<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kinggi | Adatlap | 415761 | 2010. június 1. 21:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
snowman | Adatlap | 415760 | 2010. június 1. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem vagyok repülős,de feltűnt,hogy az ajtó élét nem festetted le...amúgy jól néz ki eddig! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 415759 | 2010. június 1. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Valóban el lehet készíteni papírból is, de szerintem a puha fémnek megvan az az előnye, hogy olyan formába állítod/igazítod ahogyan akarod és eközben a festés sem sérül. A papír ehhez szerintem kissé merev. A csatokat én 0.12-es rézhuzalból csinálom. | |||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415758 | 2010. június 1. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A hevedert megcsinálhatod csíkra vágott papírból is , a csatokat réz- vagy ónhuzalból meghajtogatod . A színe általában világosszürke . | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 415757 | 2010. június 1. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! A kabin színe RLM66-os - black-grey - a F szériától. (Gunze H416) A hevedereket pl. alufóliából tudod könnyen megcsinálni, avagy megolvasztasz forrasztó ónt, az vékonyra kalapálod és abból is jól meg lehet csinálni. Hát azért nem olyan könnyen kezdte ki az idő. A háború vége felé volt ez inkább jellemző, amikor nem volt idő és anyag precízen építeni/szerelni a gépeket. Nézz meg a képeket, hogy azért még a fronton is igyekeztek jól karban tartani a gépeket, amíg lehetett. Nagyon lelakott Fritzet, vagy Gustavot tömkelegével azért nem látni. Kopottat, használtat igen, de rozsdásat azért nem... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
moki89 | Adatlap | 415756 | 2010. június 1. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hali Kató! Kössz az infot, bár a heveder nehéz melo lesz :D azt miből kéne könnyen és egyszerűen megoldani? A kilökőnyomot eltüntetem, a festést korrigálom:D amugy a kabinszín stimmel? | |||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 415755 | 2010. június 1. 18:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415754 | 2010. június 1. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv ! A bekötőhevedereket pótold mindenképp ! Az üléscsészéből se ártana a kilökőcsap nyomát eltüntetni ... :) Az ülés melletti kettős "kerék" (futó-vészkieresztő ill. vízszintes vezérsík trimmkerék) a valóságban fekete . Az oldalkormánypedálokon , kb. a felső harmadánál van egy-egy csatos bőrheveder (ez rögzíti a pilóta lábát) . Itt egy kabinfotó , ezen láthatod miket mondok . Az F-2 kabinja sajnos nincs agyondokumentálva . Remélem segítettem ! További jó munkát ! | |||||||||||||||||||||||||||||
moki89 | Adatlap | 415753 | 2010. június 1. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hali. Csináltam. a Szárny-törzs jól illeszkedik, remélem a motornál se lesz baj az majd most jön. Amugy a panelra viszatérve olvastam én is h pasztát használtak a paneleknél a nagyobb sebesség elérése érdekében(legalább is azt hiszem) de az idő és a rozsda sokszor kikezdte ezt a pasztát. Itt van még egy kép a mai fejleményről. Lécc nagy messer fanok segítsetek mit csináljak még mert még most barátkozok ezzel a szép kis madárral. Előre is kössz: Moki | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 415752 | 2010. június 1. 16:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Azért van, mert precízek voltak a Messzerek. Nekem is van olyan képem, ahol ha meggebedek sem látom a panelvonalat a szárnyon...és G6-osról van szó! Jól illesztett és tömített alkatrészek, ennyi. Persze a háború végén már nem így volt...de az F2-es ugye nem a háború végén szolgált. Egyébként nem nagy munka pótolni az F2-esre azt a pár vonalat. Száraz próbát csináltál a Zvezdával? | |||||||||||||||||||||||||||||
moki89 | Adatlap | 415751 | 2010. június 1. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bizony:( a törzsön megvannak a panelvolanak, a szárny alján elég sok van de a felső rész kopsz. Nem tudom miért van ez. Este talán lesz már félkész kabin | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415750 | 2010. június 1. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Azt a, de szép az a botkormány! Jól tudom, hogy a Zvezda F2-én nincs panelvonal a szárnyon? | |||||||||||||||||||||||||||||
moki89 | Adatlap | 415749 | 2010. június 1. 13:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
lori | Adatlap | 415748 | 2010. május 31. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 415746 | 2010. május 31. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Zépisti! Nagyon szép lett! Hol láthatjuk "élőben"? Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415745 | 2010. május 31. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi a gratulációkat! Zépisti, a Flankerednek az építését már régóta követtem, a másik makettes oldalon (csak ott én nem vagyok regisztrálva). Nagyszerű lett a végeredmény, én is gratulálok hozzá! Megérte a sok munka, nagyon élethű lett ! | |||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 415744 | 2010. május 31. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi a dícséreteket! Az a Hornet igazán szép!Gratula! Zépisti | |||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 415743 | 2010. május 31. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hello Zoli1989! Szép lett a Horneted, gratula, nagyon jól néz ki. Nekem is megvan ez a makett, szerintem nem rossz, én a 2 üléses ausztrált csináltam meg belőle. További sikeres munkát! | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415742 | 2010. május 31. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi a gratulációkat! Az akna belülről egy picit meg van koszolva, csak a futóművek maradtak ki. Ezeket majd még itt-ott lehet kicsit tényleg bemosom. | |||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 415741 | 2010. május 31. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi Matador! Maxi jóindulatú vagy, ám ez a sor sajnos 48-as, én pupák erre nem kérdeztem rá és én 72-ben tevékenykedek. Ennek ellenére még egyszer köszi! Hali! | |||||||||||||||||||||||||||||
Guliver | Adatlap | 415740 | 2010. május 31. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Kb. 12 éve ugyanezt a repcsit építettem meg első 1:48-as makettemként. Az nem lett ilyen szép. Gratula! Guliver | |||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415739 | 2010. május 31. 18:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szép lett ! Egy dolog szúrt szemet , a futók irreálisan tiszták . Nem ártana bemosni a futószárakat és a kerekek porfogótárcsáit (valamint gondolom a futóaknákat is) . Ettől eltekintve tetszik ! | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 415738 | 2010. május 31. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szépen lassan elkészülkedett a 48-as Hornetem. (Najó, még nincs kész. Kell egy pötty sárga festék az orrfutóhoz az egyik alkatrészre, valamint a 4 légiharc rakétát fel kell még raknom, mert még azokra is kell néhány sárga jelzés. De mivel nincs festékem, most egy kicsit szünetel a dolog...) A "madárszeletelők" a képről tűntek fel hogy nincsenek lefestve :)), azóta azt már pótoltam. A makett az Italeri terméke (lehet talán valami régi Esci...) A változat lapul a dobozban (bár ahogy néztem minden alkatrész megvolt a kétüléses B-hez, még a kabintető is, tehát akár olyat is lehet készíteni), de a doboztetőn egy svájci C Hornet volt, én ezért is vettem meg, mert ehhez volt európai matrica, csak európait szerettem volna építeni. Emiatt kellett egy-két dolgot pótolni rajta, ami az A változatról hiányzik. Eléggé egyszerű makett, borzalmas illesztésekkel, néha a türelmem már az utolsókat rúgta, de azért csak elkészült :) | |||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 415737 | 2010. május 31. 15:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gratulálok! Nagyon jól néz ki. | |||||||||||||||||||||||||||||
matador | Adatlap | 415736 | 2010. május 31. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia erwyn! Köszönöm! A matrica a Gekko Graphics remeke. A hannants-en vettem, sajnos egy vagyonba került, akkor 12 font körül volt. Némiképp vígasztaló, hogy ezért aztán pazar ívet kapsz. Ami hátránya, hogy nincsen benne két üléses verzió. Az én ívemből elhasználtam a három szinű verzióhoz a matricákat és sajnos egyszín, zöld verzióból véletlenül elhasználtam egy no step lábnyomot, ezen kívül minden meg van. ha érdekel, írj a mailemre, valahogy leboltoljuk! üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415735 | 2010. május 31. 12:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kiváncsian várom a fényképezővel készült fotókat. Remélem, nem örökre veszett el a géped. | |||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 415734 | 2010. május 31. 12:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez Web camera, viszont egyetértek. A legnagyobb baj, hogy a fényképező gépem elkeverték pesten. Már a hétvégén vissza kellett volna kapnom :( | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415733 | 2010. május 31. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sajnos egy 352 x 288-as felbontású mobiltelefonos fotóból nem sok mindent látunk... | |||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 415732 | 2010. május 31. 07:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusztok Nagyrészt elkészültem a MIG 29 összeszerelésével. Már csak a rakétákat kell feltennem. A festése az kész. Mint írtam, próbáltam olyan festést létrehozni, mely akár a magyar, akár az orosz légierőnél is megállja a helyét. Erre azért volt szükség, mert ha nem találok magyar felségjelzésű matricákat 1/144 méretben, úgy a készlethez kapott vörös csillagokat fogom feltenni. Természetesen mint látjátok a gép panelezése is hátra van. Azt a héten megcsinálom. | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 415731 | 2010. május 31. 00:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 415730 | 2010. május 30. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 415729 | 2010. május 30. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 415727 | 2010. május 30. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szuper! Kár, hogy nem 72-es :) | |||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 415725 | 2010. május 30. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Matador! Határozottan jól sikerült az A-4, én is el szeretném követni ennek a kétüléses változatát de régóta nem tudom ezt a felségjelet megszerezni. Segítenél és elmondanád hogyan jutottál hozzá? Mellesleg én is az egzotikumokat szeretem - kizárólag. Köszi előre is! erwyn | |||||||||||||||||||||||||||||
Ehud | Adatlap | 415724 | 2010. május 30. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
lori | Adatlap | 415723 | 2010. május 30. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415722 | 2010. május 30. 14:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nálam a 72-es Fujimi A-4 vár a sorára , ő ausztrál lesz . Csak elég hosszú a sor ... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 415721 | 2010. május 30. 14:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
matador | Adatlap | 415720 | 2010. május 30. 14:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia kató! köszi! 1/48, hasegawa, kapott még egy aires kabint. | |||||||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415719 | 2010. május 30. 13:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv matador ! Szép a Skyhawk . Melyik gyártó , és milyen méretarány ? | |||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 415718 | 2010. május 30. 13:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Joci! Szép lesz! Szerintem az ilyen otthoni bütykölésekből, építésekből, kísérletezgetésekből sokat lehet tanulni! Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 415717 | 2010. május 30. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusztok. Hozzákezdtem az 1/144-es MIG 29 összeszereléséhez. A gép test kész, és a festését is elkezdtem. Eltérve a gyártó által ajánlott festési sémától, a Revell matt 45-ös festékével lefestettem a felsőrészét. Átnézve a neten fellelhető gépek festését, elkezdtem egy olyat létrehozni, mely a magyar gépeken, és az oroszokon is megállja a helyét. Attól függ sikerül-e magyar matricákat találnom, vagy maradnom kell a vörös csillagnál. Nemsokára képeket is teszek majd fel mikor a festése is megvan. | |||||||||||||||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 415716 | 2010. május 30. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
matador | Adatlap | 415715 | 2010. május 30. 07:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 415714 | 2010. május 27. 16:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 415713 | 2010. május 25. 17:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kérem szépen akkor be is fejeződött az 1/72-es Revell Eurofighter Typhoon Twin Seater projekt. Már le is van lakkozva. Egy szülinapi torta tetején fog először landolni (csak fel ne gyújtsa a számgyertya) majd gondolom egy polcon fog porosodni mint általában a makettek szokták. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 415712 | 2010. május 25. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem rossz. Viszont a fotóidra pl. Photoshopban küldhetnél egy Auto Level-t, s akkor hasonló eredményt kapnál, mint a képen látszik. Balra az eredeti, jobbra a szintezett kép. | |||||||||||||||||||||||||||||
Dexi | Adatlap | 415711 | 2010. május 24. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
kató | Adatlap | 415710 | 2010. május 24. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Az általam leírtak után valóban kell egy fedőlakk réteg , ami védi az egész munkánkat ill. beállítja a felület végső fényét . Ez lehet fényes , selyemfényű vagy matt , mindig az adott makett dönti el . Keress referenciafotókat a valódi gépről , de legalább azonos típusokról , amik ugyanakkor ugyanott szolgáltak azonos festési sémával . Általában matt vagy selyemfényű szokott lenni , ritkább a fényes (pl.: díszfestésű gépek , civil típusok vagy II. vh.-s U.S.NAVY sötétkék festés-szabvány ill. I. vh.-s gépek politúrozott faburkolatai) . Az is fontos , mennyire elhasználódott az adott gép , az idő múlásával a festés bemattul , különösen a tenger közelében (agresszív sós levegő) . Erről se szabad elfeledkezni . A te esetedbe a matt lakkot ajánlom fedőnek . A II. vh.-s német gépekre ez a jellemző . A szórópisztoly vásárlását pedig melegen ajánlom ! Nem épp a legolcsóbb befektetés , de meghálálja ! | |||||||||||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 415709 | 2010. május 24. 15:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
MA is haladtam egy kicsit a messerrel. Kihúztam az összes panelvonalat grafittal és a szárnyakat lelakkoztam első rétegben. A grafitos panelezésnél arra rájöttem ha túl vastagon van kihúzva a legóvatosabb ecsethasználatnál kenődik de lehet,hogy én rontottam valamit el. Az biztos ,hogy hamarosan át kell állni valami festékszórópisztolyra.:-)Várom az építő kritikát.( Bocs a képek minőségéért de digi.fényképező hiányában telefonnal készültek a képek.) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Ami Pirossal be van karikázva az mi?És hova kell tenni?(Sry első fémcsövem :$)
kinggi