet kapni alufelni kiegyensúlyozáshoz ólomsúlyt. Lapos téglatestek (100-150 g darabja), az egyik oldalon erős öntapadó ragasztóval. Tetszés szerint darabolható. Ez a legjobb ilyen célra, még beragasztani sem kell. Én régi kidobott teherautós ólomsúlyokat szedtem össze anno, még mindig abból vágok, ha kell. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415592 | 2010. május 11. 17:31 | ![]() | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415591 | 2010. május 11. 17:22 | ![]() | |||||||||||||||
Hát, a gyurma nemtudom hogy mennyire jó, mikor a melegben elkezd olvadozni... A szakik majd megmondják :) | |||||||||||||||||||
Fridi | Adatlap | 415590 | 2010. május 11. 17:19 | ![]() | |||||||||||||||
Én is anya csavart raktam sokáig nehezéknek, de mostanában gyurmát szokta az orrba tömni. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415589 | 2010. május 11. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||
going | Adatlap | 415588 | 2010. május 11. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi Kalóz! :-) Tehát 1 db. 6-os anya súlya 2.4 gramm. 9-10 darab nem fér bele az orr részbe ,úgyhogy marad a horgászbolt és az ólom. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415587 | 2010. május 11. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||
Megnéztem 1000 db súlya 2,4 kg, az M8-é 5,4, az M10-é 11,ebből már tudsz következtetni. | |||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 415586 | 2010. május 11. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||
A 1 db 6-os valszeg nincs annyi, de szárazpróbával meg tudod határozni, pontosan mennyi kell belőle | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415585 | 2010. május 11. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||
Azt írja a használati útmutató, hogy tegyek az orrába 20g súlyt. Egy 6-os csavaranya van 20g? | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415584 | 2010. május 11. 13:20 | ![]() | |||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415583 | 2010. május 11. 10:15 | ![]() | |||||||||||||||
Ami neked van meg az az új kiadás. A részleteit tekintve eléggé pontosan kidolgozott makett, csakhát a minősége hagy némi kívánnivalót magaután. Ezen a téren az Italeri sem különb, viszont azon elég sok dologot át kell alakítnai ahhoz, hogy valamennyire hasonlítson egy Typhoon-ra. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415582 | 2010. május 11. 10:03 | ![]() | |||||||||||||||
Éééértem, nem is tudtam, hogy két féle 1/72-es kétüléses Revell makett létezik az Eurofighterből. Nekem a képen levő van meg. Nem tudom mikori kiadás, a műanyagok hátoldalán nem leltem semmit róla. Viszont kicsit sorjás, úgyhogy biztos nem új. | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415581 | 2010. május 11. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||
De a dobozban lévő matricát használtam fel, csak én a Revell 10 évvel ezelőtti kiadásból gazdálkodtam. Ebben még az Italeri kétes hírű Typhoon-ja volt, a britek által használt első kétüléses gép matricájával: ZH590. | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415579 | 2010. május 10. 22:05 | ![]() | |||||||||||||||
Nagyon szép lett. A matricákat sem használtad fel a dobozból. Én megkísérelem az elválasztott festéssel megcsinálni. | |||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 415578 | 2010. május 10. 21:27 | ![]() | |||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 415575 | 2010. május 10. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415574 | 2010. május 10. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415572 | 2010. május 10. 18:21 | ![]() | |||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 415571 | 2010. május 10. 16:50 | ![]() | |||||||||||||||
Kössz. Akkor megpróbálok tőlük kunyerálni egyet :) | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415570 | 2010. május 10. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi mindenkinek. Az alap nem saját gyártmány, tavaj vagy tavajelőtt vettem a szolnoki makettvesrsenyen. Sajnos nem a legszebb példányt sikerült kifognom. Marci7! Igen mondhatjuk úgy is, hogy ajándékba adták. Lacc! még pár kép: s935.photobucket.com/albums/ad199/f2d_hun/My%20models/Italeri-Revell%20Eurofighter%20Typhoon%20T1/ f2d | |||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 415569 | 2010. május 10. 12:42 | ![]() | |||||||||||||||
Laac | Adatlap | 415568 | 2010. május 10. 12:07 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Nagyon szép a makett. Én szívesen néznék még néhány képet. A talpazat is tetszetős, de vigyázz vele mert a gép túlnyúló részei könnyen sérülhetnek. Üdv: Laac | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415567 | 2010. május 10. 06:12 | ![]() | |||||||||||||||
Zsugorodás, sajnos gyantánál és guminál is előfordul | |||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 415566 | 2010. május 9. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415565 | 2010. május 9. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||
a mentő Azimut, szerintem elég jól sikerült átalakító, a megrendelések maradéktalan teljesítésével már gondjai vannak a cégnek (megoldás: rendelj a greatmodels-től), a feljavító - belsőt most nem vettem meg, de nagyon szép - Blast és a kerekek is. a mentő francia lesz, a géppuskáshoz norvég matrica készült. | |||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 415564 | 2010. május 9. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||
Köszönöm HUJBI! Valóban megizzasztott a heller. Úgy terveztem, hogy az egyik a gépágyús, vagy mentős változat lesz, de sajnos csak az ADV MINI, vagy az Azimut gyárt hozzá kiegészítőt. Bennük nem bízom, úgyhogy el kellett vetnem az ötletet és helyette az egyiknek elkészítettem a belsejét. Sdsdaf! Melyikre gondoltál? A VAB-ra, vagy a 3-as képen a háttérben lévő VBL-re? | |||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 415563 | 2010. május 9. 17:38 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Éppen egy F-16C-vel küzdök,és az Aires hajtóműszettet próbálgattam mikor kiderült hogy a belső egység és a külsű lemezsorok között ároknyi a hézag.Így nem volt más választásom a kit eredetijét és a csehek kiegészítőjének a belsejét össze kellett játszanom,nem kis reszelgetést és csiszolást víve véghez.Végülis csak azt akartam kihozni belőle hogy már nem először kell csalódnom az Aires méretből fakadó hibáira. 1.kép eredeti,2.kép a "hibrid". | |||||||||||||||||||
Marci7 | Adatlap | 415561 | 2010. május 9. 14:12 | ![]() | |||||||||||||||
És csak úgy ajándékba adták? Nekem is kéne Monogram P-40-hez, és ha jól tudom a Revell átdobozolta nem is egyszer. Gyönyörű Typhoon! És a típus is tetszik;) Marci7 | |||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 415560 | 2010. május 9. 13:57 | ![]() | |||||||||||||||
Szééép! (már a munkád, maga a Typhoon nekem nem tetszik :)) | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415558 | 2010. május 9. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||
A Revell-nél jófejek voltak és küldtek egy kabintetőt. Hálából megis veszem a 48-as Typhoon-ukat:-) Ez a kis fakocka lett a makett végső helye. | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 415556 | 2010. május 8. 17:37 | ![]() | |||||||||||||||
Én Pavla üléseket használtam, szerencsére azzal nem volt semmi gond. | |||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415554 | 2010. május 8. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||
az igaziról? arról vannak nekem is. | |||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 415553 | 2010. május 8. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||
nagyon szépek, nekem két 35-ös van, az egyik mentő. a Heller megizzaszt rendesen. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 415552 | 2010. május 8. 05:15 | ![]() | |||||||||||||||
A 031-es képeden lévő bódé pont olyan, mint egy MH-MN kapu ügyeletes szoba! | |||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 415551 | 2010. május 7. 23:15 | ![]() | |||||||||||||||
Fúúú gyönyörű, 35-ben is elmenne! A képen levő Un-es páncélautóról láthatunk képet? | |||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415550 | 2010. május 7. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||
snowman | Adatlap | 415549 | 2010. május 7. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Nem tudom segit-e,de nálam egy 1/35-ös Dukw készűl,amit "kicsit" feljavítok.A tervem,hogy épp szerelik a motort,így nyitva lesz az eleje.A motort én csináltam sztirolból,öntőkeret darabokból és drótokból... Remélem tudtam segíteni :-) | |||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 415545 | 2010. május 7. 18:54 | ![]() | |||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 415542 | 2010. május 7. 16:37 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Nálam ez a két 1/72-es UNPROFOR Renault/Saviem VAB 4X4 (Heller makett, Extratech maratással és kerekekkel) készülget a diorámámhoz (Szarajevó 1993.). Még pár apróság, ill. kopás, koszolás hátravan. Illetve majdnem kész a bódé. Üdv zsolt | |||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 415541 | 2010. május 6. 22:01 | ![]() | |||||||||||||||
Én is erre gondoltam. Nyitott motortér. A kerekeket a semmiből nem tudnám megcsinálni (vagy igen csak nem tudok róla?). Van egy kaszni néküli nagyjából '37-es makett. Van hozzá alváz, motor, stb. A kaszni hiányzik + a belteret újra kell farigcsálnom. Tolómérővel/vonalzóval lemérem a méreteket és átszámítom 1/43-ba. Csak a gömbölyűbb részeket kellene valamilyen módszerrel kialakítanom. De alakulgat. Figyelemmel kísérem a Forma-1-es építésedet. További jó építgetést! Kranko | |||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 415540 | 2010. május 6. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||
Szevasz! Kezdésnek egészen jó lesz. A 32-es Ford nem volt szögletes, hanem szép gömbölyded. Ha mondjuk az oldalsó részét 2 mm-es sztirolból még egyszer kivágod és odaragasztod, akkor az élekből bővel le tudsz csiszolni, hogy szép gömbölyű felületet kaphass. Felfüggesztés? Tengely? Van valamilyen koncepciód? Szerintem a hátsó kerekek lehetnek nagyobbak, szélesebbek, az elsők meg keskenyebbek, kisebbek. A motorteret nem burkolnám be, látszódjon az erőforrás. Üdv! Sz. | |||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 415539 | 2010. május 6. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||
Hello! Mivel stirol lapból kell megcsinálnom egy '32-es Ford hot rodra emlékeztető kasznit, nekiálltam gyakorolni. Egy 1/43-as változatot csinálok először, így jobban kijövök az anyagokból. :) Lassan kész a váz, a blokk és a kaszni. Egy BMW-ből szedtem ki az üléseket és szerintem azok kerülnek bele. Kerék ügyben eléggé bizonytalan vagyok. Még nem kezdtem el rajta gondolkodni, szóval várom az ötleteiteket. A vázra felkerültek a blokk tartóelemei. Hátra van még a belső tér, felfüggesztések, kardántengely, tengelyek, motortér elemek, hűtő, kipufogó, stb...! Bármilyen tippet, kritikát és segítséget elfogadok és megköszönök. A képek minőségért elnézést kérek, de a fényképezőgép szervízben van, szóval a "nagyszerű" Sony kamerával kell beérnem. =) Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||
tomek | Adatlap | 415538 | 2010. május 6. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||
Hopsz! Valamit elkalibráltam! Na akkor magyarul! Nálam ö készülget az eduardtól! Jöhet mindenféle vélemény kritika! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Feleslegesen sok súlyt nem érdemes (nem szabad) belerakni, mert azt is szem előtt kell tartani, hogy azt a súlyt egy nagyjából 1mm átmérőjű ragasztott műanyagdarabnak (nevezetesen az orrfutó tengelye) kell megtartania. A fődarabokat nagyjából össze kell rakni, még ragasztani sem kell, és a főfutónál, vagyis egy kicsit előtte alátámasztva látod, hogy előrebukik-e a makett, vagy sem. F-5, F-18 nem fog, mert annak nagyon hátul van a főfutója, talán még a Tomcat sem, de az F-16-t már súlyozni kell.