<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ATTIS | Adatlap | 415789 | 2010. június 5. 18:23 | ||
Hickory | Adatlap | 415788 | 2010. június 5. 18:22 | ||
Szia Zsóti! A Fehrmann 13-as Tiger nem volt zimmerites. | |||||
PETI | Adatlap | 415787 | 2010. június 5. 18:15 | ||
Zsóti | Adatlap | 415786 | 2010. június 4. 18:47 | ||
Üdv! Én éppen egy Tigris I-est építek. Méretarány 1/72, gyártó Dragon. A Gruppe Fehrmann 13-as toronyszámú nagymacskája lesz, ha kész lesz. Szerencsére akad jó pár kép, amik azonban sajnos csak a harckocsi egyik oldalát mutatják, de azért ebből is lehet dolgozni! A készlet legnagyobb hibája, hogy nem zimmerites, ezért beszereztem a Part maratását, ami sajnos nem konkrétan ehhez a maketthez készült, ezért elég sokat kellett vagdosnom. Főleg a farpáncél, és a lövegpajzs okozott problémát, de sikerült összeollózni oda is. Most már csak a kisebb alkatrészek vannak hátra, a hétvégén szerintem eljutok az alapozásig. Egyébként a Dragon készlete nekem némi csalódást okozott, mert sok sorja, és néhol kontúrtalan, nem túl szép alkatrészeket találtam, de összességében jó, a futómű például nagyon szép! Ha sikerül, akkor holnap teszek fel képeket is, hogy ne csak a számat jártassam, hanem mutassak is valamit! További jó makettezést mindenkinek! :) | |||||
Freddy | Adatlap | 415785 | 2010. június 2. 23:24 | ||
Víz szivárgási pontjait kend be FBS-pasztával. Ha kívülre nyomod, száradás után könnyen leszedhető, és megakadályozza a víz elfolyását. | |||||
Muzzy | Adatlap | 415784 | 2010. június 2. 22:52 | ||
Hawk | Adatlap | 415783 | 2010. június 2. 22:46 | ||
Muzzy! Köszönöm szépen, ezek a tanácsok jól jöttek, így fogok eljárni ha oda jutok, köszönöm szépen! Igen kevertem picit a Corsair építő korszakomból rémlett a szín. :) Mégegyszer köszi! Üdv! Hawk | |||||
Muzzy | Adatlap | 415782 | 2010. június 2. 22:28 | ||
Hawk! Attól félek kevered a Vought és a Grumman cégeket! A korai Corsair-ek második alapozójának a cink kromát sárga és indiám piros keverékét használták, hogy látható legyen, hogy a második réteget is felvitték . Ennek volt egy lazac árnyalata. A Grumman alapozáshoz az általa kifejlesztett szürke alapozót használta. Ezt használhatod a motorburkolathoz, és a pilótafülke utáni részhez is (a kis ablaknál lévő rész) már ezzel festették. Muzzy | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 415781 | 2010. június 2. 22:19 | ||
Üdv! Köszönöm a dícsérő szavakat! Hát igaz nem kellet volna az a vaku a fényképezőgépre! Nem szoktam reptetni,de a csöpp fiam már végrehajtott rajta egy motorgenerált:) | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 415780 | 2010. június 2. 21:16 | ||
Sziasztok! A sztori kb. arról szól, hogy a Hetzer - Eduard gyártmány, teljes belsővel, sajnos nem látszik + némi házilagos feljavítás - félreállt (a hidat már korábban felrobbantotta a visszavonuló ellenség), ugyanis motorhibája van. A javítással jobb híján egy sdkfz 251/7 - AFV Club terméke - legénysége próbálkozik. Nekik alapvetően a hídvetés lenne a feladatuk, de az üzemképtelen Hetzer miatt nem férenk hozzá. Mellesleg a visszavonuló (és előtte a hidat felrobbantó) egység által elhagyott (légnyomás által felborított?) jeepet - Italeri - is átkutatnák, de az teljesen üres. A híd egyébiránt a Verlinden cég terméke, teljesen gipszből készült. Az utcát borító kockakő és járdalap a CMK gyártmánya. A figurák Dragon, Tamiya és Mini Art termékek. Üdv: BÉPÉ | |||||
apcyzoli | Adatlap | 415779 | 2010. június 2. 20:47 | ||
Szia Ákos! Nekem tetszik a gép, annál is inkább, mert láttam már életnagyságban. A fotók kissé csalókák a szinösszeállításról, de a valóság egész mást mutat... Az ajtó élére viszont én sem emlékszem. Ha elfelejtetted lefesteni, :-))) még pótolhatod. J.berényig megszárad. De meg ne reptesd! (Én tudom milyen az...! :-))) ) | |||||
kinggi | Adatlap | 415778 | 2010. június 2. 19:59 | ||
Tyimosenko | Adatlap | 415777 | 2010. június 2. 19:58 | ||
Hello ATTIS! Mindharom kep a jarmu baloldalat mutatja? Mert akkor szerintem forditva van felteve a lanc a mondjuk ugy "hagyomanyos" elrendezes szerint, szembol kene "A"-profilunak lennie. De valszeg raktak fel igy is. udv | |||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415776 | 2010. június 2. 19:30 | ||
Ez csakis a vaku miatt van, mivel kicsit túllőttem erősségben... :) Köszi! :) | |||||
ATTIS | Adatlap | 415775 | 2010. június 2. 19:28 | ||
A híd kifejezetten tetszik miből van? | |||||
lucky | Adatlap | 415774 | 2010. június 2. 19:20 | ||
Szia! A sztori gondolom az, h a két jármű megy valahová és közben átkel a hídon. A terepjáró miért fordult fel? | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 415773 | 2010. június 2. 18:30 | ||
Sziasztok! Nálam most van készülőben egy vizes dioráma, amelyen több jármű és figura is szerepel. Teszek fel néhány képet róla, ahol a jelenlegi állapot látszik. Sok munka lesz még vele, különösen a "folyó" szigetelésénél, mert egyébként a művíz is megtalálja a legkisebb rést és elszivárog. Minden ötletet,véleményt, kritikát szívesen veszek és előre is köszönöm. Üdv: BÉPÉ | |||||
kató | Adatlap | 415772 | 2010. június 2. 18:04 | ||
Üdv Sunrise ! Szép munka ! Csak a színe túl világos véleményem szerint . | |||||
kató | Adatlap | 415771 | 2010. június 2. 17:58 | ||
A papír bekötőhevederekhez általában cigarettahüvely papírját szokás használni . Az nem olyan rideg mint a vastagabb papírok . | |||||
ATTIS | Adatlap | 415770 | 2010. június 2. 17:42 | ||
kicsit késve de a figuráknál megadtam. | |||||
Indiana | Adatlap | 415769 | 2010. június 2. 15:38 | ||
ATTIS | Adatlap | 415768 | 2010. június 2. 15:23 | ||
SzuhÁkos | Adatlap | 415767 | 2010. június 2. 15:10 | ||
Szia! 1/48 méretarányú a gép,a revell terméke. Még nincs kész a festésen is lesz tompítva! | |||||
Hawk | Adatlap | 415766 | 2010. június 2. 00:12 | ||
kinggi | Adatlap | 415765 | 2010. június 1. 22:44 | ||
Köszi szépen szerintem én nem rakom rá ezt a 2 izét :) így is alig bírtam fölszenvedni rá a csőszájféket:D | |||||
juge75 | Adatlap | 415764 | 2010. június 1. 22:35 | ||
Az RB-Model szerint ha fel ragasztottad a csőre a csőszájféket, ezekkel a lemezekkel kell lezárni a két nyílást (jelölve a rajzon). | |||||
^Sunrise^ | Adatlap | 415763 | 2010. június 1. 22:23 | ||
Freddy | Adatlap | 415762 | 2010. június 1. 21:37 | ||
Jól néz ki, de nem túl élénk kicsit ez a szín? +Milyen méretarány? Én egy 1/72-est csinálok épp. | |||||
kinggi | Adatlap | 415761 | 2010. június 1. 21:33 | ||
snowman | Adatlap | 415760 | 2010. június 1. 20:17 | ||
Szia! Nem vagyok repülős,de feltűnt,hogy az ajtó élét nem festetted le...amúgy jól néz ki eddig! :) | |||||
cimber | Adatlap | 415759 | 2010. június 1. 20:07 | ||
Szia! Valóban el lehet készíteni papírból is, de szerintem a puha fémnek megvan az az előnye, hogy olyan formába állítod/igazítod ahogyan akarod és eközben a festés sem sérül. A papír ehhez szerintem kissé merev. A csatokat én 0.12-es rézhuzalból csinálom. | |||||
kató | Adatlap | 415758 | 2010. június 1. 19:57 | ||
A hevedert megcsinálhatod csíkra vágott papírból is , a csatokat réz- vagy ónhuzalból meghajtogatod . A színe általában világosszürke . | |||||
cimber | Adatlap | 415757 | 2010. június 1. 19:38 | ||
Szia! A kabin színe RLM66-os - black-grey - a F szériától. (Gunze H416) A hevedereket pl. alufóliából tudod könnyen megcsinálni, avagy megolvasztasz forrasztó ónt, az vékonyra kalapálod és abból is jól meg lehet csinálni. Hát azért nem olyan könnyen kezdte ki az idő. A háború vége felé volt ez inkább jellemző, amikor nem volt idő és anyag precízen építeni/szerelni a gépeket. Nézz meg a képeket, hogy azért még a fronton is igyekeztek jól karban tartani a gépeket, amíg lehetett. Nagyon lelakott Fritzet, vagy Gustavot tömkelegével azért nem látni. Kopottat, használtat igen, de rozsdásat azért nem... :-) | |||||
moki89 | Adatlap | 415756 | 2010. június 1. 19:11 | ||
Hali Kató! Kössz az infot, bár a heveder nehéz melo lesz :D azt miből kéne könnyen és egyszerűen megoldani? A kilökőnyomot eltüntetem, a festést korrigálom:D amugy a kabinszín stimmel? | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 415755 | 2010. június 1. 18:33 | ||
kató | Adatlap | 415754 | 2010. június 1. 18:20 | ||
Üdv ! A bekötőhevedereket pótold mindenképp ! Az üléscsészéből se ártana a kilökőcsap nyomát eltüntetni ... :) Az ülés melletti kettős "kerék" (futó-vészkieresztő ill. vízszintes vezérsík trimmkerék) a valóságban fekete . Az oldalkormánypedálokon , kb. a felső harmadánál van egy-egy csatos bőrheveder (ez rögzíti a pilóta lábát) . Itt egy kabinfotó , ezen láthatod miket mondok . Az F-2 kabinja sajnos nincs agyondokumentálva . Remélem segítettem ! További jó munkát ! | |||||
moki89 | Adatlap | 415753 | 2010. június 1. 16:56 | ||
Hali. Csináltam. a Szárny-törzs jól illeszkedik, remélem a motornál se lesz baj az majd most jön. Amugy a panelra viszatérve olvastam én is h pasztát használtak a paneleknél a nagyobb sebesség elérése érdekében(legalább is azt hiszem) de az idő és a rozsda sokszor kikezdte ezt a pasztát. Itt van még egy kép a mai fejleményről. Lécc nagy messer fanok segítsetek mit csináljak még mert még most barátkozok ezzel a szép kis madárral. Előre is kössz: Moki | |||||
cimber | Adatlap | 415752 | 2010. június 1. 16:44 | ||
Azért van, mert precízek voltak a Messzerek. Nekem is van olyan képem, ahol ha meggebedek sem látom a panelvonalat a szárnyon...és G6-osról van szó! Jól illesztett és tömített alkatrészek, ennyi. Persze a háború végén már nem így volt...de az F2-es ugye nem a háború végén szolgált. Egyébként nem nagy munka pótolni az F2-esre azt a pár vonalat. Száraz próbát csináltál a Zvezdával? | |||||
moki89 | Adatlap | 415751 | 2010. június 1. 16:33 | ||
Bizony:( a törzsön megvannak a panelvolanak, a szárny alján elég sok van de a felső rész kopsz. Nem tudom miért van ez. Este talán lesz már félkész kabin | |||||
Kferro | Adatlap | 415750 | 2010. június 1. 13:32 | ||
Azt a, de szép az a botkormány! Jól tudom, hogy a Zvezda F2-én nincs panelvonal a szárnyon? | |||||
moki89 | Adatlap | 415749 | 2010. június 1. 13:00 | ||
lori | Adatlap | 415748 | 2010. május 31. 22:21 | ||
PETI | Adatlap | 415746 | 2010. május 31. 21:37 | ||
Szia Zépisti! Nagyon szép lett! Hol láthatjuk "élőben"? Üdv | |||||
zoli1989 | Adatlap | 415745 | 2010. május 31. 21:06 | ||
Köszi a gratulációkat! Zépisti, a Flankerednek az építését már régóta követtem, a másik makettes oldalon (csak ott én nem vagyok regisztrálva). Nagyszerű lett a végeredmény, én is gratulálok hozzá! Megérte a sok munka, nagyon élethű lett ! | |||||
Zépisti | Adatlap | 415744 | 2010. május 31. 20:07 | ||
Köszi a dícséreteket! Az a Hornet igazán szép!Gratula! Zépisti | |||||
att2 | Adatlap | 415743 | 2010. május 31. 20:01 | ||
Hello Zoli1989! Szép lett a Horneted, gratula, nagyon jól néz ki. Nekem is megvan ez a makett, szerintem nem rossz, én a 2 üléses ausztrált csináltam meg belőle. További sikeres munkát! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 415742 | 2010. május 31. 19:52 | ||
Köszi a gratulációkat! Az akna belülről egy picit meg van koszolva, csak a futóművek maradtak ki. Ezeket majd még itt-ott lehet kicsit tényleg bemosom. | |||||
erwyn | Adatlap | 415741 | 2010. május 31. 19:08 | ||
Köszi Matador! Maxi jóindulatú vagy, ám ez a sor sajnos 48-as, én pupák erre nem kérdeztem rá és én 72-ben tevékenykedek. Ennek ellenére még egyszer köszi! Hali! | |||||
Guliver | Adatlap | 415740 | 2010. május 31. 18:10 | ||
Szia! Kb. 12 éve ugyanezt a repcsit építettem meg első 1:48-as makettemként. Az nem lett ilyen szép. Gratula! Guliver | |||||
kató | Adatlap | 415739 | 2010. május 31. 18:02 | ||
Szép lett ! Egy dolog szúrt szemet , a futók irreálisan tiszták . Nem ártana bemosni a futószárakat és a kerekek porfogótárcsáit (valamint gondolom a futóaknákat is) . Ettől eltekintve tetszik ! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
készül a terepezés